Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo wat slaapt iedereen toch slecht..

sammie: spannend hoor :)

mijn auto staat bij de garage.. gaat een duur grapje worden als en mijn remschijfen gescheurd zijn en mijn remblokken kapot.. :( ben benieuwd.. ze bellen me op als t echt te duur gaat worden..

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Bijna 3 jaar...
    T zal zeker laat worden. Maar ja, als ik niet meer kan kan ik niet meer. Dit is natuurlijk heel iets anders dan bij t kampvuur zitten ofzo.

@ Kris: Balen van weer een brakke nacht. Ik heb lekker t raam open gehad de hele nacht en heb door kunnen slapen tot 5uur. K was helemaal blij. :)

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Kl*te zeg van je auto! Die van ons moet volgende week gekeurd worden. Bij het linkervoorwiel tikt iets dusben bang dat t ook wel wat gaat kosten. :( We zullen zien.

4. gaby1986

oe ja dat weet ik ook niet.. wiel lagers kosten ronde de 65 euro.. kan zij dat het dat is..

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

We zien het wel. Wil gewoon dat die auto goed is voordat de kleine er is. :)

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Hopelijk valt t mee! Wij durven hier op dit moment de auto niet eens langs te brengen :p (moet weer een beurt krijgen; controle) bang dat het véél te duur gaat worden...

@Deb: Fijn dat je zo lang door hebt kunnen slapen! (voor mij is 3 uur doorslapen al lang ;))
    Ik wil ook...
    Ach, aan de andere kant vind ik t niet eens zo heel erg dat ik steeds wakker word. Als Yentle er eenmaal is zal ik ook steeds wakker moeten worden en dan ben ik er al aan gewend ;)

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

die michael jackson.. Ben benieuwd naar autopsie. Ik moet van 10 tot 2 wachten op een levering in het huis. Gatsie!

8. goedemorgen,

@ sammiw wat spannend zeg. We blijven duimen
    @ debs fijne dag. En denk ook een beetje aan jezelf en je rust he..
    @ gaby minder als het zoveel gaat kosten :s
    @ kristel goedemorgen
    @ all hier om half 12 gaan slapen en pas om 9 uur wakker!!! yeah helemaal uitgerust en zelfs niet wakker geweest om naar de wc te gaan

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Goedemorgen! Natuurlijk doe ik rustig aan, je kent me toch ;)

@ Kristel: Das helemaal waar! Een beetje oefenen is niet verkeerd. Ik was om 5uur klaar wakker en toen dacht ik het ook... Nu is de kleine ook wel wakker. :)
    Daarna nog even kunnen dommelen tot 7uur. :)

@ Juffie: balen dat je zo'n tijd moet wachten...

10. gaby1986

zo beneden is weer alles klaar.. vloer weer mooi schoon.

ik ben steeds aan het mailen met een meisje waarmee ik redelijk gelijk loop in t ziekenhuis.. en ze kon zich vanmorgen aanmelden omdat ze ongesteld was geworden.. meot ze gewoon een maand wachten omdat t te druk is. ben echt bang dat ik dat straks ook moet :(

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen

@gaby ik heb zelf bij een autoshop remblokjes gehaald en die konden ze op mijn vaders wer er op zetten (op de kazerne) dus dat scheelde gelukkig wel heb er geloof ik 30 euro voor betaald voor nieuwe remblokjes
    maar moet zometeen met de auto naar de garage voor apk ben benieuwd, ze zeiden op de kazerne dat er verder niks mis was dus..
    hopelijk valt het voor jou mee

@ryanne zo dat is een goede lange nacht geweest dan. kan me niet meer herinneren wanneer ik heb doorgeslapen

ik ga me nu ff douche en mijn haren in krulspelden doen, dan zien mijn haartjes er tenminste mooi uit voor straks. heb die fotoshoot waar ik het over had. ben benieuwd of het wat gaat worden.
    verder even naar de garage om mijn auto te laten keuren als dat tenmisnte gaat gebeuren volgens collega's van mijn vader die er gister naar gekeken hebben en de remschijven vervangen hebben die ik had gekocht zou alles nu goed moeten zijn.

