Is inderdaad wel zo natuurlijk, het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe de baby het doet. Zolang die het nog prima vindt in de buik doen ze niet zoveel. Ik denk ook niet dat ik zo lang hoef te wachten. 40 weken is voor een tweeling maximaal volgens mij. Maar ik ga er inderdaad wel vanuit dat ze eerder komen. Hoop dat ik het zo lang mogelijk vol kan houden, is natuurlijk beter... Jullie staan op de wachtlijst voor een KID behandeling...?
Een vriendin van mij heeft ook een tweeling (jongen en meisje) gehad en beviel met 35 weken. Maar ze waren allebei al groter dan mn nichtje (ook 35 weken) Was wel apart! Maar hoop voor jouw beebjes dat ze de 40 weken halen. Is toch een stuk beter he. Ja mijn man is onvruchtbaar helaas, dus we gaan nu voor KID (donorzaad)
En, rommelt het al bij iemand? Degene die nog in juni willen bevallen die moeten toch wel gaan opschieten nu
Bevallingspoll Ryanne - Uitgerekende datum: 10 juli Denkt zelf: Kristel86 denkt: 7 juli Marisss denkt: 14 juli Dreamer83 denkt: 3 juli Mumtobe21 denkt: 4 juli Kim1988 denkt: 8 juli Debby86 denkt: 13 juli Emma21 denkt: 17 juli Sterretje08 denkt: 6 juli Desiree1986 denkt: 6 juli Sammie88 denkt: 5 juli Juffie2008 denkt: 11 juli Kristel86 - Uitgerekende datum: 27 juli Denkt zelf: 16 juli Marisss denkt: 20 juli Dreamer83 denkt: 10 juli Mumtobe21 denkt: 24 juli Kim1988 denkt: 20 juli Debby86 denkt: 23 juli Emma21 denkt: 31 juli Sterretje08 denkt: 15 juli Desiree1986 denkt: 16 juli Sammie88 denkt: 28 juli Juffie2008 denkt: 14 juli Debby86 - Uitgerekende datum: 1 augustus Denkt zelf: 8 augustus Kristel86 denkt: 4 augustus Marisss denkt: 6 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Mumtobe21 denkt: 28 juli Kim1988 denkt: 3 augustus Emma21 denkt: 4 augustus Sterretje08 denkt: 9 augustus Desiree1986 denkt: 7 augustus Sammie88 denkt: 25 juli Juffie2008 denkt: 2 augustus Bos - Uitgerekende datum: 16 augustus Denkt zelf: 30 augustus Dreamer83 denkt: 15 augustus Marisss denkt: 19 augustus Mumtobe21 denkt: 20 augustus Kim1988 denkt: 22 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 10 augustus Sterretje08 denkt: 23 augustus Desiree1986 denkt: 22 augustus Sammie88 denkt: 24 augustus Juffie2008 denkt:16 augustus Kim1988 - Uitgerekende datum: 18 augustus Denkt zelf: 4 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Marisss denkt: 16 augustus Mumtobe21 denkt: 21 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 29 juli Sterretje08 denkt: 16 augustus Desiree1986 denkt: 10 augustus Sammie88 denkt: 7 augustus Juffie2008 denkt: 1 augustus Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Juffie2008 denkt: 21 augustus Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus
Ben ik weer ff! M'n familie zou gisteren komen maar werd om 19.15 gebeld voor een bevalling. Was daar tegen 20.00u. Kindje was er net maar had vast gezeten met de schoudertjes en de verloskundige heeft flink moeten sjorren. Hechten heeft een hele tijd geduurd (zal de details jullie ff besparen, maar uiteindelijk viel het nog mee hoor) Was pas na half 12 thuis. Pfff.... echt moe toen ik in bed lag! Vanmorgen maar weer heel rustig opgestaan en 't lijkt goed te gaan. Begin om 10 uur zodat ik ff rustig op gang kan komen. Hopelijk lukt 't deze week om te werken. Zaterdag heb ik een vakantiedag ivm familiedag. Dus moet in elk geval t/m vrijdag werken maar kan misschien vrijdag ook vrij vragen. Hoewel ik dan waarschijnlijk alleen zondag nog vrij ben. En als ik doorwerk t/m dinsdag, dan moet ik nl. ook naar de verloskundige. ff afwachten hoe 't gaat. Hier gisteren geen buien meer gehad. 't Is nu ook weer stralend weer. Zou er nog iemand in juni bevallen? @Semonia, fijn dat alles goed gaat met de 2 ukkies! Lijkt me wel heftig als ik straks te horen krijg dat 't er 2 gaan worden
Hai meiden, Hier een berichtje uit het drukke Utrecht. Tussen de verhuizingen en kluspartijen door. Gister heerlijk in het nieuwe huis bezig geweest en toen op een terras in Loosdrecht gezeten, erg gezellig. Nu gaan we de vaste computer leeghalen, die brengen we straks naar mn schoonouders. Wij houden alleen de laptop in het nieuwe huis. Fijne dag allemaal, ik ga weer aan de slag!
Beterschap Sammie! 'k Ga nog ff wat eten. Begin weer licht misselijk te worden En dan moet ik me zo ook maar 's ff klaarmaken.
Goedemorgen allemaal! @ Juffie: Ons hondje komt uit Kortehoef das daar vlak bij hea? Ben stiekem wel benieuwd waar je woont... hihihi @ Red: Snel wat eten meid. Hoop dat t niet doorzet. @ All: Ik heb nog niet verder terug gelezen... zal ik straks ff doen. Eerst ff een koppie koffie.
