Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mum
    Jammer jammer, moet ik die kleine teleurstellen.. Ik heb het gevoel dat hij/zij wel een lekker ijsje kan gebruiken ;)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Grrrr... ik heb geen geduld... wil de box afhebben... NU!! hihi
    moet de bodemplaat (ligt boven de la, zodat je niet de la in kijkt als de plank op de hoogste stand staat) nog 1x verven, en dan de 2 kopse kanten nog... (weer spijlen... blegh) maar moet eerst nog verf bijhalen,naja eerst maar eens kijken hoe ver ik kom met deze pot... heb net al mooie handvaten gekocht voor op de la... staat echt mooi...

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Jammer maar helaas... heb wel waterijs in de vriezer...

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: wat goed dat je al zo snel aan de slag kan. hopenlijk blijft het bij augustus en word het toch nog jullie jaar dit jaar.

@kristel: wat mooi zeg dat jullie iets hebben gekocht namens yentle en de tekst vind ik erg mooi zeg. sterkte (al is het al voorbij waarschijnlijk nu alsnog sterkte)

@red: mooie auto hoor. heb je hem al of kun je hem binnenkort ophalen?

@mumtobe: leuk zo met dat groen in de wagen.

@juffie: ben benieuwd naar je behangetje.

@emma: ja pufclub was weer gezellig hoor. volgende week partneravond ben benieuwd. ben ook benieuwd naar jouw buikfoto's

@oma: nog lekker veel geld uitgegeven?

@kim: fijn dat alles goed was en dat het niet erg was dat tie iets kleiner is. hoe groot is de kans dat hij nog draait voor de bevalling naar de goede houding of hebben ze dat niet gezegd.
    fijn dat het ook wel redelijk met je opa gaat naar omstandigheden dan...

sorry als ik iemand vergeten ben heb snel gelezen.

vanochtend gewerkt. even met twee kids naar het dorp gewandeld. even naar de hema, naar de schoenmaker daarna naar de hertjes en even naar de brievenbus. waren zo weer een uur verder (zo gaat de werkdag lekker snel haha)

na het werk even broek opgehaald voor vriendlief want had een nieuwe knoop eraan laten zetten. daarna even naar de action lekker prulletjes gekocht. 4 fotolijstjes geverfd voor op de babykamer die liggen nu te drogen en ga er nu weer vandoor want moet naar de fysio voor mijn schouder en daarna ff door naar mijn ouders. ben er vanavond wel weer want vriendlief is naar school vanavond...

5. juffie2008

@ Mumtobe

Niet zoveel kletsen, aan het werk jij ;)
    Ach morgen is er weer een dag toch?

Yes punt 1 van mn to do lijst is gelukt : douchen
    Nu alleen de andere 10 punten nog :S

6. juffie2008

@ Bos

Heerlijk he die prulletjes bij de action! Heerlijk en je weet 1 ding altijd zeker: het is niet duur!!

Hetzelfde bij Zeeman. Ik heb trouwens een heel mooi pakje bij Hans Textiel gezien, maar ik weet niet of die winkel ook in Utrecht zit.

7. juffie2008

Ik zie net dat er gewoon een Hans Textiel in Utrecht is :D Van de week dan maar eventjes heen :D

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey hey

@Mariss: Een dikke proficiat met jullie dochtertje! Mooie naam trouwens :) 3 uur tijd! Doe mij ook maar zo een bevalling! :D

@Semonia: Welkom meid :) Ooh twee wondertjes. Hihi, leuk leuk. Stomme opmerking die je krijgt ség. Nix van aantrekken hé!

Mag ik eigenlijk eens iets vragen. Ik heb het hier al vaak voorbij zien komen. Maar als je je babykamer gaat sauzen, is dat dan gewoon schilderen ofzo? Of is dat iets helemaal anders?

@Emma: Nog een dikke proficiat van gisteren hé. Heb je veel cadeautjes gekregen?

@Dreamer: Ik zag net je banner :( kVind het wel erg voor jullie. kHoop ook gewoon dat het bij de eerste keer al meteen prijs is. Het is jullie zo gegund. kHeb de vorige antwoorden en vragen niet gelezen want kheb heel wat pagina's overgeslagen, maar is er een kans dat je vroeger mag? Of is dat echt uitgesloten?

@Kim: Ik zou ook voor de I-pod van €75 euro gaan, om dezelfde reden als Sammie zegt. Aan deze heb je veel meer voor je geld.

Ik heb echt niet alles gelezen. Veel te veel :) Heb ik nog iets belangrijks gemist?

Ik heb de laatste dagen echt veel energie :D Jeuj!!! Ben zo blij dat is die terug heb. Ik heb echt ontzettend veel in huis gedaan. Ben gewoon trots op mezelf.

Gisteren had ik de hele dag last van 'krampen', wss door het uitzetten van mijn bm. Ik vertelde dat 's avonds aan mijn vriend. Haha, je had hem moeten zien :D Zo bezorgd, ik mocht zelfs het eten niet meer verder afmaken en ook niet meer bukken. Wel schattig hoor :D

Ik moet echt eens wat meer online komen, kvind het wel spijtig dat ik zoveel mis.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: jij bent lekker druk vandaag... tot vanavond..

@ Juffie: Tja ik kan niet sneller, de verf zal ook moeten drogen hihi...
    anders had ik allang klaar geweest..
    Hier action, zeeman EN hans textiel op nog geen 10 min. fietsen (al pak
    ik altijd de auto, omdat ik zoveel meesjouw :p)

@ Hilli: Sauzen is gewoon verven ja...
    wat lief dat je vriend zo bezorgd is... :D

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben er ook weer!

