@Ryanne: Hey! Hoe gaat t vandaag? (zal vast een rotvraag zijn zo onderhand, maar ik ben gewoon nieuwsgierig ) @Kim: Heb jij wel lekker geslapen dan? @Anais: Lust je ook geen thee met een smaakje? Je hebt zoveel soorten namelijk... Ik hoop trouwens dat je snel duidelijkheid hebt, óf een positieve test óf ongi, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, want dit is ook niks zo he.. @Thee: Heeft iemand van jullie wel eens hightea gedaan? Eigenlijk zouden we dat eens moeten doen bij een eventuele volgende meeting, of niet? Is tenminste wel lekker rustig zodat de kleintjes die er dan zijn ook mee kunnen @Hilli: Ik zeg hier gewoon een beker thee Ik drink het nooit uit kleine kopjes, veel te weinig inhoud Soms zeg ik een kom thee, maar dan heb ik ook echt een kom (zijn bijna soepkommen, zo groot)
@Kristel: Wat is een hightea? Haha, ja ik heb effe beker thee opgezocht bij google afbeeldingen. Ik drink ook uit zoiets : http://www.brassa.nl/productafbeeldingen/groot/24273/keuken-bekers-suck-uk-suck-uk-mug-my-cuppa.jpg maar dat noem ik dan een tas hé
@ryanne goeiemorgen lekker geslapen? @anais ben je soms niet ongerust omdat er nog zoveel geregeld moet worden mocht je zwanger zijn wij wonen nu ook pas sinds april in ons eigen huisje en hadden ook ff stress vanwege de situatie maar gelukkig is alles op zijn pootjes terecht gekomen.
@Gaby, wat vreselijk Werkse vandaag @Juffie wat schatiig en wat vond ie het hartje snel; @Debby, vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Misschien kunj e vanmiddag nog wat inhalen. Is Daan net begonnen met hardlopen? Ik heb daar ook weer zin in haha. Lief dat je met je zus meegaat.. het zal idd wel te confronterend zijn dat ze niet komt opdagen. @Kim, jij was er ook weer vroeg vandaag! @Kristel, ook goeiemorgen Jij hebt echt een drukke baby he?? Leuk ook dat ze dat dan snachts doet als jij wil slapen haha Highthea vind ik goed idee @Mum, vreemd, misschien is hij/zij aan het indalen al? Gelukkig helpen rennies je nog @Red, geniet van je vrije dagje @Anais, vreemd hoor.. hopelijk betekent het iets goeds @Hilli, tas thee hihi, in duitsland zeggen ze dat ook toch, tasche thee. Ik zeg gewoon een kopje. sammie en Ryanne, goeiemorgen Ons kleintje reageert ook als mn vriend of ik de hand op mn buik legt, hij gaat er meteen tegenaan liggen. Echt vet schattig. Meestal zet ie zich af en dan komt er echt zon bult op mn buik haha Ik ben ook een echte theeleut, drink bijna niks anders haha Meestal kruidenthee, anders is het een beetje teveel cafeine. Heb ook heel veel soorten, beetje afwisselen he Soms drink ik smiddags een kopje koffie, of cappucino, heerlijk Ik heb echt asociaal lang geslapen..had de wekker gezet maar ben er dwars doorheen geslapen Ben er 10 uur uit gegaan en zit nu te ontbijten hahah Wel heerlijk geslapen, tot nu toe nog geen moeite mee gehad eigenlijk. En onze kamer blijft lekker koel
@kristel ja best wel af en toe wakker om te plassen natuurlijk en had het beetje warm maar sliep gelukkig wel goed. @anais oh hasselt, leuke stad zijn er laatst wezen winkelen was erg leuk, was er verder alleen maar geweest om te stappen vind de verzus echt de leukste tent
@Hilli: Ja precies, dat is dus een beker Ook heb ik deze, ze lijken misschien niet groot op de foto, maar dat zijn ze wel http://www.boerenbonje.nl/ba%20kop%20en%20schotel.jpg (zijn van t merk Blond Amsterdam) Hightea is trouwens een grote theeleutbijeenkomst Allemaal soorten thee drinken met allemaal uitgebreide kleine hapjes erbij. Minisandwiches bijv, allerlei kleine gebakjes, vanalles eigenlijk. Het is heel lekker iig
Hightea lijkt me wel wat Dat zijn mooie kopjes ség. Diegene die ik heb zijn gewoon van mijn servies, maar die zijn veel te klein
Ja ja en al die overtollige kilo's dan na de bevalling Hihi... ben benieuwd wat ik aan ga komen. Blijf nu netjes gelijk qua gewicht. Ben trots op mezelf dat ik ondanks m'n misselijkheid nog wel goed eet hihi. Gister had ik geen zin in warm eten, manlief heeft zichzelf moeten redden en ik heb gewoon wat komkommer, tomaatjes en augurk door elkaar gegooid. Ben ik gek op dus heb m'n groente wel weer binnen.
