Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

We gaan nog een keertje kijken en ze heeft aangegeven dat ze echt heel goed met kinderen overweg kan... we zullen zien.

Mariss: Jeetje meid! Gefeliciteerd! Goed om je bevallingsverhaal te lezen.

Nu ben jij aan de beurt Ryanne. Ben je er al klaar voor?

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

K ben even douchen

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Kan niet veel typen, maar Debby, fijne dat je weer terecht bent!:D

Ik moet ervandoor naar de Orthopeed, spreek jullie vanmiddag!

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Succes bij de orthopeed! Tot vanmiddag!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Jeej, Deb is weer terecht!

Ik ga zo even bijlezen, eerst even kop thee maken en ontbijtje :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetje jullie waren echt bezorgd. Wat lief! :)

@ Kris: Hoe gaat t met je?

@ Kim: die steken in of bij je urinebuis zijn indalingsweeen hea?!? Ik heb t gister nog even nagevraagd voor de zekerheid.

@ All: Nieuwe buikfoto staat op de beebiesite.
    Moet echt wat in m'n huisie gaan doen. Maar heb echt geen zin.
    Morgen ook weer een drukke dag dus ik moet wel.

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hey behalve dan eergisteren (die nega was) heb ik niet meer getest sindsdien.Ik neem gewoon aan dat Ik NIET zwanger ben;)ach ja...
    ik was men ms af maar ik merk nog niets ;) volgende ronde beter zeker 8) op naar ronde 16 8) yeahh :p

xxx

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Woow, echt wel beter dat jullie zo snel al kunnen beginnen! :D Je zal wel hartstikke zenuwachtig zijn nu of niet?
    En dat prikken lijkt mij ook doodeng hoor! Ik heb al moeite met zelf een kleine vingerprik maken :p (ben niet bang voor naalden ofzo, maar wel als ik t zelf moet doen :p)

@Mariss: Zo, dat was echt een hele snelle bevalling zeg, en echt mooi dat je niet uitgescheurd of geknipt bent! Ik wil ook zo'n bevalling :D
    En natuurlijk kan je niet zonder haar, dat is niet meer dan logisch ;)
    Krijgen jullie al veel kraambezoek of wachten jullie er liever nog even mee? Wel rustig aan doen he, niet te veel mensen tegelijkertijd of op 1 dag laten komen :)

@Mum: Dat zal dan idd de hik zijn! Raar voelt dat he? ;) Ik voel t al vanaf 24 weken en t wordt steeds duidelijker. Binnenkort vind je het niet meer zo grappig hoor als je het heel hard voelt :p Ik vind t soms al best irritant, het houdt hier namelijk vak een half uur aan en dat dan een paar keer per dag ;)

@Innestelingsdip: Ik heb die gehad deze keer dat ik zwanger ben! FF gaf die dag aan als eisprong, maar mn eisprong was 5 dagen eerder geweest ;) (nav de metingen op de echo en wanneer ik positief testte)

@Debby: Je hebt t dus heel rg druk gehad de laatste dagen! Doe nu dus maar lekker rustig aan en laat t huishouden voor wat t is hoor, aangezien je aangeeft morgen ook weer een drukke dag te hebben.
    Wat betreft t hondje, tja, het zal vast en zeker een heel leuk hondje zijn, maar ik zou het echt niet doen nu dat de bevalling in aantocht is. Zo'n beestje moet natuurlijk heel erg wennen bij jullie (en dat duurt wel ff) en dan gaat er ondertussen ook nog eens een hele hoop veranderen bij jullie ivm de kleine.. Denk er aub héél goed over na, want het zou helemaal zielig zijn voor dat hondje als die over 2 maanden alweer een nieuw baasje moet zoeken omdat t niet werkt bij jullie...

@Sam: *zwaai* Succes bij de orthopeed!

@All: Sorry als ik nog iemand vergeten ben...

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Zo jij bent er vroeg bij :D Goedemorgen... lukt het slapen
    nog wel een beetje?

@ Debby: WAAR ZAT JE?? hahaha we waren allemaal errug ongerust...
    *leest nu je hele verhaal*
    aha gelukkig je hebt het dus gezellig gehad, alles is in orde en je bent er weer :D
    gelukkig :p
    wat een leuk hondje, weet je waarom ze hem weg doet??

