Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kristel: je kunt toch ook een zwempak kopen.. ik heb ook striae maar dan gewoon van het dikker worden.. en heb nu voortaan een zwempak aan.. je kan dus makkelijk zwemmen :p

@sammie: ik vind het ook heel dottig van je vriend ;) nee.. echt leuk.. kan je merken hoe graag hij het ook wil..

@juffie: plas ze!! en tot straks..!!

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    dat bio oil werkt helemaal niet.. heb dat ooit geprobeerd.. maar werkt helemaal niet..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Ahhh wat lief :D

@ Juffie: Suc6 bij de HA..

@ Kristel: Ja dat zei ik ook al tegen hem, waarom maken ze dan al die middeltjes
    die er tegen moeten helpen met pepermuntsmaak :( weet eigenlijk zijn antwoord
    daarop niet meer :(
    vond het idd ook vreemd...

BAH!!! zie net dat mijn salaris van Juni gestort is... het is gewoon ruim 200 euro minder
    als normaal... snap er geen reet van, ben benieuwd wanneer mijn loonstrook
    komt (als ze die al opsturen...) maja daar staat ook niks over mijn vrije dagen op...
    ik heb een beetje het idee dat ze vrije dagen van mijn salaris af hebben getrokken, maar daar
    klopt geen zak van want ik weet zeker dat ik nog zat vrije dagen had, heb namelijk
    nog niks opgenomen dit jaar...

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: jij ook al lekker zwemmen, kan je niet ergens in de buurt gaan zwangerschapszwemmen? is echt heerlijk...
    ik ga donderdag weer :D heb er nu al zin in...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Bio-oil werkt bij mij niet :( Biodermal wel, daar hebben ze speciale anti-striae creme van, maar die verkopen ze nergens meer, echt heel lullig.

@Suus: Zwempak heeft weinig nut ;) Het meeste zit namelijk op mn benen, het zit bij mn linkerbeen al helemaal tot aan mn enkel. Het loopt over mn hele achterbenen (ook voor, maar dan alleen mn bovenbenen helemaal). Rechts zit t tot onder mn knie al..

Ach.. zwemmen komt wel weer een keer :)
    Wij zijn nu sowieso aan t sparen voor een zonnehemel, als we die dan hebben straks kan ik daar lekker onder liggen om ten eerste een kleurtje te krijgen (ik ben een bleekscheet eerste klas) en het zou ook moeten helpen om de striae eerder te laten verkleuren :)

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja heerlijk he :D ze hebben wel zwangerschapszwemmen normaal gesproken op de sportschool (is ook een zwembad waar ik dus altijd ga zwemmen) maar omdat er te weinig animo voor was ging het niet door dus nu ga ik gewoon op mijn eigen houtje en zit gewoon in mijn abbonoment
    ik wil trouwens wel gaan babyzwemmen als de kleine er is dus wil daar nog wel een locatie voor gaan zoeken

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: waarom kijk je niet op MP voor een zonnehemel? daar bieden ze die dingen vaak gratis af te halen aan... hebben wij ook gedaan, hij staat hier gratis en voor niks op zolder... ideaal en niks mis mee...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ow das balen... hier waren we vorige week met 14 vrouwen... hihi bad was vol :p ik ga ook in hetzelfde zwembad babyzwemmen straks... als je je geboortekaartje opstuurt naar het zwembad krijg je al 2 vrijkaartjes voor het babyzwemmen cadeau, dus dat is wel leuk...

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Mumtobe: gratis is altijd beter!! :D

kristel: als het op je benen zit heeft het inderdaad geen zin.. Maar ze zien toch dat je zwanger bent.. ik zou me er niet te veel zorgen om maken..

@kim: zwangerschapszwemmen lijkt me ook leuk.. maar wij gaan dat niet doen..
    Wij gaan alleen maar naar 2 cursussen. 1 pufcursus :p samen met pascal ga ik dat doen..
    En een informatiecursus.. waar je heel veel info krijgt over de bevalling (ook voor pascal).. en voor naderhand voor de flesvoeding en het slapen.. enz.. eigelijk alles wat je moet weten.. die cursussen zijn beide gratis :p dus had zoiets van waarom niet :p

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Ik vind het een beetje eng om een zonnehemel tweedehands te nemen.. Ik heb namelijk totaal geen verstand van die dingen, maar ik weet wel dat als er iets (weet even niet meer precies wat) met de lampen is dat je dan zwaar verbrand (en ik verbrand al heel snel) met brandwonden ed...
    En aangezien ik er dus geen verstand van heb en dus niet aan zo'n apparaat kan zien of ie wel goed is of niet durf ik dat niet aan..

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: ja we zijn en blijven toch hollanders hé :p

moet hier nog van alles doen in huis maar heb echt geen zin... ga eerst maar eens even bellen met het CWI, moet het allemaal wel een beetje warm houden nu... hoop gewoon niet dat ik zonder geld kom te zitten...

