Goede morgen meiden, Even snel een stukje van mij hier Dacht gister echt ongi te worden, de krampen waren weer eens niet te harden, maar ben lekker gaan slapen en nu nergens last meer van, ook temp weer netjes 0,2 hoger dus weet het ook niet meer nu @meisje, jammer dat je negatief hebt getest, maar ja voor deze maand kan het nog he! @matta, ik hoop heel erg dat je deze maand zwanger bent hoor, ja het is allemaal heel spannend, logisch ook! Hoop niet dat ej vriend zich nu bedenkt, lijkt me erg moeilijk om eerst voor een kindje te kunnen gaan en dan weer event e moeten gaan wachten. Maar goed een kindje is wel iets wat je met z'n 2en doet, dus moet je er ook met z'n 2en voor gaan! Ik denk dat je iig neit bang hoeft te zijn dat je geen kindjes kan krijgen doordat je nog nooit zwanger bent geraakt hoor! Daar krijg je nu de kans voor zo zonder enig voorbehoedsmiddel en om precies te klussen tijdens je vruchbare dagen! Nou meis, ik duim voor een positieve test voor je hoor! @kristel, fijn dat je een jurk hebt gevonden, ben erg benieuwd hoe je er uit gaat zien! Hebben jullie nu ook al een datum geprikt? He was het hondje, net zo lief als op de foto;s? Wanneer mag je hem op gaan halen? @desiree, en meis hoe is tie vandaag? Hoe was je temp? Ik duim heel hard dat je niet ongi hoeft te zijn! Nu meiden, fijne dag, succes voor de testers! toi toi toi, en tot later weer!
Hey meiden Zo ik ben er ook eens vroeg bij! Hoe zou dat nou komen? We hebben gisteren het hondje meegenomen! Ze is zoo lief, echt een poepie is het We hebben haar Angel genoemd, omdat ze zo lief is enzo Ik heb het nu al druk met haar, maar ik vind het zo leuk! Vannacht heeft ze dus bij ons geslapen, in een doos met handdoek nog even en ze ging heel lief slapen erin Verder elk uur even met haar naar buiten plus nadat ze gegeten/geslapen/gedronken heeft, om haar zindelijk te maken. Maar het is echt leuk! Ze is ook zo vrolijk en speels Straks wil ik met haar naar de dierenarts, even alles laten controleren en daarna ga ik de dierenwinkel leegplunderen; mand kopen, speeltjes, dat soort dingen Ik vergeet hierdoor bijna dat we bezig zijn met kinderen, dus dat is heeeeel positief! @Desiree: Ik hoop zooooo dat je ongi weg blijft! Je MOET gewoon zwanger zijn, ik verplicht het je! Wanneer wilden jullie nu eigenlijk naar de HA gaan als t nu (fingers crossed) weer niet gelukt is..? @Sterretje: Ook jij MOET zwanger zijn en blijven! Mooi dat het ongigevoel nu weg is en je temp weer wat hoger is, ik hoop echt dat het een goed teken is!
Goedemorgen dames, Sorry, ga niet persoonlijk reageren.. Heb weinig tot niets onthouden wat er stond.. Alleen Desiree: jammer dat de test negatief was meid. En Sterretje: mijn gevoel over jou wordt steeds sterker meid, volgens mij ben je hartstikke zwanger meid! Hier is het lekker rustig, alleen begint mijn buik sinds een aantal dagen ook echt pijn te doen, zelfs als ik er heel lichtjes in druk... Dat kan toch niet goed zijn? Het zit volgens mij echt bij mijn darmen.. Ik snap er niks van en begin me toch wel een beetje zorgen te maken,,.. Mijn buik begint ook hard aan te voelen aan de bovenkant.. En steeds een soort rekkend gevoel En de krampen zijn er ook nog steeds af en toe. Hellp... Mijn huisarts is nog 1,5 week op vakantie
@Pandabeertje: Als je buik er hard van wordt en het doet pijn, dan moet je snel zorgen dat je leeg loopt... Als het door de obstipatie komt, en zoals je je klachten beschrijft lijkt dat me heel waarschijnlijk. Het komt me heel bekend voor namelijk Heb je ook scherpe steken in je buik? Ik zou als ik jou was echt even iets zoeken om de obstipatie weg te nemen, iets wat je dan eventjes een weekje kan gebruiken elke dag. Waardoor je dus niet vet aan de race raakt ofzo, maar dat je darmen gestimuleerd worden om hun werk wat beter te doen. Om ze dus weer goed op gang te laten komen. Zodra dat gebeurt zal je dan echt merken dat de pijn snel wegtrekt. Je kan allerlei pilletjes krijgen bij het kruidvat, gewoon even de verpakkingen lezen. maar als je t op een natuurlijke manier wilt zou ik zeggen; eet pruimen, koop linoforce van A. Vogel of koop thee van Zonnatura... Echt, obstipatie kan heeeeeel pijnlijk zijn, ik weet er echt alles van. Als je het bijna nooit hebt kunnen de klachten ook eng overkomen, dat snap ik heel goed hoor Maar probeer dit iig... Dat je een paar dagen terug naar de wc bent geweest zegt alvast niet alles, want niet alles is eruit en op de manier hoe het gegaan is is ook niet echt normaal. Succes iig!
