Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden..

Even ego..
    Kom net bij de VK vandaan en moet nou naar de gyn.. Yentle groeit niet goed en is volgens de VK te klein :(
    Maak me nu echt zorgen :( Ik word vanmiddag terug gebeld over wanneer ik erheen moet, dat zal vandaag of morgen worden waarschijnlijk..

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Wat is de klein?
    Heeft ze veel achterstand?

Sterkte!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Sam: De VK zei dat als ze niet zou weten hoe ver ik was ze zou denken dat ik 32 weken zwanger was.. Dus dat zou dan een achterstand van 4 weken zijn :(

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    O... Sterkte meis!

Hoop dat de gyn wat beter nieuws heeft!

Dikke knufffel!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ja ik hoop dat ik snel terecht kan, want ik maak me echt heel erg zorgen nu... Mn moeder had dit ook bij mn broer, die groeide op een gegeven moment helemaal niet meer en is toen ook met 34 weken gehaald. Ben echt bang dat ze straks in de couveuse moet ofzo :( :(

Pff.. ik ga even met Angel wandelen, even mn gedachten ergens anders op focusen als t lukt..

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Hebben ze het toevallig gehad over zwangerschapsvergiftiging?
    Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar dat kan wel een oorzaak zijn.

Maar laat je het wel weten als je meer hoort?!

In gedachten ben ik bij je! Sterkte!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Nee je doet er idd helaas niks aan... :(
    Balen dat je de glazen alsnog moet afwassen.. blegh ik haat afwassen...

@ Kristel: wat een %$&*#bericht... ik hoop dat de gyn. eenmalig zal
    zijn en dat de vk gewoon een verkeerde schatting maakt...
    hoop trouwens wel dat je snel terecht kan bij de vk, dan hoef je niet zo lang in
    onzekerheid te zitten... dikke knuffel meid...

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: jeetje zeg meid wat een kl*te nieuws... :( Hoop inderdaad ook maar dat ze zich vergist heeft en dat je gyn je alleen maar kan melden dat het hartstikke goed gaat met Yentle. Ik duim voor je! :)

@ Mum: Nou ja... echt erg hea hoe sommige met hun kindje om gaan. Kan me voorstellen dat je je kapot hebt geergerd. Als je wat dichter in de buurt woonde zou ik je wel even helpen met de paardjes hoor. Waar woon je eigenlijk? Heb t vast geweten. Ach.. geeft ook niet.

@ Kim: Heej meid, succes met je autootje! Ik moet donderdag, knijp hem echt...

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Debby: je hebt PB :D als ik niet zwanger was geweest had ik er zeker te weten wat van gezegd, of in ieder geval laten merken dat je zo niet met een kindje om hoort te gaan...

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Red: Goed van je dat je aan jezelf en jullie kindje denkt! Als je voelt dat het niet meer gaat, dan gaat het niet hé. Doe maar rustig aan, probeer maar een beetje te genieten vandaag.

@Stephanie: Ocharme dat kleintje :( maarja je kan er niet veel aan doen hé. Denk maar bij jezelf dat jullie veel betere ouders zullen worden. tIs idd onverantwoord wat ze deden, maarja.

@Kristel: Ooh meid, wat een onzekerheid. Ik hoop net als de rest, dat de vk gewoon verkeerd is. Dat alles goed gaat met Yentle. Maar stel hé, dat ze echt te klein is, dan is het echt beter dat ze in de couveuse moet, dan dat ze nog in je buik blijft zitten. Ik kan me echt voorstellen dat je dat niet wil, maar eens ze eruit is, ben je blij dat dankzij de couveuse alles goed is gekomen. Tuurlijk wil je liever meteen Yentle altijd bij je, maar soms beslist de natuur daar anders over hé. Spijtig genoeg.
    Ik ga in ieder geval duimen voor jullie, dat alles gewoon goed is!

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel oh wat vervelend dat je dat nu te horen ehbt gekregen :( hebben ze dat niet eerder gezien doormiddel van groeiecho's enzo.
    en hoe heeft ze dat geschat met een echo of op de groei van je buik?

zwangerschapsvergifteging dat merk je wel hoor dan zou je nu niet meer thuis zitten !!

@mum hoezo als je neit zwanger was geweest had je er wel wat van gezegd?? had nu toch ook gekund? of ben je bang dat ze wat zouden doen??

ik ga nu ff met de auto weg maar zal daar wel weer een half uur moeten wachten dus dan kijk ik via de iphone maar even mee

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    zo even kijken wat ik onthouden heb

@kristel: wat vervelend maar gelukkig komen ze er optijd achter. misschien krijg je wel een spuit om de longetjes sneller te laten rijpen en dan valt het vast allemaal wel mee. ken ook een meisje die met 34 weken is bevallen. kleine heeft maar heel kort in de couvouse gelegen (ze woog 1800 gram) en doet het nu ook hardstikke goed.
    duim voor je dat het goed komt. probeer je niet te veel zorgen te maken oke?

@anais: duim voor je dat het een innesteling is. wat voel je aan je nieren dan?

@red: goed dat je je ziek hebt gemeld. jij en je kleine gaan nu voor

@suus: zo lekker actief geweest dus. begint jouw buik al te groeien?

@mumtobe: sneu he als je dat moet aanzien en je kan er niks aan doen.

@debby: zo vroeg aan de strijk jij...

