ja, ik kan mijn geduld niet meer bedwingen en ga de box in elkaar zetten... vriendlief is ook al thuis dus die kan mooi meehelpen, kan hij vanavond ook meteen aan de slag om de kat er uit te houden... ik moet straks nog ff naar de paardjes tot zo... kom ik meteen foto's spammen
@Mum, ben benieuwd naar het resultaat! We hebben nog een boot gevonden nu nog even kijken of het kan met kindje enzo, Hoop het want verder was er weinig beschikbaar en veeeel duurder. Heb echt zin om nog even weg te gaan , lekker ronddobberen
@emma: klinkt leuk nog ff weekje op de boot.. nee ik eet niet alleen dat was gisteravond haha. pa en ma zijn alleen ff kibbeling komen eten en zijn nu weer weg. @mumtobe: haha hoezo ongeduldig ben benieuwd naar het resultaat. ja ben nog geweest bij de prenatal. nog ff twee hoeslakens gekocht en twee voedingsbh's en een mandje. bij de hema nog wat doosjes gekocht dus ben weer geslaagd. wij eten vanavond gebakken aardappelen met ertwen met wortels en slavink.
Hello girls, Jullie hebben weer lekker geklept. @ Sammie: Jeetje meis, wat een kl*te nieuws. Ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn. @ Eten: Ehm... Ik moet eigenlijk de andijvie maken, die ik van m'n schoonmoeder heb gehad. Maar ik ben bang dat er allemaal beesies uitkomen. Ik ga maar een poging doen denk ik.
@ Emma: Fijn dat je nog wat hebt kunnen vinden wat nog een beetje betaalbaar is.. wanneer willen jullie gaan? @ Bos: Lekker geslaagd dus ja ben idd ongeduldig @ Debby: Beestjes, beestjes allemaal beestjes om je heen.... De box staat ben er echt superblij mee... foto komt eraan... ff uploaden...
Mum, Mooie box! Ik was trouwens vanmiddag naar de stad geweest omdat mijn BH te klein aan het worden was, en zit nu inmiddels sinds het stoppen met de pil vorig jaar van B naar D/E ! En wil echt niet groter
@ Sammie: Thanx... helaas zullen je borsten toch echt nog gaan groeien als je straks zwanger bent... maar wat vreemd dat ze zo gegroeid zijn door het stoppen met de pil... de kleine is hier ineens megadruk
@ Mum: Mooie kleur hoor! En leuke box. De kleine is zo druk omdat ie blij is met de box. Het is gelukt met de andijvie! Op advies van m'n moeder het ook nog gewassen in zout water. Meestal eten wij rauwe advijviestapot maar dat durf ik nu niet hoor. Laat t maar even lekker koken. hahaha T is eigenlijk gezonder, onbespoten enz... maar t idee dat er allerlei beesies in hebben gezeten. bah bah.
@ Sammie: Ja idd, mijn buik gaat echt alle kanten op... @ Debby: haha ja t lijkt er wel op, dat hij/zij met de armen omhoog aan het springen is van blijdschap... of hij/zij is gewoon blij dat ik eindelijk zit Fijn dat het gelukt is met de andijvie... eet smakelijk alvast...
hey meiden, gelukkig nog even 1,5 uur kunnen slapen vanmiddag! Ik heb trouwens echt een driftkikker in mn buik Ik lag de hele tijd op mn rechterzij en voelde dat Yentle ook even goed ging liggen, maar op een gegeven moment begon dat zó'n pijn te doen aan mn heup (het op mn zij liggen) dat ik me moest omdraaien naar mn linkerzij. Maar blijkbaar was Yentle het daar niet mee eens, want ze begon me toch ineens driftig te boksen en te schoppen in het matras, niet normaal meer! Dit heeft ze zeker een kwartier gedaan, toen was ik t zat en ben ik maar opgestaan Net nog even naar de Prenatal geweest, moest nog een onderlaken, laken en dekentje kopen voor de kinderwagen en heb meteen die zwarte luiertas gekocht met die vlindertjes, is echt een superleuk ding Nu ga ik even eten maken, en straks lees ik weer terug We eten trouwens spaghetti met zalm en pangafilet en witte roomsaus, jammie!
@ Kristel: Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen enne toch de luiertas gehaald leuk issie hé... ik had de laatste grijze, voor de rest lagen er alleen nog maar zwarte afgelopen zaterdag...
Hai meiden, Heb tot pagina 4566 nagelezen, daarna gestopt. @ Sammie Vervelend dat het gescheurd is!! Lijkt me erg pijnlijk.. Konden ze niets anders als opereren. Hier gaat het redelijk, gewerkt vandaag. Was wel erg moe dus nte een slaapje gedaan. Ik heb een heel leuk muziekmobieltje van tiamo gekocht en een paar overslagrompertjes bij de H&M heerlijk die uitverkoop! Verder geen bijz.
@ Mumtobe Ja echt prachtig!!! Kom je onze box ook doen?! Nee serieus meid goed je best gedaan! ZIET er gelikt uit!