Bevallingspoll Marisss - Uitgerekende datum: 5 juli Denkt zelf: 28 juni Dreamer83 denkt: 8 juli Mumtobe21 denkt: 2 juli Kim1988 denkt: 6 juli Debby86 denkt: 9 juli Emma21 denkt: 5 juli Sterretje08 denkt: 7 juli Desiree1986 denkt: 7 juli Sammie88 denkt: 3 juli Juffie2008 denkt: 22 juni Ryanne - Uitgerekende datum: 10 juli Denkt zelf: Kristel86 denkt: 7 juli Marisss denkt: 14 juli Dreamer83 denkt: 3 juli Mumtobe21 denkt: 4 juli Kim1988 denkt: 8 juli Debby86 denkt: 13 juli Emma21 denkt: 17 juli Sterretje08 denkt: 6 juli Desiree1986 denkt: 6 juli Sammie88 denkt: 5 juli Juffie2008 denkt: 11 juli Kristel86 - Uitgerekende datum: 27 juli Denkt zelf: 16 juli Marisss denkt: 20 juli Dreamer83 denkt: 10 juli Mumtobe21 denkt: 24 juli Kim1988 denkt: 20 juli Debby86 denkt: 23 juli Emma21 denkt: 31 juli Sterretje08 denkt: 15 juli Desiree1986 denkt: 16 juli Sammie88 denkt: 28 juli Juffie2008 denkt: 14 juli Debby86 - Uitgerekende datum: 1 augustus Denkt zelf: 8 augustus Kristel86 denkt: 4 augustus Marisss denkt: 6 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Mumtobe21 denkt: 28 juli Kim1988 denkt: 3 augustus Emma21 denkt: 4 augustus Sterretje08 denkt: 9 augustus Desiree1986 denkt: 7 augustus Sammie88 denkt: 25 juli Juffie2008 denkt: 2 augustus Bos - Uitgerekende datum: 16 augustus Denkt zelf: 30 augustus Dreamer83 denkt: 15 augustus Marisss denkt: 19 augustus Mumtobe21 denkt: 20 augustus Kim1988 denkt: 22 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 10 augustus Sterretje08 denkt: 23 augustus Desiree1986 denkt: 22 augustus Sammie88 denkt: 24 augustus Juffie2008 denkt:16 augustus Kim1988 - Uitgerekende datum: 18 augustus Denkt zelf: 4 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Marisss denkt: 16 augustus Mumtobe21 denkt: 21 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 29 juli Sterretje08 denkt: 16 augustus Desiree1986 denkt: 10 augustus Sammie88 denkt: 7 augustus Juffie2008 denkt: 1 augustus Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Juffie2008 denkt: 21 augustus Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus
Ik heb het lijstje gequote en voor alle meiden iets erbij gezet.... 20 augustus zijn wij 1 jaar getrouwd; niet allemaal op die dag hoor dames heheheh
zo ben weer fris.. sammie: flink uit bed gevallen hoor ik al.. ben je al naar de huisarts geweest..? dreamer: nog 1 dag kim: rustig aan he... gewoon blijven liggen nu en niet meer bewegen... all:bbq was erg gezellig.. we hadden jayden bij.. en die hebben we naar suus gebracht.. en later zijn we zelf ook naar suus gegaan.. en hebben we daar geslapen.. zodat joey en ik voor jayden op konden staan en suus en pascal voor lindsey.. jayden heeft netjes doorgeslapen tot 7 uur.. en lindey werd om 01.00 wakker en begon te huilen.. suus en pascal hebben dus niks gehoord.. dus ik eruit om iets voor half2 en lindsey getroost maar ze wou niet terug naar bed.. dus lindsey meegenomen naar joey en heeft ze bij ons in bed gelegen.. pogingen om haar terug te brengen.. lukte niet want dan begon ze weer te huilen.. was een beetje bang dat jayden ook wakker zou worden.. heb de klok nog 03.00 zien worden.. en lindsey was erg vrolijk.. haha.. heb ook nog een flinke kopstoot van der gehad tegen mijn wenkbrauw...(auw) maar ze is uiteindelijk nog in slaap gevallen tussen joey en mij in.. rond een uurtje of 4.. en ik was rond 6 uur weer wakker.. dus erg weinig geslapen.. maar jah.. hebben weer een drukke dag voor de boeg..
Hey meiden Zag dat Mariss haar vliezen gebroken zijn! Spannend! @Dreamer: Hier ook eentje die er emo van wordt hoor @All: Hebben jullie nog iets leuks gedaan voor vaderdag? Ik heb Kimo net het shirtje gegeven wat ik had laten maken (met de tekst 'Daddy's little princess') en hij werd er volgens mij een beetje emo van Hij is er iig heel blij mee Nou, gisteren voor zn verjaardag heb ik uitgebreid ontbijt gemaakt, beneden dan wel want ik krijg mezelf al niet eens meer normaal de trap op, laat staan mezelf + een dienblad vol met eten Ik heb uitgelegd hoe t zit met zn kadootje en hij heeft ervoor gekozen om binnenkort met zn tweeën uit eten te gaan of een dagje weg samen, voordat Yentle er is 's avonds heb ik nog uitgebreid gekookt voor m, dus hij is alsnog goed verwend Bedankt nog voor de felicitaties, ik zag er een aantal voorbij komen
@ Kristel Leuk dat je man voor een dagje weg of uiteten kiest! Ik snap wel dat het geen ontbijtje op bed geworden is Ach aan tafel is toch ook leuk en praktisch? Ik ga zo eventjes douchen; dan gaan we daarna naar het nieuwe huis. Eventjes een beetje vegen. Morgen komt de behanger. We gaan straks ook even in de slaapkamer de boel opmeten hoe we dat mte Pulletje (baby) gaan doen. We gaan met tape ons bed namaken en de kast en dan kijken wat er voor Pullie overblijft... Ben erg benieuwd.
