@Emma: Mag ik jouw bad dan even lenen? Wij hebben er geen een Heb wel vanmiddag onder een hete douche gestaan, maar een kwartier na het douchen kwam de pijn al weer terug Hoe gaat t met jou? Lukt t een beetje om rustig aan te doen?
O das minder.. hopen dat een goede nachtrust helpt! Hier gaat het goed , vandaag wat dingetjes geregeld met Mark. Hoefde alleen maar wat kleine stukjes te lopen dus was goed te doen. Is het echt alleen je rug? Geen menstruatiepijn ofzo?
Niet te veel doen he op 1 dag.. Nu dus lekker uitrusten en morgen ook Lekker computerspelletjes spelen of op de bank hangen met dvdtjes ofzo.. Ik heb ook menstruatiepijn erbij ja, en heel erg steken onderin mn buik (en mn doos ). Voor zover ik weet zijn dit echt indalingsweeën/oefenweeën... Ja toch?
@emma; jee 30 weken @kristel; heb je geen middelgan ofzo om op je rug te smeren @red: zal je wel zwaar komen te vallen straks zoveel uren/dagen werken. wel je rust nemen hoor als je denkt dat het te word.. @ryanne: have fun bij jurgen rayman.
Oh, Kimo komt met een pot thee naar boven en een dvd.. We gaan dus lekker op bed film kijken Doe rustig aan he @All: Slaap lekker alvast allemaal!
Heej meiden goedenavond.. zo heb nu net ff tijd gevonden om achter de pc te duiken.. ff druk momenteel omdat we zaterdagochtend op vakantie gaan en wil alles op tijd af hebben (huis aan kant en schoongemaakt) . Net ff snel een beetje gelezen maar heb geen fut en tijd om alles terug te lezen.. morgen naar de vk toe hartje luisteren @ Kristel meid wat vervelend al die dingen waar je last van hebt.. Kan je wel gewoon eten ondanks het maagzuur? @ Emma zo alweer 30 weken, we schelen precies 15 weken 8) @ Red ik heb pas de vk gebeld met ruim 7,5 week.. maakt niet zoveel uit als je later belt.. ja je hebt minder keuze in een tijd voor een afspraak, maar je hoeft wel minder lang te wachten (ik hoefde maar een kleine 2 weken te wachten! en voor de echo net iets langer) gaat alles nog goed? @ Anais welkom hier. Wat vreemd een luie eierstok, wel vervelend, hopelijk gaan ze toch nog hun werk doen, en anders met clomid. @ Mecha gefeliciteerd met je goeie echo.. altijd fijn zo'n kloppend hartje!! Zo ik ga weer verder, moet zo strijken, en nog wat dingetjes opruimen..
hoi dees, doei dees haha... sorry hoor verveel me. had een hardstikke leuk spel gevonden op internet mag je hem maar een bepaalde tijd spelen en dan moet je hem kopen. nu is vriendlief hem aan het downloaden maar dat duurt ff dus verveel me...
@Kristel, ga ik ook doen, badje staat al aan en dan lekker mn bed in. Morgenvroeg hebben we een echo, verder doe ik lekker niks Ik zou het even in de gaten houden met die buikpijn erbij, Word je buik ook helemaal hard? Als je bloed verliest of als het erger word zou ik even bellen hoor! Veel plezier met dvdtje kijken @Bos, hallo alles goed met jou? Ik ga niet meer oppassen helaas Kan gewoon niet meer, gelukkig kan de schoonmoeder van mn zus oppassen dus dat is geen probleem.. Balen dat je je zo verveelt.. nog even geduld voor je spelletje @desiree, ja idd precies 15 weken , grappig. leuk dat jullie op vakantie gaan! waar gingen jullie ook alweer naartoe?
@Emma: blauw is 25 ofso toch? Ik heb wit (100) Wel je waardes opvragen als je je internist/dokter weer spreekt he. Is voor jezelf ook wel fijn om te weten lijkt me. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Nog weeën? @Kristel: balen dat je je zo slecht voelt meis. Goed in de gaten houden dat je geen koorts oid krijgt he. @Debby: oke, dan is het goed! Leuke leeftijd he, 2 @Dees: veel plezier morgen En fijne vakantie alvast!