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    En had vorig weekend ook nog dingen van mijn ma gehad, die kan niet wachten tot het zover is, en iedere keer als ik daar kom heeft ze weer wat gekocht.

Bekijk bijlage 1150

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sam: Oh hwat een lieve schoentjes! :D En dat pakje is echt stoer! Echt wel lief van je vriend dat ie dit zomaar gekocht heeft :) Hopelijk brengt t geluk!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: aaaahhh wat schattig :D

@ Kristel: als je daar bang voor bent zou ik als ik jou was gewoon alleen nieuwe lampen kopen dan ben je ongeveer 70 euro kwijt en
    weet je wat je aan die lampen hebt... scheelt een hoop geld...

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sammie: wat lief allemaal zeg!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Ja, is dat zo goedkoop? Dacht dat dat veel duurder was... Hmm, dan zal ik toch eens op MP gaan kijken :D
    (moet ook eerlijk zeggen dat ik daar niet eens aan gedacht had om dan nieuwe lampen meteen te kopen ;))

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @sammie: wat lief zeg!!! :D die schoentjes zijn echt helemaal geweldig.. echt lief van je vriend dat hij dat zomaar ineens gekocht heeft.. hoop dat je het over een maandje of 9 echt kan gebruiken :D

@mumtobe: moet je wel echt doen naar het cwi.. gewoon net zo lang doen tot je geld krijgt.. laat ze maar gek worden van je.. wat gaven ze bij je ontslag voor reden dat ze je gingen ontslaan.. wel echt heel erg lullig..!!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen meiden!

Wat hebben jullie al weer veel gekletst zeg haha. Ff kijken wat ik nog weet..

@ mariss, gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Fijn dat het zo'n korte bevalling was. Ik ben benieuwd naar foto's! :D Geniet ervan met zijn drietjes!!!

@ emma, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!

@ anais, balen van je nega test meid! Maar geen bloed geeft moed! Er zijn ook mensen die pas na 14 dagen overtijd positief testen.. Dus ik zou nog even wachten met duphaston. You never know..

@ semonia, welkom hier! Wat leuk dat je twee meiden krijgt! :) Maar ook spannend!

@ mum, fijn dat je ook het positieve er van in ziet dat je nu lekker thuis bent. Balen dat je loon zo tegen viel! Maar zij moeten jou toch kunnen laten zien hoe dat berekend is, dus volgens mij kun je er altijd wel achter komen waarom het minder is.
    Grappig dat Bailey hetzelfde speeltje heeft. Heb je dat bij de Intratuin gekocht? Daar komt die van ons vandaan. Lars krijgt alleen maar massief rubberen speeldgoed, want de rest sloopt hij binnen no time..

@ Kristel, jammer dat je niet wilt zwemmen vanwege de striae. Ik begrijp wel dat je het niet mooi vindt hoor, zeker als het helemaal op je benen zit, maar wat maakt het uit wat anderen van jou denken? Misschien voel je je straks wel een stuk beter, omdat je veel minder druk hebt op je gewrichten in het water. Ik zou het gewoon lekker gaan doen hoor en je niets aantrekken van andere mensen!!

@ kim, fijn dat de datum nu vast staat wanneer je broertje thuis komt! Leuk dat ook de kinderwagen binnen is :)
    Als ik deze stage niet krijg, dan neem ik niet die andere aan. Uiteindelijk blijkt dat de stagebegeleiding daar niet goed is. Omdat ik een hbo opleiding doe, moet ook mijn stagebegeleider een hbo-diploma hebben. Deze man had dat helemaal niet. Ik citeer de docent die mij het telefoonnummer gaf waardoor het balletje ging rollen "ik begrijp ook niet hoe ..... het in zijn hoofd haalt dat hij geschikt is om jou te begeleiden" DUs dat zegt genoeg hahaha. Hopelijk krijg ik daarom wel die stage, anders moet ik verder zoeken...

@ sam, leuke kleertjes zeg! Wat lief dat hij dat had meegenomen. Ik was pas ook helemaal vertederd toen mijn vriend iets had gekocht.

@ all, sorry als ik nog iemand ben vergeten. Heb vannacht weer zo raar gedroomd!! Ik droomde dat er een tsunami aan kwam en dat we het niet meer zouden redden om te vluchten, maar we zijn toch nog een huis in gevlucht (een soort verbastering van mijn ouders huis :() en naar de zolder gerend met mijn eigen hond en 1 hond van mijn ouders. En toen we vanuit die zolder naar de zee keken (alsof mijn ouders vlak bij het strand wonen... nee) zagen we dat die hele golf niet op het land was gekomen en was alles weer normaal. Ik droom echt zulke rare dingen! Het is haast genant hahahah

Vandaag krijg ik trouwens de uitslag over die stage!

Deel Deze Pagina