@Dreamer: Thanks voor t meedenken Ik kan op t moment alleen niks uitprinten Cartridge van de printer is leeg (zal je altijd zien als je t nodig hebt..) Nouja, ik kijk wel even.. Ik sta morgen sowieso op tijd op om ontbijt op bed te maken, misschien dat ik dan nog even snel naar de supermarkt ga (om de hoek) en dan een kaartje koop met een bloemetje erbij ofzo. En dan vertel ik in de kaart wel dat ie nog een dagje/weekendje weg tegoed heeft heel binnenkort of straks als Yentle er is Ik weet t anders ook niet.. Heb je dat altijd zo erg, ei-pijn? Ik heb t maar 2x gehad ofzo. Of iig dat ik het herkende als ei-pijn, misschien heb ik t ook wel elke maand gehad maar herkende ik t niet omdat ik ook altijd steken in mn darmen enzo had
@Kristel: zal je altijd zien idd! Je kan idd even snel een kaartje halen. Maar wat ik al schreef, Kimo vindt het echt niet erg meis! Dus niet te druk maken. Nee heb normaal geen last van ei-pijn. Heb maanden niet geweten wanneer mn ei was, maar vandaag echt veel gemene steken bij mn eierstokken. Ach, als mn ei snel gaat springen vind ik het best @Gaby: leuk he die kleintjes! Volgend jaar zijn wij aan de beurt meis!
@ Hilli: Balen zeg die blaasontsteking, hoop dat de meds snel aanslaan... @ Ryanne: Was alles verder wel goed met jullie kleine meid? en moet je nu in het ziekenhuis gaan bevallen? omdat je meteen de gyn. moet bellen als je bloed of vocht verliest? Ik ben niet ontslagen, mijn contract loopt a.s. woensdag af en die wordt gewoon niet verlengt... volgens de juridisch medewerker van het CWI heb ik geen poot om op te staan... hij had niet eens een reden op hoeven te geven... @ Red: Hij is ook heel mooi @ Kim: Tja idd dat vraag ik me ook af, maja hun hebben geld zat 3 auto's onder der reet 2 voor doordeweeks en 1 voor in het weekend, een kast van een huis en ja een kindje hoort er gewoon een beetje bij, maar dan moet je wel getrouwd zijn en minimaal bij de 30 in de buurt zitten in hun ogen... ik zou denk ik niet zo happig zijn op die stagaire (raar woord om te typen als je er over na gaat denken hihi) ik zou zeggen dat ik het liever niet heb... @ Sterretje: hoop dat het eenmalig is, of in ieder geval niet terug komt dat je dagelijks zo misselijk bent... ik ben het al beu als ik een keer moet overgeven... @ Bos: Klinkt leuk joh dat zomerfeest @ Kim: Fijn hé dat UWV... hoop dat het bij mij allemaal vlekkeloos in gang gezet kan worden... hoop ook dat jij nog een beetje uurtjes bij elkaar kan sprokkelen voor je verlof meid... @ Juffie: Leuk hé om zo zelf thuis naar het hartje te kunnen luisteren ik gebruik 'm nu nog maar amper, maar heb hem echt veel gebruikt... en als ik de kleine even niet heb gevoeld wil ik m nog wel eens pakken of om te luisteren of er al iets is veranderd in het hartritme... @ Dreamer: Jeps zeker balen... maja kijk maar naar de voordelen, heb nu alle tijd om van de kleine te genieten en te shoppe hihi... ben je zenuwachtig voor maandag? weet je hoelaat je gebeld gaat worden of moet je zelf bellen? @ Kristel: ik zou het bij het ontbijtje op bed houden, en dan zeggen dat hij zijn echte kadootje nog tegoed houdt, dan kunnen jullie nog eens gaan picknicken als je je wat beter voelt... @ Dreamer en Gaby: ik doe gewoon met jullie mee: Volgend jaar wordt jullie jaar!!!
@Mummy: haha nog meer shoppuhhhhh Wil je weer tandartsassistente worden na je verlof dan? Of ga je nu iets anders doen? Ik word als het goed is tussen 1 en 2 gebeld maandag (zeg ik uit mn hoofd dus, zal goed tussen 4 en 5 kunnen zijn ) Ben niet zenuwachtig nu, veel te druk met van alles en nog wat dit weekend. En ben meer met mn ovu testjes en eisprong bezig. Probeer niet zenuwachtig te zijn, want wil een normale cyclus hebben en vorige keer dat ik zenuwachtig was had ik meteen 41 dagen en dat wil ik niet! @Hilli: hoop dat je bo snel over is meis! Nu kan je tenminste klagen over je zwangerschap @Sterretje: is je misselijkheid al over? Misschien heb je een griepje? @Bos: veel plezier met het kamertje in elkaar zetten morgen. Lijkt me geweldig om lekker het kamertje in te mogen ruimen.
@ Dreamer: ik weet nog niet wat ik wil... denk dat ik toch de administratieve kant op wil, en het klinkt misschien "a"sociaal, maar denk dat ik een baan met zo min mogelijk collega's het fijnste vind... misschien kijk ik wel of ik een aantal oppaskindjes kan vinden, zodat ik lekker thuis ben bij onze eigen frummel... gelukkig heb ik nog genoeg tijd om me te orienteren Jeps nog meer shoppen ga morgen weer even naar de uitverkoop van de prenatal, ook meteen mijn verjaardagscadeau uitzoeken een luiertas... Hoop dat je niet de hele dag hoeft te wachten hoor op dat telefoontje, dat is zooo slopend...
naja zeg, weer mijn abbo weg, begint dat gezeik nu weer opnieuw met dit forum?? is iedereen al naar bed? ik ga ook zo hoor... slaap lekker allemaal...
