Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: Ik weet niet of het dan nog van de Clomid kan komen... Maar misschien komt het wel doordat je nu echt een eisprong gehad hebt :D En daar komen ook een heleboel hormonen bij kijken, ook na je eisprong..
    Zou wel heel leuk zijn als jullie samen de stage mogen doen! Ben benieuwd of het gaat lukken :)

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, ja er komen zeker veel hormonen bij kijken! Ik heb als ik het goed heb gevoeld vrijdag mijn ei gehad en heb sinds zondagavond meeegaaaa pijnlijke tepels. Echt aiaiaiaiaiaiii...

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Semonia welkom, en wat leuk zeg een tweeling :D

@Anais, testen meid! :D o, lees net dat je nega hebt getest..
    ik zou nog even afwachten voor je duphaston gaat nemen

@Kim, idd druk dagje, werkse, en sterkte met je opa.
    Wel zwaar zon behandeling..
    Krijg je geen uitkering als je je ziek meld dan? Of pas nazoveel dagen? Die harde buiken zijn niet goed hoor..pak maar zoveel mogelijk je rust meis

@Kristel, aah wat irritant zeg, kun je niet eens even beetje uitslapen.
    Kun je die crème trouwens niet ergens op internet kopen? Ik zou ook nieuwe lampen kopen bij een zonnehemel van mp!

@Gaby, succes bij de infoavond!

@Knarboor, had je niet de 20 weken echo vandaag? succes en vele plezier!

@Dreamer, vandaag is het zover!! :D

@Sammie, snap dat je wil wachten op je eigen ha, anders moet je weer alles uitleggen.
    Hoop dat de pijn toch wat afzakt. Lastig dat je geen andere pijnstillers mag
    Wat lief dat je vriend een babypakje had gehaald :) hele schattige schoentjes en kleertje :)

@Mum, ook al van die luidruchtige buren dus lekker is dat..
    Hopelijk kun je vanmiddag nog beetje bijslapen.
    Vreemd dat je zo weinig loon hebt..maar even nakijken idd..

@Juffie, goed dat je thuis blijft..
    Jammer dat het niet past allemaal, maar niet teveel zorgen om maken hoor. Komt wel goed met jullie kleintje, heeft vast wel ergens een plekje :)

@Mum en kristel, heel vervelend he die maagzuur.. ik heb het nu bijna niet meer maar poosje terug wel.
    Gaviscon hielp mij ook goed! En paar uren voor het slapen gaan niet eten.

@Suus, goed dat je niet bent flauwgevallen! veel buisjes zeg trouwens.
    Lief dat Gaby mee was.
    Ik moet sowieso om de 6 weken prikken voor de schildklier,
    en voor de zwangerschap verder in het begin een keer en met 30 weken voor resusfactor, ijzer en suiker.

@Bos haha de muren vervelen :D, veel plezier met zwemmen

@strieacrème, hoorveel verschillende dingen over bio-oil, bij de 1 werkt het blijkbaar heel goed en bij de ander totaal niet
    Ik gebruik nu palmers striea massage crème, bevalt me wel goed.
    In de zon zitten is trouwens ook niet goed bij striea, omdat dat collageen en elastine afbreekt in de huid.

@Nen, duim voor je dat je de stage hebt! zou wel fijn zijn he
    Ik had ook altijd hele gekke dromen aan de clomid, misschien komt het daar wel door, of je bent zwanger ;)

@debby, hoe is het meid?