Bedankt iedereen! De vk is net geweest..Ze is ingedaald ik mag lekker gaan lopen haha.. De krampen die ik heb zijn nog geen weeën.. Dus het wachten is nu op de weeën haha.. Vind het allemaal erg spannend nou! Ik weet niet wat ik moet verwachten.. Hoop idd ook snel me meissie in me armen te hebben.. Mijn gevoel had gelijk..Ik had al zo'n vermoeden dat het niet lang meer ging duren haha.. Ik hou jullie op de hoogte..
@Marisss: zooooo vet spannend meid..heel veel succes en hopenlijk hebben jullie de kleine meid vandaag nog in je handen.. @juffie: vervelend dat je blijft overgeven. hoe gaat het in het nieuwe huis? leuk dat je mij op de uitgerekende datum gokt. zou ik wel een mooie datum vinden. @sammie: klinkt niet echt lekker die hallucinaties...hopenlijk krijg je er wat voor en is het snel over. @red: zo jij bent lang gebleven dan. hopenlijk krijgt ze inderdaad geen borstontsteking. goed dat je je zo inzet hoor maar wel om je rust denken he als je moe bent.. @matta; nou ben je klaar mee dan. hopenlijk worden je wenkbrauwen en haar weer snel normaal. @anais: waar ben je? heb je al getest?? @kim: jemig meid jij ook al aan de ctg...doen jullie eens even gewoon rustig aan zeg het word nu wel een beetje eng hoor allemaal... @kristel: nog gefeliciteerd met kimo. wel leuk dat je nog even samen ergens gaat eten binnenkort. volgens mij is de kleine actief geweest vannacht. volgens mij is hij helemaal gedraaid want voel nu iets hard aan de linkse kant ipv recht (denk de voeten) heb er weinig van gemerkt hoor heb gewoon lekker geslapen. we hadden visite gisteravond die gingen om 1 uur weg dus was een latertje voor mij doen. was dan ook pas om 11 uur wakker vanochtend..
Had je nog geen ontsluiting Mariss? Rust maar goed uit hoor, het kan nog wel 2 dagen duren. @Kristel: super dat het toch een leuke dag is geworden. En super dat hij emo werd van het kado voor vaderdag. @Juffie: hoop dat t spugen snel ophoudt. En dat de beeb in de kamer past! @Gaby: morgennnnn Eindelijk weer iets he meis. Mijn ovu test is nog lichter dan gisteren Nog lang geen ei dus vrees ik. Baal der van!
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden had dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Debby86 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 5 meiden hadden dit fout! Bos krijgt: Een Prinsje! 11 meiden hadden dit goed! 5 meiden hadden dit fout! Kim3 krijgt: Een Prinsje! 3 meiden hadden dit goed! 10 meiden hadden dit fout! Stephanie87 krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Sterretje08 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Evamariah krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Agneta krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 2 meiden hadden dit fout! Ukkie2009 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden hadden dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Desiree1986 krijgt: Een Prinsje! Denkt zelf: Prinsje Goed! Kristel86 denkt: Prinsesje Fout! Kim3 denkt: Prinsje Goed! Nen87 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Sammie88 denkt: Prinsje Goed! Sterretje08 denkt: Prinsesje Fout! Hilli denkt: Prinsje Goed! Juffie2008 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim3 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Suus1987 Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsesje Kim3 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Hilli Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsesje Juffie2008 denkt: Prinsesje Mecha Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Juffie2008 denkt: Prinsesje Red88 Denkt zelf: Kristel86 denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 5 prinsjes en 3 prinsesjes Ik moest de lijst aanpassen ivm dat je maar een bepaald aantal tekens mag gebruiken per bericht... Dus van degenen waar we al lang en breed het geslacht van weten heb ik de namen weggehaald.. Helaas Als er echt behoefte aan is om te weten bij wie je het wel goed had en bij wie niet, dan wil ik daar best een nieuwe lijst voor maken... Dus laat maar even weten dan
Ik denk dat we een meisje krijgen hi hi, die overheersen in Johans familie.. Over 4 a 5 weken weet ik het maar dan zal ik niks tegen jullie nog zeggen.. We houden het echt helemaal voor ons zelf. Toch zou ik het wel fijn vinden om het nu een beetje te weten ; ik wil zo graag een pakje kopen voor de eerste dag. Maar ik wil wel dat het bij het geslacht past...
@oma; oh hopenlijk komt je ei wel snel...zal ik ff eidans doen voor je....*bos gaat staan in de kamer en doet de eidans voor oma* @marisss: ben benieuwd hoet het gaat lopen zeg...spannend hoor succes ermee. hopenlijk duurt het niet te lang. @kristel: zo is aardige lijst geworden he. lijkt me wel goed zo toch...
@Juffie: Ik heb t er allemaal bij gezet Zo, nu ga ik ook nog even de bevallingspoll verder invullen.. Ik droomde trouwens laatst over de datum wanneer ik zou gaan bevallen Echt een hele rare droom was t! Ik had een of andere agenda uit de toekomst ofzo en daarin had ik dus ergens eind dit jaar opgeschreven wanneer ik dus was bevallen. Dus ik ging natuurlijk vooruit bladeren en kwam uit op 14 Juli.. Zou wel eng zijn als ik dan ook echt ga bevallen
@Dreamer.. Dat wou ze nog niet voelen ivm infectie gevaar.. Die krampen die ik had waren nog geen weeën..dus het is nu wachten op de weeën.. En dan wou ze gaan voelen of ik ontsluiting heb..