Hee meiden, pfff ik ben zo moe! Hihi komt ook weer 's 1 te klagen. Gister feest van m'n ouders gehad. 'k Was gistermiddag al brak dus een uurtje beetje op de bank geslapen. Glaszetter kwam pas om 5 uur dus moesten eerst wachten tot die weg was. Half 7 waren we bij m'n ouders. Gisteravond om 0.00u weer thuis. Was wel gezellig geweest. Maar ben nu zo moe. 'k Weet nu heel goed waarom ik elke avond om 9 uur probeer naar bed te gaan. Ben ook blij met m'n stagiaire! 'k Denk dat ik volgende week even m'n leidinggevende beld om te vertellen dat ik zwanger ben. Manlief wil dat ik dat doe omdat ik nu ook erg moe en 't erg zwaar vind om er naast te werken. Mocht ik me dan een keer ziek melden, weten ze gelijk waarom 'k Heb gister m'n zusje verteld dat ze voor de 1e keer tante wordt! Vond ze helemaal super en ook omdat zij 't als eerste van de fam. weet. @Gaby & Dreamer, volgend jaar wordt jullie jaar!!! @Mum, belachelijk zeg van je werkgever maar geniet eerst maar lekker van 't vrij zijn.
Goedemorgen! Weer voor de zoveelste nacht niet geslapen grrr... Edwin is net weg voor een weekend Duitsland met zijn bedrijf, dus een weekendje alleen.. Alleen nu zit ik hem een beetje te knijpen, een flat tegenover ons woont een (zeer)groot donker gekleurd gezin (niet racistisch,weet de afkomst niet) en met groot heb ik het over 20 man in een 3 kamer woning...Nu staat er een arrestanten bus en een justitie bus vol met agenten klaar voor een inval... Heb ze net al bezig gezien met omsingelen, en Edwin moest ook rustig de straat verlaten om ze niet wakker te maken, dus het kan elk moment beginnen....als ik me maar niet rot schrik...
Ze zijn begonnen.... eerst riepen ze af of bewoners van nr .. naar buiten willen komen 2 keer, en toen rende ze naar binnen...
Gezellig Sam, kan je niet even naar je zusje als je je niet veilig voelt nu? Zijn ze inmiddels al klaar? @Red: fijn dat het feest toch leuk was! Niet bang dat je zusje het verder gaat vertellen?
goeiemorgen meiden, Zoooo mn man was echt verrast dat hij het hartje kon horen, vond het erg leuk. Nee ik hoefde niet lang te zoeken, de baby houd nu al van aandacht en zit lekker voor zodat iedereen het al erg goed kan zien bij 14,5 week! Ik lijk al 20 weken zwanger en draag elke dag al een buikband.. De ouders op mn werk vroegen over er misschien toch niet 2 kleintjes in mn buik rond zwemmen.. Gerust gesteld en gezegd dat het er echt eentje is.. Gisteren zijn de muren in ons nieuwe huis gespoten, erg mooi als ik het zelf mag zeggen!!! Nu komt maandag de behanger om twee wanden te behangen en dan maak ik foto's voor op mn hyves. Voor de meiden die op mijn hyves zitten, ik heb mn nieuwe portretfoto erop staan, big smile..wist net 7 weken dat ik zwanger was en mn klassenfoto met de kleuters. Erg schattig als ik het zelf mag zeggen.. Droppies die kleine kleuters!! Ik moet zo mn bed uit, ga die man betalen en dan naar Lelystad. Jullie allemaal een fijne dag toegewenst!
kwam alleen ff langs om te zwaaien. We vertrekken zo voor een weekendje naar Antwerpen. Ga snel de tas verder inpakken. Heel fijn weekend all en tot maandag Liefs
goedemorgen allemaal sammie: nou lekker dan zo'n inval tegenover je. hoe is t afgelopen? juffie: doe je de groetjes aan mijn tante als je in lelystad bent
@Kristel: gefeliciteerd met je mannetje! @Ryanne: veel plezier in Antwerpen! @Bos: staat je kamertje al in elkaar?
@ Gaby zal ik doen.. Hahaha zal aan iedereen vragen: Hey ben jij de tante van Gaby @ Sammie Hoe is het afgelopen met die inval?! Heheh ben verder niet nieuwsgierig aangelegd hoor...
Ze zijn inmiddels weg, heb niet meer gekeken tussendoor, dadelijk gaan ze mij verdenken, dat ik het heb doorgegeven... Kristel, Gefeliciteerd met je man! Ryanne, Fijne weekendje Antwerpen! Juffie, Leuke foto, en je straalt inderdaad helemaal echt super leuk! Goedemorgen Gaby! Dreamer, Al zenuwwachtig?
Dreamer, Kon niet naar mijn zusje, die zijn sinds gister pas weer in hun eigen huis en zijn vandaag werken, die werken om het weekend (attractiepark ).