@ Juffie: Een grote binnenspeeltuin. Ik ben er zelf nog nooit geweest. Maar daar zal over een jaartje wel verandering in komen. hihihi Grappig hea hoe een woordenwisseling dan om kan slaan in een grappig moment.
Goeiemorgen *gaap* Hier slecht geslapen.. Mevr komt blijkbaar echt ruimte te kort en ik heb t idee dat ze er heel snel uit wil Kreeg trappen tegen mn maag aan, mn ribben, mn blaas, alles wat maar enigszins pijn kan doen.. Ook de hele tijd hele erge steken door mn onderbuik heen en krampen.. Ach ja, nog even volhouden! @Debby: Erg is dat he?! Ik heb t ook zo bloedheet de hele tijd.. We hebben al een grote ventilator naast ons bed staan, maar echt heel goed helpt t niet
@ Kim: Jij was er laat en vroeg bij hihi... @ Gaby: Ben als een blok in slaap gevallen maar heb vannacht weer een uur rechtop gezeten omdat ik beroerd was... in een paar goede minuten even een Rennie naar binnen gewerkt en dat heeft gelukkig geholpen... daarna heb ik weer als een roos verder geslapen, zo vast zelfs dat ik mijn telefoon niet heb gehoord toen mijn vriend smste, dat overkomt me dus echt nooit!! Leg een bloknote en een pen naast je bed en schrijf op waar je mee in je hoofd zit, zo maak je je hoofd leeg en kan je er op een later tijdstip (wanneer je er wel tijd en zin in hebt) over verder piekeren Werkse meid.. @ Juffie: Zit jullie kindje nu al vlak bij je navel?? enne ik heb toen een klein speakertje aangesloten op de angelsound, zo kunnen we dus altijd samen luisteren (je hebt van die speakertjes voor discmans enzo...) @ Debby: Goedemorgen, Balen dat het niet zo lekker gaat met je zus, hoop dat de psych wat voor haar kan betekenen... lief dat je met haar meegaat... @ Kristel: weer niet lekker geslapen dan helaas? ik hoop dat jullie meisje gewoon lekker met 37 weekjes komt en dat je dan de kans krijgt om een beetje bij te slapen... Ik was vannacht weer beroerd, blegh had de emmer alweer naast het bed geschoven voor de zekerheid, gelukkig niet hoeven gebruiken... wel heb ik de laatste tijd weer last van "gewone" buikpijn, alsof je nodig naar de wc moet zeg maar en als je klaar bent is het over, maar nu hoef ik niet naar de wc en gaat het dus ook niet over... vannacht had ik wel het gevoel te moeten (grote boodschap) maar ik hoefde niet vond het maar een beetje eng... ook had ik een aantal keer het gevoel dat ik iets tussen mijn bekken voelde drukken (echt net of het hoofdje erin zakte) en dat in combinatie met dat gevoel naar de wc te moeten, was best beangstigend... heb nu nergens meer last van en tijdens dat hele gebeuren was ons kleintje (wil steeds meisje typen hoe ik erbij kom weet ik niet) lekker druk aan het bewegen, en ook nu voel ik het goed... het zal dus allemaal wel goed zijn...
Ja, zoiets moet ik ook maar gaan proberen want pffff.... T zweet staat me echt overal. Reageert Yentle ook op de stem van Kimo? Balen dat je weer zo slecht hebt geslapen, vanmiddag maar even een dutje doen dan. Ik was net m'n buik aan t masseren en daarbij de kleine, hoor ik ineens een plop opzo. Alsof het vruchtwater langs de kleine geperst werd. Heel apart. Nu heeft hij de hik en is hartstikke druk. hihihi
@Mum: Nee, ik werd de hele tijd wakker en t duurde dan weer een tijdje voordat ik weer in slaap viel.. Ik probeer vanmiddag wel weer even een dutje te doen Wat jij gevoeld heb zou heel goed t indalen geweest kunnen zijn! Aangezien je zegt t gevoel te hebben dat t hoofdje tussen je benen zit. Wanneer moet je weer naar de VK? Het gevoel dat je naar de wc moet maar het niet lukt is denk ik obstipatie. Dat kan héél erg pijnlijk worden. Misschien even een fles Roosvicee Laxo kopen? Lekker is anders, maar t helpt wel goed!
@ Debby: Hihi wat grappig van die plop... wat zou dat geweest kunnen zijn? @ Kristel: Gelukkig dat je overdag nog wat kunt proberen te slapen... ik moet volgende week donderdag weer naar de VK, ik heb geen last van obstipatie, kan gewoon goed naar de wc, maar hoe moet ik dat uitleggen ik voelde wel de druk zeg maar, maar hoefde niet naar het toilet... snap je?
