Nou t lijkt er wel op inderdaad. het bezoek van gister is niet doorgegaan. Ze heeft maagvliesontsteking. Erg akelig. Ik zal gelijk even een beterschapskaartje schrijven. Ik heb in m'n album hier ook een foto gezet. Ik denk dat ik die gebruik voor op t kaartje. Daar komen meerdere fotootjes op en 1 daarvan van m'n buik. maar heel klein gelukkig... iets van 2 bij 1,5 ofzo.
@mumtobe, veel plezier bij je moeder nog! Lekker dat jullie morgen gaan zwemmen, heerlijk met dit benauwde weer! @debby, wat leuk dat je je buik op het kaartje zet, origineel hoor! @bos jammer dat de drukkers dicht waren, dan maandag maar ja!
deze sportieveling is net naar de stad en terug gefietst. Moesten nog wat kleine dingetjes hebben. Hebben ballonnen en slingers gehaald en diverse rose met witte snopejes, chocolaatjes enzo. Nu ff was ophangen
@ryanne, dat is zeker sportief ja! Gaat dat nog wel met je dikke buik op die fiets hihi Leuk al die dingetjes he voor straks als de kleine er is!
haha fietsen ging wel. Kwam langzaam vooruit en denk dat het een raar gezicht is geweest maar ach moet toch een beetje in beweging blijven
@ DebbY: alleen maar gezellig toch maar maagvliesontsteking lijkt me niet lekker idd, beterschap voor haar... leuk idee met meerdere fototjes op t kaartje, ben benieuwd naar het resultaat... @ Sterretje: Thnx we zijn alweer thuis hoor mijn moeder heeft mijn vriend zijn haar eventjes geknipt... @ Ryanne: Sportief hoor, en dat met dit weer? is het bij jullie nu ook alweer zo warm? ik dacht dat het vandaag ff wat minder zou zijn...
@mum hier had ik gehoopt op wat regen en dus afkoeling, maar na een hele sombere ochtend gaat nu zelfs de zon weer doorkomen! Blegh! Makkelijk dat je moeder kan knippen, dat bespaart een hele hoop bezoekjes aan de kapper!
@ Sterretje: ja hier is het een uur of anderhalf geleden ook ineens weer open getrokken en nu weer superwarm... Naja mijn moeder kan knippen bij mij de puntjes idd, maar vriendlief mag de volgende keer gewoon weer naar de kapper, daar is toch iets meer vakkundigheid voor nodig blijkt wel hahaha... hij heeft allemaal hele kleine kroesachtige krulletjes en tja das lastig knippen....
oh oh dus was toch niet zo handig een huiskapster a la mams Nou ja proberen waard een keer toch hihi Hopen dat er straks toch nog maar een buitje valt dan!
Zo ben er ook weer ff. Zijn bij mijn ouders geweest en 't blijde nieuws verteld. Volgens mij vinden ze 't wel leuk M'n moeder vroeg gelijk of ik de wieg ook wilde gebruiken enzo. Pff.. zonnetje is er hier ook weer en warm! M'n 2 broertjes van 17 en 10 zijn meegekomen en blijven hier tot vanavond. Mijn ouders komen vanavond nog met m'n zusje en andere broertje en dan gaan ze weer mee terug. Denk dat we chinees halen heb weinig zin in koken. Manlief wilde de bbq wel aan maar denk dat ik daar misselijk van word, steeds in die lucht. Morgen maar weer koken. Nog meer liefhebbers voor chinees? Haha over een uurtje of 2/3 ofzo @Debby, mooie buik zeg! Wat is die gegroeid!
@ Sterretje: Naja het gaat wel maar volgende keer toch maar weer naar de kapper hihi @ Ryanne: Keihard aan het regenen, dat kan ik me hier toch echt niet voorstellen op dit moment... @ Red: Leuk dat ze ook enthousiast reageerde en gezellig met z'n alle eten pfff baal er eigenlijk wel van, wij moeten vanaaf op verjaardag op een flat, had zo graag gewoon lekker in de tuin gezeten...
Ben er weer! We zijn even naar t winkelcentrum geweest, wat kleding gekocht voor ons 3-en En nu ben ik kapot! Ben ook echt ontzettend moe, dus ik ga even proberen een dutje te doen voordat mn moeder straks voor de deur staat.. *zwaai*
@ mum niet alleen regen maar ook onweer. En van die vieze harde druppels. @ red wij hier ook chinees vanavond
@ Ryanne: er komt hier ook al wat meer bewolking, dus misschien krijgen wij daar ook nog wat van te zien dan...
@ryanne, nou stuur die bui maar hierheen hoor! Wil vannacht eindelijk weer eens wat beter kunnen slapen, dus dan moet het echt gaan afkoelen nu! @red wat leuk dat je het verteld hebt aan je ouders, trotse opa en oma straks dus! Leuk dat je uit zo'n groot gezin komt, lijkt me erg gezellig! @kristel, lekker geshopt dus, altijd leuk Wij gaan morgen ook maar eens naar de stad Manlief moet nog wat nieuwe broeken en voor de kleine hebben we ook nog niet alles, dus mag nog lekker shoppen hihi! Slaap lekker!
@ Sterretje: heb jij eigenlijk buikfoto's? kan me niet herrinneren dat ik die van jou gezien heb... ben wel benieuwd...
Hihi ik heb ze wel, maar ik heb ze sinds de site veranderd is er niet meer opgezet eigenlijk... Mannetje heeft de camera mee naar werk om babykamer vorderingen te laten zien daar Zal morgen ff kijken om ze er op te zetten, is wel zo leuk eigenlijk he! Kunnen jullie gelijk de babykamer zien hoe die gaat worden!