ik ga maar een poging doen om t gaan slapen, en heel hard hopen dat ik me morgen beter voel... slaap lekker meiden...
Pff, had vanavond op een gegeven moment echt om de 4/5 minuten krampen die zeker een minuut aanhielden en door mn buik, rug en benen heen trokken.. Vond het hartstikke eng! Yentle was ondrtussen ook heel rustig.. Ben even onder de douche gaan staan en toen is t gelukkig wel weer weggetrokken, maar ik ga t hier zeker met de VK over hebben morgenochtend.. Heb echt t idee dat t niet lang meer gaat duren hier Nouja, slaap lekker allemaal! @Mum: hopelijk kan je een beetje goed slapen vannacht en voel je je morgen beter! En goed blijven drinken he
hey khoop natuurlijk op een zeer late innesteling maar ja... Ik voelde duidelijk krampen van wat weten we nu nog niet zker dus had ook hoofdpijn en was misselijk.maar ja voel me al even zo.alleen die krampen deden echtecht pijn. Tja of ik een innesteling gevoeld heb weet ik niet...maar in jou toppic van symptomen denk je ook een innesteling te voelen 8) dus miss voelen toch meer mensen het groetjes
dus gisterenmorgend had ik wat druppels lichtroze en daarna beetje donkerbruine veeg.Daarna niets meer en ook nergens last van.Nu ben ik weer licht in mijn hoofd en wat duizelig en supermoe.Ik begin wat lichte last van men rug te krijgen en heb wat licht beige gezien op tampon maar echt een druppeltje dus wie weet zetten ze door straks of morgen maar buh ik wordt er zo gek van weet nie wa ik moet denken...stomme regels an ist weer opnieuw beginnen met een ronde en ben het wat eu aan het worden want het is emotioneel nogal moeilijk om zolang vol te houden telkens.en als het innesteling is ben ik er zenuwen van aan het krijgen omdat het zo laat komt...en heb al twee testen gedaan en dan eerst weer wachten en weet ik veel zal wel niks zijn maar ben het zo beu ikke ga slapen ben supermoe. xxx
Goedemorgen meiden, Daan moest alweer vroeg aan t werk en ben der maar uitgebleven. Nu al aan t strijken. Tot straks!
@Debby, kan ik m'n strijkgoed ook bij jou brengen? 'k Heb nog een lading liggen. @Stephanie, hopelijk voel je je een stuk beter! @Anais, duim voor je meid! @Kristel, lijkt me goed om ff te overleggen. Yentle moet nog ff een weekje geduld hebben he Jij wilde nu toch thuis bevallen? Pff... vroeg! Moet om 8 uur beginnen. 's Morgens op bed eten en drinken en ff blijven liggen werkt hier wel, maar ben bang dat ik 't einde van de morgen al kapot ben. Maar goed we zien wel. Probeer wel te regelen dat ik vrijdag ook vrij kan, dan hoef ik nog maar 4 dagen.
@ Red Vervelend dat je nu echt last hebt van de kwaaltjes.. Doe echt rustig aan hoor meis, das het beste voor jullie tweetjes Ik mag vanavond naar de VK, ben erg benieuwd wat ze zegt over mn blaasontsteking en over dat ik nog steeds ( ) misselijk ben en gal overgeef. Ik heb ook gewoon een hele pijnlijke buik. Misschien ga ik toch aansturen op de Gyn. ik wil gewoon zeker weten dat het met de baby WEL goed gaat. Nu eerst werken, om half 4 naar het nieuwe huis scheuren om de keukenmonteur te betalen. Voor jullie allemaal een fijne dag en Yentle, blijf nog maar even lekker plakken bij mamsie.