Tja hoe moet ik het uitleggen men papa is iemand die geen NEE aanvaardt (italiaans temperament)ik ben zijn oogappel en hij vindt da hij nog steeds voor me moet zorgen.Hij voelt zich ook schuldig omdat hij op mijn 14de ons verlaten had zonder boe of ba dus denk dat het ook daaraan ligt want sindsdien stuurt hij me ook geld enzo voor kleren en weet ik veel.Men mama is niet echt het mama type dus moest voormezelf zorgen,met dat geld kocht ik men eten enzo.Voel me er niet super bij maar zo gaat dat gewoon bij ons twee..al jaren dus wordt je gewend.Ik heb mezelf wel beloofd om later als ik goed bezig ben met werk ik hem een mooi bedraag zal teruggeven(weet hij nog niet) Ik woon bij mijn mama(die is nu met hare vriend in turkije) men papa woont in luik dusja lukt niet zo. Nu ik werk heb binnekort ga ik huren met men vriend en hij vertelde me dat als werk en huren goed ging dan ging hij me vragen...naar men hand Ik krijg nu meestal begin van de maand wat geld(50 euro) van men papa zodat ik iets kan gaan drinken of eten en een normaal leven kan hebben.men mama krijg nog kindergeld van men papa omdat ze nog voor me "zorgt"(100 euro ) maar dat is weldra gedaan want ik ga huren,ben blij dat dat zo is ik woon niet zo heel graag bij men mama.Heb haar graag hoor en geen ruzie ofzo maar er is nooit eten of drinken of gepoetst en ze is nooit thuis maar bij haar vriend(die ik ook graag heb)ect.. dus ga blij zijn als ik men eigen "huisje" heb en huishouden. ik heb er niet voor gekozen om "verwend" te worden maar ben dat altijd geweest door men papa en ben het gewoon geworden van hem.nu doet mijn vriend hetzelfde ookal vraag ik niets zo heb ik pas een fiets gehad en nog veel meer maar vroeg er niet om (had het wel nodig maar ging eentje 2dehands zelf kopen) en wou niet dat hij die kocht maar hij luistert niet en tuurlijk vindt ik die dingen fijn en wen je daaraan na een tijd...duurt nual vijf jaar en zelf toen ik nog niet bij hem was kocht hij me een dure ketting(voor kerstmis,hij was men beste vriend toen en nu nog ) of gaf me zelfs belwaarde of dingen die hij vondt dat ik kon gebruiken (ik zeg maar iets bv eten voor thuis) terwijl ik een vriend had (of in de periode dat ik dat niet had) ik zeg het hem telkens opnieuw dat het niet hoeft of dat ik het niet WIL maar hij wil niet luisteren(ergens vindt ik dat natuurlijk fijn...pakjes weet je wel..maar toch) maar hij zegt telkens dat hij het wilt kopen voor mij,dat het hem blij maakt om mij blij te zien het is toch zo een goede vent,te goed.Ik probeer als ik kan zelf ook dingen voor hem te kopen(overlaatst toen ik wel nog geld had met werk,kocht ik een gps die hij nodig had) ik hoop dat niemand dit verkeerd opneemt voel me wat stom nu. xxx xxx
@Red: Ach, straks als de kleine er is ben je toch steeds aan t rennen, die kilo's vliegen er wel af hoor @All: Ik weet trouwens wel waardoor ik oa ook zoveel aangekomen ben in totaal al.. Ik ben toen ik zwanger bleek te zijn gestopt met roken en de meeste mensen komen daardoor ook nog eens flink aan! Ach ja, ik ga straks gewoon mn best doen om weer af te vallen, maar als het écht niet gaat lukken, op wat voor een manier dan ook, tja, dan begin ik gewoon weer met roken.. Maar dan wel buiten natuurlijk Ik ga dan niet moeilijk doen en alleen nog maar op blaadjes sla leven ofzo..
