Goedemorgen! Allereerst, Dreamer, meis heeeeel veel succes vandaag! Maris, Gefeliciteerd met jullie dochter! Semonia, Welkom hier, en een 2-ling, echt super! Kim, Sterkte met je opa! Kristel, Balen dat je zo vroeg wakker bent gemaakt door de buurjongen! Misschien een keer heen lopen en vragen of het wat later kan? Knarboor, Succes bij de echo!
Er is er een jarig HOERA, HOERA! Emma, Meis, Gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag krijgt, en vele jaren! Liefs
* Zwaait naar Gaby!* Woensdag moet ik terug naar mijn Orthopeed, ben benieuwd wat hij wilt gaan doen. De pijn is nog steeds onwijs erg, maar kan hem wel weer wat bewegen. Huisarts is tot 6 Juli op vakantie, dus daar wacht ik op, want ga niet zomaar mijn verhaal neer leggen bij een vreemde HA, want dat gaat ie straks ook denken dat ik niet spoor ofzo..
Ze konden vandaag wel, maar ik heb geen vervoer... En op de fiets met 1 arm, lijkt me niet verstandig
@ Kim: Sterkte met je opa meis... @ Anais: Balen van je nega test meid... waarom zou je geen clomid nemen? het is NIET natuurlijk dat je geen eisprong hebt en clomid helpt je daar alleen een beetje bij... @ Kristel: Niet leuk zulke buurjongetjes... naja die kids kunnen er weinig aan doen, het is idd moeders die ze gewoon even binnen moet houden... hier ook al klote geslapen @ Gaby: wat lief dat je met suus meegaat naar het bloedprikken... (en suus: sterkte meid) ik mag vrijdag weer... @ Knarboor: Spannend meid, de 20 weken echo... geniet ervan... @ Emma: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID... maak er een leuke dag van (maar wel rustig aan doen hé ) @ Sammie: dat is balen dat je HA nu met vakantie is... en hoop dat de pijn een beetje draaglijk is tot woensdag... hier dus ook echt bagger geslapen... had steeds het idee dat ik er alles weer uit zou gooien, ben maar heel rustig blijven liggen en gelukkig steeds weer in slaap gevallen... vanmorgen zo vroeg wakker door de buurvrouw die door haar huis stampt.... grrr... als de kleine er straks is en die wordt er wakker van, zal ik eens even aanbellen... heb nu nog steeds hoop dat het wel over gaat...
@ Emma: Hierperdepiep Hoera! Fijne dag meis. Ik was gister de hele dag weer goed misselijk... pfff vandaag toch maar ziek thuis gebleven. Straks belt de huisarts mij even op over het gal spugen.. Ik krijg er zo'n zere keel van. Vandaag ga ik toch maar weer eens een beetje rustig aan doen!! Dit weekend heb ik me veel te druk gemaakt over het nieuwe huis. En daar ben ik ook zoveel geweest :S Nu eerst maar eens lekker liggen en een beetje slaapies doen. Is veel beter voor het kleintje. Mn man en ik hebben onze slaapkamer opgemeten en we zijn er achter gekomen dat we een zeer groot probleem hebben. Het gaat niet passen. Ons bed en de kast zijn te groot, pulletje kan niet zijn eigen hoekje krijgen. Ons huis gaat volgende week meteen de verkoop in en wij gaan op zoek naar een nieuwe woning. Het kindje kan er wel geboren worden hoor, maar als de wieg te klein is hebben wij een groot probleem!!
Ohh Emma, ben ik t net gewoon vergeten in mn berichtje... Gefeliciteerd met je verjaardag! @Sam: Hopelijk trek je t een beetje tot woensdag met de pijn... Kan je niet iets innemen wat helpt? (ik neem aan dat paracetamol niet helpt nu namelijk...of wel?) @Gaby: Fijn dat je meegaat met Suus! Zo is er tenminste iemand bij die haar van de grond kan vegen als t nodig is @Mum: Balen dat je ook zo slecht geslapen hebt Ik heb hier ook steeds meer last van een gevoel achterin mn keel dat als ik een verkeerde beweging maak, alles eruit komt Ik weet alleen niet wat je ertegen kan doen helaas..
@Juffie: Hebben jullie geen extra slaapkamer dan? En begrijp ik t goed.. Het huis wat jullie nu net gekocht hebben gaan jullie meteen weer verkopen?? Je kan toch ook een kleiner bed en kleinere kast nemen of denk ik nu heel simpel?
Kristel, Ja neem 4 x daags 2 tabletten (paracentamol), de pijn blijft behoorlijk, maar andere medicatie kan niet tijdens een eventuele zwangerschap, of mag niet met wisselwerking van mijn COPD medicatie.
@Sam: Ohh echt wel balen dat t niet goed helpt dan Misschien dat je zetpillen kan proberen van 1000mg.. Die werken beter dan 2 paracetamol van 500 mg omdat t meteen door je darmen opgenomen wordt..
@ Juffie: dat is flink balen dat het allemaal niet past... hoop dat jullie een mooi ander huis vinden... @ Kristel: Nope ik weet ook niet wat ertegen helpt... ik neem nu voor ik ga slapen een rennie, dat werkt even maar snachts wordt ik er wakker van... ik drink geen prik meer, geen zure sappen, eet zo min mogelijk chocola zo probeer ik het een beetje onder controle te houden... maar helemaal weg blijven doet t dus niet
@ Kirstel Nee we kunnen geen ander bed nemen, we hebben net een nieuwe van Pullman (erg duur!!) No way dat ik die inruil.. Die kastruimte hebben we gewoon ook echt nodig, zo groot is die niet. Dus het wiegje komt gewoon gezellig naast mij te staan.. Kan makkelijk. Ik heb al wat leuke huizen in Maarssen gezien zelfs onder onze prijs waar 6 slaapkamers zijn, dus komt helemaal goed! Mn man wil ook graag een tweede kindje dus anders zouden we straks weer in de problemen komen. @ Sammie Zo te horen heb je wel echt wat sterkers nodig meis! Probeer anders ibuprofen of naproxen.. Met pijn leven kan toch ook niet?
@Mum: Hier helpen rennies niet eens meer, ik gebruik nu gaviscon al een paar maanden.. Het is een stuk duurder dan rennies (en smeriger ) maar t helpt op zich wel. Als je echt de volle lading hebt niet meer, maar je zou t eens kunnen proberen?
Hoi.. Hier ben ik weer even.. Heb net bloed geprikt.. Het viel reuze mee.. die vrouw prikte echt heel goed.. voelde 1 klein prikje.. Ze moest wel 5 buisjes hebben maar merkte er niet veel van.. ben dus niet flauwgevallen maar toch bedankt hoor gaby dat je mee ging.. @sammie: wat erg dat je uit je bed bent gevallen.. echt niet leuk.. hoop dat je snel beter bent en geen pijn meer hebt.. @kristel: hoe is met jou? heb nog niet echt teruggelezen.. @juffie: Dat is wel apart.. om zo snel je huis weer te verkopen.. wat nou als je hem niet verkocht krijgt? dat is toch zonde van je geld? of zijn er meer dingen bij het huis waar je niet tevreden over bent? @all: ik ga nog maar even bijlezen.. iets verder terug.. want ben al zo lang niet geweest.. hoe vaak moet je eigelijk bloedprikken tijdens je hele zwangerschap..