@Debby: Nou, of ze echt reageert op zijn stem weet ik niet, maar ze reageert wel altijd heel erg erop als Kimo zn hand op mn buik legt. En dan reageert ze niet in de zin van dat ze dan druk wordt, maar juist andersom Ze kan continu druk zijn, maar zodra Kimo zn hand op mn buik legt dan is ze stil, echt grappig. Wat raar, zo'n plop in je buik! Ik had gisteren ook zoiets, heel gek was t. Ik weet echt niet wat t zou kunnen zijn @Mum: ohh, sorry, dan had ik t verkeerd begrepen.. Dan is t misschien van t hoofdje wat tegen je darmen aanligt en dat je daardoor dus dat gevoel krijgt? Ik zou t anders ook niet weten, mij komt t niet bekend voor alvast..
@ Kristel: Maakt niet uit, ik begrijp het zelf amper als ik het teruglees, maar het is ook lastig uit te leggen hihi... heb er nu geen last meer van dus zal wel goed zijn... ons kleintje wordt ook rustig van de hand van mijn vriend, en we voelen het dan echt tegen zijn hand aan gaan liggen, zooo ontzettend lief
Zo, lekker 2 tosti's gemaakt en een beker kerstthee met melk (hele foute thee eigenlijk voor in de zomer, maar het is gewoon zo lekker!)
ik ben er ook weer! 'k Heb wel goed geslapen en douchen ging ook goed. Heb idd eerst ff wat op bed gegeten. Maar net de hond uitgelaten en de container aan de weg gezet, en nu ben ik weer ff niet lekker. M'n buik zit ook een hoop herrie te maken. 'k Wacht ff tot de zon ook bij 't terras is, dan ga ik ff lekker van 't zonnetje genieten. Heb me al braaf ingesmeerd Zal straks 's m'n leidinggevende gaan bellen. Ben benieuwd hoe ze reageerd. Heb alleen haar nummer niet want manlief heeft mijn auto mee en daar ligt m'n werktas in. Anders moet ik maar even via de planning bellen. @Gaby, vervelend zeg dat je zo beroerd slaapt! Ik hebt 't steeds andersom, m'n lichaam is heel moe terwijl ik in mn hoofd nog van alles wil. Wat erg zeg voor dat meisje! @Juffie, veel plezier he!
Ons mannetje begint echt te schoppen als hij zijn vader z'n stem hoort. Echt zoiets van 'hallo, aandacht.... hier ben ik'En als hij dan zijn hand op m'n buik legt kruipt de kleine er stevig tegen aan. En gister leek het wel of ze handje klap aan het doen waren. Pffff.... hahaha Wel leuk hoor. Mijn zus loopt al jaren bij divers psychs, maar nu is ze een tijdje geleden een heel zwaar traject ingegaan. Maar elke keer komt ze niet opdagen dat is ook een van de redenen dat ik mee ga.
@Mum: Schattig he Yentle gaat ook altijd wel tegen mn hand aanduwen en er dus tegen aan liggen, maar bij mij blijft ze bewegen ondertussen. Bij Kimo wordt ze lekker rustig en dat is echt wel fijn als ik weer eens niet kan slapen @Debby: Ohh wat lief dat ie daar zo duidelijk op reageert Hopelijk helpt dit je zus een beetje dat je meegaat, zo heeft ze aan jou tenminste ook wat steun Hoop alleen niet dat t zo'n psych is die je vanalles aanpraat... @Red: Niet te lang i nde zon blijven hoor, helemaal niet als je al niet zo lekker bent. Je zal er anders beroerder uitkomen dan je erin gegaan bent..
@ Kris: Ik drink me suf aan de aarbeienthee met melk... Jammie!!! @ Red; balen zeg dat je je zo beroerd voelt. Geniet maar lekker van t zonnetje!
@ Kristel: ik wilde het idd net zeggen, gewoon Kimo's hand op je buik binden desnoods al jullie kleine meid je weer eens wakker houdt
@ Kris: Nee, het is niet zo'n psych... Ze kijken juist dwars door haar heen en dat is eng hea... Ben benieuwd. Misschien vragen ze ook wel mijn verhaal over haar als ik er toch ben. We zullen zien.
@ Red: Fijn dat je nu lekker vrij bent, wel balen dat je je zo beroerd voelt... idd lekker van het mooie weer genieten, maar wel goed insmeren hoor!!