@Juffie, hm ook al bo! vreemd dat je geen klachten had zeg @Nen, werkse Ik heb trouwens ook nog provera in huis. kreeg het ook gewoon mee. Primolut had ik ook, duphaston heb ik nooit gehad. @Mum, ben benieuwd hoe de box word zie net de foto, mooi kleurtje, beetje taupe achtig of niet? Mooie wagen ook, leuk parasolletje @Bos, mooi dat het zwemmen leuk was! Lijkt me ook heerlijk nu, en babyzwemmen lijkt me ook leuk . Heb je nog koffie over? hihi @Mariss, staan je fotos er al op? ben benieuwd heb je ook een knip gehad of helemaal niet? Zo ik heb boodschapjes gehaald, pff moest toch meer dan ik dacht en mark is er niet dus moest wel even op de fiets. is wel heerlijk weer gelukkig
@Mariss: Foto's? @All: Ben er weer vandoor.. Ga weer een keer proberen te slapen, kijken of t nu wel lukt (al ben ik bang van niet) *zwaai*
Jaaa de foto's staan erop!.. Maar er komen ongetwijfeld wel meer foto's bij.. @Emma.. Dank je wel..! Nee ik ben niet ingescheurt of geknipt gelukkig..! Wel had ik wat scheurtjes (schaafwondjes) aan de zijkanten zeg maar.. Ga even verschonen en weer proberen te voeden haha hopen dat het lukt..want ze is snel chagerijnig hahaa...
@mariss: jee zonder kleerscheuren ervanaf gekomen dus. ga ook ff bij je fotos kijken @emma: ja hoor wat wil je er in?
Ohh, de foto's zijn er, dus ben toch nog even stiekem gebleven @Mariss: Wat een mooie meid! En wat heeft ze een lekkere bolle wangen Echt super! Echt, ik vind t zo moeilijk voor te stellen dat ze in je buik heeft gezeten (en dat ik dat ook in mn buik heb ). Ik word er helemaal emo van haha. Werd je niet heel erg emo toen je haar voor t eerst zag en vast mocht houden? Pff, zoals ik t me nu voorstel ga ik echt wel heel erg janken als ik Yentle voor t eerst zie @All: Nu ben ik echt weg
@Mariss, zo heb je netjes gedaan! Wil de bv goed? @Bos, melk en veel suiker dan heb ik nog wel een mergpijpjes erbij hihi @Kristel, heb dat ook, word er ook emo van, als je er bij na gaat denken. En het is ook gewoon zò mooi!
Hey meiden, Was ik weer. Kwam op mijn werk en toen bleek dat ze me hadden vrijgeroosterd. Ik had een verlofaanvraag ingediend, maar die was niet goedgekeurd, dus ik had alsnog werktijden doorgegeven. In plaats van dat ze dat dan even doorbellen of mailen naar mijn privéadres dat ze me wel vrij geven. Nee hoor, die slimmerds sturen het naar mijn outlook op werk. Handig! Maargoed, nu kan ik in ieder geval nog iets aan school doen. @ mariss, wat een mooi meisje zeg! Lief met van die bolle wangetjes Ik ben erg benieuwd hoe je de bevalling hebt ervaren, vond je het eng? Of was voelde je echt die oerkracht? @ mum, mooie kleur box zeg!
zo k kwam alleen ff kijken voor dreamer.. dreamer: zo lang nog dat is echt niet leuk en niet eerlijk! knuf meis.... mariss.. ben benieuwd naar je bevallingsverhaal en mooi kindje hoor!
nen: heb wel spanning maar dat is niet voor vanavond.. maar voor morgen.. ben nu al helemaal in de zenuwen.. laat staan morgen.. hopelijk kan ik een beetje slapen vanavond..
@ kristel Juffie2009 krijgt een meisje Suus1987 krijgt een jongen Hillie krijgt een meisje mecha krijgt een meisje Red88 krijgt een jongen
@ gaby, ja hopelijk kun je wel goed slapen. Dan gaat de nacht in ieder geval snel voorbij. Kun je uitslapen morgen? Des te eerder is het tijd
ja ik kan wel uitslapen want k ben vrij.. maar uitslapen is ook maar tot 8.30.. haha.. en dat is al best lang..
zo ben ondertussen ff gauw aanhet koken. hamburger met witte bonen in tomatensaus.. en een of ander aardappeldiertjes haha.. zag er gewoon leuk uit.
ze kunnen niet echt een datum plannen.. dat ligt aan je cyclus.. ze kunnen wel zeggen.. in die maand gaan we beginnne.. dus dan kun je ongeveer zeggen wanneer.. kan niet wachten
@Kristel.. Ja leuk he die bolle toet! dat heeft ze van mij haha... Ben ook apetrots :d Ik kan het moeilijk bevatten hihi..Heb echt zoiets van komt dit uit mij? Ik had geen eens tijd om te huilen...zo snel is het gegaan.. Denk dat de kraamtranen nog wel komen.. @Emma.. Nee de borstvoeding gaat nog niet echt goed..Maar dat kan nog komen..dus ff afwachten @nen.. Jaa ik vond het super eng..Op laatst had ik echt een oerkracht hihi wou het er zo graag uit hebben.. Sorry meiden, ben nog steeds niet toegekomen aan mijn verhaal.