@semonia: ja bij ons is het de eerste. moet nog 1 week werken en dan heb ik verlof mijn collega is bevallen met 41 weken van een tweeling. @oma: ook prima 10 weken haha. ik hoef nog niet zonodig te bevallen hoor. kleine zit mij nog prima. ben alleen nieuwschierig maar wil graag thuis bevallen dus moet nog minstens 4 weken blijven zitten hoor. ik heb vannacht gedroomd dat er weer iemand zwanger was op het forum maar weet niet wie... zijn er nog testers of testers in spee? gister wel wat geregent maar viel erg mee. zelfs nog buiten gezeten tijdens de druppels onder de partytent. vandaag nog geen zon gezien maar wel warm/benauwd. iemand nog plannen vandaag. hier komen misschien de schoonouders op visite maar ze wisten het nog niet zeker omdat mijn schoonmoeder niet topfit was. hoofdpijn en overgeven dus niet zo fijn om dan op visite te gaan he...
Kom even zwaaien ben nu nog in papendrecht op de verjaardag van frank zijn neefje die is 11 geworden heb vanavond echt een uitgetelde hond die is geloof ik al 15 keer uitgeweest met de Kids hier zelf veel harde buiken en ook vrij veel achter mekaar doen soms zelfs pijn, als een soort kramp in mijn onderbuik dus maar ff rustig doen. Gister waarschijnlijk toch te veel gedaan, we hebben de voortuin gedaan van Franks oude huis die te koop staat want een bos was er niks bij. Kom vanavond nog wel ff kijken Doegg
hallo all, Hoe is het met jullie? Hier alles nog op z'n plek. Lange nacht achter de rug dus zo maar weer op de bank. Gister is mn vriendinnetje bevallen waarmee ik naar yoga ga. Om 22.30 moest ze voor een hartfilmpje en om 23.26 was de kleine meid er. Ze hebben haar gehaald met een spoedkeizersnede omdat het filmpje niet helemaal goed was. Kleine weegt 1800 gram dus moet 2 weekjes in de couveuse.
@ bos je buik voelt dan echt als een keiharde bal en voelt beetje onprettig en soms doet het zelfs pijn als het lang aanhoudt @ ryanne wist ze dat de kleine zo klein en licht was?
Halloooo ik ben weer thuis gekomen gisteravond gezond en heel . Nu helaas weer veel wassen en alles opruimen, en daar hebben manlief en ik helemaal geen zin in . Maar ik doe het wel hoor, want ik kan ook weer niet tegen al die bende. Vanmorgen heb ik mezelf gewogen en ben nu in totaal 1 kg aangekomen, en mijn buik word echt enorm al zal straks nog eens een nieuwe buikfoto plaatsen.. het is nu niet meer te missen dat ik zwanger ben. Ik zie ook echt iedereen kijken. En we hebben al de namen voor ons zoontje bedacht.. nu hoop ik dat niemand hier hun zoontje ook zo gaat noemen Net drie pagina's teruggelezen en meer heb ik geen zin in nu.. Ik ga verder met de rommel hier ook.. helaas! @ Mum lekker zwemmen.. have fun! Hier ook geen noodweer gezien overigens. In France wel, daar goot het de laatste avonden! Typisch hoor dat jij overal om moet denken, maar veel mannen zijn helaas zo, die denken daar niet aan. Mijn man denkt ook niet zo aan al die dingen, laatst ben ik flink uit mijn stekker gegaan erover en nu gaat het beter.. misschien moet jij ook wel heel streng zijn voor je vriend! @ Bos lekker al bijna verlof.. dan duurt hier nog wel 3 maanden helaas. @ Juffie nou hopelijk doet de AB zijn werk een beetje en ben je er snel vanaf. Succes met het inrichten van jullie nieuwe huis! @ Ryanne zo die is nog licht en was ze rond dezelfde datum als jij uitgerekend? 