Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ja precies! Ook als ik boodschappen ga doen oid, ik moet dan altijd de kar vasthouden zodat ik er tegenaan kan leunen anders hou ik t niet meer vol met mn rug.. Maar mensen kijken me dan echt zo bezorgd aan alsof ze willen zeggen 'ben je wel helemaal lekker dat je nog boodschappen gaat doen?!' of als ik dan even een pijntje voel dan zie je mensen meteen verschrikt kijken alsof ik ga bevallen :(
    Bah..!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Leuke tas Mum! Ik zag hem net in t krantje van de Prenatal staan! Hij viel me gelijk op.
    Ook leuke gordijntjes! :)

Ik ga nu echt wat doen geloof ik! :)
    Morgen drukke dag, vrijdag naar Hilversum Alive en zaterdag krijgen we eters... Dus t moet echt vandaag!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    toch nog ff snel, ben al wel omgekleed hihi...

@ Kristel: Ja idd alleen een rolgordijn is zo leeg... (tenminste hier wel)
    en vind het lekker fris ogen :D
    dit is ook een simpele luiertas hoor, als het goed is, is ie nu nog in de aanbieding
    bij de prenatal 24.99 € hihi...

@ Debby: ik heb je nummer gehad van Sammie, maar denk dat dat niet meer klopt dan... :D

tot zo ik ga ff vlug naar de gamma...

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Debby: Niet te veel doen hoor, anders ga ik me zorgen maken :)

@Mum: Oh hebben ze die ook nog in andere kleuren? (roze bijv :p) Vind m wel erg leuk namelijk!
    Wat ik met simpel bedoel is dat wij gewoon een zwarte hebben zonder wat dan ook erop of eraan, maar zou wel graag eentje willen met leuke kleurtjes of dingetjes erop/eraan :)
    Succes bij de gamma ;)

*edit* oh ik zie t al, ze hebben m nog in t zwart met roze vlindertjes. Zal eens met Kimo overleggen of hij dat ook wel leuk vindt (hij zal er ook mee moeten rondlopen natuurlijk :p)

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    Goeimorgen :)

@Nen: Daar mag ik ook niet aan denken. Ik krijg al rillingen ... Ik denk nu wel niet dat ze op het appartement gaan inbreken :) Zou nogal moeilijk zijn. Maar ik had thuis ook altijd schrik als ik helemaal alleen thuis was.
    Je moet je zeker niet schuldig voelen hoor.

@Debby: Mooie buik, jouw buik zit nog vrij hoog hé
    Dat jij dat volhoudt seg, zo lang opblijven. Dat vond ik voor de zwangerschap soms al moeilijk :) Ik ben een echte slaper :D

@Mum: Mooie tas. Hadden ze die ook niet in het zwart? En dan met roze vlindertjes? Ik had er zo een bij de Prenatal gezien die ik wel wilde :)
    kDenk dat dit hem is ja, die ik zag was ook €24.99. Ja Kristel heeft em gezien! Het is em :D Haha, kga hem toch ook wel halen denk ik :D

@Kristel: Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dan in die rolstoel zou gaan zitten. Idd ik zou net als jij ook niet zo afhankelijk willen zijn. Als ik nog kan gaan, dan ga ik gewoon of het nu waggelen of stappen is. Nog eventjes doorbijten hé, dan kan je weer gewoon wandelen met Yentle in je armen in plaats van in je buik :)

Wat een mooi weer hé, hier wordt een mens toch goed gezind van! Mijn terrasje staat vol met mooie fleurige bloemetjes, de paardjes en schaapjes achter ons staan buiten. De vogeltjes fluiten, de kippen kakelen. Haaa. Wat woon ik hier toch rustig :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Hilli: Nou dat lange opblijven is ook echt niets voor mij... maar ja als het gezellig is gaat het vanzelf.

Hoe gaat t verder met jou meid?

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Ryanne, zo jij was er vroeg uit!

@gaby, weer een lang dagje, werkse!

@Debby, je bent ook weer terecht :D
    Gelukkig was alles goed bij de vk, je hebt idd een super zwangerschap tot nu toe he? Wat een schattig hondje :) zou je dat wel doen voor de bevalling nog?

@Mum, ik heb ook tot half 10 geslapen haha lekker toch.
    Mooie gordijnen en leuke luiertas! Wij hebben ook een rolgordijn en vitrage, alleen de vitrage hangt nog niet.

