Heb net weer even een dutje gedaan, had ik echt wel even nodig zeg... En wat een rotnieuws weer voor velen vandaag @Dreamer: Echt belachelijk dat alles zo langs elkaar heen loopt! Dit kunnen ze gewoon niet maken, jullie hebben al een hele tijd geleden jullie besluit genomen en dat zouden zij ook gewoon moeten weten en dan krijg je dit weer Kan me voorstellen dat je hierdoor in de war raakt! Ik hoop dat zoiets als dit niet nog een keer gebeurt. Wel 'fijn' trouwens dat die vrouw toch met excuses kwam, toch? @Ryanne: He bah, echt klote dat je je zo voelt! Wel fijn dat de vk toch langs is geweest om te controleren. Succes in het ziekenhuis en ik hoop dat ze wat kunnen doen dat je je gauw weer beter voelt. @Sam: Ah nee, dat meen je niet?! Ik hoop echt dat t niet doorzet en dat t iets anders betekent! @Juffie: Nee, je mag echt geen nierbekkenontsteking hebben, dat is echt klote namelijk.. Hopelijk kunnen ze je gauw helpen. En ik zou ook gewoon vragen om extra controles hoor! @All: Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maarja, mn hoofd staat er ook gewoon niet echt 100% naar.. Wij gaan zo weer een poging tot bbq-en wagen. We wilden t eigenlijk morgen doen, maar ik ben een beetje bang dat we misschien slecht nieuws oid krijgen en ik dan helemaal geen zin meer heb om nog 'gezellig' te barbecuen, dus we doen t nu maar.
@ryanne: sterkte meid @juffie: hey bah hopenlijk vinden ze snel wat het is zodat ze er wat voor kunnen geven... heb net ook half uurtje liggen pitten...veel te kort natuurlijk waardoor ik nu duf ben...
Ik heb net eventjes iets gegeten, Koude aardappeltjes van gisteren en stukje kipfilet ook nog van gisteren. Best lekker als het eten koud is houd ik het wel binnen Ik ga nu even douchen, omkleden en naar het nieuwe huis toe. Kijken hoe de keuken bijna staat.. Om half 8 afspraak bij de VK. Manlief belde net, afgesproken dat we perse vanavond een echo willen, desnoods betalen we er voor.. Maar de VK is nooit zo moeilijk, dus wie weet hoeven we niet te betalen.. Verder zei hij ook al dat ik misschien weer wat vaker op controle moet komen bij haar... Slim mannetje heb ik he
tja het is niet echt een goeds nieuws dag vandaag... meiden die het allemaal een beetje moeilijk hebben: Sterkte en een hele dikke knuffel.... ik ga zometeen even met mijn moeder de paardjes binnen halen en dan rijden vriendlief en ik even naar mijn schoonouders om het grote zwembad op te halen, die is 3.66m doorsnee past eigenlijk net niet bij ons in de tuin, maar dan maar wat buxusjes en tegels eruit... gaat een hele sloot water in, maar dat is ook maar 1x want de we kunnen het water schoon houden door de pomp en chloortabletten... k kan niet wachten tot ie staat en ik er in lig
hoi meiden vandaag een goede dag gehad op het werk .. had ik niet verwacht maar ja .. @ kriss niet te druk maken meid al komt ze eerder en is ze kleiner ik heb er alle vertrouwen in en zoals de rest ook al zegt het is niet jou schuld @ red klote dat je nu ook zo misselijk bent meid ik kan me helemaal in je vinden hing vandaag ook weer over de pot heen ik wou dat mijn werk zo meelevend was door te zeggen ik meld je ziek en anders kom je een paar uur werken bij mij zeggen ze gewoon kan je dan niet een avonddienst draaien?? mhh nja kom je morgen wel gewoon werken .. kom je 2 dgn niet hoor je nja zwangerschap is geen ziekte hoor pfffff @ rihanne heel veel sterkte ben benieuwd wat de onderzoeken zeggen @ de rest ik ben net een zeef sorry ik denk teveel gelezen om eht allemaal te onthouden Owwh sammie ik hoop ook voor je dat het wat anders betekend en niet je nod @ bos klote van je schouder .. had je daar niet al een hele tijd last van?? sterkte ermee nu heb ik toch wel echt het uiterste van me geheugen gevraagt hihi
Slecht nieuws hier allemaal ja! @Kristel, lekker de bbq aan! Sterkte meis en we wachten in spanning af! @Ryanne, klinkt niet erg goed! Hopelijk is alles goed! @Sammie, ow nee toch! Knuff meis! @Bos *duimt voor je dat je morgen een betere dag hebt* @Emma, lijkt me nix zolang zonder m'n mannetje! @Juffie, lijkt me niet erg goed als je nog steeds gal spuugt! Ik hou hier gelukkig alles wel binnen maar vindt 't soms een drama om te eten terwijl ik wel honger heb alleen geen zin in eten. Ben vanmiddag naar m'n ouders gegaan en heb daar gegeten. Hoefde ik niet te koken en heb m'n bord bijna leeg gegeten Enne... nu net een tompouce Manlief was vissen en toen is onze hond gegrepen door 2 Labradors. Wij hebben een klein hondje. Kleine wond op z'n rug. Manlief is tekeer gegaan tegen die vrouw! Ik had 'm nog nooit zo boos gezien zei hij, nou dat zegt wat! En blijkt dat m'n zwager een tia heeft gehad, gaat lekker hier!