38 weken hoeft toch meestal niet meer in de couveuse.. @ Kim & Kristel doen jullie maar rustig aan met die vervelende klachten. @ Nen ik was van plan altijd om de test in een rompertje te pakken met een roze en een blauwe strik eromheen.. maar toen de test positief was schrok ik zo dat ik die test naar manlief heb gegooid met de vraag of hij ook een streep zag.. niks verrassing uiteindelijk Maar spannend zeg nog 4 dagen dan weten jullie of de 1e ronde clomid genoeg was.. ik ga zoo duimen.. hihi @ Debby wat is je buik mooi gegroeid. Echt een mooie buik hoor. En leuk dat het hondje komt @ Dreamer zo jij hebt een hoop creatieve ideeën zeg. Blijven klussen is toch fijn. Wij deden het ook altijd de avond voor me ei kwam.. ik vond het toch fijn om niet helemaal op te geven.. Bah, ik zie nu je banner. Wat moeten jullie nog lang wachten. Ik vind het zo rot voor jullie. Hele dikke knuffel, en ik blijven hopen op een wonder voor jullie of dat er toch eerder een donor beschikbaar is. Wel gek trouwens dat in alle zwangerschapsboeken staat (die ik heb gelezen dan) dat je met 42 weken uiterlijk wordt ingeleid. Ik ga gelijk aan de vk vragen, moet er niet aan denken zeg met 43 weken bevallen brr. @ Semonia gefeliciteerd een tweeling! Super hoor twee wondertjes. Die maxi-cosi mogen jullie vast nog wel omruilen. Wel grappig dat je op mijn verjaardag bent uitgerekend (zou ik ook zijn als ik een maand eerder zwanger was geworden) @ Red ben je nog veel misselijk? Spannend, 1e x naar de verloskundige volgende week. Al houdt het toch niet zoveel in, het gaat de hele tijd over jouw zwangerschap, dat is altijd leuk om het daarover te hebben (vind/vond ik zelf) @ Sammie beterschap!!! Je bent toch nog niet ongi geworden? (duim, duim..) Sorry wie ik ben vergeten!
@ dreamer, leuk idee van het filmpje, maar dat is denk ik niet echt mijn ding haha. Ik heb hem al eens een I love pappa rompertje gegeven dus dat kan niet meer.. Mocht het zo zijn, dan doe ik denk ik gewoon de beschuit met muisjes (half roze, half blauw uiteraard ) Eerst maar duimen voor die posi test @ semonia, hoe lang moet jij nog studeren? Ik studeer ook nog. Moet in september nog 1 jaar (afstudeerstage + scriptie). Wat een stunt zeg dat ze zeiden 2 meiden en dat er waarschijnlijk toch 1 prinsje is. Kun je die roze maxicosi nog ruilen? * leest net de antwoorden op al mijn vragen haha* Knap dat je ervoor kiest om een studie te blijven doen naast het moederschap! Zeker rechten, dat is niet de gemakkelijkste! Het voordeel is dat je 10 jaar over je studie mag doen he, zolang je je p maar gehaald hebt @ emma, wat vervelend die harde buiken meid. @ mum, fijn dat jullie niks van het slechte weer hebben gemaakt @ bos, misschien heb je wel over sam of mij gedroomd Volgens mij zijn wij als eerste aan de beurt om te testen... @ dees, haha wat grappig dat je op het cruciale moment alsnog al je plannen over boord had gegooid Maarja, ik snap het wel want het is natuurlijk echt een wondertje! Lief dat je gaat duimen Met al die meiden die nu voor me duimen moet het haast wel goedkomen @ all, ik was gisteravond met koppijn naar bed gegaan en werd vanmorgen met flinke migraine wakker. Gelijk mijn pijnstillers er weer uit gekotst. Bah! Dus daarna maar een zetpil genomen en mn bed weer ingedoken. Echt veeel te warm om je beroerd te voelen! Mijn nu zijn de 'scherpe randjes' er gelukkig vanaf en is mijn eten wel binnen gebleven. Moet nu helaas nog huiswerk maken..
