@ryanne, wat leuk dat mac bevallen is van een zoontje! Gaat alles goed met ze? @kristel, balen dat je je zo brak voelt, doe maar lekker rustig aan hoor! Lekker ff bijkomen! @gaby, lekker hoor dat je nog maar 1 dagje hoeft te werken, lekker op tijd weekend dus! Geniet er maar lekker van! @red lekker vroeg je bedje in dan hoor, dat zal je goed doen! Slaap lekker alvast! @kim oh heerlijk een lekkere wandeling door het bos, wonen jullie daar zo dichtbij? Lekker een ijsje met dit weer he, wij ook net lekker gedaan hoor! ZO hier lekker ff een ijsje wezen halen dus en nu lekker niets meer doen, lekker zo op de bank nog wat televisie kijken denk ik!
@desiree ja normaal is hij toch niet van de domme opmerkingen haha @sterretje ja belgische grens he en hier in maastricht trouwens ook veel bossen hoor. ben je ook zo ijsjes verslaafd. ik eet echt veel ijsjes
@kim ja ik vind ijsjes echt heerlijk! Kan geen dag zonder hoor, moet er gewoon zowiezo 1 eten, liefst nog meer.... Meiden ik ben er vandoor, fijne avond nog en tot morgen weer! Slaap lekker alvast!
Hey meiden, Sorry heb niks bijgelezen, want dan ben ik lang bezig. Gaat alles goed met jullie? Zijn er nog nieuwtjes? Ik ben even mijn sollicitatiegesprek voor stage aan het voorbereiden. Heb het gesprek morgen om 14u. Duimen jullie voor mij? Ik moet eerst werken en daarna op bezoek bij schoonouders dus kan niet komen vertellen hoe het is gegaan.. Ik ga weer gauw verder voorbereiden maar veel liefs voor jullie allemaal! (en voor alle babys )
@mumtobe: ik heb standaard 10 weken verlof dat is dus tot 27 oktober als ik niet overtijd loop. daarna heb ik nog vier weken vakantie dus tot 24 november. dan heb ik nog zo'n 60 vakantie uren over die ik kan opnemen en en er zit nog kerst en nieuwjaarsdag tussen. dan zou ik vanaf 24 nov tot eind dec 10 dagen moeten werken. dus als ik nou twee weken overtijd loop dan hoef ik maar zes dagen nog vrij te nemen en dan ben ik het hele jaar vrij...snappie? @uwv: 1ste keer was ik te laat met opnemen. tweede keer kon ik die man niet verstaan en derde keer ging het goed haha... @nen: succes morgen zal voor je duimen @mac: gefeliciteerd met je zoon bram...leuke naam..
Hey allemaal, Sorry ik heb niet alles terug gelezen, ik sta 80 pagina's achter. Beetje teveel @Mum: Jouw buik blijft goed groeien! Ben benieuwd hoe groot hij gaat worden @Kim: Wow, het was even geleden dat ik nog een buikfoto van jou had gezien, maar wat een verschil met wat ik nog in mijn hoofd had Ziet er echt mooi uit, alle buiken trouwens hoor @Emma: Jij ook al! Jullie zijn ook allemaal zo zwembandloos Kan ik niet echt zeggen Je ziet het niet op de foto's als ik ze langs opzij trek, maar ... ze zijn er wel! @Desiree: Jij hebt ook al een mooie buik seg. Mijn buik is 's avond ook al dik vind ik. En kheb ook zo dat mijn maag meer uitsteekt vind ik. @Kim: Ik begrijp je wel, ik zou me er ook niet goed bij voelen. Dat is toch het eerste wat je wil, je eigen familie zien na de bevalling. Of je ze nu dezelfde dag of een paar dagen later toelaat. Maar hen toch eerst. @Ijsjes: Mmmm, wat mis ik een grote diepvriezer @Nen: Veel succes morgen!! Ik ben behoorlijk tam kHeb redelijk wat gelezen, maar soms lees ik echt maar de helft van wat er staat . Ik ben er trouwens zo weinig omdat ik midden in mijn examens zit. Zaterdag heb ik mijn laatste van deze periode. De volgende zijn voor augustus. Gisteren had ik een examen, daar heb ik wat meegemaakt ... Ik moest een examenles van taal maken en die doorsturen naar de leerkracht en drie andere studenten. Tijdens het examen was het de bedoeling dat we elkaars lessen zouden beoordelen om zo te tonen dat we de leerstof onder de knie hebben. Ik werd daar echt kei hard afgebroken door iemand, die beweerde dat ik haar les had gekopieerd, wat absoluut niet het geval was. Die heeft daar echt verschrikkelijke vragen gesteld en mij compleet belachelijk gemaakt. Ik was echt helemaal in shock. Die twee andere studenten trouwens ook. Ik heb daar zitten huilen, niet normaal. Ik kon gewoon niets meer zeggen of doen, zo geschokt was ik. Bah. De bedoeling van die examenles was dus om zo veel mogelijk te zeggen, wat voor mij en die twee andere niet gelukt is. Zij moest gisteren na het examen blijven, ik moest vandaag op gesprek komen bij die leerkracht. Gelukkig gelooft ze mij. Ze zei dat ze het gedrag van die studente echt schandalig vond. Dat kon volgens haar niet door de beugel, ze heeft de examenkansen van mij en die twee andere studenten gewoon afgepakt. kBen wel heel blij dat zij aan mijn kant staat, want ik was er gisteren even niet goed van. Dikke paniek hier ... Gelukkig is het voorbij en is het goed afgelopen. Voor de rest is alles goed. Ben nog wel heel moe. En ik heb heel onrustige benen. Herkent iemand dat? Best wel vervelend als je even lekker in de zetel wil liggen. Sorry voor het lange ego verhaal. Moest het even kwijt. kZit er wel behoorlijk mee.