@Kristel, haha nee snap dat je niet in een rolstoel wou :D Mensen kunnen idd heel dom kijken, ik ben ook al een paar keer gevraagd hoe oud ik wel niet was ;) denken dat ik 17 ben ofzo haha
    Jij hebt trouwens toch ook indalingsween gehad? Hoe lang duurde dat bij jou?

@Hik, voel het ook vanaf een week of 23 , echt grappig, nu kan je het ook goed zien.

Ik heb vanmiddag met een vriendin afgesproken, is alleen nog niet zeker. Heb ook wel zin om lekker thuis in de tuin te zitten :)
    Ik werd vanacht gewoon wakker van de kleine haha, hij ging echt flink tekeer hha

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Debby, mooie bui, hij is mooi gegroeid:)

Heb ook buikfoto erin gezet van 31 weken, vind hem veel lager ineens

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heej Emma!!! :)
    ik weet... ik weet... maar kan Daan echt niet stoppen. Wat hij in zijn kop heeft, heeft hij niet in zijn kont zeg maar...
    We moeten nog maar afwachten of alles door gaat hoor en misschien zegt de eigenaresse wel dat we hem na de bevalling pas mogen halen.

Hoe gaat t met jou meid?

Ik heb indd een super zwangerschap! :) Ben nu aan t schoonmaken en heb cubaanse muziek opstaan. Sta dus lekker met m'n heupies te schudden. hahaha :p

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Die buikies schieten naar voren na de 25 weken hea.... hihihi Mooi hoor!

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    haha gezellig :D
    Ja als je hem na de bevalling op zou kunnen halen zou ideaal zijn natuurlijk!

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Debby: Met mij is alles goed, bedankt voor het vragen :)
    Ik merk dat ik de laatste dagen meer energie heb, waar ik wel dankbaar voor ben. Ik was het echt beu om elke middag te slapen, dat zijn meteen weggegooide uren hé. Voor de rest voel ik sinds maandag krampen aan beide kanten van mijn bm. Ik dacht eerst dat het mss mijn bekken zijn, maar die zijn verder weg :D Als je begrijpt wat ik bedoel. Denk gewoon dat het door het groeien daar allemaal aan het verandere is :)

Wat ik ook heb is ... absoluut geen zin meer om te snoepen!! Hihi, daar ben ik nog blijer mee :D In het begin van mijn zwangerschap ging er gemakkelijk een hele zak chips in. Daar moet ik nu helemaal niet meer aan denken, geef mij maar lekker fris fruit. Kan ook niet meer zoveel eten, kheb snel genoeg.

kVind het zo spannend voor jullie allemaal, binnen dit en een paar weken gaan er gewoon veel kindjes geboren worden!! Veel nieuwe foto's om te bekijken. En veel bevallingsverhalen als voorbereiding :D Ookal is elke bevalling anders natuurlijk.

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    haha ja grappig he:D
    Met mij is alles goed, jarig geweest maandag dus druk weekendje gehad. Gister ook nog visite dus nu even childagje :D even op terrasje zitten met vriendin denk ik of gewoon in de tuin ofzo

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Ja das waar ook. Ik zag het op hyves! Gefeliciteerd nog! :)

@ Hilli: Mijn eetpatroon is gedurende de zwangerschap meerdere keren veranderd. Dus eet maar lekker je fruitje volgende week kan het weer wat anders zijn. hihihi ;)

15. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier ben ik ook weer! Pff.. zit niet mee vanmorgen. Werd beetje misselijk wakker, rustig een uurtje op bed gelezen. Toen onder de douche. Maar tijdens 't afdrogen werd ik beroerd, misselijk en duizelig dus eerst weer rustig op bed gelegen. 'k Heb er een uur ofzo over gedaan om in de kleren te komen. Net rustig buiten ontbeten en de hond uitgelaten.
    Shit.. dit wordt echt niks zo als ik van 't weekend weer aan't werk moet. Hele huis moet eigenlijk schoon maar ik doe maar niks. Alleen wat wasjes wegwassen. M'n zusje gaat vanmiddag mee boodschappen doen en cadeau voor m'n man halen. Zie 't alleen ff niet zitten.

