Ja, oefenweeën... ik weet t niet.. Die heb ik nu een aantal weken al, maar die voel ik nooit zo extreem Worden oefenweeën steeds erger dan naarmate de zwangerschap vordert?
ik weet het niet eigenlijk. Hoop niet dat je al weeen hebt! Is het een komen en gaan of constant pijn?
Nou, echte weeën zijn t niet, denk dat ik dan niet meer zo 'vrolijk' achter de laptop zou zitten Het is ook constante pijn.. Ach, misschien heb ik wel gewoon verkeerd gelegen vannacht. De ventilator heeft ook de hele tijd aangestaan, dus misschien komt t daar wel door..
@ Emma: Heej meid! ja Angel wordt ons hondje. hihihi gezellig even naar je paps en altijd gezellig met je zussen. Lekker kleppen! hihiihi @ Kristel: Ik heb t zelfde bedje al op marktplaats gezien, dus als ik hem volgende week niet heb gaan we die kopen als hij nog niet verkocht is. Ik dacht ook aan vermoeide rusteloze benen... Daan heeft een hernia gehad en toen had hij dezelfde pijn. Het begon onderin zijn rug en straalde uit naar zijn benen. Ik hoop dat je geen zwangerschapichias hebt. Leuk dat Kimo gewoon lekker bij je in de buurt is al die tijd. Dan kunnen jullie het echt helemaal samen doen en er samen naar toe leven. Daan zou gek worden al die tijd thuis zitten. hihihi Ik ook van hem! @ Bos: Nee, ga ik ook niet doen. Merk dat ik toch over m'n grenzen ben gegaan. Dat doe ik normaal ook wel maar vergeet nu soms dat ik niet alleen rekening moet houden met mezelf. Jij bent al goed bezig zeg! Ga je naar de drukker voor geboortekaartjes?
@Kirstel, Nou maar even in de gaten houden in elk geval.. Ik ben ervandoor, mark is ook wakker dus we gaan even eten en dan die kant op.. fijne dag allemaal! doei!
Hallo allemaal! Zo weer even bijgelezen van deze morgen! Jullie kletsten zoveel! @debby wat leuk dat je een hondje krijgt, super joh! Echt lief zo'n klein beestje! Ga je vast heel veel plezier van krijgen! @bos oh leuk naar de drukker voor de kaartjes! Nu maar een leuke uitzoeken he! @emma gezellig toch een gewoon bezoekje! @kristel, vervelend meis, heb ook geen idee wat het is! Doe maar rustig aan en als het te erg word, kun je ook altijd de vk gewoon even bellen he, hoef je niet helemaal tot maandag te wachten! @sammie, kaartje ziet er goed uit meis, ik duim voor je! Sterkte met je voorhoofdholteontsteking, das geen pretje! ZIe dat jullie allemaal buddy's aan het zoeken zijn, goed idee! Als ik nog buddy voor iemand kan zijn? Roep maar hoor!
Ik ben er ook weer en 't gaat aardig goed vandaag! *afkloppen* Vanmorgen heerlijk rustig aan gedaan tot de buurvrouw aanbelde Maar die heeft mij fijn geholpen de afwas van gisteravond weg te werken. Probeer nu steeds op tijd te eten. haha zitten nu aan minisnacks. Straks ff de auto uitproberen. Manlief rijdt er al steeds in maar nu wil ik ook. Heb ook wachtdienst Pff.. echt geen zin om te werken. @Debby, hopelijk is ie toch nog op tijd! @Kristel, balen van die pijn! Maarre super zeg dat Kimo lekker thuis is! @Kim, veel plezier! @Ryanne, sterkte met je baaldag! Hopelijk laat de kleine niet te lang op zich wachten! @Emma, veel plezier!
@Sammie, oeh... klinkt niet lekker! Sterkte meis! 't Zit je niet altijd mee he... Hopelijk is 't raak bij jullie en test je volgende week positief!! @Debby, leuk ja dat jullie Angel krijgen!
@red goed dat het vandaag wat beter gaat meis, lekker rustig aan blijven doen en blijven eten hihi Klinkt goed die mini snacks trouwens! heb je nog wat extra liggen? Hoop voor je dat je niet gebeld gaat worden, kun je lekker een rustig daagje thuis blijven en de auto uitproberen hihi!
haha volgens mij hebben we met zn 2en de hele doos leeggegeten... ik trouwens niet zoveel als manlief 'k neem denk ik maar broodje kaas mee in de auto voor 't geval ik zo weer honger krijg. Pff... waardeloos, probeer de misselijkheid zo voor te blijven en lukt aardig goed maar 'k word straks tonnentje rond!
Dat valt wel mee hoor meis! HIer moest ik ook tot week 17 steeds maar blijven eten om de misselijkheid te snel af te zijn, en ben nog lang niet tonnetje rond nu hihi! Wel jammer dat je niets overgelaten hebt voor mij hoor!
@ Bos: wat lief dat je mannetje met een bos bloemen thuis kwam fijn dat t weer goed is... @ Emma: Leuke naam hoor je idd niet vaak... @ Muggen: hier ook errug veel last van... Grrr... @ Gaby: Haha nee dat Kuuks is niet echt charmant nee @ Kim: Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, en veel foto's gemaakt hoor iik wel, ben benieuwd hoor... @ Kristel: Balen joh dat jullie nog niet hebben kunnen bbq-en, maar er komen aankomende week nog heel veel mooie avonden meis... Fijn dat je lekker kon slapen vannacht en vooral dat je kon blijven liggen. @ Kim: Veel plezier in papendrecht... @ Ryanne: Balen dat je weer zo slecht hebt geslapen... ben het met je eens dat het weer tijd is voor een positieve test,liefst meerdere inderdaad @ Debby: Is prima hoor je mag mij altijd smsen als er iets is enne dan hoop ik dat hij bij mij iets eerder aankomt als mijn sms bij jouw haha Aaaaahhhh dat kan helemaal niet meis, dan ben je 4 weken overtijd oftewel je kindje is al een paar weken... tjonge wat een k*tbedrijf fijn dat je het bedje waarschijnlijk alsnog kunt halen volgende week... @ Kristel: Fijn dat Kimo lekker thuis gaat werken vanaf morgen vervelend zeg die krampen, k zou ze ook niet kunnen verklaren... @ Emma: ik wil jouw buddy ook wel zijn maar we liggen zo dicht bij elkaar dat dat misschien ook niet verstandig is.. Ik zou Kim smsen als er iets loos is dus die is mijn Buddy en ik die van haar (ook voor het aug. mama's topic ) ik ben er weer weg van, we gaan morgen lekker zwemmen... ben nu even bij mijn moeder en krijg lamme vingers van het toetsenbord... doei doei fijne dag meiden...
Ik ga er hier nog maar een stofzuiger en een dwijltje doorgooien denk ik. Einde van de middag weer visite.
@ Bos: Hmmm dat is vervelend, dan neem je je voor om ervoor te gaan zitten t weekend en dan lukt het nog niet... @ Debby: Komt iedereen bij jullie al op kraamvisite voor de beeb er is? jullie krijgen zoveel visite gezellig hoor...