Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naar jurgen rayman

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ehm.. dat zegt me niets, sorry!
    Vertel wat is het hihi

3. is die donkere van televisie. Is cabaret/komisch net zoals jochem meijer en najib amahli enzo

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh wacht ik geloof dat ik die toch wel ken ja!
    Nou jullie zullen vast een gezellige avond hebben dan!

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    meiden ik ben er ook vandoor, nog ff lekker een half uurtje op bed liggen voordat hubbie thuis komt

Fijne avond allemaal als ik er strakjes niet meer ben!

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: De kleine zat op m'n arm/heup.... ik had hem niet bij z'n armpjes vast hoor.

@ Ryanne: Leuk leuk Jurgen Rayman! Moet altijd zo lachen om Rayman is laat. Tante.... Hoe heet ze ook al weer?
    Wie is je vader en wie is je moeder? hihihi :D

Was net in slaap gedut, belt mijn moeder... :( Wel lief hoor... maar daarna kon ik niet meer slapen.
    Nu mezelf van de bank hijsen om nog iets te eten te maken.
    macaroni denk ik!

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi allemaal

ik zou me hier graag willen aan toevoegen aan dit clubje.

Ik ben 19(oktober 20) en we willen graag een kindje,na Een jaar te proberen ben ik naar de gyn. geweest en die vertelde me dat ik dus luie eierstokken heb waardoor er niet altijd een eitje komt,volgens haar bijna nooit maar dat geloof ik niet want ze heeft me nog maar 1 maal ontvangen en dus niet opgevolgd.

Ze vertelde me om nog drie maandjes te proberen en anders kreeg ik clomid.

Mijn ms kwam toen te laat(opnieuw) en kreeg duphaston.
    sindsdien zijn mijn regels mooi op tijd(cyclus van 35 tot 37 dagen met ei na 14 dagen,volgens mij dan)

mijn baarmoederslijmvlies zou ook ondoordringbaar zijn en zag ook nooit vruchtbaar slijm,sinds de duphaston dus weer wel

Nou ben ik in ronde 15 en in de fase van innesteling,maar nog niets te bespeuren.....
    Heb de 6de juni mij ei gehad(volgens mijzelf dan,krampen gehad linkerlies en vruchtbaarslijm en temp.)

nu afwachten dus....ik ervaar al sinds men ei krampen,meestal links,rugpijn,betje als op een goede dag als je je regels hebt.... :)

laten we hopen :D
    veel geluk an alle andere dames hier!
    xxxx

8. @ debs das balen zeg. Hier ook een uurtje heerlijk geslapen
    @ ster fijne avond
    @ anais welkom

9. ik moet ook nog eten maar weet niet wat

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Anais welkom!!!

@ All
    wel sneu, een van mn leerlinge heeft een doorverwijzing SBO. Ik ben nu een soort vriendenboek/ map aan het maken waarin alle kinderen op een blad iets leuks over haar mogen zeggen en iets voor haar mogen tekenen, als afscheidscadeautje.

Hetzelfde doe ik denk ik ook voor mn stagiaire, is wel zo makkelijk ;)Kan ik vrijdagochtend mooi een beginnentje mee maken.. Na d

11. juffie2008

nouja zeg..
    na deze week nog maar 3,5 week school maar dat staat vol in het teken afscheid twee collega;s , gaan met pensioen.
    Kortom drukke maar wel leuke tijden :D

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    welkom anais!

13. juffie2008

Ik ga naar bed meiden! Heb mn dagje niet echt, tot morgen!

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @anais: welkom gezellig dat je mee komt kletsen. vervelend dat je al zo'n tijd bezig bent. hopenlijk valt het allemaal mee en heeft de gyn ongelijk en had je gewoon pech die keer dat je bij haar was...en anders hopen dat je andere eierstok genoeg overneemt en dat je maar snel mag genieten van een zwangerschap...ik duim voor je...

@debby: fijn dat het leuk was in de apenheul. was het wel een beetje droog daar?

@kristel: sterkte met je oma....hopenlijk heeft ze niet te veel pijn.

@juffie: hopenlijk zitten de deuren er in morgen en is de puinhoop weg/minder. slaap lekker en veel plezier met de sleuteloverdracht morgen..

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey allemaal..
    Heb even snel bijgelezen hoor..dus weet niet alles meer..

@Anais,welkom hier!

@Kristel, heel veel sterkte meid....

@Sterretje, rustig aan doen hoor, goed dat je hebt afgezegd!

@Dreamer, nou de internist heeft ook gebeld, moet een blauwtje omhoog eerst. Alleen nu heb ik met mn suffe hoofd de waardes niet gevraagd haha nou ja als hun het maar weten..
    Wat goed dat je man er nu al rekening mee houd dat ie straks mooi vrij kan zijn :)

@Juffie, wat stom dat het nog zon bende is zeg ;)

@Kim, mooie buikfoto! Je hebt een bescheiden buikje voor 31 weken vind ik.

@de rest sorry ! ben beetje zeefhoofd vandaag..en moe

We hebben vandaag nog van alles geregeld. De kleine erkent:D, kraampakket opgehaald, rolgordijntje en nog wat kleine dingetjes, verder heb ik niks gedaan..
    Mark heeft het rolgordijntje meteen opgehangen dus kamertje is zo goed als af! Nu alleen de kast nog:D

hoe is het hier verder?

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ff snel een berichtje van mij. Werd vanmorgen gebeld, net nadat ik hier een berichtje had geplaatst.

Leuk gezin, 1e kindje en een BBL-er mee waar ik 't prima mee kan vinden. Heb 't vrij rustig gehad maar wel tot 6u gewerkt en ben nu gesloopt. Zo nog ff met manlief naar de formido voor een barbeque kijken die wil hij graag voor z'n verjaardag volgende week en schoonfam. betaald de helft mee.

'k ga morgen wel ff reageren ofzo... pff.. ben echt brak en hoofdpijn. Einde van de middag begin ik het steeds wel te merken dat ik zwanger ben. verder gaat t goed.

'k Denk dat ik volgende week de verloskundige ga bellen, of ben ik dan heel laat ofzo?

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    30 weken vandaag :D

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Pff, ik heb echt een kutdag vandaag :(
    Ten eerste heb ik dus bijna niet geslapen vannacht en vanmiddag lukte het ook al niet.. Verder heb ik echt SUPER pijn in mn onderrug, het trekt helemaal door mn benen.. paracetamol helpt niet en nu lig ik maar met een kruik in bed, maar ook dit helpt niet echt..
    En ik heb ook nog eens continu last van maagzuur wat héél erg brandt en omhoog komt steeds :( Het is zo erg dat ik bijna de neiging krijg om een vinger in mn keel te steken, zodat t er allemaal gewoon uitkomt :( (ik doe t niet hoor)

Heb even héél snel gelezen:
    @Ryanne: Veel plezier bij Rayman!
    @Kim: Mooie buik meid, staat je goed ;)
    @Emma: Gefeliciteerd met je 30 weken! :D

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristle, vervelend dat je zon pijn hebt! Misschien even lekker in bad gaan? Hopelijk slaap je vanacht stukje beter! Maagzuur is ook heeel irritant ja..

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Desiree ook al even niet gezien hier, of ben ik nu in de war?

Deel Deze Pagina