@ Emma: Jij maar niet aan de alcohol dan ik wordt er altijd moe van dus wordt er ook niet gezelliger op... neem zo op zaterdagavond thuis voor de tv wel eens een lambruscotje dat is wel lekker en dan slaap ik goed hihi... als ik echt uit ga drink ik rode wodka red bull daar blijf ik wakker van haha... alcohol mis ik dus ook niet echt, een broodje filet mis ik dan nog wel het meest... en wat ik ook mis dat ik alles kan doen wat ik wil... ik bedoel door die buik wordt je aardig beperkt en lichamelijk wordt het gewoon allemaal heel zwaar... ik heb het er allemaal dubbel en dwars voor over begrijp me niet verkeerd, maar je kan nu niks doen zonder je ergens tegen aan loopt van oja... als ik straks weer helemaal fit ben spring ik lekker op de paardjes en weer even lekker voluit gallopperen over de duinen... heerlijk
@ Kristel: Eet smakelijk, helaas voor mij geen salade met balsamico... je hebt me wel op een idee gebracht, ga zo lekker even op de fiets naar de keurslager en even een flinke bak lekkere frisse appeltjes salade halen... yammiejjj...
@Mum: idd, ik mis ook hee lveel lichamelijke dingen! Zoals bijv. normaal lopen Of op mn buik slapen... En niet moeilijk hoeven doen met omdraaien in bed of om gewoon uit bed te komen. Ach ja, zo kan ik nog wel even doorgaan
*wil wel zo'n lekkere slade van kristel* @anais mooie appartementencomplexen hoor dat vind je hier ook in lanaken over de grens. maar vond het toch best duur omdat ze vaak rond de 700 huur vragen en dan moet je nog gas water licht erbij rekenen en 3 maanden borg :S vond ik een hoop geld. 23 km umggh dat doe ik je toch niet na heb al na 4 km pijn aan mijn kont haha ja dat gebouw bedoel ik, is idd maar 1 keer in de maand toch maastricht is nu zeker de moeite waard om te gaan shoppen, moet je wel lekker de tijd nemen hoor @emma ja ik hoop het ook vind medicijnen zowieso niks tijdens de zwangerschap @kristel ik wil niet weer beginnen vanwege mijn hart maar was zowieso altijd al een gezelschapsroker en altijd op stap of bij uit eten, maar da tmag nu allemaal niet meer dus dat maakt het wel makkelijker. ik zou nooit in mijn eentje op een balkon of tuin gaan staan om even een sigaret te roken dus ben gelukkig neit verslaafd en zal het ook niet worden. frank daarintegen wel die had echt moeite om te stoppen. maar ik vind het vooral zonde van de centjes als er weer 4 euro per dag doorheen gaat aan sigaretten. dus hou het maar op een keertje als we er echt zin in hebben. er is zo'n cafetje hier over de grens in lanaken waar frank en ik vaker heen gaan omdat daar dus nog gerookt mag worden en eht gewoon gezellig is, maar vind een cafe waar niet gerookt word gewoon niet gezellig, stom he :S terwijl ik zelf al niet meer rook blijf je er toch naar toe gaan. @ryanne rust maar goed uit wie weet begint eht wel sneller dan je denkt en dan heb je al je krachten nodig. als je wil dat ik mara ff meeneem moet je het maar ff zeggen he als het lopen echt niet meer gaat. ik ben weer helemaal fris en fruitig moet straks met de auto van mijn ouders naar het werk (heeeel erg natuurlijk *airco*) mijn auto heeft mijn vader mee naar eindhoven daar gingen een paar jongens even naar mijn auto kijken zodat ik niet zoveel hoef te betalen in de garage. wel erg lief @kolven ik wil ook niet gaan kolven als ik weer moet gaan werken, wel af en toe om de kleine aan de fles te laten wennen en zodat frank ook heel soms de kleine eten kan geven maar net wat kristel zegt voel me dan net een koe geloof ik als ik dat 3 keer per dag op mijn werk moet gaan doen, no way
Hey ja is echt wel duur hoor ik ben stiekem naar wat goedkopers aan het uitkijken maar helaas met onze eisen geloof me....men kont DOET pijn. Ik ging daarstrak even op de fiets en ik voelde het toen pas echt. ja volgende keer lekker op het gemak shoppen ja denk dat het eens per maand ofzo is xxx
@ Kristel: idd dat soort dingen mis ik nog het meest... @ Kim: Fijn dat die jongens even naar je tuut willen kijken, scheelt misschien weer een paar centjes... k merk nu niets van het geld wat ik overhou nu ik gestopt ben met roken omdat ik er nu wel dingetjes voor de kleine van koop maar k moet er niet aan denken om straks idd weer 4 euro (of meer) uit te geven voor die stinkende dingen haha...