@ Nen: Indd belachelijk dat ze ruim 4 maanden nodig hebben om een ledikantje te leveren. En dan ook nog hoe ze hun klanten behandelen. We wachten vandaag nog even rustig af. De ex van Angel haar vorige eigenaresse heeft haar geslagen enz. Maar daar merk je echt niets meer van. Het is een hartstikke vrolijk en lief hondje. We zijn helemaal blij met haar. Ze is nu al echt ons hondje. Ze luisterd hartstikke goed en is aanhankelijk. Houdt ons continu in de gaten. Ik hoop zo voor jullie dat het raak is. En dat je je mannetje kan verrassen volgende week. @ Emma: Nee ik kijk niet echt tegen de bevalling op. Wil het graag samen doen met Daan, maar hij vindt het nog wel een beetje eng. Dus praten over de bevalling gaat nog niet zo goed. @ Dreamer: Hoe gaat het met je? @ Semonia: Pfff best heftig al dat nieuws in het begin van je zwangerschap. Best heftig. Gelukkig gaat alles goed! Jij ook bedankt voor t compliment. Bij mij zit er maar 1tje in m'n buik en dan is de vader ook nog eens een kop kleiner dan dat ik ben. hihihi Daar grapt Daan altijd mee. @ Bos: thanx voor t compliment. *bloos... bloos* @ Kristel: Hoe was je weekend? Die krampen klinken als oefenweeen. Ben benieuwd wat de vk zegt. @ Mum: Hoe was je dagje zwembad? Trok je het nog wel om naar de paardjes te gaan. na t zwemmen ben ik meestal hartstikke loom. Hoe gaat t nu met je? @ Juffie: Ik woon in Lienderd aan de kant van Rustenburg. We gaan zeker een keertje afspreken. Ook al gaan we maar ff een terrasje pakken. Mariaplaats ofzo kan ook nog. Thanx voor t compliment. Sterkte met werken. Hoop dat de vk je meer kan vertellen of anders doorstuurt naar een gyn. @ Ryanne: gefeliciteerd met de kleine meid van je vriendin. Gaat het verder wel goed met moeder en kind ondanks dat ze even de couveuse in moet? Hoe gaat t met jou? @ Desiree: Hello meid! @ Anais: En... en... en... Heb je al meer duidelijkheid? @ Lynn: Heej meid, jeetje je bent alweer aan t werk. Wat gaat de tijd hard zeg. Pffff... Lekker dat je Julian maar een halve dag hoeft te missen. @ Red: Sterkte vandaag meid. Hopelijk houd je het vol. Na t werk maar even een dutje doen. @ Gaby: Hello! Succes vandaag!
Ik heb me ziekgemeld. Werd om 7.15u erg beroerd en licht in m'n hoofd. Durfde echt de auto niet in. Anders zou 'k waarschijnlijk ook halverwege de morgen weer naar huis moeten. Heb maar bedacht dat ik maar 's goed voor mezelf en de kleine moet zorgen. Dus gezin gebeld en m'n werk, gaat een ander heen. Gezin zei dat ze gister tegen elkaar hadden gezegd dat ik toch wel erg bleek zag. M'n bed weer in gedoken maar werd er net uitgebeld. Manlief had even wat belachelijk geregeld met onze auto. Zijn cuore moest nog verkocht worden, waren gisteravond wat jongelui die om kwart voor 10 nog wilden komen kijken en 'm gelijk mee wilden nemen. Manlief geweigerd omdat er toch geen postkantoor open is en hij niet wil dat er wat gebeurt zolang die auto op onze naam staat. Heeft ie met ze afgesproken dat ze om 9 uur wel bij de buurvrouw konden aanbellen. Maar toen m'n man hen gisteren wilde bellen, lagen ze al op bed. Heeft ie 't met een andere buurman geregeld. dat op een papier gezet maar die heeft ie in de auto gelegd. Met 't als 't gevolg dat de buurvrouw hier net op de stoep stond met 2 buurjongens en van niks wist. Naja 't is geregeld en ik lig weer in bed, maar weer lekker misselijk @Debby, fijn zeg dat Angel zo goed reageerd! @Juffie, ah.. spuug je nog steeds? Wat rot meid!
@ Red: Wat balen zeg dat je je zo beroerd voelt. Rust maar lekker uit, verwen jezelf maar... Beterschap meid. @ Anais: Je nieren? @ All: M'n hele huis is alweer schoon en opgeruimd, nu nog wat administratie doen. Blegh... en wachten op de meterstandenmeneer. Dan kan ik daarna even een borstel voor Angel gaan kopen. Ze verhaart als de neten...
