@ Emma: Ik ga bv geven. En heb nog geen kolf gekocht... straks lukt het niet dan zit ik met zo'n duur apparaat. @ all: vriendin is er dus ik ga afsluiten... hihihi
ik ga ook ff koken want blijf weer eens lui op de bank zitten hier. (ps ik hoop eigenlijk wel dat ik overtijd loop dan komt het beter uit en hoef ik pas 5 jan weer te beginnen ipv net voor de feestdagen) dus zet mezelf maar op 30 augustus (of moet ik dat zelf doen?)
smakelijk eten all. Zo babykamer is helemaal spik en span. Kan ik met een gerust hart op de bank liggen vanavond
Marisss 3 juli Ryanne 5 Juli Kristel 28 Juli Debby 25 Juli Bos 24 augustus kim1988 7 augustus Emma 20 augustus Mumtobe21 8 september Mijn lijstje.
@ Mariss: Ja, heb het shirtje maar gewoon weg gegooid hihi, heb nog wel andere witte hemdjes @ Red: Jij krijgt ook een heel mooi buikkie @ Debby: Nou fijn als jullie dan een hele les over moeten doen voor 1 nieuwe... Lekker hoor al die liflafjes en een soepje @ Kim: Ja het staat wel heel mooi die streep thanx @ Emma: bij jou de aders dus ook zo zichtbaar , ik heb het ook buiten de zwangerschap, vooral op mijn borsten hihi... Mooi buikkie hoor heb het idee dat jij hetzelfde figuur hebt als kim en bij jou ook al een streep zichtbaar @ Kristel: Ja idd, die aders trekken op mijn buik wel weer weg... heb het ook heel erg op mijn voeten (altijd) daar liggen mijn aders er gewoon bovenop zeg maar... @ Gaby: Slordig zeg dat ze die info wel online zetten waar jullie niks van wisten... @ Desiree: Mooi bol buikkie heb je al je bent idd al flink gegroeid... niet voor schamen hoor!!! @ Kim: Balen zeg over die vakantie's, hoop dat je gewoon bevalt als iedereen er is en ze daarna op vakantie gaan en jullie lekker samen van jullie kleine vent kunnen gaan genieten... @ Dreamer: ja ik heb ze ook altijd al gehad, mijn buik zijn ze nu wel beter zichtbaar... @ Kim: a.s. vrijdag begint het nieuwe seizoen van LOST Jeeeuuujjj @ Emma: ik slik vitamines van Dagravit(?) visolie kan ik niet tegen, daar ga ik van over mijn nek omdat ik die vissmaak opboer blegh... @ Dreamer: Thanx dat je mijn gokken er nog bij hebt gezet was het eerlijk gezegd alweer vergeten.... @ Emma: ga ik bevallen op 33 augustus??? whahahaha @ Dreamer: hier geen last van voorweeën ofzo... moet ik ook plat?? @ Bos: Ik ga ook heel hard voor je duimen dat het niet de 20e komt... @ Bevallingspool: zie dat er 2 denken dat ons kleintje op 3 september komt hihi... dat is de verjaardag van mijn beste vriend... @ Bos: 5 januari pas weer beginnen?? hoelang heb jij verlof na de bevalling?? @ Sammie: ik 8 September pas bevallen??? pfff hoop het niet zeg... hihi
ik word echt gek van de telefoon vandaag. 3x uwv, 2x over het kamertje (wat ze morgen halverwege de dag komen brengen) 1x prenatal over dat het matrasje binnen is die we al lang hebben opgehaald, 1x werk, 1x kraamzorg die morgen komen om 11.00 uur, vriendlief die belde dat hij later thuis kwam om te eten en dan nog mensen die gaan lopen smsen zucht..af en toe zou je dat ding gewoon uit moeten zetten eet smakelijk voor een ieder die nog moet eten..ik heb het op..
@ Bos: hoop niet dat jij over tijd gaat dan, dan gaan je vrienden, kennissen, familie, collega's ook allemaal nog bellen om te vragen of er al iets geboren is....
@debby veel plezier met je vriendin! @mumtobe succes bij de paardjes! @bos, zo jij hebt het wel erg druk met je telefoontjes ja! Wat moet het uwv je trouwens vaak bellen, is 1x niet gewoon genoeg haha @ryanne, goed gedaan hoor meis, je werk zit er weer op voor vandaag hihi Nu lekker van de avond genieten! Hier lekker ff een uurtje op bed gelegen en alweer gegeten en de afwas gedaan, nu lekker een rustig avondje verder Zo lekker ff een ijsje halen, daar heb ik echt trek in!
bos: ja kan alleen mijn eigen dingen zien.. kan wel daar chatten met anderen en er is ook een forum.. maar ik heb jullie al.. dus ik ga daar niet op t forum sterretje: snap best dat je nog ff door wilt werken.. maar je kan maar het beste voor jezelf en je kindje kiezen.. zo.. morgen nog werken en dan weer weekend..
