De urine testen zijn idd net zo bertrouwbaar als thuis testen. Wat raar dat de bloedtesten zolang duren dan bij jullie. Zelfs op de meest vreselijke ziektes zijn de uitslagen hier al na 2 dagen binnen Misschien gaat hcg meten op een andere manier, maar lees hier ook wel eens dames die de uitslag dezelfde dag krijgen. Hoop dat ze iets anders hebben om je gerust te stellen.
Ja precies, dat vond ik ook al vreemd dat t zo lang zou duren Ze zei zelfs dat als ze op Pfeiffer ofzo testen dat t dan ook zo lang duurt Nou eh, ik heb Pfeiffer gehad toen ik 16 was en toen werd i kde dag na het bloedprikken al gebeld 'Hoi, met de assistente van .... Je hebt Pfeiffer' maargoed, misschien weet ze het niet precies en zegt de dokter straks wat anders? We zien het wel
Ik heb wel vaker gelezen op deze site dat het inderdaad een week duurt voordat je de uitslag hebt van deze bloedtest. Dus waarschijnlijk is het wel zo.. Het duurt waarschijnlijk zo lang omdat het niet als spoed gezien wordt.
Dokter belde net al.. Er ligt een formulier klaar wat ik mee kan nemen naar t ziekenhuis om bloed te laten prikken, maar de uitslag duurt wel 4 werkdagen.. Dus waarschijnlijk dat ik dan pas volgende week donderdag uitslag heb.. Ik denk dus niet dat ik vandaag bloed laat prikken, heb er namelijk nu dan nog steeds niks aan Maar ik hou het formulier wel even hier, voor het geval ik maandag nog steeds geen duidelijkheid heb, dan ga ik wel bloed laten prikken! Verder vraag ik zometeen, als ik t formulier ga ophalen, of ik van de arts ook een zw.test mee naar huis kan krijgen... En dan zien we wel weer! Moet wel zeggen dat ik me nu wel zekerder erover voel weer en dat ik toch neig naar dat ik gewoon zwanger ben MAAR, het blijft afwachten nog even!
Ik hoop voor je dat je hcg heeeel snel gaat verdubbelen. Dan ben je toch een beetje uit die onzekerheid.
Hey hey was weer ff aan het spieken.. Wat raar dat ze voor een pfeiffer bloedtest je wel meteen de volgende dag bellen en voor een bloedtest voor zwangerschap je 4 dagen moet wachten terwijl ze je situatie toch kennen. Laten we hopen dat je hcg zich idd snel verdubbelt !
Hier gaat alles goed , kan volgens mij niet beter. Rommeld lekker van binnen en hier en daar een gemene trap erbij Hoe gaat het bij jou ?
Hihi, lijkt me geweldig dat gevoel! Maar geloof ook dat et best gemeen kan zijn haha! Ja met mij gaat het goed, mn cycles gaat ook weer zoals het hoort. We zijn er helemaal klaar voor! Ik mag alweer bijna testen.. En ben zo slecht in het afwachten..! Maar heb wel weer ff genoef negatieve testen in mn handen gehad, dus probeer toch nog maar af te wachten, maar tis moeilijk haha! Het schiet zo op bij jouw! Hebben jullie al mooie nieuwe dingetjes gekocht?
hallo meiden, hier ben ik nog even, heb ff neit alles nog eens door gelezen zoveel tijd heb ik niet helaas... Kom net thuis van em werk, en we willen over een half uurtje a drie kwartier al vertrekken, net nog ff snel een ovu test gedaan, dus zo eens kijken wat die zeg,t ik verwacht maar eens negatief haha..
Nou negatiever kan niet haha! Had ook niet anders verwacht, ga nu toch echt zelf geloven dat ik mijn ei gehad heb hoor! Mijn temp gaat namelijk ook heel geod gelukkig, maar hopelijk houden we hem hoog de aankomende dagen!
Hey, Ik heb net iemand laten pandelen en kijk maar naar mijn onderschrift voor het antwoord! Hoop zoo dat ze gelijk heeft.
Ik hoob het ook voor je debora! Hoe zit dat eigenlijk met pendelen? Hoe? En door wie? Hoe kan je het aanvragen?
Eigenlijk weet ik het niet helemaal goed uit te leggen, maar als je de zoekoptie gebruikt en dan pendelen in toetst dan kom je op die pagina. Hier staan ook de dames die pendelaanvragen behandelen.
Ik heb het aangevraagd Meiden ik ga even beginnen met kokn en daarna boodschappen blabla jullie kennen het hee riedeltje wel! Tot snel weer!
Oke dan , das dan wel weer fijn dat je cyclus in iedergeval weer goed is. Wel inderdaad idd minder van je negatieve testen. Ik ga voor je duimen dat het een posi test is over een paar dagen ! het schiet inderdaad op, haha gaat sneller dan ik dacht. Ja heb al redelijk veel spulletjes gekocht , maar moet me nu inhouden heb nml eind van de maand me babyshower. Dus ff niks shoppen meer...
NOD lijst Juni 03: Puzzcat24 09: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk 10: Dreamer83 1e ronde 12: Romytamara 12: DeboraV 18: Sterretje08 1e ronde na mk 26: Desiree1986 30: Natassie Juli 25: Alexia R 1e ronde Mag ik er ook bij aangezien we toch nog wel klussen deze maand.. kan het niet laten natuurlijk. al zal het waarschijnlijk wel niet meer lukken