Eerst druk gewerkt, zorg afgesloten, gezin was super tevreden, daarna boodschappen gedaan, ff de aanbiedingen van de c1000 ingeslagen. Toen ik thuis de boodschappen aan't uitruimen was, is de hond weggelopen. Tijd aan het zoeken geweest. Gelukkig kwam ie zelf terug.

Manlief heeft de auto betaald dus hij is nu van ons! Krijgen 'm vrijdagmiddag. M'n man heeft 's middags vrij. 's Avonds viert hij z'n verjaardag, morgen is ie jarig.

'k Ga ff lekker buiten zitten, beetje bijkomen. Ben de hele dag beetje misselijk gebleven. Hoop dat 't niet erger wordt.
    Zo maar 's bedenken wat we gaan eten. Pizza of gebakken aardappeltjes, gehaktbal en doperwten en wortels ofzo.

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    het is voor te joggen en fitnissen dus met 200 nummers zou die het ook wel kunnen doen en 1000 is wel erg veel.
    hem later pas het cadeau geven vind ik nooit wat moet echt wat in mijn handen hebben :)

@bos nee de kleine ligt nu wel goed hoor :) was het woordje niet vergeten maar hij ligt niet in stuit dus
    lekker dagje gehad dus, zo vliegt de tijd tenminste he

@mum pff word al moe als ik eraan denk haha, succes met de laatste dingen

ik ga eens ff met het eten beginnen maar heb helemaal geen zin om te eten blehh

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Nou het was een zware dag, maar ik heb t gered..
    Ik heb mn oma nog even gezien, maar ik trok het heel slecht, heb heel erg zitten huilen daar.. Voor mijn gevoel was t ook mn oma niet, heel raar..
    Ze ligt nu bij mn opa in het graf (mn echte opa, die is 18 jaar geleden overleden, oma is later hertrouwd) en t beertje is meebegraven :)

Ik kan nog genoeg vertellen over de dag en hoe t is gegaan, maar ik heb daar even helemaal geen zin in verder.. Het was een mooie dienst in de kerk en een mooi afscheid en dat is t belangrijkste :)

Ik heb nu heel erg pijn in mn rug en hoofdpijn dus ik ga even een uurtje op bed liggen tot t avondeten..

@Gaby: Hoe was het vanmiddag?! Ben wel nieuwsgierig :)

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Meiden,

de batterij van de laptop is leeg maar ga toch afsluiten, gaan even ergens lekker op een terrasje wat eten...

tot straks, dan reageer ik weer op iedereen...

doei doei

ps: ik heb nog niks van Debby gehoord...

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Aah hehe, ik dacht al dat sauzen één of andere techniek was die ik niet kende :D

@Kim: Ja, als het alleen om te joggen is, dan kan het idd gemakkelijk. Mijn vriend heeft er ook ééntje van 1gig voor tijdens het joggen.

@Kristel: Dat heb ik dus gemist. Had ik niet gelezen. Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelde. Ik hoop dat jullie rust kunnen vinden. Het feit dat het een mooie dienst was, doet idd ook al veel.

15. juffie2008

Net terug van het nieuwe huis, ziet er erg mooi uit. Even wat dozen in de berging gezet, ruimt het hier ook een beetje op. Ik heb vandaag echt een slechte dag joh! Voel me weer hondsberoerd.. Zou het door de antibiotica kunnen komen?

16. juffie2008

Hier een foto van het behang in de woonkamer. rood met goud.

17. juffie2008

En hier dan ook een sneak preview van de slaapkamer

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal.

hier ben ik weer.. nu ff denken hoe ik t ga vertellen

in het begin kregen we alles uitgelegd van met ivf en icsi te maken heeft behandeling spuiten enzo...
    daarna moeste we zelf gaan spuiten.. maar met al die mensen erbij.. en ik zag die spuit durfde ik het echt niet.. heb wel ff een traan gelaten hoor door de spanning.. ik dus niet gespoten.. even later kregen we een rondleiding over de afdeling heen.. daarna was het eigenlijk klaar.. maar toen zijn joey en ik met een verpleegster naar een appart kamertje gegaan.. en heb ik de spuit gezet.. en het viel opzicht wel mee.. het is gewoon raar dat je jezelf moet gaan spuiten..
    ik mag me de eerstvolgende cyclus aanmelden.. dus dat is erg snel.. en dan moet je op dag 21 moet ik decapeptyl spuiten 1x per dag 2 weken later komt daar puregon bij en krijg je echo's om te kijken hoe het groeit allemaal..
    en dan gaan ze kijken wanneer je de pregnyl moet spuiten.. :D ik kan niet wachten.. ze hebben er wel bijgezegd dat de kans aanwezig is dat je door de drukte nog een maand moet wachten..
    dus ik kan me rond 7 juli al aanmelden :D

19. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    hoi dames even snel een vraagje (eigenlijk namens mijn zusje)

weet niet zo goed waar ik moet plaatsen maar jullie hier zijn lekker actief dus misschien weet iemand het wel, zelf helemaal geen ervaring met pil
    ;)

mn zusje is 2 weken geleden gewoon ongi geworden zoals het hoort, ze slikt de pil al eeen tijdje
    nu verliest ze vandaag weer bloed, ze zegt dat niet veel is maar wel gewoon rood

wat zou dit kunnen zijn?

ps ze is 18 dus actief;) als je snap wat ik bedoel

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Gaby: Wat een goed nieuws! 7 juli is gewoon al kei snel! Nog twee weekjes wachten en jullie kunnen er gewoon voor gaan. Wel knap van je dat je toch bij jezelf een spuit hebt kunnen zetten. Ik zou het er ook niet zo mee hebben. Komt allemaal goed!

@Lievemama: sorry meid, maar ik kan je niet helpen. Ik zou het niet weten.

Deel Deze Pagina