Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Red: Vervelend dat je zo misselijk bent. Dat heb ik echt nooit zo gehad. Lijkt me idd heel moeilijk, als je zo moet gaan werken. Doe toch maar rustig aan. Wie weet gaat het binnen een paar weekjes (klinkt wel lang) veel beter.

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Kim! :)
    Wat stom zeg en indd op dinsdag een feest... ? Beetje vreemd. De zomertijd komt er aan hea... was t misschien een examenfeest ofzo?

@ Red: Heej meid! Balen zeg dat je zo beroerd bent. Hoop dat je er snel minder last van hebt en echt kunt gaan genieten van de zwangerschap. :)

Grotendeels van t huisie is alweer aan kant. :)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Mooie buik! En ik heb ook t idee dat ie iets lager zit dan vorige week, maar heel erg duidelijk zie ik t (nog) niet..

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @hilli ben benieuwd naar je buik :)
    voor nu zit je goed toch. zelf zitten we super maar hebben ook heus wel zoiets van we gaan vast nog wel een keer verhuizen.
    maar ff niet hoor hihi

@kristel oh wat vreemd, misshcien een sterke indalingsduik die ze maakte ;)
    kleine druktemakertjes

@debby zo actieveling. ik weet neit hangt geen vlag buiten ofzow dat er iemand geslaagd is. we zullen zoweiso binnekort al die tuinfeesten moeten aanhoren zijn er hierachter al 3 geslaagd en ier in de straat eentje dus dat word wat, maar ja dat kan ik nog begrijpen en dat is vaak in het weekend

vaak denk ik kunnen zulke mensen niet even een briefje in de bus doen. ik weet dat ik dat altijd deed als we een feestje gaven. is toch wel zo netjes

ik zit er trouwens over na te denken om na de zwangerschap gastouder te worden en dan 3 kindjes gewoon hiet thuis opvangen. ik moet dan natuurlijk wel wat dingen aanschaffen maar dat lijtk me best wel wat en de andere optie op dit moment is 0 uren contract en me 3 dagen beschikbaar stellen maar dan niet weten hoe of wat.. en dan zit ik met een kleine waarvan ik zelf de opvang heb, kost ook geld.
    wie weet trouwens hoeveel je zelf kwijt bent aan de opvang? dus wat je wel of niet trg krijgt.
    het lijkt me trouwens ook heerlijk om gewoon bij mijn eigen zoon te kunnen zijn en hem dus niet weg te hoeven brengen.

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Niet precies dezelfde maar ze hadden wel zoiets ook in het rose,
    met bloemetjes :D
    deze bijvoorbeeld??
    Prenatal |
    je kan 'm ook via internet bestellen, deze is ook maar 24.99 zie ik...

@ Kim: Belachelijk zeg die overburen... hier alleen bejaarden in de straat :p
    alleen schuin aan de overkant woont een vrij jong stel, zijn
    in verwachting van een 2 ling, dus ons kindje heeft meteen 2 leeftijdsgenootjes
    in de straat :p
    hihi het lijstje is nog kort maar er zullen snel nog meer wondertjes bij komen :D

@ Kristel: Whaaaa spannend... voor het mooie moet ze nog wel even blijven zitten hoor...

@ Kim: dat idee spookt hier ook door mijn hoofd... als ik alles hier op een rijtje heb ga ik me er eens in verdiepen... lijkt me idd heerlijk om lekker thuis bij je eigen kindje te zijn... al heb ik dan wel een boze schoonmoeder op mijn dak, omdat ze dan niet meer hoeft op te passen :p

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Als ik straks gewend ben aan t moederschap en een beetje ritme heb met Yentle wil ik misschien ook een kindje erbij om op te passen :) Zo kan ik ook meteen een beetje kijken hoe het is voor als we een tweede zouden willen.
    Lijkt me heel erg leuk, gastouder zijn!

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kim, dat hangt van je inkomen af. Ons kost het ongeveer 100 euro per maand voor zo'n 100 uur. Kun je ergens uitrekenen, maar weet niet precies op welke site.
    'k Denk trouwens dat we m'n zusje gaan vragen of die hier in huis wil komen oppassen. Is toch wat handiger met mijn onregelmatige werk. Heeft de hond ook nog een beetje aandacht ;)

@Hilli, ja 'k vind 't ook vervelend. Wil gewoon lekker bezig, alles opruimen enzo en shoppen maar dat wordt m ff niet.
    'k Heb nog niet hoeven overgeven, hoop dat dat zo blijft.

'k Ga eerst weer ff. batterij van laptop is leeg en moet m'n oma zo even bellen.

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Hilli, alleen maar goed toch, geen zin om te snoepen! :D
    Ik heb sinds vrijdag elke dag gebak gehad hahaha oepsss

@Debby, thnx :) Gezellig weekend heb je weer voor de boeg trouwens :)

@red, niet meer doen dan je kunt hoor,
    misschien kan je man wat dingen van het huishouden overnemen?

@Kim, pff wat een aso's zeg ..goed dat je de politie hebt gebelt.

@Kristel, wat eng! idd in de gaten houden..tis nu ook wel een spannende periode voor jou he,
    ze kan straks elk moment komen eigenlijk!
    Dank je :) ben benieuwd of ie al ingedaald is.
    bij mn zus was haar dochter met 30 weken al ingedaald.

@Kim, volgens mij kun je dat berekenen op de site van de belastingdienst. Hoeveel je terugkrijgt en ook het kindgebonden budget. Is een leuk idee ,gastouder worden.
    Kan je gewoon je eigen zoontje bij je hebben, ideaal.

