Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Moet trouwens ook zeggen dat ik voor mezelf al bepaald heb dat zodra ik bevallen ben de eerste 3 dingen die ik wil zullen zijn:

Een broodje met filet en een broodje met gerookte zalm
    Een glas champagne of witte wijn
    Een sigaret

:p

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

Ik zal je komen ophalen :p:p
    lijkt me leuk zo zwangerschapszwemmen :D

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @emma oh sorry meid, ik heb ook eht gevoel alsof de pagina's bij mij elke keer verschuiven. de ene keer staat een bericht bovenaan en dan klik ikverder en dan staat het weer op de pagina erna.. beetje vaag en verwarrend
    maar jij hebt dus lekker uitgeslapen :D ik heb net nog ff een uurtje op de bank geslapen ook ff lekker

@anais ik ben eigenlijk altijd op maandag of donderdag daar heen gegaan nooit op een zaterdag en dan is er zowieso altijd ouder volk. laatste keer dat ik in hasselt uit ben geweest was in de atmoz ook erg gezellig
    ik vind de sfeer in hasselt altijd super, als je hier in maastricht uit gaat dan hangt er vaak zo'n dreigende sfeer en iedereen doet duwen enzow en in hasselt laten ze je echt langs en zijn de mensen super vriendlijk tegen elkaar ookal is het stamp vol dat je fijn geduwd word.

@kristel zelfs ik had het er laatst over met frank dat ik wel weer is een sigaret zou lusten haha, en ik ben al bijna een jaar gestopt (vorig jaar na de zomervakantie) dus als ik bevallen ben ga ik eerst eens even een heerlijke prosecco drinken om het te vieren :D en de eerst volgende keer dat ik op het terras ergens zit in de zon met de kleine en frank pak ik me toch een heerlijke wiekse rose :D
    water loopt me nu al in de mond haha, en een carpaccio zou er ook in gaan hoor

mijn moeder heeft net trouwens aan de dokter gevraagd of het kwaad kon ivm mijn zwangerschap en de chemo/bestraling van mijn opa hij zei van niet maar dat het wel ging om de hygiene van mijn opa dus als hij zich gewoon goed wast enzo.. zeg maar! maar ja het is daar super warm dus je zweet automatisch de hele dag dat spul uit
    ik zal daarom ook maar ff gaan vanavond maar geen kus geven of dicht in de buurt komen. klinkt misschien beetje raar maar wil me zelf niet ongerust maken.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ik denk er ook nog vaak aan hoor...
    en bijna iedereen in mijn omgeving rookt, mijn moeder komt zelfs altijd
    met een peuk binnenzetten...
    maar gelukkig heb ik er geen moeite mee, heb af en toe nog wel zoiets van ja
    geef mij er ook maar 1 maar het is niet dat het moet gelukkig...
    ik heb nu zoiets (voor mezelf) ik heb het nu 9 maanden vol gehouden en zou het superzonde
    vinden als ik straks weer begin... k bedoel ik kan het nu ook volhouden
    dus dan moet het ook maar...

@ Kim: Vervelend zeg dat je weer zo'n last hebt van die bijwerkingen...

@ Emma: lekker hoor dat je zo goed kunt slapen... geniet er maar van, het
    kan zo over zijn :D

@ Hilli: ja is idd ook heel grappig... ik heb een tijdje paardrijles gehad van
    een belg... dan stond ie wat te schreeuwen langs de kant en dan moest ik even
    stil gaan staan bij hem, en dan zeggen (terwijl ie al niet vrolijk was)
    dat ik 'm niet had verstaan haha

5. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

Hey
    bedankt :)
    ja de appartementen van nu zijn zo wat geblokt en met een mooie gevel ben er ook dol op.de oudere lijken zowat op huisjes die tegen elkaar aan geplakt zijn ;) ik zoek nu ook voor iets in de nieuwere aard maar manlief wilt iets met drie slaapkamers ;) twee is genoeg voor mij maar dan zegt hij nee schatje 1 kamer voor ons 1 voor te kleine en 1 voor onze kleren en prullen mooi optebergen ;) en dan wilt hij ong 700 euro uitgeven (met algemenekosten en autostandplaatst inbegrepen) en ik wil dan weer gelijkvloers met tuin leven :D dus of het echt haalbaar is ....heb wel wat gezien en wacht nog af naar wat beters maar sommige staan me echt aan maar 3 slaapkamers zit er niet vele tussen ;) mag ook niet te ver van werk zijn want ga met de fiets.Daarom dat ik gisteren 23 kilometer gedaan had met de fiets,ik ging kijken of de afstand van elk appartement dat me echt aanstond te doen was met de fiets maar heb er dus al enkele kunnen scrappen :D en diegene die ik het liefst had die is vandaag juist verhuurd :( zal een link geven :

- Een stijvol duplex appartement in - immo en vastgoed in Hasselt

jammer :(

nu alleen deze nog afwachten:

- Gelijkvloers appartement te Kuringen in - immo en vastgoed in Hasselt

- Stijlvol duplex appartement in - immo en vastgoed in Hasselt

- Een gelijkvloers appartement te Kuringen in - immo en vastgoed in Hasselt

- Gunstig gelegen appartement te HASSELT in - immo en vastgoed in Hasselt

die laatste ligt aan men werk.
    hoop dat dat mag zo site's aangeven.

xxx

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @#Kim, ik hou het ook niet echt bij, gaat zooo snel haha
    vervelend die jeuk trouwens, hopelijk is het je laatste ab!
    Ik heb ook steeds zin in witte wijn sinds ik zwanger ben, terwijl ik nooit dronk haha slaat echt nergens op
    Snap dat je niet te dicht in de buurt wil komen, je wilt toch je kindje beschermen.

