@ mum, ja nu gaan we ook al dat geneuzel op tv krijgen. Op elke zender afleveringen over het leven van... Pfff
@nen, hier ook geen zon de hele dag, nu net pas. @Mum, fijn dat je weer mag zwemmen Heerlijk nu met dit weertje Q is idd de enigste zonder micheal lijkt het haha @gaby, viel mee dus gelukkig met de auto @Bos, lekker dat je nog even kon uitrusten buiten, lijkt me heerlijk zon hangmatje in de tuin. Ik heb ook weinig trek ja, eet de hele dag fruit en waterijsjes. En heb een paar tomaten op, straks de salade nog maar even opeten. haha ik ging zonet atwt kijken en er ging iemand bevallen, zat ik te janken hoor toen ze de baby kreeg hahaha kan het me gewoon echt niet voorstellen nog
ik ga maar eens wat koken denk ik. Anders wordt het wel erg laat voordat ik eindelijk eens eet.. Fijne avond en tot morgen! xx
Dan ga ik zo ook janken denk ik haha. atwt opgenomen dus ga het zo kijken tijdens het eten nu ga ik echt haha doeidoei!!
@ Nen: ow op tv ook al, ik ben blij dat wij vanavnd visite hebben en lekker buiten op t terras zitten, morgenavond een verjaardag dus wij zullen niet veel tv kijken... Fijne avond meid... @ Emma: Helaas is de foute dag bijna afgelopen, hoop niet dat ze vanavond alsnog MJ gaan draaien... Zo ik ga ff douchen, al zal het niet heel veel helpen nu het nog zo warm is, maja al is het maar voor het idee, ga vanavond voor ik naar bed ga nog wel een keer...
wat is het hier rustig.. ik ben alleen thuis vanavond en vanacht. Verveel me dood. Mn nintendo ds is kapot jammer genoeg
@ Emma: ik ben er nog ff als je dichterbij had gewoond had ik gezegd: kom ook gezellig hierheen, maar dat heeft nu niet zoveel zin denk ik...
@Mum, nee idd hihi weet niet waar je zit , vast ver weg, ik zit helemaal in het noorden Heb een beetje een emodagje geloof ik dus ik ga lekker vroeg op bed. zal er wel bijhoren
@ Emma: ik bijna helemaal in het zuiden ik heb ook zo''n dag dat ik niks kan hebben en overal boos om kan worden... op zulke dagen lukt er ook nog eens van alles niet enzo... grrr...
Hey meiden, Ik ben blij We hebben vanmiddag eindelijk een goede tuinset gekocht (we hadden alleen maar een klein bistrosetje) en een barbecue, dus wij gaan nu barbecueen Beetje laat, maar liever rond deze tijd dan om 18.00 uur als je nog volop wegbrand in de zon.. Moest ik even vertellen Als we straks klaar zijn lees ik wat jullie vanmiddag allemaal gekletst hebben *zwaai*
@ Kristel: Lekker hoor kan je ook eindelijk lekker van het mooie weer genieten... eet smakelijk!! denk dat dat wel gaat lukken van een nieuwe BBQ
mum: whaha ik heb nu jou ticker pas door.. dat hoe verder je in je zwangerschap bent hoe meer puzzelstukjes goed liggen.. whaha.. ben echt dom..
@Mum, ok das een eindje rijden dus haha ander keertje ok irritant he zulke dagen..maar goed dat Mark weg is anders ging ik vast op hem afreageren haha @Kristel, wat leuk , nu kun je eindelijk lekker buiten zitten heerlijk om nu te bbqen ook!
@emma: haha je mag ook hier heen komen maar ja is ook beetje ver weg he. hopenlijk is je emodag alleen vandaag en is het morgen beter. heb je geen hangmat of geen tuin? @gaby: haha had het ook nog niet door hoor van die banner met de puzzelstukjes.. @kristel: geniet van je bbq en je tuinset. blij dat ik niet de enige ben die weinig trek heeft. ik eet wel hoor aardappelen enzo maar doe mij maar gewoon lekker salade etc. hier net samen boodschappen gedaan. vriendlief kwam trouwen thuis met een mega bos bloemen en heeft sorry gezegd dat hij zo stom deed. heb wel ff gezegd dat ik er gewoon slecht van heb geslapen vannacht (klinkt als een trap na nu ik het zo lees oeps) nu is alles weer goed gelukkig. iemand nog plannen het weekend. wij gaan morgen ff naar de drukker om boeken te halen voor geboortekaartjes. word wel tijd nu he dat we een beslissing nemen wat we willen.
@Bos, heb wel een tuin maar geen hangmat. Ik wil zon ligstoel hebben Wat lief dat ie bloemen mee nam! kan die van mij nog wat van leren hahah. Plannen, ja mark is vanavond dus al op stap. Morgen gaan we naar mn vader voor vaderdag nog, mn zussen komen ook.En zondag nog geen idee eigenlijk..denk niet veel aangezien mark weer hele week oefening heeft in duitsland geloof ik. Biosje heb ik wel zin in Denk dat de emodag ook een beetje komt omdat ik slecht heb geslapen, dus ik duik vreog mn bed in leuk dat jullie naar de drukker gaan!Hopelijk vinden jullie iets moois. Wij hadden leuke kaartjes gevonden maar er past geen gedichtje op, dus zijn ook weer op zoek.
haha ja idd met die puzzelstukjes... onze visite is er dus ik ben er weg van... fijne avond all... doei doei