Yeeeh het belasting geld is eindelijk binnen hier :D:D
    maja het meeste moet meteen weer weg naar mn pa, die had wat voorgeschoten voor de nieuwe auto, maar het staat zo leuk he haha

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wanneer wij een groter huis hebben lijkt het mij ook heel erg leuk om te doen. M'n nicht heeft al een kinderopvang aan huis... Leuk leuk!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik had net ook een bedrag op m'n rekening staan dat ik nog nooit heb gehad geloof ik. Wel lekker in deze tijd hoor... Stelt me weer iets gerust. :)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Leuke bedragen op de rekening: ja doe mij die ook maar... helaas valt het hier deze maand dus errug tegen, maja we redden het allemaal prima... alles voor de beeb is binnen en van het mooie weer genieten kost gelukkig helemaal niets :p

heb net zelf maar even contact opgenomen met de kraamzorg, had nog niks gehoord over de intake, nu meteen een afspraak gemaakt voor 7 Juli om 9.00 uur (Gaaaap :p) ben benieuwd...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ga mijn verfkloffie weer aantrekken en met de box aan de gang, hoop dat ik 'm morgen in elkaar kan zetten :D

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Fijn dat het belastinggeld eindelijk binnen is :D Jammer alleen dat t meeste weer overgemaakt moet worden.
    Yentle lag hier rond 30 weken ook al ingedaald, maar toen zat ze nog niet vast met haar hoofdje. De laatste keer dat ik bij de Vk was lag ze wel vast, dus hier was t met 33 weken officieel. Misschien al wel eerder, maarja, in de tussentijd heb ik geen controles gehad ;)

Aan de ene kant mag ze van mij zo onderhand wel komen ja, maar ik wil haar geen start in de couveuse geven, dus laat haar nog maar 2 weken zitten :) (maar dan is het ook écht genoeg geweest :p)

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik ben dus niet de enige die dat wel zou zien zitten :) ik ga me er maar is even in verdiepen
    zat al helemaal in me hoofd een lijst te maken wat ik dan nodig moet hebben voor hier haha en die lijst is LAANNNGGG haha
    je kan het hier via MIK oden ehtzelfde waar ik nu ook werk maar weet niet of je er dan minder op vediend dan dat ik het zelfstnadig zou doen. maar dan is het geloof ik zwart en hoe zit het dan met verzekering enzow..
    pff komt geloof ik nog veel bij kijken

@lijst ja is idd nog kort haha maar als het goed is volgt ryanne snel en als die van kristel nog zo'n duik maakt ;) haha dan gaat het opeens hard met de beboortes
    onze kleine is trouwens nu 1700 gram, was iets onder het gemiddelde weer, zag dat bij debby de kleine al 2,5 kilo is.

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum,precies, de zon is gratis :)
    Lekker vroeg heb je die intake hihi, ik werd gister ook gebelt, dinsdag komt er iemand langs. Duurt een uur zeize, best lang vind ik.

@Kristel, ze is ook vroeg ingedaald al, kreeg je toen ook minder last van maagzuur?
    Nog 2 weekjes blijven zitten is wel het beste ja :) Lijkt me zo spannend he, als het elk moment kan gaan gebeuren straks..

@Kim, je kan het ook zwart doen idd, maar dan heb je verder nergens recht op ook he. Hoe zit dit met verlof bij een tweede zwangerschap eigenlijk met zoiets?

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @all, goed insmeren he :p

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo ff kijken wat ik onthouden heb hoor.

@kim: via een gastouderbureau verdien je vaakt zo rond de 3 a 4 euro per kind. als je het zwart doet kun je meer vragen maar krijg je niet betaald als je ziek bent of vakantie hebt.

@kristel: nog pijn gehad of niet na het douchen vanochtend. vervelend dat iedereen zo aandringt. maar het is wel lief bedoeld waarschijnlijk

@debby: zo je bent er weer. druk weekend gehad lees ik. lekker hoor ff samen met je mannetje. swing jij maar lekker verder door je huissie haha

@mumtobe: hup schilderen joh. ga je de box al neerzetten als hij klaar is?

@red: rustig aan doen hoor vandaag. komt het huis vandaag niet dan is het jammer dan. het is veel te mooi weer om je druk te maken. straks ga je nog van je graatje.

@emma: leuk he belastinggeld. hier is het vakantiegeld gestord van vriendlief. ziet er ook leuk uit.

@hilli: heerlijk he als je kan genieten van de omgeving en natuur. hoor hier ook lekker de vogels fluiten.

zie weer mooie buikfoto's voorbijkomen.

sorry heb de rest niet onthouden..

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zie wat gewichten voorbij komen van baby's.. Maar 9 van de 10 x hebben ze t gewicht verkeerd hoor. Ik lees vaker hier op t forum over groeiecho's dat daar een gewicht bij verteld wordt, maar als de kleine er eenmaal is klopte er geen reet van ;)
    (en dan heb ik t over groeiecho's rond de bevallingsdatum)

@Bos: Nee, ik heb geen pijn meer gehad, maar ben wel ineens heel erg misselijk en moe :(
    Hoe is t met jou? Nog plannen voor vandaag? :)

@All: Ik ga op bed liggen, voel me echt niet goed sinds het douchen :(

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    met mij gaat het goed. heb alleen erg last van mijn schouder vandaag dus de plannen voor vanmiddag zijn niks doen en rust houden...

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, doe maar lekker rustig aan! slaap lekker

@Bos, lekker gewerkt? je moest vanmorgen werken toch?

Deel Deze Pagina