Ik heb wel pilletjes liggen die de boel stimuleren daar haha. Maar daarvan ga ik geloof ik wel aan de race.. Heb het vorige week 1 dag geslikt.. (toen ik ongi was) en ben gestopt toen de ongi na 2 dagen weg was, omdat het niet tijdens zwangerschap gebruikt mag worden. Ben vorige week 1x aan de race geweest, nou ja het was net water Weet niet zo goed of het hierdoor komt want het was geloof ik 3 dagen nadat ik die dingen geslikt had. Dus je zou zeggen dat het dan in ieder geval minder zou zijn, maar nee hoor, daarna gelijk weer obstipatie. En gelijk weer opgeblazen gevoel en opgezette buik.. Het is zelfs zo erg dat ik 4 kilo kwijt ben (moet er nog 4) en je ziet geen verschil aan mijn buik, terwijl juist mijn buik altijd zo snel afvalt. Zou ik morgen dan maar gewoon beginnen aan die pillen?
Goedemorgen allemaal, @ Desiree, Leuk huisje hebben jullie! @ Iedereen die binnenkort moet testen ik hoop dat ze positief zijn! Hier even een vraagje. Heb nu voor de 3de dag het gevoel dat mijn baarmoeder van binnen samen trekt zeg maar... alsof je in een spons knijpt... Temp is 37.2 dus nog aan de goede kant :smile: Weet iemand wat dit is?
@Pandabeertje: Als je 4 dagen nadat je zo'n pil hebt genomen pas aan de race was lijkt het me heeeel onwaarschijnlijk dat het door die pil kwam. over het algemeen als je iets inneemt wat de darmen stimuleert werkt t binnen 24-48 uur. Je ziet ook heel vaak dat vrouwen tijdens hun menstruatie ineens leeglopen, door hormonen, dus ik zou dan eerder denken dat het daar aan ligt (als het echt een ongi was dus). Als je het per se met die pillen wilt doen zou ik er vanavond mee beginnen. Tijdens of na het eten innemen. En dat elke avond. Als je zoiets 's ochtends op de nuchtere of net wakkere maag/darmen doet kunnen ze overgestimuleerd worden; resultaat > formule 1 wedstrijd @Sammie: Het zou kunnen dat het een begin is van een aankomende ongi of dat je zwanger bent :-D maar ik (en eigenlijk niemand) kan nu niet met zekerheid zeggen wat het is... Ik hoop iig dat je het snel weet! (duim)
Hey sammie: Ik zou echt niet weten wat het zou kunnen zijn.. @Kristel: Ik heb het normaal ook tijdens mijn ongi dat het allemaal heel erg makkelijk gaat, laat ik het zo maar zeggen.. Dit keer tijdens die ongi ging het nog steeds niet makkelijk.. Huisarts gebeld en die zei dat ik dingen moest nemen om het te stimuleren.. Toen de ongi afgelopen was toch maar gestopt met die pillen. En geloof 3 dagen daarna spontaan aan de race, 1x en toen weer opstipatie.. Vond het al zo gek dat ik tijdens mijn 'ongi' niet makkelijk naar de wc kon. Ik ga denk ik morgenochtend nog 1 testje doen.. En als die ook negatief is ga ik morgen beginnen met die pillen denk ik.
