goeiemorgen, @anais wagt vervelend dat je negatief hebt getest, maar misschien is het met ochtend urine anders, je weet maar nooit @red werkse meid en hopelijk gaat de dag beetje snel voor je om @kristel dat is idd vervelend als ze zoveel herrie maken @gaby gelukkig hebben jullie het overleeft, of eigenlijk suus he haha @knarboor oh wat spannend de 20 weken echo, heel veel plezier @dreamer succes vandaag met je gesprek hopelijk komen er super goede dingen uit @emma gefeliciteerd, maak er een leuke dag van @sammie jammer he dat dokters je nu zo'n naar gevoel hebben gegeven da tje niet het gevole hebt dat je overal met je verhaal kwijt kan, zou echt niet mogen. @mum ook al leuke buren.. als het nu zo is zal het waarschijnlijk niet zomaar weg gaan. hopelijk slaapt de kleine er straks gewoon doorheen. @juffie is dat de enige reden of ben je er toch niet zo blij mee, ik zou dan ook zeggen, spullen verkopen en andere spullen erin zetten. want om nu je huis te koop te zetten is misschien niet de beste tijd. misschien ook wel hoor omdat het helemaal nieuw is maar als je het nu verkoopt kan je het niet met winst verkopen en over 6 maanden wel succes ermee hier heeft de kleine weer de hik, heeft tie trouwens echt vaak. ga zo ff douche en daarna even de antibiotica ophalen bij de apotheekwant had van het ziekenhuis alleen voor zaterdagavond en gister gekregen. verder meot ik om 1 tot 6 werken maar moet echt rustig aan doen, want krijg van de kleinste dingen een harde buik. maar er moet toch geld binnen komen dus heb weinig keus.
@Juffie: Ok, ik snap m Ik snap alleen eerlijk gezegd even niet dat jullie dan niet meteen naar een huis gezocht hebben met extra kamers aangezien jullie graag nog een kind willen.. Ik bedoel hier verder niks verkeerds mee hoor, dus als t verkeerd over komt, sorry. Ik wil t alleen graag begrijpen En wat geld betreft... denk eens aan de kosten koper, die ben je al kwijt als je meteen weer je huis verkoopt.. (en dat is niet niks )
Nou 3 jaar geleden hebben we het appartement gekocht.. De bouw heeft alleen 1,4 jaar langer geduurd... mn man heeft het 3 jaar geleden gekocht, kende mij nog niet eens.. Toen ja zijn we vorig jaar getrouwd en raakte we in maart zwanger, waar we erg blij mee zijn. Het huis gaat wel de verkoop in, als we het binnen een half jaar kwijt raken hoeven we de overdrachtsbelasting niet te betalen.. Verder is het zo;n luxe woning qua afwerking, dat we hopen dat mensen het daarom kopen.. Mn man is hypotheekadviseur en mn vader heeft een makelaarsbedrijf dus die kosten zijn minimaal... Maja we zullen zien, idd de tijd is niet erg gunstig, maar de grondprijzen in Utrecht zijn wel weer gestegen in de tussentijd..
@ Gaby: Mooi zo @ Kristel: ik heb hier ook gaviscon, beide smaken... blegh... ik vind het zo'n smerig spul dat ik het niet durf te pakken haha... als ik er aankomende nacht weer zo'n last van heb, ga ik het toch maar weer uit de kast trekken idd... nadeel van al die dingen is dat het maar even werkt... @ Suus: ik moet deze week voor de 2e keer bloedprikken tijdens de zwangerschap, volgens mij is dat ook de laatste keer als alles goed is... alleen misschien dat je het na de bevalling ook nog eens moet doen... @ Kristel: Kosten Koper heb je niet met een nieuwbouwwoning toch...
nee wij hebben von vrij op naam.. Maar je hebt natuurlijk wel al die tijd bouwrente moeten betalen, kom je eigenlijk een beetje op hetzelfde bedrag uit. Degene die het van ons koopt heeft wel k.k. Kosten koper.
@Juffie: Ok, op die manier is t duidelijk.. Nouja, ik hoop voor jullie dat jullie gauw iets anders vinden en zoniet, tja, toch proberen aan te passen aan de situatie, je zal wel moeten dan namelijk @Mum: Ik heb alleen de pepermuntsmaak. De eerste keer had Kimo die met Anijs voor me meegenomen... Nou, smerig dat die is, yugh! Dan ga ik nog liever over mn nek dan dat ik die moet nemen Ik doe met die pepermunt trouwens altijd 10 ml en dan de rest van bakje bijvullen met water en dan even roeren.. Dan is de smaak een stuk minder sterk en het werkt net zo goed!
@ Mumtobe Ik heb van de HA antagel gekregen. Dat is ong. hetzelfde als gaviscon maar kost alleen maar 5 euro. Het smaakt iets anders, maar je kunt het misschien proberen? Ik heb hetzelfde probleem als jou zo te horen.. De HA belt me zo dus als ik nog een tip krijg zal ik hem even aan je doorgeven meis.