@Mum, lastig als iedereen rookt in je buurt! Bij ons rookt er niemand in de familie.Mn oudste zus rookte ,die is gestopt. En mn pa heeft van zn 14 tot zn 50e gerookt en is er nu al 4 jaar af gelukkig. Bij mn vriend ook niet. Denk wel dat je het straks volhoud hoor, je bent idd al 9 maanden op weg :)

Ik mis vooral het dansen sinds ik zwanger ben, wil nu toch iets minder goed haha en nu mag het ook niet meer helaas

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Sowwy... Het gaat ook een beetje snel soms hier met de berichtjes dat ik soms niet meer weet wie wat gezegd heeft...
    Maar ehm ja, Yentle is echt een hele drukke baby! Ik denk echt dat ze zo'n kindje wordt wat heel driftig om zich heen gaat schoppen en slaan als ze een schone luier aan krijgt bijv :p
    Ach, ze heeft t niet van een vreemde (ik kan ook best een driftkikker zijn)
    Met kruidenthee moet je trouwens wel even uitkijken he.. Je mag niet alle kruiden hebben als je zwanger bent, sommigen zorgen er namelijk voor dat je weeën krijgt..

@Kim: Ach, ik ga straks (na de bevalling dus) gewoon lekker een sigaretje roken, een glas wijn oid drinken en wat lekkers eten erbij :D Misschien dat ik die sigaret wel helemaal niet meer zo lekker vind als eerst ;)
    Ik vind dat t gewoon moet kunnen iig, ik ben niet zo moeilijk over roken, vind het ook absoluut niet zonde als iemand er weer mee begint. Er zijn ergere dingen ;)

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik geef niks om alcohol dus dat scheelt. Dat mis ik ook echt niet. Broodje filet zou hier er wel in gaan! Naja nu ff niet, ben nu weer even misselijk. Ga straks wel weer even rauwkostje maken ofzo.
    Wacht nog even voor ik m'n leidinggevende bel.
    Probeerde net de afwas te doen maar heb alleen voorgespoeld en toen moest ik weer even zitten. Straks maar een nieuwe poging doen.

@Anais, je er niet stom om voelen hoor! Iedereen wordt op een andere manier opgevoed. Wij moeten echt onszelf redden en dat geeft ook wel voldoening als dat lukt. Maar was wel lastig toen m'n man lang geen werk had.
    Hoewel er altijd lieve mensen zijn die boodschapjes meegaven en een goede kennis die wat geld overmaakte voor de feestdagen.
    Wat voor werk ga je doen?

@Emma, ik heb er ook steeds last van, 't ene moment staat een bericht op de ene blz en t andere moment op de volgende blz.
    Lekker uitgeslapen ja! 'k Zit hier nu ff lekker buiten. Als 't te warm wordt, ga ik steeds weer ff naar binnen.

M'n zusje kwam morgen misschien ff helpen schoonmaken. Manlief viert van 't weekend z'n verjaardag en wil altijd alles netjes hebben voor iedereen komt maar dat lukt me nu niet.
    Wasmachine is ook klaar dus die zal ik zo proberen op te hangen.

Zo eerst maar 's bellen. Hope so dat ze er begrip voor heeft!

9. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

:D Giegel giegel :D

hehehe

10. *Ego aan*
    @ all hier gaat het steeds minder. Al de hele week harde buiken en dn echt de hele dag door. Moet zo naar de vk dus ben benieuwd wat ze zegt. Vraag me af hoe ik die twee weken door moet komen.
    Heb ook niet terug gelezen :( ga weer terug naar mn bank.

Zodra het iets beter gaat kom ik weer en lees ik weer mee.
    *ego uit*

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ryanne,

Sterkte meis!

En misschien komt de kleine toch eerder...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Balen meis, dat je je eigen zo voelt, ben benieuwd wat de VK zegt, steeds die harde buiken lijkt me ook niet goed...

sterkte meid...

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Ryanne, sterkte meis! Zou je niet al ontsluiting kunnen hebben?

Leidinggevende was er nog niet, belt me strak wel terug.