@Mecha, vervelend zeg dat je werk niet met je meedenkt en leeft! Bij mij zijn ze echt niet moeilijk en mag lekker thuisblijven. Ga einde van de week wel proberen paar uurtjes per dag naar kantoor te gaan. Van 10 tot 2 ofzo. @Emma, oke dacht misschien van de Friese Wouden, daar werk ik bij 'k Heb steeds last van m'n linkerbeen en nu ook van mn enkel. Beetje gevoel alsof ik vocht ga vasthouden ofzo. Ben ook bang voor spataders, heb al paar adertjes gesprongen en lijkt meer te worden. M'n moeder gaf nog een steunpanty mee, misschien maar 's proberen maar nu beetje warm.
hoi meiden ryanne smsde net.. er was niks ernstigs maar ze moest wel voor controle een nachtje blijven. ik ben ook niet naar yoga gegaan die 4 uur werken waren echt te zwaar, was bijna de hele tijd buiten met de kids en hielt het echt niet uit. zal wel rustig zijn geweest op de yoga ryanne en ik er niet en die vriendin van ryanne ook niet want die is bevallen afgelopen weekend. voortaan zal ik toch alleen moeten (aankomende 4 weken) want voor ryanne was het zowieso de laatste keer. heb helemaal geen zin om al die keren nog alleen te moeten gaan blehh.. maarja moet ze toch betalen.
@Bos: Wat vervelend seg dat je nog steeds zo veel last hebt van je schouder. Ik begrijp het wel dat je niet kan stilzitten en effe wilde dweilen Maar je ziet wat er van komt hé! Volgende keer maar even een keer overslagen of je vriend het laten doen. @Emma: Oeps foutje ja doe zoals mum zegt, dan moet je niet heel de dag allert blijven hé. @Kim: 57.4 kg, dat is echt nog een mooi gewicht ség. 10 kg bijkomen valt echt goed mee. En idd, het warme weer en vocht zal er ook wel voor iets tussen zitten, bij die laatste 4 kilo. @Dreamer: Bedankt om mijn gokjes erbij te zetten. Ik ben er zelf niet zo'n heldin in @Stephanie: Pfff wat is die 'vriendin' van je vermoeiend seg. Goed dat je het even gezegd hebt. Maar of het veel gaat uithalen is nog de vraag, omdat ze nu doet alsof er nix aan de hand is @Dreamer: Je zeurt echt niet hoor. kVind je reactie heel begrijpelijk, zeker na al die blunders die ze al hebben gemaakt! Ik hoop dat alles in orde komt @Sammie: Ooh meid, het zit je echt niet mee hé. We kunnen wel blijven zeggen, hopelijk de volgende ronde. Maar daar heb je niet veel aan hé. Zolang je maar weet dat iedereen hier het je heel erg gunt! @Juffie: Dat klinkt niet goed! kVind het wel goed dat je aangeeft dat je verder onderzocht wil worden, want idd, zolang overgeven is niet normaal @Ryanne: Ben blij voor jullie dat alles in orde is. Wel goed dat ze je even een nachtje houden. Minder leuk voor jou, maar je wordt opgevolgd hé. Wat moet het voor de meiden met een dikke buik toch moeilijk zijn met zo'n weer. Ik heb het er al lastig mee. kVoel me met dit weer zo snel vies en plakkerig. Ik zou wel twee of drie keer per dag in bad kunnen gaan. Maar das ook een beetje te gek. Jaja, later, als we ons huisje hebben, zwembadje zetten in de zomer. Aaah, moet zo zalig zijn
@Kim: zou je niet beter toch minder gaan werken dan? Geld is belangrijk, maar jij en je kindje zijn belangrijker! @Ryanne: fijn dat alles goed was! Balen dat je wel een nachtje moet blijven. @Mum: er gaat 5 duizend liter water in. En schoonhouden is niet alleen met de pomp en chloortabletten! Geloof me, wij hebben dat bad ook. Tenminste, hadden, want hij wordt zoooo snel smerig. En elke week 5 duizend liter water is een erg duur grapje! Dus we hebben m maar weggegooid. Is wel lekker als je erin ligt trouwens! Let ook op de ph waarde! (dus even de test stripjes kopen, zeker nu je zwanger bent erg belangrijk) @Kristel: hoop dat het bbq-en nu wel lukt. @Gaby: ik kwam het al zappend tegen! Ik heb wel getekend voor 6xIVF laatst. Hoop dat het erdoor komt!