@Dreamer, ja klopt idd . Ja stom he normaal vraag ik het altijd.. nou ja straks weer prikken dus dan vraag ik het wel even. Heb geen 'weeen' meer gelukkig, wel veel harde buiken maar dat kan op zich geen kwaad.. Ik doe lekker rustig aan Nog maar heel even trouwens he, dan is het al de 22e! Ik ben ervandoor, bad is vol.. fijne avond allemaal nog, en truste alvast. Doei!
@ Bos: Dan moet ik nog wel ff sparen wil ik mijn schoonmoeder op MP willen zetten, daar moet namelijk geld bij hahaha @ Kim: Mooi buikkie heb je meis... en een streep al @ Juffie: dat klinkt niet zo best, hoop dat de deuren er morgen inzitten en de zooi is opgeruimd... @ Debby: Fijn dat je het leuk hebt gehad in de apenheul hoe was het op de yoga? @ Ryanne: hoe was het in het theater meid? @ Anais: Welkom... @ Kristel: Balen meid dat je zo'n last heb van je rug en maagzuur... lekker rustig aan doen jij ook... @ Bos: jij speelt ook spelletjes met funpass op zylom ikke ook... @ Desiree: Fijne vakantie meid, geniet ervan zo heb even globaal gereageerd, sorry als ik iemand vergeten ben.. we hebben vanavond weer even aan het kamertje gewerkt... kastje hangt en rolgordijn hangt Grrrr wat een kl*tewerk is dat zeg om dat ding in te korten (in de breedte ) kregen 'm steeds niet recht opgerold, nu komen we er maar niet meer aan... ik zal nog even nieuwe buikfoto's uploaden en foto's van het kastje, en van de wieg met sluier...
hey allemaal.. gauw nog even een berichtje.. stephanie: mooie buik hoor.. groeit echt goed.. voor iedereen een knuffel.. vandaag waren we met de kinderen naar het bos gegaan.. mochten ze kabouters zoeken en opdrachtjes erbij doen enzo.. gaat het ineens kei hard regenen.. we waren echt allemaal doorweekt.. echt sneu voor die kinderen.. 1 per jaar mogen de oudste kinderen 3+ mee naar het kabouterbos.. en dan is t zo'n pokkeweer..
@Mum Wat een vieze vlek in je shirtje ja..Bah..(nee hoor grapje haha) Als je het niet erbij had gezegt was het me ook niet opgevallen hoor Maar ik ben jaloers op je buik! Wat een prachtige buik zeg..Helemaal streeploos..(had ik dat maar..! ) Dat van mij lijkt net een tijgervel..hihi
@ Gaby: balen joh van het weer... wat leuk dat jullie dat organiseren voor de kids.... ik ga lekker mijn bedje opzoeken want heb nogal moeite met eruit komen de afgelopen 2 dagen... nog ff samen met mijn ventje van mijn wiebelbuik genieten en dan lekker slapen... slaap lekker allemaal... doei doei
@ Mariss: Nog ff vlug k ben misschien een zeikerd (ben blij dat ik (nog) geen straie heb op mijn buik hoor) maar vind die aders zooo lelijk... maja dat trekt wel weer weg dus moet ook niet zeuren... hihi die vlek, weet ook ineens weer wat het is gewoon van zo'n dubbel-likker, zo'n waterijsje, belachelijk eigenlijk dat dat niet uit je kleren gaat... nu ben ik echt weg,.. toedels...
ik ga er ook vandoor.. morgen weer tot half 7.. maar hoef pas om 1 uur te beginnen dus kan wel wat uitslapen.. fijne avond allemaal..
@mum Heb liever die aders dan die lelijke striemen hahaa.. Mischien dat je ze nog krijgt..(hoop het echt niet voor je!!) Krijg je die vlek er niet uit met vanisch oxi white? Ik krijg er alle vlekken ermee uit..