@sammie, O das wat minder :S.. Heftig trouwens bij je buren die inval! Zullen idd wel illigalen zijn geweest. @Nen, oja je vriend is al weg natuurlijk. Ik deed altijd hele vroege testen. 5 dagen voor nod had ik een posi test met sensitest. Maar goed, dan ben je alsnog zenuwachtig haha.
Ben ik weer... Hoezo ik doe er lang over om me om te kleden @Nen: Super dat je een ei gehad hebt! Ik ben me suf aan t duimen dat ie bevrucht is en nu aan t zoeken naar een lekker plekje om in te nestelen! Aan je temp kan je alleen helaas niks zien... Bij mij ging ie altijd omlaag op de dag dat ik ongesteld moest worden, dus ik kon t 's ochtends altijd al zeggen dat ik ongi ging worden. Maar bi janderen gaat ie pas omlaag als ze al 2 dagen ongi zijn en bij anderen gaat ie al omlaag 4 dagen na eisprong.. @Buiken: Als de kleine ingedaald is gaat je buik idd lager zitten Dan krijg je een beetje een hangbuik Ik heb dat ook en merk het ook echt in mn bewegingen dat mn buik nu nog meer in de weg zit. @Emma: Ik doe rustig aan hoor Kan ook niet anders, want ik mag van Kimo bijna niks meer doen
@ kristel, dank je dat je voor me duimt Is Kimo vandaag jarig? Gefeliciteerd Dit is het levensjaar waarin hij vader wordt!
@Nen: Hij was gister jarig, maar gister hadden we helemaal geen tijd om mensen te ontvangen dus vandaar dat ze vandaag komen
@Kristel, goed dat Kimo zo goed om je denkt @nen, ja lang lijkt het he 11 dagen..gewoon lekker rustig aan doen, gaan de dagen vanzelf om . Ik heb zojuist een heel bakje verse kersen opgegeten hahaha
@Emma: Waren de kersen lekker? Ik had ook kersen gekocht, bij de AH, maar er zit bijna geen smaak aan Ik ga zo maar een fruitsalade maken met perzik, aardbei, banaan en appel
@Kristel, ja deze waren heel zoet, bij de jumbo gehaald. Fruitsalade is ook lekker ! Ik ben er vandoor, even bij mn vriend kijken. tot straks en een hele fijne middag!
@Nen: Lekker ook een fruitsalade maken dan (meestal krijg je alleen maar foute ideeën hier als t om eten gaat (kroketten, pannenkoeken, frikandellen, etc), dus maak er maar gebruik van dat t nu over gezonde dingen gaat ) @Emma: Doegg! @All: Ik ben ook weg.. Even rustig aan doen en mn fruitsalade eten voordat t bezoek zo komt
even nog gokken hilli prinsesje mecha prinsje red prinsje @kristel ik dacht dat ik dat misschien ook had maar de gyn zei als je alleen nog maar achteruit kan lopen en de rest niet meer dan is het bi.. maar vond het een beetje raar :S zou het gewoon even vragen volgende keer, maar veel kun je er toch niet aan doen, misshcien zo'n bekkenband raadde mijn gyn aan. die kost alleen wel 80 euro en word niet vergoed door de zorgverzekeraar jeetje wat kletsen jullie veel moest alweer 4 pagina's bijlezen vanaf vanochtend ga eens ff het kamertje van bos bekijken
@Kim: Ik kan ook bijna niks meer Normaal lopen zit er alvast niet meer in, ik waggel echt supererg en kan nog maar hele kleine stapjes zetten, ik slof meer zeg maar. Ook zak ik vaak door mn rug en benen heen.. Nouja, ik heb t er met de vk wel over volgende week, of even bij haptonomie komende vrijdag. Nu ben ik echt weg
@ kristel, ja dat klopt! Pas had bos (geloof ik) het over pannenkoeken, maar ik had geen mix en melk. Dus nu heb ik pannenkoekenmix gekocht waar alleen nog water bij hoeft haha. Dus mocht ik opeens op zondag zin krijgen in pannenkoeken, dan kan ik ze in ieder geval maken haha Veel plezier met de visite straks en doe rustig aan! @ kim, he wat zie ik komt je broertje later pas terug uit afghanistan??? Het schiet gelukkig wel erg op nu! @ all, jeee zeg ik was ff vergeten hoeveel pijn een eisprong kon doen. Elke keer als ik ging zitten, voelde het alsof ik op een mes ging zitten ofzo. Auuwww!!! Heb nu ook nog echt last van mijn onderbuik. Vanmorgen na het plassen een aantal flinke steken waardoor ik ff dubbel klapte.. Voelt net alsof alles naar beneden zakt.. Heel vaag. Ben benieuwd of het 1 eitje is wat is gesprongen of dat het er meer waren..
ben er toch nog even , vriend is nog druk bezig met van alles.. @nen, ja die zijn handig he, heb ik ook standaard in huis eipijn, heel irritant ja.. nou ja tis voor een goed doel he ? @Kim, is het bij jou al beter dan, met de bekkenpijn? Ik heb het bad aangezet, even relaxen na dit drukke weekend gingen gister om uur of 3 op bed en mn nichtje werd om half 8 wakker, wij dus ook allemaal haha. Ze kon mooi in het kamertje slapen
@ emma, ja zeker voor het goede doel! En nu voel ik tenminste dat alles werkt haha. Hoe gaat het met jou? Nog harde buiken/oefenweeën?
@Nen, nu niet meer. Vanmorgen dus wel anderhalf uur om de 3/4 minuten en ze hielden ook een minuut aan. Best wel pijnlijk maar ging weer over. Niks aan de hand en de kleine is ook lekker druk gelukkig . nu lekker rustig aan vandaag. Jij nog plannen vandaag, moet je nog veel voor school doen?