He bah kris wat balen zeg! Heb je niet behoorlijk trek gekregen inmiddels? Ik hoop dat het gauw beter weer is zodat jullie lekker kunnen bbqen!
Ja ik heb echt ontzettend honger... Gelukkig is t nu klaar, dus ik ga gauw eten (heb er gewoon buikpijn van, zo'n trek heb ik...) Sorry voor t egogedrag vandaag
@Kristel, das balen en je kunt het ook niet allemaal gaan invriezen weer.. eetse alsnog! ik ben ervandoor, is alweer laat ineens. Ik ga ook nog wat eten, even badderen en op bed.. doei, fijn weekend en truste straks!
* ego mode ff aan* ben ik thuis 2 dagen ff ziek omdat ik gewoon de hele afdeling onderkots... hoor ik net van een collega dat men gewoon over me zit te lullen dat zwanger zijn niet ziek zijn is en dat ik dan maar gewoon avonddienst moet draaien :S pfff ze hebben duidelijk geen idee waar ze het over hebben.... ik ben 3 dagen komen werken 3 dagen 6 uur van me werktijd gekotst en dan hoor ik dit nu achter me rug om.. ook nog collegas ( een van de weinigen) waarvan ik dacht hun mag ik wel gat\ver.. vond me werk al zo leuk niet dus!!! verder hoor ik dat ik teveel over me prive zou praten .. het enige dat ik daar bespreek met hun is me huisje dat ik wil kopen :S verder eigelijk niks behalve dat ik laatst heb verteld dat ik zwanger ben ..njaa ik ben het zooo zat!! ik was het al zat maar nu trek ik het helemaal niet meer * ego mode uit*
Jeetje mecha, wat een vreselijke collega's heb jij zeg. Je zegt inderdaad vaker dat ze zo onaardig zijn en over je praten. Bah! Maar hou de eer aan jezelf meid. JIJ weet wanneer je te ziek bent om te werken! Laat die kansloze wijven maar kletsen hoor!!
zie net dat je de sims 3 voor 25 euro nu kan kopen bij de mediamarkt tussen 9 en 12 vanavond. voor de meiden die hem graag wouden hebben!!! oh en de foto's krijg ik denk ik midden volgende week en dan moet ik ze nog uitzoeken en gaat hij ze nog bewerken met licht enzow en kleur.. ben er trouwens vandoor, denk dat ik dit weekend niet online ben we gaan namelijk naar papendrecht dus ff een weekendje er tussen uit @ryanne hopelijk hoef je niet dit weekend te bevallen, zag net die grote feesttent voor de deur zal wel flinke herrie worden morgen en zondag overdag. hopelijk word je er niet gek van.
Meiden ik hou het ook maar echt voor gezien voor vandaag. Zo nog even lezen en dan maar eens slapen.. Tot morgen en slaap lekker!
thanks ik ga me best doen nu met al die hormonen word het toch steeds moeilijker om het van me af te schudden kan gewoon janken zit echt me tranen weg te slikken
hee meiden ben ik nog ff snel voor we ons bed in kruipen. Eindelijk om 4 uur trok de misselijkheid een beetje weg. Vanavond een paar patatjes en een frikandel speciaal gehad Net een lading chips... oei oei! Naja zal morgen wel weer misselijk zijn maar dit heb ik alvast binnen 't Was gezellig vanavond! Morgenavond komt mijn familie en zondag nog wat dus druk met visite. @Mecha, vervelend meis! @Dreamer, ik zeg ook altijd 20 voor 8. Volgens mij m'n ouders ook en die komen uit Zuid-Holland. Anders is 't zo'n mond vol. Mijn man heeft ook moeite met links en rechts maar gewoon z'n rijbewijs gehaald. Hij heeft 't aangegeven bij z'n instructeur en examen en heeft meerderemalen die fout gemaakt maar maakte blijkbaar niet uit. Hebben hier vanavond nog even buiten gezeten tot 9 uur en toen naar binnen. Moet nu eerst op bed van manlief! Morgenvroeg om 7 uur weer op wacht.
NOD lijst Juli 01: Sammie88, 11e ronde 03: Matta1986, 6e ronde 03: Nen87, 7e ronde, 1e ronde met Clomid 07: Gaby1986, 13 ronde 09: Dreamer83, 14e ronde Zwangeren 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje! 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 van een prinsje! 12 dec: Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 18 dec: Emma21, 3e ronde Clomid, uitgerekend 27 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec: Mumtobe21, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 aug 2009 van een verrassing 12 jan: Agneta, 4e ronde Clomid, uitgerekend 20 september 2009 van een prinsesje! 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 van een prinsje! 25 jan: Evamariah, 1e ronde Clomid, uitgerekend 1 oktober 2009 van een verrassing 02 feb: Ukkie2009, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 van een prinsesje! 25 feb: Knarboor, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 van een verrassing 31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 8 december 2009 van een prinsje! 02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009 22 april: Suus1987, 12e ronde ZWANGER, uitgerekend 25 december 2009 11 mei: Hilli, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 jan 2010 10 juni: Red88, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 feb 2010 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
Goedemorgen, Hier zo verrot als maar kan pfff, heb voorhoofdsholteontsteking volgens mij. Heb pijn met slikken en ademen, hoofdpijn, pijn boven mijn ogen en onder mijn ogen, diarree, en kotsmisselijk. Buiten dat voel ik me wel redelijk Wie mijn kaartje wilt zien: http://www.fertilityfriend.com/home/2187fb
Goeiemorgen allemaal Hoe is t hier? @Sam: Balen dat je je zo slecht voelt, hopelijk is t geen ontsteking! Heb je trouwens nog getest? @All: Ik ben kapot.. Terwijl ik vannacht toch vrij goed geslapen heb, ben er niet 1x uitgeweest! Wel vaak wakker geweest, maar kon lekker blijven liggen
@Sam: Je temp ziet er wel goed uit he Ben echt benieuwd! Ik hoop echt dat t gewoon raak is deze keer! En stiekem hoop ik ook dat je wat eerder gaat testen dan ergens volgende week, maar ik ben ook gewoon veel te nieuwsgierig
goedemorgen Hier ook weer een waardeloze nacht achter de rug en voel me gebroken. Weer ziet er hier ook niet echt denderend uit. Kortom wordt een baaldag vandaag. zie de lijst voorbij komen en ben van mening dat er minimaal 1 zwangere bij moet komen deze maand (het liefst allemaal natuurlijk!!)
@ kim wat fijn dat het leuk was. Ben benieuwd naar t resultaat. @ oma ik zal kim een smsje sturen dan kan zij mijn buddy spelen Hoe is het met jou en dreamerman?
@Ryanne: dat je Kim maar snel mag sms-en dan Hier alles goed hoor! @Sam: ga je dat volhouden om niet te testen dan? Ik duim voor je! @Kristel: heb jij al een buddy?
@Ryanne: Ik deel die mening met je Vroeg me trouwens af of jou dit bekend voor komt.. Ik heb sinds vandaag ineens ontzettend pijn in mn onderrug wat helemaal doortrekt tot aan mn tenen Het is echt een soort kramp. Heb jij dit ook (gehad0 en zoja, weet je misschien wat t is? Ik vind t maar vreemd namelijk.. @Dreamer: Nope, ik heb nog geen buddy hier.. Dus als iemand wil, laat maar weten