Nen, houd je je temp nog bij? Zie al dagen geen nieuwe temp meer staan bij FF.. en ik ben gek op kaartjes..
@ desiree wat fijn dat je weer terig bent en dat het leuk was. Benieuwd naar je buikfoto @ kim ze wisten wel dat ze de drie kilo niet zou halen maar dit is erg weinig. Ze ws op dezelfde dag als mij uitgerekend.
@ desiree, nee ik houd mijn temp niet meer bij. Vond het teveel gedoe steeds om mijn wekker te moeten zetten (volgens de fa zou dit niet hoeven, maar op de meegekregen tempkaart staat het wel). Al was het misschien wel relaxter geweest als ik nog zou tempen, want dan had ik kunnen zien of mijn temp hoog blijft.
hoi meiden dus ik had dan vrijdag getest en was negatief ach en gisterenmorgen heb ik wat licht roze en klein beetje buin gezien(echt donker) maar nu niets meer.heb geen krampen ofzo maar man wat had ik eergisterennacht pijn,alsof ik mijn ms ging krijgen en echt krampen en niet kunnen slapen.en dan daarna kreeg ik dat roze en beetje bruin.ik had toen ook echt hoofdpijn en heel warm was ervan overtuigd dat het men volle ms ging zijn maar dus tot nu toe niets meer in het zicht en ook geen krampen.zo raar eeh nou als dit men ms is en ik krijg geen krampen erbij moest er meer bloed komen nou laat maar komen want dan heb ik eens geen pijn bij men ms.altijd veel last van echt heeeeel veel. ik neem maar aan dat het men ms is en dat ze nog doorkomen geen innesteling zeker want zou laat zijn?niet? xxx
@ anais, wat vervelend dat het niet heeft doorgezet. Maar misschien is het wel een innesteling geweest. Als jouw ei gewoon heel laat is geweest kan dat best. Maar de meesten voelen geloof ik hun innesteling niet.. Wanneer ga je beginnen met duphaston als je ms niet doorzetten?
hallo dames!!! Ben ik ook weer een keertje!!!! en mijn gedachten gaan naar al die meiden met die mooie dikke buiken en het hete weer!!!! De meeste van jullie van bijna even ver als ik was toen ik was bevallen met 35w......jullie moeten nog even jullie kindjes laten zitten en je nieuwsgierigheid bedwingen....maar het is echt super!!!! zeg ik terwijl de airco lekker aanstaat desiree ik zie dat je een jochie krijgt super!!!!! ryanne...jij bijna bevallen....geniet!!!!!! en wat sneu voor je vriedin en haar dochtertje hopelijk komt alles goed!!!! hier alles goed...julian is zo als jullie hier onder kunnen zien alweer bijna 4 maanden!!!! en hij is verandert van een hupeloze baby naar een vrolijke kereltje wat echt voorbeeldig is...en ik werk sinds een week weer! het is wel moeilijk maar het gaat ik hoef julian dan ook maar 3,5 uur te missen!!!
Heyhey, Hebben jullie een beetje een leuke dag (gehad) allemaal? Het is zó vies warm hier, blegh.. Ik vind warmte helemaal niet erg, maar wel als t zo klef is.. @Ryanne: jee, die kleine van je vriendin is wel erg licht dan zeg Hopelijk gaat t verder wel goed met haar..? @Dees: Fijn dat de vakantie zo leuk was! En doe maar rustig aan met de rommel hoor, gewoon elke dag een beetje doen @Nen: Je hoeft echt niet per se je wekker te zetten hoor, heb ik ook nooit gedaan. Als je doordeweeks wel met de wekker op staat en in t weekend niet, dan geef je bij FF in t weekend gewoon aan dat t wat later geworden is. Ik wil nu niet negatief overkomen (wat wel gaat gebeuren helaas) maar als het met de dosis Clomid die je nu krijgt niet lukt wil de FA natuurlijk wel volledige templijsten zien van je hele cyclus en niet alleen maar van een paar dagen.. Dus dan heb je straks nog steeds niks en mag je t weer opnieuw doen allemaal.. Sorry dat ik zo negatief overkom, maar ik snap het gewoon even niet waarom je er zomaar mee stopt... @Lynn: Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Julian! En het werken, kan me hee lgoed voorstellen dat het moeilijk is om Julian dan aan een ander over te laten.. Gaat hij naar het kdv of een gastouder?