Heej allemaal.. Hier ben ik weer.. ik ga weer proberen om vaker te komen.. ik ben hartsstikke moe.. slaat helemaal nergens meer op.. Zaterdag had ik mijn vrijgezellenfeestje.. dat was echt heel erg gezellig.. Zondag hebben gaby en ik de hele benedenverdieping opgeruimd.. bedankt nog he gaby Toen ben ik zondag toen gaby weg was (dat was rond half 8) metteen in slaap gevallen op de bank :S Om 10 uur maakte pascal mij wakker en toen ben ik naar bed gegaan.. om half 11 lag ik er weer in en om 6 uur ging de wekker.. maar nu nog steeds heel erg moe :S Hoe is het verder met iedereen!!??
Heej Suus, vervelend dat je zo moe bent maar t hoort erbij hea... Je lichaam vraagt zoveel van je. Je bent alweer 14 weken zwanger wat gaat dat snel zeg!
goeiemorgen, @debby wat leuk dat de hond er is heb je ook lekker wat afleiding he @red dat je je met zo'n weer ziek moet voelen he blehh beterschap meid @anais vervelend van al die onduidelijkheid en snap goed dat je het ff helemaal beu bent. klinkt wel alsof je ms door gaat komen. @suus slaapkoppie moet kunnen toch! je lichaam pakt wat tie pakken kan dus zal wel goed zijn @kristel ben benieuwd hoelang de kleine nog blijft zitten. hier alles oke, kleine is erg druk en drukt nu ook tegen mijn ribben maar gelukkig duurt dat nooit heel lang. het is soms net een suiterbal in mijn buik ,dan moet ik er gewoon echt om lachen. ga zo ff met mijn auto naar de garage voor apk want vrijdag hadden ze geen tijd meer.
@ Kristel: Spannend meis, wie weet heb je over een paar daagjes Yentle wel gewoon in je armen... @ Debby: Jeps ik was idd hartstikke loom en gaar (nu nog steeds) maar kon de paardjes niet buiten laten staan, aangezien er de hele week niemand aanwezig is op stal... k was er vanmorgen om half 9 om ze weer buiten te zetten... Zwemmen was errug gezellig maar verschrikkelijk druk zeg, er stond al een bord bij de kassa dat er geen stoelen enzo beschikbaar waren... nu zijn wij lekker buiten op het gras gaan liggen, daar was zat plek... het water was alleen gewoon troebel door de drukte... blegh... heb me wel kapot geergerd aan een stel met een babytje (lees t hele verhaal hieronder) Fijn dat Angel al zo goed gewend is zeg @ Suus: Haaaiii... Nou ze waren met z'n 6en, 3 zussen denk ik, van 2 daarvan de mannen en moeders en dan dat babytje... ik denk dat het babytje max. een maand oud was... die groep lag daar dus net als wij gewoon op handdoeken op het gras, kindje lag alleen in een (veel te grote) luier onder een wit parasolletje (kindje was heel mager) kreeg daar een fles melk, midden op het veld, vraag me nog steeds af waar ze die warm hebben gemaakt... werd van de 1 naar de ander gesjouwd (lees: Linkerhand onder de schouderbladen en rechterhand onder het kontje met als gevolg dat het hoofdje 180 graden ten opzichte van het lichaampje hing en lag daar dus de hele tijd (wij zijn er 5 uur geweest) op een handdoek op het gras (keiharde ondergrond) of in de maxi cosy.... tot overmaat van ramp kreeg het kindje (wat trouwens al een flinke ring in zijn (of haar, kon ik niet zien) oor had!!!! toen ze weggingen het laatste restje uit het flesje wat het voor het eerst had gekregen toen wij net aankwamen!!!! dat flesje heeft de hele tijd in de zon open en bloot op een van de handdoeken gelegen... :x:x:x ik durfde mijn mond er niet over open te trekken omdat het duidelijk TUIG was... nu ben ik niet in een opperbeste positie om mezelf te verdedigen als dat nodig zou zijn... maar k vind dat kindje zoooo zielig... :x
@stephanie wat raar :S echt vreemd dat mensen dat doen met zo'n kleintje maar ja wat doe je eraan he.. zo net ff gestofzuigd en kan nu even alle glazen gaan afwassen omdat onze vaatwasser zo'n succes is.. NOT!!