@ emma gefeliciteerd meid! @ bos 3 muren camel en 1 muur heel donker marine blauw de cique kleur(weet niet hoe je het schrijft) zo de camel kleur zit erop een heel ander gezicht en is best donker maar als de witte meubels er tegen staan in het super mooi denk ik! vana gaat manlief de blauwe doen want die heeft een vastere hand dan ik. nog 3 uurtje.....
@ Knarboor: ben benieuwd naar de foto's van de babykamer ik ga even een oud kloffie aantrekken en aan de gang met de box...
Ben net gebeld. We kunnen pas op zn vroegst in februari-maart 2010 starten Voel me echt heel verdrietig nu. Weer een heel jaar geen kans Gewoon weer 9 maanden wachten. Er was nog geen donor gevonden. Ze nemen weer contact op als er een donor is gevonden. Progesteron waarde was 22. Is niet op mn top (5-7 dagen na ei) gemeten, maar geeft iig aan dat ik een eisprong heb gehad. Hoef dus niet opnieuw te prikken! Mooi, gooi ik die rot ovu testen ook meteen de deur uit. Ben het helemaal zat nu. Bah, sorry dat ik zo zeur, vind mezelf echt een aansteller nu. Maar voel me even zwaar verdrietig dat we gwoon weer een heel jaar geen kans maken. Doet echt zeer. Ik wil ook zo graag een kindje, samen een gezinnetje vormen. Ik wil ook
@dreamer meid ik weet niet wat ik moet zeggen vind dit zo erg voor jullie! het duurt maar en het duurt maar he als je ietz zooooo graag wil! sterkte!
@ Dreamer: Meid, ik weet ook even niet wat ik moet zeggen... wat een ontzettend rotbericht... Dikke knuffel meid... Sterkte hoor!!! voor jullie allebei!!
dreamer, wat een tegenvaller...9 maanden zijn toch heel wat langer.. Snap dat je verdrietig bent.. je bent absoluut geen aansteller en je zeurt ook helemaal niet!! meid veel sterkte voor jullie, en hopelijk gaat de tijd toch wat sneller voorbij voor je gevoel..het is ook niet eerlijk.
@ Dreamer, He gatsie dat het zolang moet duren... pfff... echt balen voor jullie!!!! Ik snap heel goed dat je je down en verdrietig voelt. Sterkte meid..
@ dreamer, meissie wat een tegenslag zeg!! Ik begrijp dat de moed je dan flink in de schoenen zakt. Je had zo gehoopt op november en zelfs dat duurde al zo lang.. Maar je zeurt NIET en je bent GEEN aansteller!! Dit is gewoon ontzettend kutnieuws en daar moet je over praten! Als ik het makkelijker voor je kon maken, dan had ik het direct gedaan. Ik kan je helaas alleen zeggen dat ik het heel er naar voor jullie vind dat het zo lang duurt. *hele dikke knuffel voor jou*
Ik ben er weer... kan niet slapen Alles doet pijn.. @Dreamer: Als eerste: Je bent géén aansteller, je zeurt níet en het is gewoon níet eerlijk allemaal! Bah, wat een klotezooi elke keer zeg! Het lijkt echt alsof niks kan gaan zoals het zou moeten gaan. Waarom moet het nu weer zo lang duren?! En nog een keer, je bent geen aansteller, gooi het allemaal gewoon eruit, daar zijn we voor! Dus 'zeur' (je zeurt niet dus vandaar tussen aanhalingstekens) een end weg *knuffel*
He meiden!! Bedankt voor de felicitaties..!! erg lief.. Chanell maakt het erg goed! Alleen aan de borst is het nog wel even wennen voor haar..Maar dat komt nog wel. Ze is trouwens 3620 (dacht 3630) en 50 cm.. Ik zal even een verhaal maken van mijn bevalling... Ja ging echt heel erg snel 3 uur begonnen mijn echte weeën..En kwart voor 6 was ze er! Maar er komt nog een verhaal hihi. En ik zal ff een paar mooie foto's oploaden.. @Kristel Je bent geen slechte buddy!! Vond het lief dat je dit voor mij wilde doen.. @Emma Gefeliciteerd met je verjaardag..!!Maak er een mooie dag van.. Hoop echt voor degene die snel moeten bevallen dat die net zo'n bevalling mee mogen maken als ik.. Ga weer even proberen met borstvoeding geven..
Mariss, wat super! Alles is dus goed gegaan. ben benieuwd naar de fotos van je meisje en je verhaal! Rust maar lekker uit meid Nen, ik doe ook mee, dikke knuffel voor dreamer !!
Dank jullie wel allemaal, jullie zijn echt schatten! Traantjes zijn weer gedroogd en nieuwe banner aangemaakt. Heb maar 15 maart gepakt, zal ik ook niet zo snel meer teleurgesteld worden... Ben alleen wel bang dat ik het nu nóg moeilijker ga vinden om niet op bepaalde opmerkingen te reageren. Ze zijn om me heen allemaal bezig met roepen dat ze snel kinderen gaan nemen (zucht, ooit was ik ook zo naief dat ik zei dat je kinderen kon nemen) Ik ga maar eens een mooi masker uitzoeken voor de komende 9 maanden...
Ik heb een blaasontsteking Daarom ben ik waarschijnlijk ook zo misselijk... Ga zometeen antibiotica ophalen.
@ mariss, ik ben benieuwd naar je verhaal en de foto's! @ juffie, wat vervelend dat je bo hebt! Had je geen last met plassen?
nee ik had helemaal nergens last van... Alleen mn urine zit dus vol met bacterien.. Ben wel blij dat er nu een oorzaakje is..
@Juffie: maar je urine is toch al heel vaak onderzocht? Dan heb je pas kort een bo zeker? Hoop dat het snel over is en dat je klachten dan ook weg zijn. @Mariss: ben benieuwd naar je foto's en je verhaal!
@Dreamer: Als iemand bepaalde opmerkingen maakt mag je daar toch best op reageren? Waarom zou je t niet mogen? Bang dat ze anders iets doorkrijgen oid? Want dat je over bepaalde dingen een bepaalde gedachte hebt wilt niet meteen zeggen dat die gedachten een oorzaak hebben (als je snapt wat ik bedoel) @Mariss: Jaa, foto's Ik wil echt weten hoe ze eruit ziet! @Juffie: Balen dat je een blaasontsteking hebt Alleen ehm, ik denk niet dat de misselijkheid daar vandaan komt, misselijkheid is echt geen klacht die toepasselijk is bij een BO..
@ oma nee wat gemeen zeg. Had nog zo gehoopt dat jullie snel konden beginnen. Je bent absoluut geen zeur of aansteller. Gooi het hier lekker neer want daar zijn we voor! Jij bent er ook altijd voor ons. We gaan nu met z;n allen aftellen tot volgend jaar oke. Dikke knuffel voor jou en dreamerman.
@ juffie wat balen maar wel blij dat ze nu weten wat het is. Nu maar hopen dat de misselijkheid wegblijft