hey meiden, hebben zeker 3 uur foto´s gemaakt geloof dat de teller op 270 stond haha, toen ik nog model was haalde we de 1000 vaak makkelijk in een paar uur. ben zelf erg tevreden over hoe het eruit zag maar moet natuurlijk de resultaten nog goed gaan zien, we hebben veel verschillende dingen gedaan maar die muisjes haha wat een rotzooi was dat zeg.. overal lage wit met blauwe muisjes vond het wel grappig, maar het was heeet pff, met die lampen op je is het slecht uit te houden maar heb het wel leuk gehad. hier trouwens nog eentje die vaak moet lachen om de taal hier. frank komt uit de buurt van rotterdam en woont nu in maastricht sinds een jaartje en die verstaat er soms echt niks van. laatst stonden er kinderen aan de duer voor iets te verkopen en toen vroeg die echt huh wat zei je haha hij is al helemaal van.. wat als mijn ouders straks hun eigen kleinzoon niet verstaan haha, terwijl wij geen dialect praten dus zal die alleen een zachte g krijgen.
@Kim, hoe was je fotoshoot? zie dat je er ook bent o lees het al . mooi wat fotos dan! zit vast wel wat moois tussen. wanneer krijg je ze?
@oh dus ik heb nog geen meldplicht gelukkig maar....haha @muggen: toevallig vannacht de eerste gehoord (en gevoeld onder mijn voet bedankt mug) hier is het buiten 24 graden en binnen 24.5 goed te doen dus..
@Gaby: fijne avond @kim: ben benieuwd naar je foto's @oma: haha leuk he ik houd links en rechts ook altijd door elkaar. mijn rij instrecteur heeft wel eens voorgesteld om een R en een L in de binnenspiegel te zetten zodat ik niet links ging als ik rechts moest haha. h
@Emma: nee, je hebt 5 over, 10 over, kwart over, 10 voor, 5 voor Moet zeggen dat ik ook best wel een zeikerd ben wat betreft taal hoor! Doe het zelf ook niet foutloos, maar als ik weet dat iets fout is kan ik me er echt aan ergeren. Zeker nu er kinderen in zicht zijn. Fijne avond Gaby!
oh ben er vandoor. batterij van de laptop is leeg en heb geen zin om stroom te halen of binnen te gaan zitten... doei doei
Sorry dat ik zomaar (weer eens) inbreek maar ik vond het wel grappig om te lezen dan je moeder fries is en je vader gronings want dat zijn mijn ouders ook!
@ dreamer, ik raak ook altijd in de war door de manier waarop ze de tijd zeggen. Dan heb ik bijv de ha of het zh gebeld en denk ik later "hoe laat zeiden ze nou ook alweer?" @ kim, zo hee wat veel foto's! Ben benieuwd naar het eindresultaat hoor @ gaby, doeeg!
@Kim: ben benieuwd naar de foto's! En dat niet verstaan herken ik wel Ik denk dat ons kindje straks zijn/haar nichtjes ook niet begrijpt @Bos: wij zeggen altijd jouw kant, mijn kant. En zit nog steeds te wachten op een tomtom die dat ook zegt Eerder ga ik niet lessen, dat gaat echt gevaarlijk worden Heb jij er geen last van met de tomtom dan?
Stuur het maar deze kant op Nen! Beetje afkoeling. Stom dat dat zo per provincie kan verschillen he die taal.
@Dreamer, ok weer wat geleerd haha. tja iedereen zegt dat hier zo dus dan neem je het over. @Bos, fijne avond nog! en prettig weekend @Einneh, grappig woon je ook in firesland dan? @Nen, dan zal het hier ook wel snel beginnen, word wel erg donker nu vanaf wanneer ben je eigenlijk hoogzwanger?
als je met verlof bent dus eigenlijk. Dan zijn debby, kristel , ryanne hoogzwanger. Vergeet ik nu nog iemand? Ben benieuwd hoe het met mariss gaat..
Hebben we ein-de-lijk dat klereding aan, wordt t ineens wel heel erg snel donker Dus we hebben héél snel alles naar binnen gebracht, want t kan elk moment gaan regenen.. BAH! Dus nu heb ik nog steeds geen avondeten gehad! We doen t vlees nu wel ff snel in de pan bakken en we zien wel wanneer we weer een keer een poging kunnen wagen, morgen zou t ook kutweer worden en zondag ook, dus we zien t wel.. Ben echt in een kutbui nu, mn hele avond verpest... :x