@Bos, haha wat een boefjes die konijnen Ach ja zewaren nog in de tuin in elk geval hahah @nen, zie dat je ook online bent, hoe is het?
@Ryanne: Wel goed dat alles in orde was bij de vk. Ja minder dan niets kan je idd niet doen Nog eventjes doorbijten. Mss is ze er volgende week al wel, wie weet @Anais: kDenk dat 700 toch een heel redelijke prijs is en zeker als je 3 slaapkamers wil. Hier is alles wat nieuw(er) is tussen de 600 en 800. Of je moest zo'n kei oud appartement nemen met een prehistorische keuken en mini woonkamer zonder terras. Wijzelf betalen 650 voor een dakappartement met twee slaapkamers best wel een groot terras en een garage. kVind het ook veel, maarja tis niet anders. Volgens mij ben ik de enige die satc maar nix vind Geef mij maar Friends, daar kan ik naar blijven kijken. Ik ge me ook maar eens klaarmaken, kmoet nog naar de winkel, moet nog stofzuigen, gaan tanken, ... Ik moet om 18.00 uur op school zijn voor mijn rapport. Pfff kheb echt veel zenuwen. Als ik van vakken niet geslaagd ben moet ik ze in augustus opnieuw doen, maarja dat is dan wel de laatste kans. Anders duurt mijn opleiding nog een half jaar langer. Als ik in augustus van alles geslaagd ben, dan kan ik in januari afstuderen. kMoet dan alleen nog maar stage doen. Die kan ik zelf inplannen, dus ik ga proberen van september tot eind november. Dan heb ik nog heel december en januari om het rustig aan te doen en alles voor te bereiden. Zwemeltjes!!! Adem in, adem uit, ...
@Bos, haha, bij ons is gisteravond een grasparkiet ontsnapt maar die is niet terug gekomen 't Was een jonkie van dit jaar. 'k Kan tussen 4 en 5 de vk bellen. Ben benieuwd wanneer ik heen mag! @Emma, hihi 'k ga zo 's ff kijken wat we in huis hebben. Vast wel wat lekkers, morgen verjaardag vieren he 't Waait hier redelijk maar droogmolen staat in de parasolvoet en misschien is die niet zwaar genoeg. Droogmolen is ook een waardeloos ding, moeten toch maar 's in een duurdere investeren.
@Anais: De boeken zijn er wel in t Nederlands hoor Je moet alleen altijd wat langer wachten als er een nieuw uitkomt, omdat ie dus eerst vertaald moet worden. Ik heb daar nooit zin in, dus ik lees bepaalde boeken gewoon in t Engels. Harry Potter heb ik ook allemaal in t Engels gelezen bijv. En de film, ach, het was gewoon een zware teleurstelling en mensen die de boeken niet kennen snappen er helemaal niks van. Ik ben er met Kimo geweest en die vond het maar een raar verhaal. Het werd voor hem pas iets leukers toen ik alle stukken ging vertellen die ze niet in de film lieten zien Maargoed, ik vind t maar stomme acteurs ook, dus ik hoef de volgende niet meer te zien @Bos: Hoe kunnen je konijnen nu weer uitbreken? En kunnen ze niet uit de tuin weglopen? Want anders heb je nog geluk gehad dat je ze weer kon pakken! Hopelijk gebeurt t niet nog een keer... @Emma: Ja de zon is wel fel ja.. Maar ik wil zo graag een kleurtje Ik ben echt een bleekscheet eerste klas.. Moet me ook wel met factor 50+ insmeren dan, maar dat moet maar Relaxze zometeen
@red: oh dat is niet leuk nee. onze konijnen kunnen wel onder de deur van de schutting door dus was blij dat ik nog op tijd was. ligt nu een plank voor haha je weet maar nooit. ze gingen ook precies onder ons bankje zitten zodat ik er niet bij kon lekker handig. hopenlijk mag je iets eerder komen bij de vk dan 12 weken....
@Kristel: ik heb een hok met daaraan vast een ren (zelf neergezet dus zit er niet aan vast, maar staat wel klem met het deurtje van het hok). maar die ren die hadden ze verschoven waardoor en ruimte kwam tusen het hok en ren (snap je het nog haha) en toen zijn ze ontsnapt.
@ Kim: Werkse, enne je mag best lekker lui zijn hoor... ben ik ook @ red: gelukkig knap je weer wat op... wordt je ook ontzettend moe van als je je zo beroerd voelt... @ Kristel: Kan geregeld worden... ligt hier in de schuur... ik heb hem nog niet nodig gehad maar hij gaat zeker 1 van deze dagen opgezet worden Zo eerste 150 gram salade zit erin Yammiejj... ahhhh er huilt een baby hier een paar huizen verderop... over een paar weken komt dat geluid ook uit onze tuin.... @ Bos: ahhh jouw vriend is ook vriendelijk: doe je mama maar lekker schoppen... moet jij is tegen die kleine zeggen als ie straks zijn eerste voetbalschoentjes aan heeft... doe papa maar lekker schoppen haha die konijnen van jou, die wilden lekker buiten spelen @ Emma: Ja zit heel relaxt zo'n loungeset, het is alleen wel lastig eruit komen als je nog iets zou moeten doen gelukkig hoef ik niks meer vandaag
nu ik werk heb kan ik gaan huren samen met mijn vriend.kopen gaan we de komende jaren nog niet doen(vijf jaar ofzo).normaal ging ik een tijd geleden al huren maar mijn contract was afgelopen dus helaas.Davy en ik weten dat we samen kunnen leven in 1 huis omdat ik al vijf jaar naar zijn thuis ga en altijd in het weekend bij hem blijf en vakantie's ook.Tuurlijk zal het wat anders zijn maar davy is een goede volwassen jong die zich niet laat afschrikken van een ruzie of twee net zoals ik.Wij weten beiden dat we geen ander hoeven te zoeken als we nie samen waren zou ik zweren dat het een broer van me was omdat we zoveel gemeen hebben en van dezelfde dingen genieten.hij heeft me ook verteld dat hij naar mijn hand zou vragen dit jaar maar wanneer weet ik nog niet ik heb al een ring mogen uitkiezen en is echt mooi geloof me ik weet dat ik nog jong ben maar zoals men schoonmoeder 2be altijd zegt ben ik een 30 jarige die vastzit in een tienerlichaam 8) tuurlijk heb ik mijn andere kantjes nog 8) btw ik ben niet kwaad ofwa want als ik dit lees van mezelf klinkt het wel zo maar is dus niet xxxx
@Bos, ik ben er nog wel hoor Hangt weer een wasje op. Nu eerst maar weer rustig zitten. Heb nu een broodje selleriesalade... ook wel 's lekker. Moet er alleen wel om denken dat ik wel wat over hou voor morgen. Vrees dat ik nog weer boodschappen moet doen. naja er moet ook nog bier komen enzo. Heb nl. ook al bijna een komkommer opgegeten enzo.