Hey meiden, Ben heel brak dus heb niet alles gelezen hoor.. sorry! @Dees: Jij ook al een te laag ijzergehalte Hoeveel was t bij jou? Ga er alleen niet vanuit dat t snel weer op peil is, dat duurt wel een hele tijd hoor. Hier duurt t ook al een tijdje en nog steeds is t niet goed. @Kim: Nouja zeg, alsof je ingeleid wordt omdat anders bepaalde mensen niet meteen je kindje kunnen zien ivm vakantie Ze leiden niet eens in als je zelf helemaal naar de klote bent.. Pas als er voor het kindje een gezondheidsreden is doen ze t pas.. Beetje vreemd ook hoor, dat je vader dat vraagt... Dan blijft ie maar lekker thuis van vakantie! @De rest: Sorry dat ik niet op iedereen reageer.. Ik ga nu even eten! (kippenpoot, krieltjes en sla) Ben benieuwd of t gaat lukken, want heb weer last van maagzuur
Zal vanavond of morgenochtend trouwens de poll erbij halen, maar daarvoor moet ik de andere pc aanzetten en daar heb ik op dit moment ff geen puf voor om naar boven te lopen..
wij hebben net ff lekker gewandeld in het bos in belgie (kanne) en een lekker ijsje gegeten nu lekker bankhangen @mum lost is leuk he, heb alleen de helft van deel 3 gemist en deel 4 helemaal dus wil eigenlijk dit weekend die 2 seizoenen gaan kijken voordat ik aan seizoen 5 begin @ryanne toch nog af gekregen ben trots op je hihi @kristel ja vond ik ook, zal wel iets van een man zijn dat tie dnekt oh even bevallen maar mijn ouders zijn gewoon thuis en gaan niet op vakantie dus daarom zei die dat niet.. meer zo van dan ga je je een zorgen aar over maken als je eerder bevalt. maar het zou idd nog mooier meoten worden. ze passen zich maar allemaal aan de kleine aan vind ik @bos da tis wel lekker lang verlof maar er zit natuurlijk 2 weken vakantie bij he? ik moet geloof ik eind november weer beginnen. maar hou het op begin december
ik zak hier door de stoel dus ga weer hihi @Dreamer, zaterdag moet ik werken, vrijdag ben ik lekker vrij dus kan ik bijkomen. Alleen wel lange avond waar ik tegenop zie. En ik heb er gewoon zin in om ff rond te kijken maar we zien t wel of 't lukt. kruip nu lekker op de bank en over uurtje in bed
Bevallingspoll Marisss - Uitgerekende datum: 5 juli Denkt zelf: 28 juni Dreamer83 denkt: 8 juli Mumtobe21 denkt: 2 juli Kim1988 denkt: 6 juli Debby86 denkt: 9 juli Emma21 denkt: 5 juli Sterretje08 denkt: 7 juli Desiree1986 denkt: 7 juli Sammie88 denkt: 3 juli Ryanne - Uitgerekende datum: 10 juli Denkt zelf: Kristel86 denkt: 7 juli Marisss denkt: 14 juli Dreamer83 denkt: 3 juli Mumtobe21 denkt: 4 juli Kim1988 denkt: 8 juli Debby86 denkt: 13 juli Emma21 denkt: 17 juli Sterretje08 denkt: 6 juli Desiree1986 denkt: 6 juli Sammie88 denkt: 5 juli Kristel86 - Uitgerekende datum: 27 juli Denkt zelf: 16 juli Marisss denkt: 20 juli Dreamer83 denkt: 10 juli Mumtobe21 denkt: 24 juli Kim1988 denkt: 20 juli Debby86 denkt: 23 juli Emma21 denkt: 31 juli Sterretje08 denkt: 15 juli Desiree1986 denkt: 16 juli Sammie88 denkt: 28 juli Debby86 - Uitgerekende datum: 1 augustus Denkt zelf: 8 augustus Kristel86 denkt: 4 augustus Marisss denkt: 6 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Mumtobe21 denkt: 28 juli Kim1988 denkt: 3 augustus Emma21 denkt: 4 augustus Sterretje08 denkt: 9 augustus Desiree1986 denkt: 7 augustus Sammie88 denkt: 25 juli Bos - Uitgerekende datum: 16 augustus Denkt zelf: 30 augustus Dreamer83 denkt: 15 augustus Marisss denkt: 19 augustus Mumtobe21 denkt: 20 augustus Kim1988 denkt: 22 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 10 augustus Sterretje08 denkt: 23 augustus Desiree1986 denkt: 22 augustus Sammie88 denkt: 24 augustus Kim1988 - Uitgerekende datum: 18 augustus Denkt zelf: 4 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Marisss denkt: 16 augustus Mumtobe21 denkt: 21 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 29 juli Sterretje08 denkt: 16 augustus Desiree1986 denkt: 10 augustus Sammie88 denkt: 7 augustus Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september
@ Dreamer, Floradix die ik heb zit in een flesje en kan je het beste met vruchtensap drinken (zoals sinaasappelsap) dan proef je er helemaal niks van.. viel me echt reuze mee.. ik heb al zo'n pillenhaat/angst dus dit werkt wel beter. @ Kristel was onder de 5.. en ik merk ook echt dat het met de dag lager wordt.. ik kan alleen maar slapen en liggen ongeveer, terwijl ik het huis wil opruimen etc. Ik ga er eigenlijk van uit dat het een klacht is waar ik nog wel flink wat maanden last van zal hebben helaas. Had jij het ook al voor de 20 weken? @ Sterretje hmm lekker ijs, hier net ook een raket ijsje op.. altijd lekker @ Kim zo jouw vader denkt makkelijk.. dan kozen we er waarschijnlijk allemaal wel voor om niet overtijd te lopen.. ach misschien beval je wel gewoon een stuk eerder. Laten we gewoon hopen dat de kleine zich aandient wanneer ie vindt dat hij het moet doen, en dat het met jouw hart helemaal goed blijft gaan.
Ik zat Mac al te zoeken op het forum, maar kon niks vinden. Maar gefeli met Bram Mac! Ik heb de lijst aangevuld. Ryanne, gebeurd er al het 1 en ander? Rommelt het al?