@Bos, goed dat je nog uit je hangmat kwam hahah Tis logisch dat je soms even niks kunt hebben als je zwanger bent, moeten die mannen maar rekening mee houden vind ik meeveren noemen ze het in dat 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' boekje haha. Irritant idd als ze niks zeggen , helemaal als ze dan een poosje later beneden komen en zeggen 'En, al een beetje afgekoeld'? :xgrr aah daar kan ik echt zooo niet tegen dan he haha. Hoop jullie eruit komen en lekker kunnen slapen. @red, hebben jullie ook al nagedacht over namen? Wij hebben gebakken aardappeltjes gegeten en een salade met van alles. Niet zon grote honger.. @Nen, dank je Ja idd, zou wel gezellig zijn he tis toch een half uurtje in de trein. Ik ben wel es in lwd op zich. Mn schoonbroer werkt er in de dixons vlakbij de mac. Vervelend van die si, goed dat je toch gebeld hebt, ben je er maar weer vanaf straks. Zou idd een innesteling kunnen zijn!spannend hoor. Heb je ook menstruatiepijn? Ik had dat toen ik zwanger was al heel vroeg. Heb atwt ook gekeken ja, verslavend he haha. Die craig is echt een gluiperd idd. @Mum, gewoon laten kletsen die vriendin, niet op in gaan. Ze weet het toch steeds beter *zucht* Heftig zeg van die jongen... mark mag ook nooit zomaar weggaan haha, wil zelfs niet slapen met ruzie. @juffie, het schiet mooi op he! "Kristel, heerlijk even 2 uurtjes slapen nog "Knarboor, leuk shoppen! gewoon kleine dingetjes = ruzie, wij hebben bijna nooit ruzie. Maar sinds de uitzendingen sluit hij zich soms heel erg af, en kan ie keihard zijn, voor zichzelf vooral. Echt een muurtje om zich heen. En later vind ie dat zelf ook vreselijk. De nazorg van defensie is echt slecht vind ik Wij hebben nog even boodschappen gehaald, ging bijna van mn stokje daar. Was mn eigen schuld, was vergeten te eten sinds 2 uur en was al 7 uur en dan met die warmte. We hebben nu pas het avondeten op haha.
zooo ik ben de enigste hier , komt ook niet vaak voor . Mark vond trouwens dat ik een enorme toeter had gekregen haha heb een foto van mn nieuwe jurkje in mn album gezet vind die toeter zelf wel meevallen nog Is ook al laat, ik ga maar even gezellig doen beneden. Truste!
@ Emma: Ik was er wel maar was ff gtst online aan het bijkijken ik kan ook niet slapen als we "ruzie" hebben (meestal gewoon meningsverschil) moet het eerst uitgepraat hebben en dan pas kan ik slapen en laat ik mijn vriend ook slapen ook moet dat bezegeld zijn met een kus en een knuffel haha... k ga ff naar je foto kijken... slaap lekker meid...
leuk jurkje emma.. staat je goed ook enne je buikkie is wel gegroeid hoor, dus kan me voorstellen dat je vriend dat ook ziet...
ik ben hier nog maar alleen maar wil toch nog even gedag zeggen... Slaap lekker allemaal... doei doei
van de super?? dat is geen roti joh whaha dat zijn tortillas met kerrie iets erbij lekker bij de toko rotibladen kopen 1 euro per stuk en dan op internet het recept van roti vulling zoeken is heel makkelijk om zelf te maken voor de volgende keer het zal nu wel op zijn
@ nen ja snel he?! ja het gaat wel veel beter dus we zien wel hoe het verder gaat ik durf niet meer zo enthousiast te zijn hihi we zullen zien hoe is het bij jou??