@ Anais: ik wil wel mee zwemmen... helaas woon je niet naast de deur... ik ga vanaaf weer braaf naar zwangerschapszwemmen, heb der zin an @ Ryanne: Goedemorgen @ Hilli: een kopje thee idd (is niet vervelend bedoeld overigens hé, hoop niet dat het zo overkwam) @ Kristel: Nope nog nooit een high tea gedaan, idd een leuk idee... de volgende meeting zou iig Met kleintjes zijn idd... Ik had net weer iets... (minder smakelijk) bij het afdrogen van onder ineens een dikke klodder slijm aan mijn handdoek beetje gelig van kleur... t leek in de verste verte niet op afscheiding... naja t zal wel...
@ Kristel: ik ben ook al aardig wat aangekomen en ben ook net voor k met de pil stopte (eind september) gestopt met roken (begin september) in december was ik zwanger... mare niet weer beginnen met roken hoor... dat zou zoooo zonde zijn... mis je het nog heel erg?
Idd ik heb er wel wat bang voor..want we moeten eerst nog zoveel voor onszelf regelen enzo(meubels en toestanden) maar men vriend (die is nu 29 en ik bijna 20 ) zegt dat dat in orde komt moest het nu of binnekort zo zijn iets van dat het financieel goed lukt. ikzelf geloof ook dat alles goed komt ik heb enkele vriendinnen die alleenstaande moeder zijn(mijn leeftijd en perongeluk zwanger) en ookal waren ze niet voorzichtig genoeg om niet zwanger te worden moet ik zeggen dat die twee meisjes die ik ken echt super moeders zijn,ze haden het niet breed maar beiden hebben het heel goed gedaan ik kijk naar hun op.Beiden hadden zelf geen onderdak(behalve ouders huis ) en geen werk en hebben direct werk en onderdak gezocht en gelukt en zijn echt pracht verzogde kindjes dus ik geloof erin dat als mijn vriend en ik met twee zijn het zeker moet lukken. xxx
@Mum: Ik moet eerlijk zeggen dat ik er idd nog steeds vaak aan denk ja.. Terwijl ik er verder helemaal niet mee in aanraking kom, niemand in de omgeving rookt (ja mn broers maar die zie ik bijna niet). En dat terwijl ik het ondertussen wel heel erg vind stinken (altijd al gevonden). Het is gewoon raar, maar ik mis t toch stiekem wel...
@anais voel je niet stom meid. iedereen leeft anders en niemand is hetzelfde. is alleen maar leuk dat je vriend je zo graag verwend hihi hopelijk vinden jullie snel jullie eigen plekje om te huren. ik heb een tijdje ook gekeken om in lanaken wat te huren waren echt super mooie appartemneten, vind zowieso de appartementen complexen in belgie super en mooi luxe ik word echt knetter gek van die antibiotica is nu al de 3de week in de zwangerschap dat door de antibiotica mijn systeem daar onder word verstoord waardoor het dus echt super brand en jeukt.. weet zeker dat het door die medicijnen komt wan tnormaal heb ik nergens last van.. grr jeuk echt irritant
@Mum: Nee hehe, kweet wel hoe je het bedoelde Kwam ook helemaal niet verkeerd over hoor kVind gewoon die verschillend wel grappig. @Kristel: Dat wilde ik eigenlijk net vragen, als Yentle er is. Ga je dan proberen om niet meer te roken? Mijn collega die is ook gestopt tijdens de zwangerschap, maar ze zei altijd dat als ze bevallen was, ze meteen als ze zin had weer zou beginnen. Dat ze er niet tegen zou vechten.
hey ja idd leuke stad alhoewel het voor ons hasselaren wat saai is geworden weinig nieuws te doen.Nu is er zo een grote gele eend in het albertkanaal gelegd :d heel grappig supergroot ! Versuz is wel leuk maar we gaan er nooit vroeg naartoe omdat er veel jong volk zit en dan echt propvol,wij gaan er dan meestal echt laat naartoe dus na ene andere fuif of iets.Dan is er echt weinig volk en kun je echt doen wat je wilt en hoef je niet een halfuur te doen om naar de wc te gaan xxx