Nen, Succes morgen. Voor diegene die het willen weten (weet niet of het al verteld is) Mac die hier in het begin altijd mee praatte, is bevallen van een gezonde zoon Bram 4 dagen geleden.
@ Kim: Owww... dan heb je heel wat gemist , niet stiekem toch aan seizoen 5 beginnen hoor want dan snap je er helemaal niks meer van... hihi echt de beste serie ooit gemaakt... de dvd's komen elk jaar rond november uit, wij kopen al 4 jaar hetzelfde verjaardagscadeau voor mijn schoonvader die 27 dec. jarig is, hij krijgt steevast de dvdserie @ Ijsjes: hier nog een verslaafde, die dingen zijn hier niet om aan te slepen @ Bos: Ahh zoooo... ja dat is wel lekker zo ... als ik op mijn uitgerekende datum beval moet ik 23 november weer beginnen... @ Mac: gefeliciteerd met je zoon, geniet ervan meid... @ Hilli: vind je dat? hihi k zie het zelf niet hoop toch niet dat hij nog extreem gaat groeien.. balen joh dat het zo is gegaan op je examenles, gelukkig is het idd goed afgelopen...
@Sam: was idd al doorgegeven hier. @Nen: succes morgen! Hoe staat het met je ei trouwens? @Hilli: wat een kreng zeg! Mag je nu een herkansing doen? @Bos: nieuwe baan als telefoniste gevonden dus?
@Dreamer: Idd een kreng, je had ze naar me moeten zien kijken. De haat droop er echt af. Ik durfde niets meer zeggen Mijn leerkracht zei dat ze wss problemen had met zichzelf. Tja kan goed zijn, maar dan moet ze dat niet op iemand anders uitwerken. Een herkansing was niet nodig volgens mijn leerkracht. Ze gaat nu gewoon punten geven op mijn les en niet op het mondelinge gedeelte.
ja meiden, ik ben er weer vandoor... Slaap lekker allemaal doei doei ow ja morgenavond hebben wij de bijeenkomst over babymassage, ben benieuwd... hoop dat deze interessanter is als de vorige (over babybabbels) maar daar gaan we wel van uit... dus uhmmm niet te veel kletsen hoor, dan moet ik weer zo veel bijlezen... Toedels...
