Mijn jurk was 1200 euro, viel nog mee. Mijn sluier was 120 euro. Schoenen 70 euro. Kroontje 60 euro. Ondergoed 70 euro. Kousen 25 euro (2 paar) Overige sieraden 15 euro ( ). Kousenband 5 euro. Handschoenen 25 euro. Stola 50 euro. Handtasje 20 euro. Dat was alles volgens mij. Totaal: 1610 euro.
Hai Meiden, Mn laptop is nu helemaal gecrashed.. dus nu even via mn ma's laptop. Deze week ga ik een nieuwe kopen, dus dan zien jullie me weer verschijnen!
Jeuj, voor de geinteresseerden, ik heb een foto van DE jurk op internet gevonden :-D Dit is de link en die wordt dus binnen een kwartier verwijderd, just in case Over een kwartier gaan we namelijk op weg naar het hondje, en als we thuiskomen kan ik de link dan niet meer verwijderen.... Dus, snel kijken hehe (Weggehaald ^^)
Wat een mooie jurk Kristel! Die prijzen vallen me trouwens alleszins mee... Dat teckeltje is ook ontzettend schattig, ik vind black-and-tan echt de mooise kleur ook....hoe oud is ze nu? Twijfel nog steeds over die maansteen....maarja ik heb ook geen kans om er nog een te kopen deze week...
De link haal ik nu weer weg Dus knarboor, als je zo vriendelijk zou willen zijn, wijzig je berichtje even met de quote van die van mij... Kan je daar de link uit weghalen? Het is misschien allemaal een beetje overdreven, vind het zelf ook... maar better safe than sorry... Ben gewoon bang dat mn vriend het ziet Wij gaan naar de teckel toe nu
@ Knarbor, Kan je je berichtje nog aanpassen aangezien je feedback gebruikt met de link van haar jurk En het is natuurlijk niet de bedoeling dat haar vriend die ziet...
wil je mij de jurk pb-en? ben benieuwd Nou mijn test was negatief, dus toch. Ik ben natuurlijk nog te vroeg dus we merken het wel.\ Overigens voelde mijn vriend zich knap beroerd, mijn ouders terug uit amerika, hij was vandaag even langs, wilde ze groeten en vragen hoe t was op vakantie en ze hebben m straal genegeerd en zijn weggegaan. Plus een snauwende moeder continu op mijn huid.. Jippie ze zijn er weer.
sorry dames was ff op internet an het neuzen... De prijzen vallen heel erg mee...maar ik wil eigenlijk geen jurk met allles ero pen eraan...ik wil een jurk die niet tot de grond valt..maar die kan je laten maken voor 700 euro...maar jullie jurken zien er allemaal heel mooi uit...en als ik mijn jurk heb gevonden dan zal ik hem laten zien...je moet bij mij meer aan een coctail jurk denken die wel wijd uit loopt...jah sorry heel moeilijk te omschrijven..en nu niet denken dat het eruit ziet als een hoerig ding..hihi
@dreamer.. Hopen dat je temperatuur gaat stijge! duimen! @sterretje Dan zijn jullie al even bezig.. jeetje wat een tegenslagen.. Nou hopen dat het deze keer raak is! Wij zijn net bezig vanaf juni.. dus als het in de eerste ronde meteen zou lukken, is dat natuurlijk mooi meegenomen... Maar ik denk dat wij er ook wat meer voor moeten doen.. Heb altijd gedacht dat ik geen kindjes kon krijgen.. omdat ik ook tijdens de pil altijd niet veilig sex had (omdat het gevoel dan anders is..zegt vriendlief) en toch nooit zwanger ben geworden.. aangezien mijn moeder 3 mk heeft gehad en ik toch wel veel op haar lijk.. weet niet of dat wat te maken heeft met elkaar.. denk het niet.. maar toch... mocht het bij deze keer niet lukken.. en is het niets.. dan gaan we gewoon verder zoals we altijd deden..! Miss dat ik weer aan de pil ga, want vriendlief begint te twijfelen.. weet niet waardoor het komt.. maar hij zal zo ook wel zijn redenen hebben.. je moet het toch met zijn tweeen doen! het is dan wel heel erg jammer! proberen we het later gewoon weer..! Ik zal duimen voor ons... (BEn wel heel erg zenuwachtig) jij dan?
Shit.. muts dat ik ben. Ik heb t vermoeden dat ik ongesteld ga worden. DFe rugpijn is niet meer te harden, test was negatief. Kan nog natuurlijk, misschien maak ik nog niet genoeg hcg aan. Maar ik verga echt van de pijn en ik heb zonder na te denken ibuprofen geslikt (ik heb normaal altijd eventjes klachten, rugpijn, rond 2e dag ongi maar meestal alleen sochtens dus dit ben ik niet gewend) Echt zo stom.. Hihi mn vriend ook, ik zei dat de test negatief is, zegt ie, moeten we niet gaan testen voor de volgende ronde, misschien zijn we niet eens vruchtbaar! Die denkt dat we met een keer klussen een positest hebben En mn ouders zijn echt niet fijn.. Willen ze me mee uit eten nemen voor mn verjaardag, zeggen ze, je vriend mag mee, maar jou trakteren we, hij betaald zelf. Dahag ik ga wel alleen met m uit eten vrijdag (ze mogen hem nl, niet zo vandaar dat ie zelf moet betalen. Mijn ouders kennende gaan ze naar t duurste restaurant dat er is) En daarna naar THE DARK KNIGHT daar heb ik zo'n zin in.. Ik ben een enorme ledger-fan namelijk :'( Ok dit meisje gaat slapen.. ondanks t stomme ibruprofennetje hoop ik dat ie wel helpt. Weltrusten meiden!
Meisje jij ook al to-be ongi.. en is ibuprofen erg om te nemen dan? Ik mag al helemaal geen ibuprofen dus weet dat allemaal niet. Dat van je ouders is ook wel minder.. waarom mogen ze hem dan niet zo? Ik ben benieuwd naar morgen.. word ik ongi ja of nee en me temp. Ik heb me er wel op ingesteld. Tsja het ziet er niet echt hoopvol uit me kaartje. PS ik heb foto's op me hyves gezet van me huisje. Nou ik ga slapen, weltrusten, al is er niemand hier!
heb net mn maansteen gereinigd onder zacht stromend water 10 min. 18 augustus staat in mn agenda genoteerd! nog ff vraagje voor degene die maansteen dragen aan kettinkje. hebben jullie deze dag en nacht om? ook met douchen? want volgens mij ga ik er niet aan denken om hem tijdens het douchen af te doen. xxx