Ga zo toch maar 's wat eten maken. heb al een gebakje naar binnen gewerkt maar misschien was dat niet zo'n goed idee. Stom, eet soms dingen waar ik niet eens zin in heb.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: Pff, echt wel klote joh! Ik hoop dat je kleine meid niet langer verstoppertje wil spelen en gewoon snel komt!
    Succes bij de VK, ben benieuwd wat ze zegt :)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ga even salade maken... Tomaten/basilicum met balsamicoazijn.. Iemand ook zin? :p

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, ja dat hoorde ik ook, heb meestal gewoon kamille thee of groene thee ofzo. Met zoethout moet je ook oppassen, die verhoogt de bloeddruk.Je hebt straks een hele grote dosis geduld nodig denk ik met Yentle :D
    Als je wijn drinkt, de melk daarna wel afkolven en weggooien he ;)

@Alcohol, ik vind het wel lekker, maar kan er dus absoluut niet tegen. Na een paar slokken al aangeschoten en als ik meer neem val ik flauw haha

@Red, zo kun je het mooi in etappes doen , komt het toch af :D
    Heerlijk he in het zonnetje. Lief dat je zus je kwam helpen.

@Ryanne, doe je niet te druk? misschien wat meer rust pakken?
    maar even zien wat je vk zegt idd
    Of ze wil wat eerder komen misschien ;)

Ik ben even douchen enzo, niet teveel kleppen hè? :p

17. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

Hey
    ja atmoz :D maar denk dat je bedoelt de ritz daar doen ze soms nog atmoz(ligt tegenover versuz,andere kant van de brug over kanaal waar de frituur ligt) (1 keer per zoveel maanden) denk dat de echte atmoz geleden is van 2004 ofzo.want er was een afscheidsfeestje ofzoiets denk ik.Daarna ging die over naar de Monty in alken(niet lang) en denk dat twee maand geleden ofzo nog atmoz is geweest,ben niet zeker.Ik ga de laatste tijd nietmeer zoveel uit.Versuz is van een jaar geleden atmoz bij nieuwjaar en voor de rest is het eigenlijk slices en universal(nieuw) geworden.of gewoon de café's zoals de wijzen en van gogh. ;)

ja dat is dus fijn aan versuz ja het is maandag en donderdag open en als ik ga ga ik dan want zaterdag's kun je daar niet eens ademen.

ik haat het als het stampvol zit dan als je naar wc moet zie je er echt tegenop en gewoon dansen enzo(en ik dans graag) ik wil ruimte hebben en kan niet tussen vier menselijke muren aan elke kant bewegen :p ik ben wel al enkele keren gaan shoppen in maastricht met men vriend en er was altijd echt superveel volk maar hebben er niet echt van kunnen genieten want we vonden onze weg nie :D eerste keren eh :p maar wil wel nog eens gaan en dit keer goed gaan genieten iets eten en drinken en een map van het stad meenemen :p:p haha er is wel een zeeeeeer mooie swarovski winkel zeg :D ik krijg daar voor men verjaardag iets moois is me verteld ;)

xxxxxxx

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Groene thee zit ook cafeïne in hoor ;) Maargoed, in thee zit sowieso heel weinig dus je kan best gewone thee drinken de hele dag door, dan nog kom je niet aan t maximum...

Ik wil straks trouwens niet kolven, dan voel ik me net een koe. Als bv zelf niet lukt, dan stap ik gewoon over op de fles, niks moeilijk doen met kolven oid. Maargoed, dat is hoe ik erover denk he ;)

Ik zal ook zeker geen wijn drinken vlak voordat ik zou gaan voeden, ik moet maar even kijken hoe ik dat allemaal ga doen :)

Douchze!

19. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

hey
    bedankt zeg :D ja soms begrijpen ze niet goed hoe je het bedoelt en nemen ze het verkeerd op,had dat probleem vroeger toen ik naar school ging,leerlingen dachten dat ik gewoon wou opvallen enzo.
    Ben ook blij dat ik nietmeer op school zit ik moest elk jaar van klas veranderen omdat elke klas het gevoel had dat ik hun groepje ging verstoren ;) ach waar is de tijd ;)

ik ga nu als sous chef werken in een restaurantje dat eigenlijk een groot serviceflatgebouw is voor oudere mensen.Is echt mijn doomjob.Mooie uren geen weekend best betaalt dat ik ooit gehad heb super baas en vast contract onbepaalde duur(eerst ibo opleiding via vdab 3 maand maar dan krijg je,nee MOET je een vast contract onbepaalde duur krijgen,is een voorwaarde.)

wat lief dat ze je vroeger ook helpte met boodschappen enzo...dat zijn mensen die echt heel veel om je geven,tuurlijk geven nog veel mensen dan om je maar denk dat die gewoon nog meer om je geven dan :D moeilijk te verwoorden...IK EN WOORDEN EH :D

xxx

20. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

Hola zeg ik zie nu pas hoever je al zit.
    Heb ervan gehoord van die harde buiken,en ook hoe pijnlijk het kan zijn..voel met je mee meid :) leg je maar rustig neer en probeer wat te rusten als dat gaat.

maar wauw binnekort heb je een mini me in je armen :D wauw

Deel Deze Pagina