vlug hier nog wat neertypen voor ik het vegreet. ik voelde vandaag heel veel trekjes in de onderbuik en steken in mijn been,mijn borsten beginnen aan de zijkant lichtjes pijn te doen als ik erop duw en zijn ook donkerder int midden nog steeds wat duizelig en licht in men hoofd en heb daarstraks beetje moeten overgeven.Geen koorts ofzo of ziek hoor. ik ga morgen een test halen van de appotheek want de vorige was van de supermarkt dus wie weet....heb nu wel geld ervoor omdat men vriend verging van de nieuwschierigheid dus als het morgen niks is,dan zeker aan de duphaston gaan. Maar ook als het morgen niets is is het een teken dat men ms te laat is en volgens gyn. is dat omdat ik dan geen eisprong gehad heb(geen ei geen ms) balen dus zoveel symptomen en toch zo weinig xxx
goedemorgen allemaal. ik ga zo mijn auto naar de garage brengen.. ff laten maken.. verder heb ik niet veel vandaag gelukkig.. want heb weer de halve nacht wakker gelegen.. poeh.. hoop niet dat dat lang gaat aanhouden nu.. anais: spannend hoor..
Goeiemorgen! @Gaby, balen dat je zo slecht geslapen hebt weer.. maar lekker rustig aan doen dan. @Mum, dank je voor mijn gevoel is ie niet gegroeid haha heb je zelf dan niet zo door ofzo he . Nog last van maagzuur gehad vanacht? @anais, ben benieuwd wat de test zegt. Maar kan het niet zijn dat je een week ofzo later je ei hebt gehad? dan komt je ongie gewoon wat later, zonde om dan al duphaston te nemen. @Bos, nog uit kunnen praten? @ all, goeiemorgen! Hier ook niet veel geslapen. Werd de hele tijd wakker met een drukkend gevoel in mn nek, alsof iemand mn nek dichtkneep en hoofdpijn. Hoop niet dat het een hoge bloeddruk is ofzo.
Goedemorgen, Nou hier verrot geslapen, eerst was ik moe en toen ik wou slapen niet meer, uiteindelijk tegen 00.30 in slaap gevallen en om 04.40 alweer klaar wakker Grrrr :x Vriend is vandaag vrij, en vond wel dat ik een test kon proberen, wou het eigenlijk niet maar toch wel gedaan, heeel licht streepje, maar heb er alweer een hard hoofd in
ja die vent was heeel mager, sowieso al zwaar voor je hart. En ga er dan nog even mega veel medicijnen bij nemen..niet echt goede combi. @Sammie, balen dat je zo slecht slecht hebt geslap[en ook. Maarre licht streepje?? Kwam ie er meteen? *duim,duim,duim*
Emma, Het duurde 5 minuten... of is dat te laat?! Krijg hem niet op de foto, maar zelfs vriend ziet hem... Hij staat op kruidvat 2v5, maar zo'n licht streepje had ik 2 maand geleden ook... vandaar ik wil afwachten tot volgende week.
Goedemorgen meiden, Vandaag weer een busy day... hihihi Eerst mijn was opvouwen en wegstrijken, nieuwe was draaien... die mand is echt binnen no time vol. Even stofzuigertje erdoor. Boodschappies doen... dan komt om 16.30 ongeveer Daan thuis met een vriendin van ons. Gaan we lekker eten. En om 19.30 bij Angel kijken. En daarna nog naar Hilversum Alive! Ik hoop dat ik tussendoor nog een klein dutje kan doen, ik merk het rond 15.00uur dat ik langszaam in stort. hihihi Oud wijf. hihii Wat lees is nou.... Micheal Jackson dood??? Ik zal gelijk ff t nieuws aanzetten. Daan heb ik inmiddels al ingelicht. Hoe gaat t met jullie?
@debby, goeiemorgen! druk dagje idd! de was gaat hier ook snel haha gelukkig heeft mark het meeste meegenomen naar zn werk hihi, heeft daar een wasmachine en droger, handig Leuk dat jullie bij angel gaan kijken! Hoe oud was ze ook alweer? Doe maar wel een dutje hoor word vast laat , heel veel plezier vanavond alvast! Ik ben er even vandoor, even wat doen hier en douchen, zit nog in mn badjas haha.
Goeiemorgen Hier weer een brakke nacht achter de rug, maar dat is oud nieuws @Sam: Ohh wat spannend meid! Ik duim keihard voor je dat t streepje steeds duidelijker wordt Wanneer wil je weer gaan testen? Toch niet over een week pas he...? Of wel? @All: Nouja?! Michael Jackson overleden... Ik vind t zó raar! Dit kan niet..