zit hier met en groentensoepje en stokbroodje naar sex and the city op vijftv te kijken en guess what....miranda die ook luie eierstokke heeft(zoals mij) is net zogezegd zwanger.....are you joking with me god ??!!! jaja engels is niet goed :d xxx
Zo, salade is gemaakt en heb ook meteen t vlees voor vanavond op staan, moet namelijk wel een paar uur opstaan > Hachee En ik word helemaal schijtziek van de kat! Die loopt al zeker 3 uur te mauwen om niks. Loopt de hele tijd achter me reet aan, ik word echt gek van m.. Eten heeft ie pas nog gehad dus hij moet gewoon niet zo zeiken.. Nog ff en ik gooi m naar buiten en doe de deur lekker even een uurtje dicht @Roken: Ja, wat betreft t geld zou ik t ook niet meer willen.. Maar toch mis ik t Ach, af en toe een sigaret moet kunnen vind ik! Ik zou t t liefst ook niet meer fulltime willen, die stank alleen al, meurende vingers, meurende bek.. Blegh @Anais: Ja klopt dat Miranda ook zwanger raakt En hij had nog maar 1 bal.. Ookal is het een serie, het is idd echt niet onmogelijk hoor!
ja heb me vandaag ziek gemeld en ga straks naar de huisarts voor een medicatie tegen de misselijkheid ik trek dit echt niet op deze manier werken hoor bah!
@mum je zal het geld nu wel aan de kleine uitgeven haha daarom merk je er niks van. maar stop aar is elke keer 4 euro in een potje dan merk je het heeeel snel hoor @anais is leuk he satc ik heb alle seizoenen hier liggen. echt fantasttisch
@ Kim: Ja idd als ik dat ga doen dan schiet het wel op @ Kristel: Haha wat doet ie?? van die van ons heb ik geen last, is heel de dag vliegen en ander vliegend ongedierte aan het vangen in de tuin
@kristel haha leuk he dieren hier zaten net 2 katten onder een auto voor de deur echt rare geluiden te maken haha.. leek wel alsof er 2 kleine meisjes aan het janken waren
Hij loopt de hele tijd achter mn kont aan, waar ik ook heen ga. Laat me gewoon niet meer met rust en zit echt continu te mauwen.. Eten heeft ie pas gehad, net ook nog een snoepje gekregen, dus dat is t probleem niet.. Het wordt ook gewoon met de week erger, hij laat me geen minuut meer met rust en daar word ik soms echt gek van...
ik ga even wat fietsten want moet nog iets gaan halen in de gb. zal dan de pagina's hier lezen want heb nog niets gelezen nu. groetjes
@Kristel, ja weet ik maar daar neem ik niet zoveel van, 2 kopjes ofzo. En idd thee zit niet zo heel veel in gelukkig voor ons haha Kolven lijkt mij ook een niet echt fijn haha, maar wil het toch wel gaan doen denk ik, kan mark ook es flesje geven. En ik kan zon apparaat lenen van mn zus, die dingen zijn ook nog duur ook. Nog eventjes dan kun je weer lekker eten en drinken wat je wil irritant he als katten zo doen! Ze zeggen dat katten het merken als de bevalling dichterbij komt he, misschien duurt het wel niet heel lang meer. @Mum, labruscotje is ook lekker ja, mn moeder dronk dat vroeger ook welles.Snap wat je bedoelt , je bent gewoon je eigen lichaam een beetje kwijt haha. Ik wou gister zou op mn buik gaan liggen in het gras, toen dacht oja zit een buik haha. Zo heb je het met meer dingen ja, met sex ook haha tja tzit toch in de weg die dikke buik Straks kun je weer lekker paardrijden idd! @anais, mooi complex! Ik vind satc ook leuk @Kim, dat scheelt wel ja, 4 euro per dag. Kun je leuke dingen mee doen. @Mecha, die thee heb ik ook ja, lekker is die he
@ Kristel: had je bericht hiervoor over het hoofd gezien... lees nu waarom je gek wordt van die kat gaat hij nu zijn vriendjes pas missen? @ Kim: lekker die krolse katten... blegh... hoor ze hier snachts ook regelmatig...
ps. goede dag allemaal whaha ben ff gaan terug lezen hoor @ kim jeetje meid wat klote voor je dat je je zo naar voelt ,,, misscien last van een infectie door de antibiotica?? @ debby jeetje meid ook naar voor je sterkte bij het bezoek en hopen dat je zus het licht gaat zien en sterker word om uit dr ?? dipje?? te komen @ de rest ik voel me vandaag eigelijk best goed .. soms het idee dat ik gewoon echt niet meer naar me werk wil en daar ziek van word of gewoon de hele ochtend in bed blijven liggen en dan smiddags opstaan zoals nnu dan ben ik voorbij die ochtend misselijkheid whaha nja we zien wel .. bel ik naar me afdeling vanmorgen zegt de nachtdienst bel vanmiddag maar ff terug ik bellen om kwart over twaalf ja wil je voortaan rond 10 uur bellen want als je wel langer ziek bent dan moet ik iemand regelen ... ik zeg ja maar ze zei bel in de loop van de middag maar terug ... ja maar ik had de vorige keer al een protocol over ziekmelden in je postvak gedaan omdat ik er toen ook al tegenaanliep met jou je maakt het me op deze manier erg moeilijk:S nja weet je steek je dingen waar de zon niet schijnt pff word zo moe van die mensen .. ps heb een foto in me album gedaan met de papske hij is zo trots zo zit hij dus elke dag als hij thuis komt whahah ineens!!! whahah