@ Debby Ik woon in de Leidsche Rijn, das een nieuwe wijk in Utrecht. Heel mooi hoor, maar erg massaal. Ik ben software aan het verwijderen :S Dat zou manlief doen, maar die slaapt nog..
Leidsche Rijn ken ik wel! Als je een keer niets te doen hebt kunnen we best een keertje afspreken. Ik voel me nog steeds heel goed. Na de late nachten of beter gezegd vroege ochtenden van vorige week merk ik wel dat ik rond een uurtje of 15.30 eigenlijk even moet gaan liggen. Maar daar wil en kan ik niet altijd aan toegeven dus probeer dan maar op tijd naar bed te gaan. In mijn album staat een buikfoto van gister en op m'n beebiesite staat van elke week (vanaf de 12e week) een buikfoto. De kleine kan me af en toe goed pijn doen. Tot op heden kan ik er nog om lachen. Hoe gaat t met jou? Jullie?
Goeiemorgen! Ik kom alleen even snel langs om iedereen een fijne dag te wensen Dus bij deze Hier gaat t op zich wel, nog steeds heel erg beenkrampen, niks helpt, dus ik doe gewoon rustig aan *zwaai* tot gauw!
goedemorgen allemaal.. ben nog niet zo heel lang wakker..joey ging weg. en ik ben weer in slaap gevallen.. en heb nog 2 uur geslapen.. (das echt lang voor mij zeg)
@ Emma: Jeps, vanaf vorige week hebben we elke zaterdag een verjaardag, vermoeiend maar toch wel gezellig @ Dreamer: Jeps heb nog het project: tekst op canvas liggen hahaha.. wil er steeds aan beginnen maar kan me er nog niet helemaal toe zetten met dit weer... heb inmiddels wel al een tekst das al heel wat hihi Gelijk heb je hoor dat jullie het gewoon blijven proberen... de wonderen zijn de wereld immers nog lang niet uit... @ Semonia: wat een verhaal al van je zwangerschap zeg... onzekere tijd geweest... fijn dat allebei jullie kindjes het super doen nu en een jongen en een meid zou wel heel leuk zijn natuurlijk, jammer van die maxi cosy maar die zal je vast mogen ruilen.. @ Dreamer: Waaaaat?? 43 weken?? laat die van ons maar gewoon met een week of 38 komen... @ Red: Jammer dat je moest werken en je familie dus niet kon komen... hoop dat de misselijkheid weg blijft... @ Kristel: Lekker rustig aan doen meis.. Hier is het gisteren gewoon droog gebleven en we hebben niks van noodweer gezien haha... ik ga me zo maar eens klaarmaken voor een dagje zwembad heerlijk... heb er zo'n zin in... vanavond moet ik nog even naar de paardjes, mijn vriendin is aankomende week op vakantie dus ik heb de volledige zorg voor de paardjes, dat betekend zoiezo 2x per dag op en neer om ze buiten te gooien en weer binnen te zetten en te voeren...
Meestal wordt iemand ingeleid bij 42 weken zwangerschap. Soms wordt gekozen voor 41 weken en soms bij 43 weken, dat ligt maar net aan de regels die ziekenhuizen hanteren en de gesteldheid van de zwangere vrouw. van internet..
@ Gaby: Thanx t zal er ook wel aan liggen hoe de vrouw zich voelt... als zij er helemaal doorheen zit zullen ze je (hoop ik) eerder inleiden...
goede morgen allemaal heb niet zo lekker geslapen rugpijn blegh.. ben gister verhuisd ff bij me moeder erin tot ik de koop erdoor heb.. dus hard gewerkt bah!! maandag weer werken ielggg ennuh straks een verjaardag van me nichtje.. plus verder uitpakken bahbah bah\ hoe is het met de dames hier???.. ennuh wow een tweeling jeetje meid super zwaar maar wel heel mooi
Hey allemaal sorry, ik heb weer niet veel teruggelezen. Ben niet veel thuis geweest de laatste dagen Ik zag wel wat voorbij komen over mijn stage, omdat ik al zo veel les heb gegeven, kan ik alles plannen voor januari. De stage bestaat uit 4 verschillende delen, en die moeten te doen zijn op zo'n korte tijd. Ik zit toch heel de dag thuis Moest ik immuun geweest zijn voor CMv en nog moeten gaan werken, dan had me dat nooit gelukt. Dus kben wel blij @Dreamers: even wat datums voor in de bevallingspol Ryanne: 5 juli Kristel: 20 juli Debby: 2 augustus Bos: 17 augustus Kim: 12 augustus Emma: 20 augustus Mum: 2 september Wat is het weer benauwd hé, kvind altijd dat het lijkt of er zo weinig zuustof in de lucht zit Ik kan echt niet zonder frisse lucht. kGa zodadelijk de waaier maar verhuizen van de slaapkamer naar hier
@ Debby Klinkt gezellig! Heb vanaf 10 juli vakantie. Ik kom vaak in Amersfoort, welke wijk woon je (mag ook in een PB hoor..) Je hebt echt een prachtige buik!! Heel mooi, de baby zit echt naar voren he? Ja een middagslaapje, ach soms is het beter om even toe te geven. Ik geef nu vaak toe, gewoon omdat ik anders mopperig word.. hehehe ik ken mezelf erg goed Morgen moet ik weer naar de Verloskundige, en word mn urine weer gecontroleerd of de AB geholpen heeft. Ben erg benieuwd! We zitten nu ff stokbroodje te eten, zometeen aankleden en nog weer even wat dozen naar het nieuwe huis brengen. Dinsdagavond kan ik beginnen met de keuken in te richten... HEERLIJK!