Nee 'k geloof dat je voor een rijdende auto 150 euro krijgt en anders 100 euro. 'k Zal toch een poging doen om wat te eten en wat te gaan doen. Mn man is om kwart over 11 vrij vandaag. Dus die is over een uurtje ook weer thuis. Als ik ergens een hekel aan heb ik het wel misselijk zijn. Ben ook bang om over te geven. Ze zijn hier bezig van gemeente nieuwe chips op de containers te plaatsen. De hond vindt het maar wat interessant!
@Kim: Dat is ook leuk, om het zelf te maken! Ik heb daar helemaal geen puf voor dus wij laten t gewoon lekker doen Over een week ongeveer is ie klaar, ben echt benieuwd @Red: Ik ga straks cakejes maken (voor het kraambezoek, dus ze gaan de vriezer in als ze klaar zijn) dus ik kan ook nog best wel wat taarten voor je maken hoor @All: Ik ben er vandoor.. Even snel douchen en dan naar haptonomie
hai meiden, zit nog steeds te wachten grrrrrrr. Kan hier echt slecht tegen!! Kan dus mooi tot 2 uur uit mn neus gaan zitten vreten, er is hier niks te doen. @kristel, kan je mij niet even wat cakejes komen brengen? Heb best wel trek maar kan niet de post niet verlaten.
@red vervelend dat je zo misselijk bent zeker met dit weer. mm lekker taarten maken krijg er helemaal zin in. als ik in de burt was zou ik je helpen. maar ben bang dat ik hem dan zelf op had gegeten ghihi @kristel veel pelzier bij haptonomie, heb je er echt wat aan trouwens? omdat ik daar in het begin ook aan zat te denken maar frank die kan niet elke keer vrij nemen, was namelijk alleen maar overdag en zij was de enige. ik heb mijn haar in de krulspelden zitten, heb nooit het geduld om die dingen te laten zitten haha.. maar anders is het voor niks als ik ze er nu uit haal. ga eens ff wat te eten maken en dan die dingen eruit halen en met de auto naar de garage.
@ kim wat leuk. Hoe laat moet je? hier nog niet gewassen en weinig uitgevoerd. Lekker meloen aan t eten en ga zo in de tuin zitten. Vanochtend begonnen met de stapel foto's in te plakken die al weken op de tafel liggen. @ red is er wat mis met die auto? Rijdt hij nog goed?
@ryanne lekker rustig aan doen is nu niet verkeerd. had je mijn bericht van gister nog gelezen.. als het echt niet gaat met mara en ik ben gewoon thuis moet je me maar ff laten weten dan loop ik wel een rondje met r. moet toch om de zoveel uur met mika ik moet om 2 uur in oirsbeek zijn dus ga om half 2 maar eens rijden. ik moet ook nog ff een cadeautje voor frank zijn moeder halen, we gaan morgen naar papendrecht vanwege alle verjaardagen daar. ik ben benieuwd of het wat gaat worden voel me zo ja hoe noem je dat.. anders als voorheen toen ik op de foto moest. vind mijn buik wel heel mooi maar is toch heel anders.
thnx voor t aanbod. Dan ben ik eens benieuwd naar de foto's. Dat ie ze maar snel doorstuurt. Frank morgen jarig of volgende week?
@Kristel, 'k ben een poging aan doen. 't Is een kwarktaart en monchoutaart tussen niet zo'n erge geur. Maar manlief heeft net kibbeling gehaald haha @Ryanne, hij rijdt wel maar moet wel even wat aangebeuren. Fuseekogels, hoes van aandrijfas en uitlaat geloof ik. APK is nog tot eind augustus. @Kim, succes he!!
@ryanne frank is 8 juli jarig en we vieren het volgend weekend. ik wil dan eigenlijk 1 foto uitprinten voor hem en inlijsten en alle andere foto's wil ik zo'n boek van maken, maar wil ook nog wat foto's van frank en mij samen dus ga vragen of ik nog 1 keer trg mag komen met frank samen zodat er ook foto's tussen staan van ons 2tjes ik ben ervandoor fijne middag allemaal
Hello girls, Weer terug van boodschappen doen. Heb me flink laten gaan. bloos bloos bloos... maar ja vanavond en morgenavond krijgen we eters. En ik heb vast shampoo, schoonmaakmiddelen enz ingeslagen. Als ik Daan daarvoor op pad moet sturen komt er niets van terecht. Nu maar alles opruimen... Ben al best moe... Niet klagen maar dragen zou m'n moeder zeggen. hahahaha Wel toepasselijk nu.
