Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ik ben weer wakker :) Heb eerst even dvd gekeken en daarna nog even lekker 2 uurtjes geslapen!

@Nen: Gefeliciteerd met je stage! Echt goed :D Wel jammer dat je vriendin niet ook aangenomen is.. Maar zij zal vast en zeker ook een leuke stageplek vinden :)

@Stephanie: Goed dat je toch even gebeld hebt hoor! Anders blijf je je maar zorgen maken...
    En nu wil ik niet overkomen als die 'vriendin' van je, maar het hoeft niet te betekenen dat je heel snel gaat bevallen hoor :) Vaak verliezen vrouwen de slijmprop ook in stukjes en groeit het ook weer aan dan.. Die frummel moet gewoon nog lekker blijven zitten voorlopig :)

@De rest: Sorry.. ben t alweer kwijt..
    Ik ga weer verder met eten maken nu! Hachee, rode kool en aardappelpuree. En voor mij appelmoes erbij :D

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe: wat er in staat...weet niet heb hem nog niet gelezen haha

@nen: ja zo'n folder inderdaad

@red: mogen wij ook weten wat het word?

geloof dat ik beetje weinig kan hebben. vroeg of vriendlief even met mij de partytent wilde opzetten. wilde ik gaan helpen zegt hij ineens blijf nou maar af. nou sorry hoor (ik gelijk in tranen) en nu zegt hij niks meer zoals altijd als er onenigheid is. kan ik dan weinig hebben of is hij een beetje kort van stof. bah....zucht..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Haai meid... thanx voor je complimenten over de box :D
    ik hoop dat hij/zij ook nog ff blijft zitten hoor...
    Spannend hoor... nog een weekje en dan mag je testen... hoop dat de positiviteit
    er van af knalt!!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: maakt niet uit hoor, k weet ook dat het niet ineens gaat beginnen...
    maar zij doet er echt zo nuchter over en blijft zeggen dat het helemaal geen kwaad
    kan, terwijl het dus wel kwaad kan als ik was gaan zwemmen...
    enne van haar kan ik inmiddels niet meer zoveel hebben hihi... :D

@ Bos: ow okeej hahaha, ik zou zeggen dat hij een beetje weinig kan hebben...

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, volgens mij ligt t aan hem ;) Ja jullie mogen 't dan ook weten, denk dat we t verder wel geheim houden.

'k Zal maar 's snel boodschappen gaan doen anders zijn de winkels straks nog dicht. Pff niet echt zin maar anders moet ik morgen teveel.

Moet je trouwens urine meenemen als je naar de verloskundige moet voor intake? Heeft ze niks over gezegd maar dat bedacht ik me net.

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: ik hoefde geen urine mee te nemen naar de vk

*bosman is gewoon boven aan het strijken de -piep- kan er zo boos om worden he als hij gewoon wegloopt en niks meer tegen me zegt. voelt het gelijk alsof het mijn schuld is bah...ik blijf het aangeven maar het helpt gewoon niet*

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bos wat irritant dat je vent gelijk zo doet zeg. Bah! Zoals ik je bericht las, lag het niet aan jou hoor! Hij snauwt jou opeens af..

@ kristel, mn vriendin heeft al een andere stage :) Ze werd dinsdagavond gebeld dat de organisatie waar ze die dag gesprek had haar graag wilde hebben.

@ mum, ik hoop ook op een posi test!

Poe ik ben moe zeg. Net ff de opgenomen Atwt gekeken tijdens het eten. Voor de mensen die het ook volgen, wat een vreselijke man die Craig!! GRrrrr *hoezo wind jezelf ff op om een soap.....*

Ik ga ff koffie drinken. Denk dat ik de laptop maar uit zet, want ik ben zo gaar als wat dus doe toch niks meer aan school. Morgen moet ik ook weer om 8 uur beginnen dus 6.30 de wekker..

Fijne avond!