@all, bedankt voor de felicitaties! 23 alweer :$ haha

Heb vanmorgen ontbijtje op bed gekregen :), wel heel vroeg want mark moest om 6 uur weg haha. Kwam ik beneden had ie alles versierd, echt lief :). Van het weekend de visite en logees al gehad. Vandaag komt nog een vriendin langs en misschien red mark het om vanavond thuis te komen. Ik ga vanmiddag maar es winkelen met mn kadobonnen :p zo leuk he, winkelen zonder geld uit te geven hihi.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Haaaiii... wel rustig aan doen hé met winkelen...

ik ga even wat doen hier anders komt er niks van...

doei doei (kom af en toe ff spieken tussendoor)

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sammie mooie spulletjes hoor
    @nen ik zal voor je duimen meid, hopelijk krijg je hem en idd wat een rare dromen heb jij :D

ik ga zo de hondjes naar mijn vader brengen want die si vandaag thuis en dan ga ik maar eens werken, wel heel rustig aan doen ik laat me niet gek maken.

fijne middag allemaal

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Lief van Mark dat ie alles versierd had! En dat zo vroeg in de ochtend al :D
    Die creme kan je ook niet op intenet krijgen.. Ik heb laatst echt een hele zoektocht gehouden, allerlei winkels langsgeweest, t hele internet afgezocht, maar zonder resultaat :( Mn moeder is ook nog bij haar in de buurt bij winkels geweest maar ook daar hadden ze t niet, er werd gezegd dat t niet meer geproduceerd werd ofzoiets, maar op de website van Biodermal staat t wel nog gewoon! Ik denk dat ik hun maar eens ga mailen ofzo...

@Kim: Doe je rustig aan? Als het niet gaat dan gaat t niet hoor! Ik neem aan dat jullie t ook wel even kunnen redden zonder jouw geld? Want jij en je kleine man zijn nu veel belangrijker hoor!

@All: Pfff, ik ben zóó moe, ik kan mn ogen bijna niet openhouden.. Ik ga maar weer even op bed liggen, dvdtje kijken en dan even een dutje doen :)

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, wat lief dat je ontbijt op bed kreeg! En leuk dat alles beneden versierd is :)

Ik ga ff schoonmaken hier. Kom ook tussendoor wel kijken!

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mumtobe
    Hhahah lachen dat je nog weet dat het daar was ;) Wij zitten ons suf te prakkeseren wanneer het nou precies was en hoe etc. Kan er ook echt niet op komen ;)

Zo ik heb mn plasje naar de Leidsche Rijn gereden ;) Staat ook raar dat je daar bij de balie komt met een potje met een plasje in de hand.. Eerste keer voelde ik me ongemakkelijk, maar nu kom ik er zo vaak lol..

Over een uurtje word ik gebeld. Ben erg benieuwd (not) er zitten toch geen ketonen weet ik nu al, eet teveel daarvoor..

@ Emma:
    Klinkt romantisch ontbijtje enz.. Je hebt hem goed opgevoed ;) Veel plezier met winkelen!!!

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik heb steeds kleine steekjes heel erg laag rechts in mijn buik? en soms een beetje raar gevoel in mijn buik (zenuwen voor morgen misschien) maar die steekjes zou dat een eisprong kunnen zijn.. die heb ik namelijk nog nooit gevoelt.. ?

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ja doe ik ook :) Gewoon hier in het centrum, 1 of 2 winkels en dan weer naar huis.
    werkse :p
    @Kim,werkse, en goed dat je rustig aan doet.
    @Kristel, ja vroeg he haha en dat terijll hij zaterdag ook laat lag en vroeg eruit.
    Maar ja hij is wel wat gewend door zn werk :p
    Wat jammer dat het niet te vinden is! Dan zou het idd ook van de site moeten zijn als het niet meer bestond..
    goed idee om een mailtje te sturen. Slaap lekker zo, hopelijk houden de buurjongetjes je niet wakker!
    @Juffie, toch wel goed dat ze het even nakijken.
    Dank je:)
    @Gaby zou kunnen ja, ik had wel steken dan ja.
    @Sterretje , ook goeiemorgen :D

Ik ben er even vandoor, even mn haar doen enzo

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal hihi

Ff snel kijken hoe het hier was, mannetje is druk met de babykamer bezig dus ff hem gezelschap houden hihi
    Mag wel niets doen, maar toch gezelliger om samen te zijn dan he!