@ Emma: Nee vannacht gelukkig geen last gehad... @ Sammie: Spannend... @ Ryanne: Zou het een voorteken zijn dat je zo lekker lang geslapen hebt? zodat je straks genoeg energie hebt voor de bevalling @ Gaby: ik hoop dat iedereen lekker op vakantie is als jij je mag aanmelden, zodat je toch snel geholpen wordt... @ Kim: Oeee.. fotoshoot ben benieuwd naar de foto's hoor... Vannacht gewoon alles rustig geweest dus ik bel straks even de vk of ik morgen mag zwemmen... vanmorgen naar de fysio geweest, even door de stad gelopen en daarna door naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, daarna wat boodschapjes gedaan voor vanavond we krijgen vrienden op visite in de stad wel wat harde buiken gehad door het lopen, heb dus lekker rustig aan gedaan... zo even naar de paardjes en dan hier thuis een klein beetje opruimen... nou meiden fijne dag en misschien tot straks...
Jammie gevulde eitjes! Nou het etentje vanavond gaat niet door... Heb ik net booschappen gedaan. Maar ja, ze kan er ook niets aan doen. Ze heeft maagvliesontsteking. :S Dan moeten Daan en ik het saampjes maar gezellig maken. Oh mijn zus was al op de hoogte dat er mossels over zijn. hihihi Nu wil zij mee eten. hahhaha
ik zit nog steeds te wachten, begin nu echt pissig op mn man te worden. Ik zit nu al 3 uur op een klapstoeltje en ben hardstikke moe! Ik wil naar huis om even lekker een slaapje te doen. Heb net de viva mama gelezen, maar daar staat ook niet veel soeps in..
Goedemiddag meiden, Zo ster is ook weer aangeland haha Moet alles nog bij gaan lezen hoor, maar wilde ff laten weten dat ik er was hihi! Hier alles goed, harde buiken zijn door de rust minder continue geworden, dus dit is echt goed voor me Gister weer even op mijn werk geweest, maar dat moest ik toch wel bezuren gister avond en vannacht Nu gaat het weer wat beter gelukkig Maandag mag ik weer voor 2 uurtjes komen, en dan kijken hoe het gaat! Ben benieuwd, heb er zin in, maar moet mezelf echt beloven niet te veel te doen, maar goed nog een heel weekend om aan te werken hihi Zo nu eerst ff bijlezen hoor!
@Emma: nee niet meer uitgepraat. ben gaan douchen en naar bed gegaan en hij vertelde heel droog dat hij de partytent had vast gezet aan de schutting. ik reageerde met best. ik dacht je bekijkt het maar hoor. vanavond zal hij wel thuis komen alsof er niks aan de hand is en daar kan ik ook al zo slecht tegen. hij heeft het boek van kluun ook gelezen maar geloof dat hij het stukje over meeveren vergeten is haha. hoe gaat het met de harde buiken? @mumtobe: jou mannetje ook al zo...vervelend he. en mag je zwemmen morgen? @red: komen jullie niet in aanmerking voor de sloopregeling? wat voor taart wil je dat ik maak voor je.... @gaby: balen van je auto. hopenlijk valt het mee @kim: have fun met je fotoshoot @sammie: spannend meid. niet gelijk van het negatieve uit gaan he....duim voor je @debby: he actieveling jij hebt het druk vandaag @juffie: kun je hem niet bellen. vanochtend weer wezen werken. ben met een collega en vier kids wezen lopen naar het dorp (alweer haha) was er alleen 1 zo moe dat die het niet redde op de terugweg. hing steeds aan mijn been enzo dus maar ff laatste stukkie gedragen. (met mijn linkse kant hoor dus heb wel aan mijn schouder gedacht...) ga zo ook nog maar ff in de tuin liggen denk....moet wel nog naar fysio om vier uur dus moet wel mijn wekker zetten voor het geval ik in slaap val..
@debby balen dat je eters niet komen maar idd begrijpelijk. @ sterretje , blijf rustig aan doen hoor!
ik wacht op de keuken, en er zou een makelaar komen. Manlief heeft zich laten verleide om toch te gaan werken en ik zit hier dus nu ziekop mn terras niks te doen. Beetje internetten op mn mobiel , maar das ook zo over, batterij is leeg. Ik kook gewoon echt van woede, we zouden vandaag leuke dinge gaa doen..