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal..

ff snel een berichtje.. maar moet meteen weer weg.. sporten met suus..

tot strakjes :)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Hier nog 1 die er een houtje van heeft om gewoon weg te lopen...
    voorheen stapte hij nog wel eens in de auto en liet zijn telefoon thuis liggen,
    tot hier vlakbij een jongen zich dood heeft gereden tegen een boom, nadat hij
    ruzie had gehad met zijn vriendin, niemand weet of het zelfmoord was, of een
    ongeluk, zijn vriendin ook niet en zij kon niet tegen die onzekerheid en heeft zelfmoord
    gepleegd, toen heb ik tegen hem gezegd dat hij nooit meer zo stom moet zijn om
    met een kwaaie kop in de auto te stappen... gelukkig begrijpt hij dat nu...

@ Nen: Wat fijn voor je vriendin dat ze ook al een stageplek heeft...
    fijne avond meid...

@ Gaby: Sport ze...

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    meiden ben douchen en naar bed. we komen er hier geloof ik toch niet uit ik vind dat hij kortaf was en hij vind dat ik overdrijf.

tot morgen

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ow das minder gezellig... hoop dat jullie eruit komen... fijne avond toch...

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hey, hebben jullie het ook over mijn vriend :p, die is net zo!

In het begin stapte hij ook altijd in de auto, maar als hij nu boos is loopt hij weg en gaat rond lopen buiten.
    Heel soms pakt hij nog de auto.

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Owww.... daar kan ik dus echt niet tegen als hij de auto pakt (sinds dat ongeluk heeft ie het gelukkig niet meer gedaan) maar ik kan dan zo pissig op 'm worden als ie thuiskomt, maar aan de andere kant ben ik ontzettend blij dat hij heel thuis is en kan ik dus niet boos op 'm worden, en dat weet ie!!!
    volgens mij gaat het hier eerdaags ook ff oplopen... ik geef toe hij deed heel veel in huis toen ik werkte maar nu ik thuis ben doet hij niet veel meer... een foldertje laat ie gewoon de hele dag op de mat liggen waar ie al 5 keer voorbij gelopen is... heb ik s'morgens het aanrecht schoon en opgeruimd heeft ie tussen de middag er alweer een zooitje van gemaakt wat ie dus niet opruimd, want hij heeft maar een uurtje pauze... toen ik werkte merkte ik dat niet want dan was het opgeruimd als ik thuis kwam en dan was hij alweer aan het koken... ik moet er nu maar ineens aan denken dat het konijn te eten heeft, terwijl hij die altijd te eten geeft, en dat er vlees uitligt voor sávonds enzo...

k geloof dat dat moment nu al aangebroken is, want hij is pissig... k zou niet weten waarom... heb alleen gevraagd of hij 2 poefjes die op de plek stonden waar de box nu staat even naa zolder wilde brengen...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Mannen... grrr... kan ze soms wel wat doen...

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wat zijn de mannen vandaag heetgebakerd!! Komt het misschien door de warmte?
    Mijne is zooo moe, heeft er geen last van ;)

Hij is nu met een vriend naar het nieuwe huis, het laminaat er naar toe brengen. Dat lag hier opgestapeld, nu heerlijk weer wat ruimte.
    Zo langzaam aan begint dit huisje toch wel leeg te raken.. Nog 15 dagen en dan zit ik echt in het nieuwe huis. Vandaag is het digitenne geleverd door KPN, we kunnen dus vanaf dag 1 tv kijken :D YES YES YES

Morgen zijn mn man ik lekker vrij, heerlijk eventjes van elkaar genieten!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: fijn dat er schot in zit, en jullie lekker over 2 weekkies het nieuwe huis kunnen betrekken...

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Die van mij is vandaag nog wel aardig te spreken maar 'k denk dat we zo op bed gaan. Zal 't bed op gaan maken anders hebben we daar nog weer gedoe over.

Sterkte met jullie mannetjes!

18. juffie2008

19. juffie2008

@ Mum
    Ja, maar het is wel vreemd.. Morgenochtend moeten we vroeg aanwezig zijn want dan komt de MAKELAAR.. oehh ben benieuwd wat ie over de prijs gaat zeggen..
    We gaan er wel wonen, maar wel met het oog dat het voor een korte periode is.. We hebben 3 jaar gewacht op de woning en dan is het zover, ben ik zwanger hahah! Wie had dat durven dromen *zwijmel*

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    warmpies he meiden!

hie ris alles goed! Morgen weweer ff shoppen bij prenatal ;)

goede nacht all

Deel Deze Pagina