Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hee meiden ff snel een berichtje voor ik naar beneden ga.

@Bos, 'k merk t nu al... pfff zit me toch een partij te balen dat ik weer aan't werk moet. Ben gesloopt terwijl we er gisteren om kwart over 9 in lagen. Hoofdpijn is gelukkig weg maar m'n lijf is nog zo moe. Gelukkig heb ik een stagiaire mee dus kan wel een beetje rustig aan doen.
    @Mum, mooie buik zeg! 'k Vind die aders niet hinderlijk hoor! Ik wil ook wel zo'n buik!
    @Desiree, wanneer krijg je je eerste echo? rond 10 weken?
    @Nieuwe, welkom!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Yoga was wel oke... we hadden deze les al eerder gehad. Dus we keken elkaar een beetje aan van dit weten we toch al. Maar er was 1 nieuwe die de les over de rugweeen nog niet had gehad.
    Mooi wiegje hoor! en mooie buik!

@ de rest: Goedemorgen!
    Vanavond komt er een vriendin die ik al heel erg lang niet meer gezien heb bij ons eten. Erg gezellig! En als het goed is hebben we ook nog eens prachtig weer... dus wie weet pakken we wel even een terasje. :)
    Iemand ideetjes om te koken? Ik neig nu een beetje naar een soepje, met lekker stokbroodje, kippenpootjes en nog wat kleine dingetjes.

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen
    die kleine is echt super druk, maar wel leuk. alleen jammer dat mijn onderbuik zo´n pijn doet heb het gevoel dat het aan het scheuren is van binnen uit.

@anais welkom hier, hopelijk is het snel raak

@mum die streep die had ik al voor mijn zwangerschap (onder mijn buik) heel licht en is eigenlijk meteen zichtbaar geworden toen ik zwanger werd. heb wel gelezen dat vrouwen met een beetje buitenlands bloed het meer hebben vooral negerinnen. ik ben kwart indonesich maar vind het wel grappig staan, zolang er maar geen strea komt
    mooie wieg trouwens

@kristel vervelend dat je gister zo'n pijn had, vraag me af of het bij mij ook begonnen is met die oefenweeen omdat i kgister echt om de 3 minuten een harde buik had..

@gaby ah wat sneu dat is idd echt ongeluk

@debby klinkt lekker en altijd makkelijk he.

ik had gister trouwens ook om de 3 minuten een harde buik en het bleef best vaak aanhouden ik had ec ht zoiets van.. hmm wat is dit nu weer. en vandaag dus dat branderige gevoel onderin, is nog een beetje vroeg voor de bevalling dus hou het maar op oefenweeen

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

:d ;) :)

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mijn moeder vertelde me dat de dochter van een collega van haar vorige week met 7 maanden zwangerschap een gezond kindje op de wereld heeft gezet.
    Ze was later zwanger dan mij. Echt apart... Maar t kan allemaal.
    Volgens mij blijft die kleine draak van mij voorlopig nog wel zitten.

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @debby oh echt wat goed dat het kindje helemaal gezond is? ligt hij/zij nu in de couceuse?? ik heb trouwens gehoord dat het beter schijnt te zijn als een kindje in de 7e maand geboren word dan in de 8e maand vanwege lichamelijke dingen die eht kindje dan wel of niet kan.

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..

ik ga hier eerst maar eens even opruimen..

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    goeiemorgen!

@Schoonmoeders, vreselijk he? Mn exschoonmoeder is ook een schoonloeder :p . Nu heb ik gelukkig een hele lieve :D

@Mum, mooie buik ! Groeit echt mooi. Ik vind die aders helemaal niet lelijk..Mijn hele benen zitten onder de blauwe aders hahah

@Kim, kan best hoor dat je dat nu al hebt, ik denk dat je te druk hebt gedaan. Als je rug/buikpijn hebt tijdens een harde buik is het niet goed , dan kunnen het echte weeen worden dus wel in de gaten houden!
    Ik was er zelf namelijk beetje van geschrokken laatst..
    Ik vind die streep ook leuk staan! Bij mij zie je die heel licht.

@Debby, klinkt als een lekker maaltijdje :) veel plezier vanavond!
    Jeetje met 7 maanden al..eng idee he

@all, heb nieuwe buikfotos in mn album. Let niet op mn vieze spiegel:p
    Ik heb zo weer een echo :D fijne dag vandaag allemaal!

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemoggel!!;)

@Emma..
    Mooi buikje heb je hoor prachtig! :D
    Veel plezier bij de echo..!!

@All..
    Vanmiddag naar de verjaardag van mijn zus haha...
    Eindelijk weer taart eten..Lang geleden dat ik taart heb gehad..;) Hihi erg ben ik he!
    Ben nou toch al 15 kilo aangekomen haha..Dus op een taartje komt het er ook niet meer op aan..

Hoe is het weer bij jullie?
    Hier schijnt de zon heerlijk!

10. @ vakantie wij gaan naar Frankrijk een weekje in een stacaravan.. het was een aanbieding :) en ik wilde dit jaar niet ver weg ivm de zwangerschap (vind ik toch minder fijn).

@ Red het verschilt per praktijk wanneer je de 1e echo krijgt maar meestal tussen 10 en 12 weken dan kan je tenminste ook een mooi mensje zien!

@ Kim kunnen idd al best beginnende voorweeën zijn.. als ze regelmatig komen.. fijn dat jullie een leuke tijd hadden in Parijs.. altijd leuk even weg!