Terug van de verloskundige... pfff.. Ten eerste: De baby doet het goed, ze heeft een echo gemaakt 16 weken en 1 dag komt ze uit. Het maagje, hartje alles doet het lekker en klopt bij de leeftijd. Kortom geen zorgen over de groei en de ontwikkeling van de kleine Ik vroeg of ze kon zien wat het was, toen zei ze: nou dekleine wil het niet laten zien.. Die hield lekker de beentjes ervoor Kortom nu al eigenwijs... lijkt op mij Hoe het met mij zit konden ze ook niet zoveel over zeggen.. Afwachten wat er van de urine kweek komt. Ik moet wel even aan de VK assistent doorgeven wat er uit gekomen is. Ik was wel weer afgevallen woog nu 78 kilo.. Ben nu totaal 12 kilo kwijt, gaat lekker Ik ga nu een ijsje nemen, warm warm!! Morgen blijf ik lekker thuis want ik zie het niet zitten om de hele week te gaan werken. Sorry voor mn ego verhaal, maar moest het ff kwijt...
@ Dreamer: Ik vind t behoorlijk heftig voor je hoor. En je kan jou situatie niet vergelijken met die van Kris of Ryanne als je dat bedoelde. Ik vind al dat je je er zo sterk door heen slaat. Ik weet niet of ik het had aangedurft. *hele dikke knuffel* @ Mum: Thanx... we hebben indd veel lieve mensen om ons heen! We mogen in onze handjes knijpen. Lief hea die puma-tjes die kan hij pas aan als hij een jaar is. En het G-star shirtje hebben we gehad in Turkije omdat Kuadasi een belangrijke voetbalwedstrijd gewonnen had. Ze kan indd heel zielig kijken maar ook vooral heel vrolijk en boevig. Klinkt goed dat zwembad! Ik wilde al bijna achter Angel de plomp in springen. @ Knarboor: Das nog eens goed nieuws! @ Juffie: Hopelijk sturen ze je door meid. SUcces! Wel goed dat t zo leuk was op je werk. @ Sammie: Ik vind t heel rot voor je. Sterkte meid. @ Ryanne: Sterkte meid! Ik lees net dat je een nachtje moet blijven voor controle. Heel veel succes! En ik duim echt voor je dat alles goed blijft. @ Kristel: Veel plezier met t bbq-en! Ik duim voor jullie dat alles goed is. @ Hilli: Ik zweet nu ook op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik daar kon zweten. Blijf het grotendeels van de dag maar binnen. @ All: Ik moest vanmiddag ook even een dutje doen... ik kon niet meer. Angel kroop stiekem bij me en heeft ook even geslapen. Heb ineens zo'n zin in een Mac Flurry! Eens kijken of ik Daan straks zo ver kan krijgen.
@red, ok grappig, stel je voor dat ik jou had gekregen haha Ik heb ook last van gesprongen adertjes en heb nu ook veel meer zichtbare aderen om mn benen..ach jaa wat doe je eraan. @Kim, wil wel geloven dat het zwaar was vandaag! helemaal in die hitte..moet je morgen ook? @Mecha, wat een belachelijke reactie op je werk zeg Dat vind ik echt zoooon irritante opmerking hè 'zwangerschap is geen ziekte' pff nee maar je kan wel klachten hebben toch.. @Hilli, daar ook al zo warm he , drie keer in bad, beetje teveel van het goeie haha @Juffie, wat een goed nieuws zeg, alles mooi op schema Wat jou betreft is het nog even afwachten dus.. @Dreamer, pff 5 duizend liter.. idd duur grapje dan!
@Juffie: Gelukkig dat t met de kleine allemaal goed gaat! Dat is iig alweer een zorg minder he @Debby: Wat lief dat Angel zo bij je kwam liggen. Ik vind t ook altijd gezellig als mijn Angel P) met me meegaat een dutje doen. @Ryanne: Gelukkig gaat t goed met de kleine meid! Hopelijk ga jij je ook weer snel beter voelen. Wel heel erg balen dat je vannacht in t ziekenhuis moet blijven. Hopelijk lukt t je om een beetje te rusten. Kan me namelijk heel goed voorstellen dat je nu niet echt tot rust kan komen daar... @Kim: Idd wat Dreamer zegt.. Die 1,5 week maken ook niet zo heel veel meer uit kwa geld lijkt me.. Zoals ik al eerder zei, jullie zullen heus niet verhongeren, dan maar proberen wat zuiniger te doen toch? Jij en de kleine zijn nu echt belangrijker! @All: Jeej, het barbecuen is gelukt en het was echt heel lekker! Gelukkig was het ook niet meer zo warm, dus we hebben er echt van genoten. Zo heb ik toch nog een beetje kunnen ontspannen Yentle vond t volgens mij ook wel fijn dat ik even zo relaxed was, ze ging de hele tijd lekker tegen mn hand aan liggen Lekker knuffelen Begin nu alleen wel weer last te krijgen van krampen en harde buiken.. Ik ga zo ook maar vast op bed liggen.. Neem vantevoren nog wel even een beker warme melk met anijs. Meestal helpt dat wel een beetje als ik onrustig ben en t slapen lukt niet. Hopelijk nu ook! En anders wordt t een hele lange nacht Slaap lekker alvast allemaal!