@mezelf: ik werd om half vijf wakker..honger...en een pijnlijke schouder. ben er uit gegaan en heb ff liga gegeten en banaan en paracetamol op. daarna maar op de bank gaan liggen zodat ik zeker weet dat ik niet op mijn schouder kon draaien in de hoop dat tie minder pijn ging doen. vriendlief kwam om vijf uur naar beneden die was me kwijt....ben wel paar keer wakker geweest maar kwam pas om half 11 van de bank af. schouder is niet minder helaas...

vandaag dus maar niks doen. denk toch te veel gedaan gister (gedweild. dom dom...)

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    #46353 Sammie88, Jun 29, 2009
    Last edited: Jun 29, 2009
    Kim,

Je hoeft er niet meteen zo raar op in te gaan.
    Ik wil alleen maar helpen met meedenken.
    Maar bij zwangerschapsvergiftiging betekend het niet meteen dat je al in het ziekenhuis ligt.

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Dreamer, thnx dat je mn buddy wil zijn :D De rest ligt idd wat dichtbij en nen zei zelf dat ze soms ook niet zo vaak online is dus das ook niet zo handig. Goed dat jullie het toch blijven proberen.. idd de wonderen zijn de wereld nog niet uit en wat heb je zonder hoop he :)

@Semonia, jammer dat je niet thuis mag bevallen.
    Maar het is idd beter met een tweeling.
    Je weet nu de geslachten nog niet zeker dus?

@Dreamer, hier laten ze je niet meer doorlopen tot 43 weken. Poosje geleden is hier een kindje overleden omdat het te lang had gezeten :(..terwijl alles er goed uitzag. Heel sneu allemaal.
    Nu zijn ze toch wat alerter geworden, met 42 weken ìs het er.

@Kristel, was het gezellig met je moeder?
    dat waren oefenweeen denk ik. Als het wegtrekt onder de douche ofzo of in bad dan zijn het oefenweeen.Worden ze erger dan zijn het echte weeen.
    Jeetje meid lees net je berichtje van vandaag ,das wel slecht nieuws :(.. 4 weken scheelt wel veel ja.
    Ik hoop dat het toch meevalt en datze zich vergist heeft!

@Debby, hoe was amstel live? was je heen geweest toch?
    Jij was er ook vroeg uit zeg :). Ik ben er ook tegelijk met Mark uitgegaam maar ben toch nog even gaan slapen.

@Mum, druk krijg je het maar met de paardjes :) maar wel leuk.
    Vreemd dat je weer zo beroerd bent! Is het niet door iets wat je eet waar je niet tegen kunt?
    wat zielig voor dat babytje :( snap je toch niet he dat mensen zo doen :(

@Juffie, hoop dat je ab weg is

@Kim, hoe is het met je buik? nog last gehad?

@Bos, Een harde buik voelt als een harde voetbal in je buik haha.
    Trekt over mn hele buik. Normaal doen ze geen pijn. Bij mij mestala wel, voelt als kramp in je kuit maar dan in mn buik en duurt 30 a 60 sec.En trekt door mn rug en soms door mn benen, beetje menstruatiepijnachtig.
    Heb je nooit een harde buik gehad dan?

@Ryanne, jeetje wat een kleintje!

@Desiree, leuke vakantie gehad? Ben benieuwd naar je buikfotos!

@Nen, heb je nu al getest? :p hha

@Lynnmvjulian, zal wel wennen zijn ja weer aan het werk!
    Mooi dat alles zo goed gaat :) Ik heb tot nu toe nog niet heel erg last van de warmte gelukkig.

@red, rust maar lekker uit dan!

@all, wij hebben rustig weekend gehad. Zaterdag naar mn vader en gister naar de bios geweest :) was gezellig.
    Mark is vanmorgen weggegaan, hij komt over 2 weken pas thuis :(
    Normaal kan ik er wat beter tegen maar nu mis ik hem nu al bah.
    Ik ga vandaag maar even boodschapjes halen en wat doen hier in huis..

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ben ik weer..
    Zwangerschapsvergiftiging is t niet, mn bloeddruk is gewoon goed en verder heb ik geen klachten..
    Pff, ben echt in de war nu, ik snap het echt niet. Ik ben gestopt met roken met 7 weken, ik eet gezond, ik neem zoveel mogelijk rust (zoveel soms dat ik er gek van word) ik doe geen gekke dingen, ik kom genoeg aan (terwijl ik niet extreem eet), mn buik is niet klein ofzo, ik snap er gewoon echt niks van :(

Vorige keer zei de VK (een andere) al dat ze aan de kleine kant was, maar zij vond t blijkbaar toen niet nodig om er wat mee te doen. Baarmoeder is sinds de vorige keer ook vrijwel niet gegroeid..
    Vk zei wel dat ik veel vruchtwater had en voor zover ik weet is dat ook niet bepaald een goed teken..?

Groeiecho's heb ik niet gehad omdat t niet nodig was, tot aan de 30 weken groeide ze gewoon goed (volgens de metingen van mn baarmoeder).

Pff, ik hoop echt dat ze snel terugbellen met wanneer ik langs mag komen...

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Bos, goeiemorgen ook. Balen dat het weer erger is.. doe maar goed rustig aan dan hoor! En niet meer dweilen etc he? ;)

17. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @emma; welke film ben je geweest....
    nee heb nog nooit een harde buik gehad....

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Hello meid! Lekker rustig aan doen hoor! :)
    Ik ga even met m'n doggie lopen. :) Even een borstel kopen.

Tis nog niet eens 12.00uur en ik ben al met alles klaar. Ohhhh neej toch niet. Eerst een wasje ophangen dan. ;)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Oke, goed dat het geen zwangerschapsvergiftiging is.
    Blijf hopen voor je dat ze het gewoon verkeerd hebben gemeten.

20. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: niet jezelf de schuld geven he....yentel is sterk en levensvatbaar. het komt goed echt waar...

Share This Page