hey allemaal ben er ook heel even.. vandaag erg druk geweest.. suus en ik hebben bij haar de hele onderverdieping opgeruimt.. zijn echt de hele dag bezig geweest.. poehpoeh
Ben ik ook weer! t Is aardig goed gegaan vandaag, vanmiddag werd ik wel ff duizelig enzo en moe, maar toen was het ook bijna tijd om naar huis te gaan. Zijn net nog even wezen uitwaaien bij Lauwersoog. @Nen, spannend!! Wanneer wil je testen? Vervelend die migraine! @Kristel, hier ook warm en benauwd. @Desiree, ja vind 't ook leuk om over m'n zwangerschap te hebben. Maar merk dat ik me nu niet helemaal fit voel en dat alles rondom me even niet zoveel interesseert. Zal vast wel weer komen Mijn buik begint ook echt dikker te worden maar lijkt nu gewoon alsof ik gewoon dikker word. Zal fotocamera binnenkort ook 's klaar leggen.
@ Red in het begin kan je buik meer lijken alsof je wat dikker bent door eten (darmen) maar 't wordt straks vanzelf een mooie zwangere buik.. En logisch toch als je veel misselijk bent dat je er wat minder zin in hebt nu, straks als het beter gaat en het echter wordt allemaal wordt het weer helemaal leuk @ Gaby zo jullie zijn actief bezig geweest.. kan ik jullie niet inhuren voor hier.. @ Lynn Julian wordt ook al groot he.. het gaat nu eenmaal snel.. heb je nog nieuwe foto's? Hier blaast ook de airco lekker hoor @ Nen ik zette de wekker ook niet voor het tempen, het scheelde bij mij ook niets eigenlijk.. gewoon tempen als je wakker wordt, klaar. Ik vond het zelf wel fijn om te tempen, en was helemaal leuk om een mooi kaartje aan het einde te kunnen showen (ik had echt een innestelingsdip, op 8dpo en eisprong was heel duidelijk.) Voel je je weer wat beter nu trouwens? Huiswerk nog gelukt? Ik heb ook de hele dag al hoofdpijn.. en nu wil me avondeten weer helemaal niet zakken.. bah.. hopelijk is het morgen wat beter, kan ik eindelijk gaan strijken.
kom even iedereen een fijne avond wensen. ben zelf helemal gebroken dus ga zo lekker douche en dan naar ons bedje toe tot morgen
ha dames, ik ben er weer naja ik ben er half... ben weer goed beroerd en lig op bed... blegh... t komt er weer aan alle kanten uit... k zou wel eens willen weten waar t aan ligt... @ kim: rustig aan doen hoor meid... @ Ryanne: gefeliciteerd, hoop dat de kleine goed groeit en alles goedkomt... @ Desiree: welcome back, jij valt met je neus in de boter hier met het goede weer ik heb mijn ventje gister ook even behoorlijk streng toegesproken... heb hem in ieder geval verteld dat het voor mij ook moeilijk is om alles alleen te bedenken... 16 weken alweer, tjee gaat hard zeg... @ lyn: Haaaiii... sorry meiden, heb wel alles bijgelezen maar ben te beroerd om overal op te reageren sorry voor degene die ik vergeten ben...