@Kristel: Ik zie nu pas je buikfoto's. Ik vind die waar jij volledig opstaat een hele mooie. Je kijkt zo vredig Echt mooi. En zo krijg je ook een beter beeld van de grootte van je buik. Dat begint toch ook al hé
hoi meiden ff een kort berichtje van mij , vandaag is er iemand langs geweest van moeders voor moeders heel leuk en erg leuk om mee te doen .. hebben jullie daar ook aan meegedaan?? Red wel meedoen he?!!!jij kan je nu ook mooi opgeven daarvoor help je andere vrouwen heel erg mee nou verder ben ik erg misselijk en viel de werkdag me erg tegen ben kapot heb uren op de bank geslapen net wakker en ga maar weer naar me bed slaap lekker allemaal
@ mecha ja heb ook meegedaan! erg goed doel! ik vond het in het begin ook geen probleem maar bij 8 weken kon ik de geur van de flessen niet meer verdragen dus hield ik het alleen bij ochtendurine succes! @ all gister naar een BV avond geweest erg intressant geweest, zo leer je er toch weer iets meer over maar ik weet nu wel zeker dat ik niet wil kolven wat een koeien machine(is persoonlijk gewoon niks voor mij) verder gaat goed slaap alleen erg slecht,bekken doen zeer maar buiten dat prima! maandag eindelijk de cho kan niet wachten!,morgen eerst kamertje behangen en dan zaterdag hoipelijk sauzen. fijne dag all
Ik ben er ook ff... @Mecha, 'k twijfel een beetje of ik mee wil doen, voel me ook een beetje een egoist omdat ik ook weet dat 't erg goed is om mee te doen. Maar 'k heb momenteel een beetje veel aan m'n hoofd. 'k Ga er nog wel even goed over nadenken. @Hilli, wat een kreng zeg! Gelukkig stonden ze achter je en hoef je geen herkansing te doen! @Nen, duim voor je! @Mac, gefeliciteerd! @Ryanne, haha nee hoor, zelfs 800 gram afgevallen maar dat komt denk ik door m'n gezonde eten en 'k heb geen zin om te snoepen. Manlief heeft de stoel stuk gemaakt, naja wij beiden, ik ging bij hem op schoot zitten en dat hield de stoel niet. Nu probeer ik 'm nog te gebruiken maar af en toe zak ik weg. @Knarboor, lijkt het je echt zo vreselijk? Voor mij hoort kolven gewoon bij borstvoeding en t lijkt mij dat 't je juist een stukje vrijheid geeft. Ik ga zo maar weer 's aan de arbeid. Pfff.. t valt me wel zwaar. Gelukkig morgen vrij maar nog genoeg te doen.
goeiemorgen meiden, Hier niet zo lekker geslapen, werd al brakend wakker. Ik denk toch dat het meer van de stress komt dan de hormonen. Vandaag ga ik niet zo heel veel doen, vanavond misschien eventjes naar het nieuwe huis. In de garagebox wil ik het een en ander al afmaken. Verder ga ik vandaag op zoek naar iets van kratten of bananendozen waar ik mijn prentenboekencollectie in kwijt kan. Het begint nu serieus te worden, nu we de sleutel eindelijk hebben gekregen Straks kan ik me ook lekker gaan orienteren op de babyspulletjes, daar krijg ik echt heel veel zin in.. Heb ik gister hier nog spannende nieuwtjes gemist?
Hey meiden.. Nou, het is gebeurd.. Vannacht is mn oma overleden Weet verder even niet wat ik erover moet zeggen, behalve dat ze gisteravond in slaap is gevallen en niet meer wakker is geworden, dus ik hoop dat ze verder geen pijn heeft gehad..
Goeiemorgen! @Knarboor, succes bij de echo! Spannend jullie willen niet weten wat het word toch? @Red, niet schuldig voelen hoor als je niet mee wil doen! Het is wel heel veel gedoe vond ik..helemaal als je misselijk bent @Dreamer, ok, ik dacht dat het super pijnlijk zou zijn haha maja ik durf niet eens een navelpiercing te laten zetten @Kim, ik wil ook niet overtijd lopen, ben veel te nieuwsgierig hoe ie eruit ziet . Je vader bedoelde dat om je hart? Dan vind ik het niet zon hele vreemde opmerking eigenlijk hoor..en ook geen rare reden gaat toch om je gezondheid dan. @Debby, die dingen zijn idd duur. Ik leen er een van mnzus, anders had ik die ook niet meteen aangeschaft. Was het nog gezellig met je vriendin? @Mum, jep hier ook zichtbaar maar volgens mij krijg ik spataderen op mn benen maar ja lekker boeiend . Was het leuk bij de paardjes? @Bos, leuk dat ze het kamertje vandaag komen brengen! Dan zit het al in elkaar toch? Haha. Nu kun je de boel lekker gaan inrichten Lekker dat je zo lang vrij bent na de bevalling. Had jij al een geboortekaartje? Die proefdrukken waren toch zo tegengevallen? @Desiree, voor laag ijzer helpt het ook om bij elke maaltijd iets van vitamine c te nemen. Vitamine c zorgt ervoor dat je de ijzer uit je eten beter opneemt. @Nen, succes bij je gesprek zometeen, duim voor je @Hili, Wat een kutstreek zeg..gelukkig hoef je niet te herkansen! @Juffie, leuk he babyspulletjes gaan kopen @kristel, hoe is het? Al wat minder brak? Zware laatste loodjes heb je of niet Ik heb eindelijk een geboortekaartje èn een gedichtje gevonden heb een proefdruk besteld, ben benieuwd.. als het nou maar niet tegenvalt.