@ buiken ik ga zo even allemaal jullie buikfoto's kijken.. ik heb gister eindelijk eens een buikfoto laten maken door manlief. Ik ben echt dik.. :$

@ Debby klinkt goed een soepje en stokbroodje.. veel plezier alvast vanavond.. altijd gezellig!

@ Mecha het is meer uitzondering dan regel dat ze het kunnen zeggen met 14 weken.. maar er was echt een piemeltje en balletjes te zien, vandaar..

@ Emma have fun bij de echo ;) (je kindje kijken is altijd leuk!)

Zo ik ga zo een raket ijsje eten.. straks vis halen.. mijn lievelingseten! :D

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden :)

Zo, ik heb lekker tot 10.30 uur doorgeslapen! Had ik echt even nodig. Ben natuurlijk wel een aantal keer wakker geweest om naar de wc te gaan, maar voor de rest heb ik goed geslapen :D Alleen de rugpijn wil niet weg gaan.. Maakt niet uit hoe ik zit, sta, lig, t blijft gewoon :(

@Emma: Mooie buik :D Buik blijft bescheiden, maar is niks ergs aan toch, zit ie tenminste niet zo erg in de weg :p Of wel? Have fun bij de echo!

@Kim: Zouden best oefenweeën kunnen zijn idd! Of doordat je misschien iets te veel gedaan hebt.. Iig rustig aan doen :)

@Streep: Ik had ook altijd heel lichtjes een streep onder mn navel.. Nu loopt ie al tot bijna aan mn borsten en duidelijk ook. :p

@Mum: Jij hebt ook een mooie buik :D Enne, die aders.. zullen we ruilen? Jij mn striae, ik je aders? :D
    Nee, die aders trekken straks vanzelf weer weg hoor, maak je er maar geen zorgen om ;)

@Mariss: Veel plezier op de verjaardag! Lekker taart eten :D Wij gaan zondag lekker taart eten, dan viert Kimo zn verjaardag ;)

@Dees: Oh nee, je brengt me op ideeën met je vis.. Nu heb ik in in kibbeling met knoflooksaus!

@All: T bewijst maar weer dat heel veel kilo's van mij gewoon door vocht komt. Het is nu namelijk een paar dagen wat minder warm en ik ben alweer 1,5 kilo afgevallen..

12. gaby1986

desiree: ga je je nieuwe buikfoto ook plaatsen hier? :)

emma: veel plezier bij je echo..

all: k ben lid van de digitale ivf van t ziekenhuis.. daar kan ik alle uitslagen bekijken enzo.. ik was net de brieven aan het lezen van t ziekenhuis naar mijn eigen huisarts.. en daar las ik dingen in van het eerste onderzoek.. die ik zelf nog niet eens weer.. vind t wel een beetje raar.. :(

13. Zo net een hoop buikfoto's bekeken.. allemaal mooie buiken zeg hier.. snap dat sommigen met de striae en/of aders zitten, maar ik vind alle buiken hier prachtig!!

Ik ga ff me foto bewerken en dan zal ik 'm zo plaatsen.

Kristel, vis is toch lekker, en goed voor je kindje! Wij gaan toevallig kibbeling halen ook.. en een paar haringen voor mij.. :D Al dat vocht is in totaal nog best wat kilo's ja. Vervelend al dat vocht, maar niks aan te doen helaas.

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey girls,
    Ben ik weer... ik was ook nog even terug m'n bedje ingekropen. Pffff was echt kapot en niet te genieten. Nu gaat t gelukkig weer wat beter.
    @ Kim: Ohhh wist ik niet, ik dacht hoe langer hoe beter...
    haar kindje ligt inderdaad in de couveuse maar het ontwikkeld zich hartstikke goed. :)
    @ Kristel: Wat lekker dat je eindelijk weer even goed hebt geslapen.

15. @ Gaby digitale ivf? Nog nooit van gehoord.. wel vaag dat er dingen in staan die je nog niet had gehoord.. op zich kunnen ze in het begin idd wat kortaf tegen je zijn en wat minder uitleg geven dat hadden wij ook. Zo zeiden ze tegen ons dat er helemaal geen zaad was terwijl er een klein beetje was.. blijft nog steeds vaag trouwens nu ik er over nadenk.. :(

16. goedemorgen,

wat een vieze meiden zijn jullie. de ene een vlek op haar t/shirt de andere een vieze spiegel bleh ;););)

Jörgen was erg leuk gister. Duurde van 20.15 tot 22.15 zonder pauze dus op het laatste wist ik niet meer hoe ik moest zitten. Vannacht weer eens goed geslapen en nu de kinderkamer poetsen. Heb dat zo lang uitgesteld.

@ dees waar ging je ook alweer heen?
    @ buiken wat groeien ze allemaal goed zeg.

17. gaby1986

desiree: ja ik vind dat niet kunnen hoor! ze moeten gewoon zeggen hoe het is en niet anders!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Heej meid! :)
    Poetse vandaag! maar t kamertje ben je zo door toch?
    Ik stap maar eens onder de douche, anders komt er niets van mij terecht. hihihi

19. gaby1986

ik nam net een slok melk.. en het smaakte echt naar kots :$ smerig joh.. volgens mij is die niet meer goed.. maar de datum zeg 20 juni.. bah bah..

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Iehhhhl Gaby das echt smerig! :(

Share This Page