Goedemorgen dames 8) @Pandabeertje: wat een onzekerheden zeg! Is het niet een idee om iets te gaan nemen wat wel mag tijdens een eventuele zwangerschap? Want als het echt zo'n pijn doet... @ kristel: wat leuk dat jullie je schatje gelijk mee hebben kunnen nemen! Hoe oud is ze nu? En, waar zijn de FOTOOO's Ik heb me vanochtend opgemeten en ik ben op mijn taille al 6 cm kwijt en op mn heupen 3! Ik heb geen weegschaal en durf er nog geen te kopen maar ik wilde toch iets tastbaars hebben om resultaat te zien dus vandaar...
goedemorgen dames, Jeetje wat een gedoe zeg.. wat houdt obstipatie precies in? Herken de kenmerken wel, alleen heb ik dus totaal geen last van niet naar de wc kunnen en mmm om te p******... Ahhh ben aan het wachten op die testen.. wachten duurt lang.. Volgens mij hoor ik een bestel bus..shit nee een personen auto..! @kristel... Wouww.. wat super.. heeerlijk zo'n klein kwetsbaar hondje, wat afhankelijk is van jou.. Wil ook wel graag een hondje.. lijkt me zoo super leuk.. Wij hebben nu 2 katten ook heel leuk, maar die redden zich prima zonder ons... ze slopen de boel, eten vogels.. zitten achter de honden of andere katten aan... Hoe maakt iedereen het verder?
@ Matta, Waar heb je de zw testen besteld en wanneer? De meeste worden gewoon met de post bezorgt. En wanneer ga je testen als je ze hebt?
Hey Lily: Wat goed dat je al zoveer centimeters kwijt bent! Echt goed man! Ik kon net eindelijk naar de wc Voel me gelijk een stuk minder vol haha. En dames, hoelang na een innesteling kan je eigenlijk testen? Heb wel ooit gehoord een week na de innesteling.. Als ik dus een innestelingsbloeding heb gehad dan zou ik donderdag of vrijdag pas kunnen testen.. Weet iemand dat toevallig. Afgelopen donderdag was de 1e dag vd bloeding, vrijdag de 2e.
@sammie Ik heb ze bij Matcare besteld.. en ze komen vandaag met de post van tnt.. Ik wil eigenlijk wel meteen testen als ik ze heb, dus ik ben niet aan het drinken enmoet dus echt uit mijn zelf naar de wc.. haha en dat komt wel goed want k moet vaakk naar de wc.. Miss wacht ik wel op mijn vriend.. weet het nog niet.. wat zal ik doen..
Pff vanmorgen ongi geworden, en het ergst nog: met onwijze pijnen weer. Nog erger dan normaal. Het voelt zelfs als een miskraam . Ik heb een paar pillen femerital genomen, wonderspul, nu kan ik tenminste weer lopen. Ik heb trouwens niet getest hoor.. dat was meisje.. ik test niet meer tot ik overtijd ben. Nou ik ben weer een paar dagen niet hier, al die nieuwen, zou het niet kunnen hebben als mensen gelijk in hun eerste ronde zwanger zijn en gun het ook ff niemand dus ben nu niet op mijn best.. Tot over een aantal dagen maar weer
Hey desiree: Sorry had ik het verkeerd gelezen over dat testen. Echt balen dat je ongi bent geworden, had het je zo gegund. Als ik mijn vmk meereken zit ik nu in ronde 11 ook Het is echt niet eerlijk he, iedereen wordt zomaar zwanger (nou ja niet iedereen dan he, maar die vallen het meeste op )
Nee het is nooit eerlijk. Maar wat doe je er aan.. me man vond het ook zo erg hij had tranen in zijn ogen. En dan die pijn nu in mijn lichaam ook zo erg, ik kon wel gillen vanmorgen. Als ik dat nog vaker moet meemaken weet ik ook niet hoe ik dat moet doen We zouden zo naar ons huis gaan maar moet me nog opfrissen..
Hoi meiden, Ik ben lang hier niet geweest maar ik zit gewoon met een hele brandende vraag! Ik had 12 juli een posi/bijna posi ovu test...ik dacht dat ik die dag ervoor dan een echte posi ovu test had moeten hebben...dus ik ging ervan uit dat dat me ei was! Nu had ik vandaag een ovu test die positiever dan positief is...test streep donkerder dan controle streep! Nu snap ik het niet meer....iemand met meer verstand dan ik van deze dingen? xxx
@ dees: wat balen zeg alweer ongi...echt klote voor je meissie...ik had echt gehoopt je hier al zwanger aan te treffen! Ik ben nu ook bijna 11 maanden bezig....ik kan niet van rondes spreken ivm af en toe een eisprong...maar ik snap je gevoel heel erg goed! Meis ook jij krijgt een wondertje...hoop dat je ongi snel klaar is en dat je je snel beter zult voelen! dikke kus