@ Sammie en Kristel: Goedemorgen :D

@ Debby: heb je mijn sms niet gehad? zo bezorgd waren we :p
    ga ff je buikfoto bekijken...
    zo weer lekker geslapen tot 9.30 uur... heerlijk :D al sliep ik pas rond 3 uur
    kon niet in slaap komen...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ben benieuwd of ik het wel duidelijker ga voelen...
    nu ik weet wat het is weet ik ook dat ik het al langer voel, maar het is
    niet duidelijker geworden...
    we zien het wel :)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Buikkie groeit nog steeds goed :p

ik heb net ff een foto gemaakt van de gordijnen in de babykamer... zal 'm zo ff plaatsen....

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Die kleine groeit nu heel hard he ;) Dus als ie over een paar weekjes weer wat groter is en dan lekker met zijn/haar schouders tegen je buikwand aan ligt dan gaat je hele buik heen en weer denk ik hoor. Maarja, je zegt dat je placenta aan de voorkant ligt, dus ik weet t niet zeker dan natuurlijk :)
    Hier zit de placenta aan de achterkant dus ik voel alles een stuk duidelijker denk ik dan...

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Jeps daar heb je gelijk in, ja heb idd placenta aan de voorkant, ik moet me er nu echt op concentreren anders voel ik die plopjes niet... (t is hetzelfde als toen ik het net voelde zeg maar :p, lijkt alweer een eeuwigheid geleden) maja het ligt er natuurlijk ook aan hoe hij/zij ligt...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    De gordijnen op de babykamer...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Mijn eerste verjaardagscadeautje :p duurt nog anderhalve maand voor ik jarig ben :p

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Ach ja, aan de ene kant is t natuurlijk wel weer heel erg lekker als je niet elk duwtje/tikje voelt ;) Al moet ik zeggen dat als ik Yentle eens een keertje wat minder voel ik me meteen zorgen ga maken..

@All: Voelde me gisteren trouwens echt een debiel :( Iedereen maar steeds vragen of het nog wel ging en stomme opmerkingen maken over hoe ik loop.. (eentje liep achter me te geinen 'waggel waggel waggel' ja heel grappig, not)
    En de dominee maakte zich ook steeds zorgen.. Komt ze op een gegeven moment aanzetten met een rolstoel. Ik voelde me zo stom en zei dat t niet nodig was, maar ik moest en zou in die rolstoel gaan zitten.. Het was heel lief bedoelt natuurlijk, maar ik wil niet zo afhankelijk zijn..
    (niet heel interessant, maar moest t gewoon ff kwijt :p)

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo ga me even omkleden en dan weer even naar de gamma, even verf halen voordat het straks te warm is om in de auto te stappen...

tot zo...

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Pfff kristel dat is zeker balen... mensen kijken mij ook wel eens zo aan, van gaat het wel... en dan denk ik maar van hallo ik ben zwanger heb wel een dikke buik maar ben niet gehandicapt...

nu ben ik echt weg :p

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Mooie gordijnen! Ziet er leuk uit zo :) Wij hebben ook doorzichtige gordijnen eroverheen hangen hoor, ik vind dat gewoon net even wat leuker dan alleen een rolgordijn :)
    En mooie tas ook! Wij hebben een hele simpele gekocht laatst zodat we iig iets hebben maar ik wil nog een keertje gaan kijken voor een mooiere :)

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Leuk hea de hik... Ik voel het nu sins kort. Ik schiet elke keer weer in de lach als ik het voel. :)
    Nee, heb je sms niet gehad zal zo ff me nummer geven.

Over dat hondje... Ik weet dat het niet het meest geschikte moment is. Maar ik ben altijd honden gewend dus het zal verder geen problemen geven. En ik krijg het niet uit Daan zijn hoofd dus heb maar opgegeven. Wie weet zegt de eigenaresse wel dat ze haar nog wel even bij zich kan houden tot na de bevalling. We zien het wel. Ondanks dat het niet het meest egschikte moment is zie ik er niet zo'n probleem in. Met een pup was t anders geweest.

Deel Deze Pagina