@dreamer, spannend vandaag!

@mariss, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Geniet maar lekker van elkaar!

Oh moet ff help[en met iets, tot straks!

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen wat goed zeg dat ze het overwegen :D ik duim voor je

@emma de eerste 2 dagen krijg ik niet betaald en daarna iets van een gemiddelde maar dat zal kinder zijn als wanneer ik gewoon ga werken en dan gaan ze straks mijn zwangerschapsverlof berekenen op de laatste 4 weken en dan hou ik niks over..
    veel plezier als je gaat shoppen maar dat zal wel lukken ;)

@kristel ja doe zeker rustig aan maar zonder mijn geld de aankomende maanden zal het niet makkelijk worden dus ga het toch gewoon proberen (lees bericht naar emma hier boven)

ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album staan
    en ook de foto's van de kinderwagen.
    nu ben ik er echt vandoor :) is ook zo verslavend hier hihi

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Zou heel goed kunnen! Je tempt niet of wel?

@Kim: Het zal idd niet makkelijk zijn zonder jouw geld denk ik, maar jullie zullen niet verhongeren neem ik aan ;)
    Ik verdien ook bijna niks meer (omdat ik gewoon geen energie meer heb om dingen te maken en door de crisis) en wij moeten t nu ook met Kimo zn inkomen doen. Het is niet makkelijk als je meer gewend bent, maar het gaat prima :) En zo kan ik tenminste rustig aan doen.
    Ik ga straks wel weer meer doen en zo mn geld weer verdienen ;)

@All: en nu ben ik echt weg! Mn oogleden hangen op mn knieën..

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mooi buikkie kim! hij is weer een stukje ronder geworden :) En mooie kinderwagen! Ik zou die ook heeeeel graag willen, maar vind em echt te duur...

Nu ga ik echt schoonmaken haha. MOest nog ff wat mailtjes sturen, maar dat is nu klaar en geen excuus meer.. Tot straks!

15. juffie2008

@ Kim

Wat een mooie buik heb je? Prachtig meid!!! De kinderwagen ziet er ook mooi uit, mooie neutrale kleur!!

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, mooie wagen! En super mooie buik heb je!
    Heb jij al last van je ribben?
    Snap dat je het gemiddelde hoog wilt houden. Mischien kunnen ze je het zwaardere tilwerk enz uit handen nemen op het werk?

@Kristel, slaap lekker.

Wij moeten het nu ook met 1 inkomen doen, gelukkig gebruikten we mijn loon al niet, dat ging opzij. Dus het is eigenlijk nog hetzelfde.
    Is prima te doen, maar ik wil straks wel graag weer wat doen, het liefst werken/leren of deeltijd studie. Van thuis zitten word ik echt gek zolangzamerhand :( Maar goed eerst maar es kijken hoe alles straks bevalt :) letterlijk en figuurlijk haha

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    haha ik zat even naar mn buik te kijken, zie steeds voetjes of handjes voorbij komen. Wel pijnlijk soms, maar wel heel schattig :) En een grote bult, is zn kontje denk ik want hij zet zich steeds af haha. druktemakertje :D
    Ik ben er nu ook echt vandoor, kom straks wel weer even kijken.

@Nen, schoonmaakse !

18. gaby1986

kristel nee ik ik temp niet.. heeft ook niet echt nut.. mijn eispong word toch in de gate gehouden straks in het ziekenhuis....

weltrusten..

over 15 minuten moet ik naar m'n werk.. heb niet echt zin maar jah..

19. juffie2008

@ Emma
    Wat schattig joh!!! Hi hi hoe groot zijn die voetjes/ handjes dan? Echt heel leuk, lijkt me een mooi gezicht!

20. gaby1986

nou k ben er vandoor.. tot straks..

fijne dag allemaal.

Deel Deze Pagina