De verloskundige kan ik pas aan het einde van de middag bellen. Moet nu toch maar 's een afspraak gaan maken ;)

@Debby, fijn dat alles goed ging!
    @Mariss, mooi bevallingsverhaal!
    @Kristel, kan ik me goed voorstellen hoor!
    @Emma, wow jij houdt ook gewoon een kleine buik he!
    @Hilli, hoe voel jij je nu?

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen,

@nen jeetje wat vervelend dat er dieven waren. en wat zinloos als die toch in de prak word gereden zeg.. echt vandalisme

@gaby wat goed om te horen dat jullie zo snel kunnen beginnen :D echt super

@debby hey meid je bent weer boven water :) wat goed om te horen dat alles weer goed was met de kleine en jijzelf. lijkt mij trouwens wel verstandig om een iets ouder hondje te nemen dan ben je er niet zoveel tijd aan kwijt en die zijn vaak hartstikke leuk

@kristel snap wel wat je bedoeld, je wil je niet voelen als een invalide. maar ze bedoelen het goed. maar als je iets niet wil gewoon vol houden en zeggen dat je toch wel duidleijk bent!!

@mum leuke tas :D

@hilli klinkt heerlijk waar jij woont :D

@emma erg he hoe druk die kleintjes kunnen zijn dat je er gewoon wakker van word.

@all ik was vanacht toch woedend, hier tegenover is een tussenwoning en daar zitten 4 studenten in en die hadden dus een feestje, wij hadden al zoeits om een uur of 10 hmm beetje vreemd op een dinsdag.. en om half 3 was het nog niet over, voordeur stond open, waren allemaal mensen op straat aan het roepen en roken. muziek stond keihard. dus heb ik de politie gebeld..
    15 minuten later was het stil. ik had zo'n zin om vanochtend om 7 uur op de bel te gaan duwen.. want nu liggen ze nog steeds voor pampus.. hoe haal je het in je hoofd om in een woonwijk een feest te gaan geven op dinsdagavond, wonen allemaal kleine kindjes hier in de straat. grr kan me er nog kwaad over maken. stelletje gekken
    verder niet veel te melden, ben nog niet gebeld om te gaan werken vandaag. ga zo maar is even de badkamer en wc doen.

17. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Hilli, 'k lees 't net ;)

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    wondertjes!!!

Chanell, dochter mariss, 21-06-09, 17.45, 3620 gr, 50 cm

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Kim: Goed dat je de politie hebt gebeld, dat je het nog zo lang hebt volgehouden! Hehe, even belleke trek doen, zoals we hier zeggen. Bellen en maken dat je weg bent :D Hihi
    Ja tis hier idd heel rustig en aangenaam, enige nadeel is dat we het huren hé. Maar kwil ook niet altijd in een appartement blijven wonen. Ik zal straks eens een foto maken :) kBen mijn batterijen aan het opladen, want tis weer 3 weken geleden dat ik een buikfoto heb gemaakt.

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ik heb even gedoucht en ik schrok me kapot net.. Ineens voelde ik Yentle heel erg naar beneden duwen, alsof ze er elk moment uit zou komen ofzo! :$ Echt heel erg eng... Helemaal als je dus alleen thuis bent.. Ook kreeg ik daarbij heel erg krampen in mn buik..
    Toch maar even in de gaten houden, want als dit zo vaker gebeurt ga ik echt niet wachten tot maandag voordat ik de VK spreek..

@Emma: Indalingsweeën heb ik vanaf 28 weken ongeveer gehad. Nu nog steeds af en toe wel, maar niet meer zo vaak. Ik zal zo je buikfoto even bekijken :D

@Hilli: Idd, geniet maar lekker van je fruit want voor je t weet heb je daar ook geen zin meer in ;)
    Ik had trouwens hetzelfde eetpatroon ongeveer! In het begin aleen maar ongezonde dingen, toen rond 8/9 weken kreeg ik een hele gezonde periode met alleen maar fruit en melk en yoghurt ed. En daarna weer een periode met ongezonde dingen, daarna weer gezond, het ging dus op en neer ;)

@Red: Doe idd maar lekker rustig aan! Anders kan je straks niet eens werken.. Je moet nu echt leren luisteren naar je lichaam en dingen laten voor wat ze zijn hoor :)

@Kim: Wat een aso's zeg! Goed dat je de politie hebt gebeld, want dit is gewoon te belachelijk voor woorden :(

Share This Page