@knarboor: wat voor kleuren ga je je de muren vervelen? @gaby: succes met suus haha @suus: succes met bloedprikken. @anais: vervelend zeg. ik zou inderdaad maar gewoon aan de clomid gaan hoor. kans dat het dan raak is is denk toch een stuk groter en al is het voor jouw gevoel niet meer zo spontaan het is zeker niet minder welkom....deze teleurstelling hou je ook niet lang vol hoor.. @marisss: zoo dat is snel gegaan. van harte meid (en man) je bent een goed voorbeeld met zo'n snelle bevallig. geniet leker van elkaar. (agneta smste dat ik je even moet feliciteren namens haar dus bij deze) @semonia: welkom een tweeling leuk zeg. vertel eens wat meer over jezelf. @kristel: leuk he kinderen haha. @juffie: jemig huis al weer verkopen. is best snel. hopenlijk verkopen jullie het niet mer verlies in deze tijden. doe maar lekker rustig aan vandaag. @suus: ik heb tot nu toe 2 keer moeten prikken. rond de 11 weken en rond de 30 weken (dan kijken ze je ijzer na) ik ben er weer vandoor. ga zwemmen....tot vanavond (niet te veel kletsen he.)
@suus ik heb geloof ik nu 2 keer bloed moeten prikken en 1 keer was vanwege die nier en de blaasonsteking deus eingelijk 1 keer voor gewone controle
@kim: vervelend dat je je zo slecht voelt.. je moet gewoon rustig aan doen.. Denk aan jezelf en aan de kleine!! @Mumtobe: owwwww.. maar 2 keer tijdens de hele zwangerschap. dat valt wel mee @juffie: Dan moet je het verkopen.. scheelt wel dat je man adviseur is en je vader makelaar @all: is het ook zo bij jullie dat de tijd niet klopt.. bij mij en gaby klopt er allebei niks van.. de tijd dat de berichtjes geplaatst zijn klopt niks van..
Jah joh, en mn vader zei gister als we tijdelijk iets groters willen huren kan dat ook.. We kunnen een huis wat in verkoop staat voor een half jaar of jaar huren in overleg met makelaars in onze omgeving.. Kijk, iedereen denkt mee.. Nu alleen nog koper voor onze woning.. De buurmans woning staat ook te koop, maar die is helemaal kaal en heeft een noodtrap op zijn terras. Hij vraag 210. Wij gaan 220/ 225 vragen, maar dan heb je een huis wat helemaal af is en op en top design Leuke starterswoning..
@ Kristel: ik heb die met Anijs van de HA voorgeschreven gekregen, hij zegt namelijk dat door de Mint het klepje van je slokdarm naar je maag open gaat staan en dat je dan dus het tegenovergestelde effect krijgt... goeie tip, ga het eens proberen met wat water verdunnen... vind de samenstelling van dat spul al zo smerig... t is net of je motorolie naar binnen giet ofzo... @ Juffie: ik hoor het graag @ Bos: jou reactie aan knarboor: welke kleuren ga je de muren VERVELEN??? haha goedemorgen veel plezier met zwemmen... kan ik niet mee trouwens? heb wel zin hihi en nu toch tijd zat
Was nog vergeten te vertellen dat vriend vrijdag een babypakje (jongens) en baby nikes (meisjes) heeft gekocht. Hij vertelde me dat hij het wachten een beetje zat begon te worden, en het misschien geluk bracht als hij eens wat kocht... Zal zo even een foto plaatsen...
Ohh joh word net door de dokter gebeld. Hij wil toch mn urine zien :S Toch checken op ketonen.. Raar want ik houd gewoon eten en drinken binnen, geef alleen veel zuur over. Daarna gaat ie pas beslissen wat ie met me wil doen.... Kortom ik moet gaan plassen, aankleden en naar de huisarts toe.. Kom ik meteen langs het nieuwe huis, kan ik even weer een verhuisdoos meenemen..
Ik wil ook wel graag zwemmen, maar ten eerste lukt t niet ivm dat ik helemaal gammel ben met bewegen en ten tweede durf ik niet ivm al die striae Ik hoop echt dat die snel wegtrekken na de zwangerschap zoat ik met Yentle kan gaan zwemmen, dat wil ik echt wel graag namelijk! @Mum: beetje een rare uitleg van je HA dan Normaal gesproken als je last hebt van je maag kan je ook pepermuntthee nemen, dat werkt hartstikke goed juist! En Rennies zijn ook met pepermuntsmaak.. Als het echt zo slecht was dan zouden ze het niet maken met pepermuntsmaak (En dan zou munt(thee) ook afgeraden worden)
@sammie oh wat lief hopelijk brengt het geluk @juffie niet te zwaar tillen he @bos zwemse hopelijk word het weer super @ryanne hoe was het weekend antwerpen? en is de kleine meid blijven zitten of moesten jullie nog de grens over racen?? hihi ik ga nu echt ff onder de douche staan
@kristel ik ga deze week ook nog zwemmen en meot zeggen dat dat het enige is waar ik dan niet mijn bekken bij voel en dus geen pijn heb. echt heerlijk en je bent helemaal gewichtloos. misschien moet je anders een handoek ombinden en die bij de rand van het zwembad leggen zodat je er meteen bij kan als je eruit gaat (of op een stoel in de buurt) dan hoe je je daar ook geen zorgen over te maken. gebruik je trouwens bio oil?? misschien helpt het tegen de littekens vooral na de zwangerschap. ik zelf gbruikte op doktersadvies biodermal voor mijn litteken van mijn hartoperatie, werkt ook goed