@Bos: ja ik snap het Misschien toch even met iets vastzetten dan als t kan? Al is t maar even met een touwtje ofzo... Zou lullig zijn als t weer gebeurt en ze gaan straks ook nog eens de tuin uit.. @All: Ik ben er vandoor.. Mn ogen hangen alweer op mn tenen, dus ik ga even proberen een uurtje te slapen.. En als t niet lukt dan maar even gewoon uitrusten op bed met een dvdtje ben alle dvd's van Desperate Housewives weer aan t kijken (hebben de eerste 4 seizoenen, nu aan t wachten tot 5 uit komt )
tuurlijk is het een redelijke prijs maar ik kijk toch stiekem uit naar plaatsen die me miss toch zouden bevallen voor een mindere prijs maar helaas
Nog ff... Heb Elvis weer naar binnen gelaten net, maar ik mag van hem niet eens meer alleen naar de wc Ik ging even naar de wc en meneer springt gewoon tege nde deur aan totdat ie open gaat en komt zo voor mn neus zitten terwijl ik op de wc zit.. Gaat lekker zeg ! Zo, nu ben ik echt weg *zwaai*
Die prijzen, is dat kale huur? Dus komt gas, elektra en water daar nog bovenop? Lees op de site van de vk. dat je tussen 9 en 12 weken voor de eerste keer daar heen gaat en dan afspraak mee krijgt voor een echo.
@kristel: ja misschien helpt vastzeten wel inderdaad haha. had het niet gedaan omdat het lastig verschonen is maar ja zonder konijnen heeft verschonen helemaal geen nut haha. volgens mij wil hij aandacht haha truste @anais: je komt niet kwaad over hoor. was gewoon benieuwd. (en weet niet hoe oud je bent dus kan ook niet zeggen dat je nog jong bent haha) @red: ben benieuwd. ja zal wel nieuwschierig zijn naar de kleine in je buik.
@Sammie: jeetje meis, dus toch gescheurd. Maar nu in juli HSG en in augustus dan de operatie? Zou je het niet beter andersom doen? Zo zonde van het effect van de HSG als je daarna niet zwanger mag raken. En je bent snel van de pijn af. @Thee en koffie: yakkie bah bah! Ik lust geen thee, geen koffie én geen frisdrank! Arme ik he @Mum: mooie box meis! En was het niet je slijmprop? @Roken: ik ben niks aangekomen na het stoppen. Het is ook enkel wat je eet kom je aan daarvan. Veel mensen gaan dingen eten om toch wat in hun mond te hebben. Hier rookt iedereen en veel ook! Maar heb er niks geen moeite mee. Heerlijk dat niet meer moeten roken van zo'n stinkding! (altijd al gevonden en toch 12 jaar gerookt...) @Ryanne: balen dat je zo'n last hebt meis. Laat de kleine F nu maar komen dan! @Deb: goed dat je meegaat meis! Hoop dat ze niet waar zij bij is gaan vragen hoe jij het beleeft. Ik vond dat altijd zo denigrerend! @Bos: zijn ze uit het nieuwe hok gebroken? Gelukkig kon je ze nog vangen dan. Ben benieuwd wanneer mn ei komt, denk vandaag of morgen. Pff wanneer houdt die rothitte is op!
@Red: Jep daar komt de gas, electriciteit en het water nog bij. Ik zal blij zijn als we over een jaar of twee, drie ons huisje hebben. Dan gooi ik tenminste geen geld meer de deuren uit, maar is het een investering.
@Bos, ben er ook weer ff heb even eten gemaakt, dus nu eerst even binnen eten en dan naar buiten. De zon is toch nog wel fel nu.. en ben bang dat ik heel erg ga verbranden. De parasol ligt nog ergens boven op zolder ofzo en ik ga dat ding niet naar beneden zeulen, mag mark doen. Ga je vandaag wel in je hangmatje liggen? @Hilli, hoop dat je geslaagd bent! zou wel heel mooi zijn he @red, ja valt ie tegen? Ik wil ook nog zon ding hebben, misschien toch een idee om dan kwaliteit te nemen, maarzijn wel duur he Wat zielig van dat parkietje.. die overleeft vast niet alleen of wel? @Mum, lekker dagje dus verveel je je nog niet nu je niet meer werkt? @Kristel, truste! @Dreamer, das wel zeldzaam dat je dat allemaal niet lust haha. Lus je wel dubbelfris enzo? heb hier nog geen last van de hitte, is lekker koel in huis gelukkig.