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Pfff de tijd vliegt vadaag... heb nog geen klap gedaan en tis al 10uur. Ben alleen nog maar aan t tutten geweest.
    Snel kleertjes aan en maar vast boodschappen doen misschien kom ik dan op gang. :)

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Veel plezier bij de fotoshoot! :)

14. gaby1986

kim: leuk een fotoshoot :)

ik heb net even sla gemaakt voor joey voor vanavond met komkommer en tomaat.. en zo nog even een eitje erdoor.. kan die dat lekker opeten.. heeft hij zijn vitamientjes ook weer binnen :)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: veel plezier bij de fotoshoot!

@All: jeuj, we hebben net (eindelijk) een geboortebord besteld! Het wordt er eentje van Hello Kitty :D Ben benieuwd!

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @gaby mmm lekker, hij boft maar
    @kristel oh leuk :D ik moet nog steeds een keuze maken. ik zit te denken aan een baby bugs bunny die ga ik dan zelf maken.
    maar ga daar over 1,5 week mee beginnen als ik zwangerschapsverlof heb

ik ga nu echt ff douche want anders haal ik het allemaal weer niet

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Gatsie.... 'k zit hier lekker misselijk te zijn! Gisteren ging het aardig goed doordat ik eerst wat gegeten heb en pas 20 min. later opstond.
    Maar moest vanmorgen erg nodig plassen en kreeg daardoor buikpijn dus dat lukte niet.

M'n zusje komt vanmiddag helpen schoonmaken. Krijgen vanavond visite en dan wil ik het graag netjes hebben.
    Moet zo nog taarten maken... brrr... wil iemand dat voor mij doen? Ben veel te bang dat ik er in overgeef ofzo.

'k Heb tot half 10 geslapen! Was om 6 uur wel ff wakker en had honger dus paar hapjes ontbijtkoek gehad en toen weer gaan slapen.

Wij gaan vanmiddag onze nieuwe auto ophalen!

@Emma, meisjesnaam hebben we al, die hadden we al voordat we voor een kindje gingen. En we vinden 'm nog steeds erg leuk. Jongensnaam weten we nog niet zo goed. Wel een paar namen die we leuk vinden maar geen definitieve naam.
    Maar goed hebben ook nog wel ff de tijd.

@Bos, heb je 't nog uit kunnen praten?
    @Kim, veel plezier! Hopelijk komt je auto goed door de APK!
    @Gaby, alleen remschijven en blokjes is vaak niet zo duur. Maar als je remleidingen e.d. nog maar heel zijn. Wij hebben nl. alles een keer stuk gehad en waren 650 euro kwijt. Maar dat was bij de Kwikfit en later waren op Kassa en vertelden ze daar dat er vaak dingen werden gerepareerd wat vaak niet hoefde, dus 'k heb m'n twijfels erbij.

We zijn onze Cuore nog niet kwijt, das wel ff balen. Anders brengen we 'm volgende week naar de sloop.
    3 auto's bij de deur is wel een beetje teveel van 't goede.

@Debby, succes! Als je klaar bent, mag je hier ook wel ff komen!
    @Kristel, 'k denk idd dat je lichaam je er alvast op voorbereidt!
    @Ryanne, heerlijk lang geslapen ja! (straks ga je bevallen, je bent nu zo goed uitgerust)

18. gaby1986

red: waarom je auto naar de sloop brengen.. ff internet afspeuren voor een opkoper.. ofzo..

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hebben 'm al op speuders staan. Marktplaats moet eigenlijk ook nog maar kost ook weer geld.
    En misschien dat we er 200 euro voor krijgen ofzo. Bij de sloop 150 dus dat scheelt ook niet zoveel.

20. gaby1986

oh k dacht dat als je je auto naar de sloop bracht. dat je ervoor moest betalen..

Deel Deze Pagina