Dames, heeft clear blue een soort voorgedrukt streepje staan? Ik kan wel precies zien waar het streepje zou moeten staan... Kan nou niet direct zeggen dat hij licht verkleurd is maar ook niet dat dat niet zo is.
Meidennnn! Even een heeeeeeeeel snel berichtje. Ten eerste nog even heleboel *HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG * IK GUN HET JULLIE ZO! Ik ga morgen ochtend naar de dokter! Die zal me wel doorverwijzen naar de verloskundige. Ik heb er zin an Verder zitten mn spijkerbroeken nu al niet meer lekker Om maar te zwijgen over mn paardrijbroeken... Hoor mij nou mopperen! Ik ben wel de minste die hier mag mopperen. hahah, maar wou het toch even kwijt. Fijne avond chicky's
balen meid maar blijven duimen hor doen wij in ieder geval wel allemaal @ romy super super super! geniet ervan @ all hier nog niks wel knetter koppijn en steken in me buikrechts onder me navel dus wieweet. test vanmorge was weer nega dus hou het maar op cyclus en afwachten wanneer ik dan ongie ga worden zal je zien op vakantie
CB heeft geen voorgedrukt streepje. Tenminste ik herinner mij als de negatieve test echt spierwit op die plek. Staat er een streepje? Is ie lichtblauw? Romytamara geniet er nou maar van heb je al zulke opgezette darmen nu trouwens? Ik grijp nu als eerste de HCG'tjes maar zal nog wat voor jullie overlaten als ik nou positief test zal ik wat voor jullie strooien.
Ik had al hcg gepakt he Maar ik kan wel goed zien waar de streep zou moeten staan.. Of dat nou ook een beginnende streep is drrf ikniet te zeggen. Ga uit van niet. Nu snel een maansteen kopen! En nee de pauze gaat niet door..
Ik had al hcg gepakt he Maar ik kan wel goed zien waar de streep zou moeten staan.. Of dat nou ook een beginnende streep is drrf ikniet te zeggen. Ga uit van niet. Nu snel een maansteen kopen! En nee de pauze gaat niet door..
Ik geloof niet in voorgedrukte streepjes.. ik heb bijna ieder merk wel eens geprobeerd en nog nooit zoiets gezien bij alle nega testen. Toen ik zwanger was had ik ook best wel veel testen gebruikt en dacht eerst ook dat het een voorgedrukt lijntje was nou niet dus. Dus zou niet gelijk zeggen dat ie nega is. Het komt wel voor dat dat het begin is van een posi test.. Ik had al HCG gepakt toen ze net het berichtje plaatste hihi.
Ik al via msn Hihi genoeg voor iedereen! Ik ga nog 1 keer testen met sensitest.. denk vrijdag ofzo.. Er zit helemaal geen tuinen in tilburg! Waar moet ik nou een maansteen kopen?
Verkopen ze maansteen bij de tuinen? Want die zitten hier genoeg.. gaat ik daar volgende ronde als het niet gelukt is gelijk kijken
Ohh pandabeertje...toch nog maar een keertje testen dan? Vaak zie je trouwens op de makrt ook stalletjes met stenen en boeddha's enzo...bij ons staat er op de markt een vrouw waar ik altijd naartoe ga als ik zoiets zoek... Ik ben nog niet helemaal bekomen van de "schrik" Níet de volgende ronde, maar NU!
Hey meiden Zo er is weer flink gekletst hier! @Pandabeertje: Ik ken het fenomeen indroogstreepjes of voorgedrukte streepjes ook niet! Ik zou als ik jou was over een paar dagen weer testen. Er is hoop in ieder geval! Ik duim voor je Ik las vanmiddag iets over babyboom, had dat progamma nog nooit gezien, dus ik dacht, ik ga het kijken via internet, vanaf het begin... Zo hey, wat een tranen heb ik gelaten... Bij de eerste aflevering al toen alle vrouwen een zwangerschapstest gingen doen... Ik vond dat zo confronterend, die blijde reacties van de zwangere vrouwen... Ik wil dat ook weer! Maar ook de verdrietige reacties... Pff, wat ben ik weer emotioneel vandaag Over een uurtje ga ik mn moeder ophalen van het station en dan gaan we morgen, nadat vriend en ik bij de gyn zijn geweest, samen op trouwjurkenjacht! :-D En nu ben ik er weer vandoor Tot snel!
Nou dames, bedankt voor de tips maar heb inmiddels 2 hangers besteld. 1 maansteen en 1 regenboog maansteen.. Weet het verschil niet maar ja, Nu even afwachten, verwacht ze zowiezo deze week nog binnen te hebben of maandag.. Dan zit ik nog voor mijn ei dat is dan goed toch?
Wat is er weer veel gekletst, heb ff de laatste pagina's gelezen. @Romy: Gefeliciteerd, geniet er van! @Panda: Jammer .... ff afwachten en volgende ronde beter! @Kristel: Succes morgen bij de gyn! Volgens mij maak ik mezelf een beetje gek. Ik denk toch echt dat ik nu mn ei heb, ik voel 'm! Teminste heb wat pijntjes links naast mn bm... Nog maar eens klussen dan zeker..? Zijn nu al dagen achter elkaar bezig wil zoooooooooooo graag dat het raak is, ookal is dit nog maar mn eerste ronde, heb gewoon geen geduld