Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat zou ook nog kunnen... hihihi :D

Ik geloof dat ik nu net de moed heb verzameld om in actie te komen en een kopje koffie zaou dat weer uitstellen. hihihi ;)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Goeiemorgen,

Ben echt zenuwachtig voor de gyn.. Heb ook echt heel slecht geslapen, elk uur heb ik zo onderhand voorbij zien komen :(

Nouja, ik ga even mn haar en alles doen..
    Ik laat t jullie zsm weten straks! (ik hoop echt dat de VK het fout had en dat er niks ernstigs is verder!)

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Hier vanochtend zwaar ongi geworden, dus neem weer voor een tijdje afstand van het forum... :(
    Kom nog af en toe mee lezen.

Kristel,

Succes bij de gyn!

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Pfff even wat adressen doorgenomen met m'n schoonmoeder. Ze wilt ook dat we naar Suriname, 2 naar Engeland en 1 kaartje naar Schotland sturen.... Mag wat kosten!

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Succes meid! Ik duim voor je! :)

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Sammie, dikke knuffel meid! Het zag er zo goed uit deze maand ..:(
    @Kristel, sterkte zometeen, het is vast allemaal gewoon in orde !
    @Debby, werkse:D

Ik heb de kraamzorg maar opgebeld hoe laat ze nou kwam.
    Half 12, valt mee dus.

kat van de buren heeft net in huis gepist:x:x Hij was door het open raam gesprongen en mijn katten zijn ook van die mietjes, jagen hem niet weg ofzo.
    Kon ik wèèr dweilen bahbah

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Debby, was bij jou de baby al ingedaald eigenlijk?

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ben ik weer
    het viel toch best tegen zijn nog wel wat kleine dingetjes die gemaakt moeten worden en ook iets met de remverschil achter en dat kan een kwestie zijn van schoon maken of lekkende cilinders en dat betekend dat het dan echt over de 200 euro gaat kosten. grr
    ik heb hem dus maar weer meegenomen en gaan eerst zelf kijken wat we kunnen maken en hopelijk valt het dan mee

@lieve mama ja dat geloof ik dat je niet kan wachten op een tweede :D
    gaat ook allemaal veel te snel die baby en peutertijd

@debby weer ijverig zoals gewoonlijk hihi :)
    hier ook een kaartje naar amerika verder geloof ik niks naar het buitenland.. *denkt nog even goed na*

@emma mooi dat je een goede nacht hebt gehad.
    wat een raar beest dat tie dat doet, volgende keer echt heel streng wegjaagen dan komen ze niet zo snel trg.
    je kan er ook moeilijk wat van zeggen he, kunnen ze immers ook niks aan doen :S altijd lastig met katten

@juffie snel gaat dat he zo'n echo de ene keer is het super klein en dan opeens al een volmaakt kindje

@gaby shopse

@kristel ik duim voor je meid, maar zal allemaal echt wel goed komen ook te kleine kindjes worden grote sterke kinderen ;)

@sammie dikke knuffel en blijf duimen voor je dat het snel raak is

ga is even wat eten en dan zo een wasje aanzetten

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: ik begrijp dat je blij bent als het volgende week woensdag is...
    wel rustig aan doen hoor... enne wat niet gaat gaat niet hé...
    hoop dat het allemaal meevalt bij de garage...

@ Juffie en Lievemama: Goedemorgen... :D

@ Debby: Jij bent echt veel TE actief met dit weer... sit down and relax girl..

@ Kristel: Kan me voorstellen dat je niet denderend geslapen hebt...
    mijn duimen draaien voor je dat het allemaal meevalt, k denk aan jullie...
    dikke knuffel meis...

@ Sammie: Hele dikke knuff meis, weet anders ff niet wat ik moet doen of zeggen...

@ Debby: Sow dan, wat zei je: sponsor jij de postzegels??

@ Emma: Balen joh van die kat van de buren, kan je niet eens met de buren gaan
    praten hierover want dit is niet de 1e keer toch??

Zo (warme) kraan staat weer aan dus het zwembad vult zich verder :D
    heb vanmorgen de angelsound er even bijgepakt... vind kleintje een beetje rustig en vanmorgen in bed voelde ik niks, normaal voel ik het meteen bewegen als ik wakker wordt...
    hartje klopte nog mooi regelmatig +- 148 slagen p.m. zoals normaal (37 slagen per 15 sec.) zal wel door de warmte komen...

hier ook goed geslapen ondanks de hitte, 1x wakker geweest om te plassen om 2 uur geloof ik en daarna pas weer om 9.00 uur.. :D

ben benieuwd hoe het met Ryanne is...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Balen meid dat het toch tegenviel...

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum hey ook wakker :)
    ja ik doe ook gewoon rustig aan hoor.

oh heerlijk jij hebt het zwembadje opstaan

ik heb niks meer gehoord van ryanne misschien als ze vanmiddag thuis komt dat ze iets laat weten hier

hoe zou het met mariss eigenlijk gaan en de kleine, die heb ik niet meer gezien ???

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Jeps, heb de paarden alweer buiten gezet en zit nu rustig onder de parasol, waar het nu al niet meer om uit te houden is pfff...
    Ja flink zwembadje :p als ie vol is en ik ga op de bodem zitten komt alleen mijn hoofd nog boven water :D

Ik spreek mariss nog wel eens via hyves, het gaat allemaal goed met allebei :D

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben ook weer terug..

kristel: wat is er dan dat je een extra afspraak hebt bij de vk.. heb ik iets gemist?

sammie: nee he... :( knuf :(

de rest.. pff.. weet t niet meer..

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum oh dan ben je al actief geweest he, zijn het eigenlijk jouw paardjes of van iemand anders en da tjij ze verzorgd??
    goed om te horen dat alles goed gaat met mariss

@gaby kristel had gister bij de vk te horen gekregen dat haar buik niet meer zo goed gegroeid was en dat ze dus naar een gyn moest om te kijken of yentle wel goed groeide
    dus vandaag krijgt ze bericht van de gyn.. als ik het goed heb allemaal. vandaar dat ze zich druk maakt omdat yentle dus misschien te klein is voor de duur van de zwangerschap

ik ga ff mijn stokbroodje kaas en tomaat eten en even atwt kijken die ik net heb opgenomen

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Kim, ja die kleine dingetje bij elkaar telt wel op dan..
    Is ook lastig ja, als ik erheen ga is ie hem meteen al gepeerd;).

@Mum, ja op zich kan dat wel maar weet niet wat ze eraan kunnen doen. Ze kunnen hem moeilijk binnen laten. Maar misschien is ie wel niet gecastreerd, dat ie het daarom doet.
    babys kunnen idd rustig worden door de warmte.
    Ik maakte me ook al zorgen, mn moeder zei gister dat ze bij haar ook altijd rustig werden van de warmte.
    Lekker hoor zon badje! *is jaloers* :p

Mn schoonmoeder belde net, ze komt volgende week een dagje langs om te helpen en gewoon voor de gezelligheid :) Omdat mark 2 weken weg is, echt lief :D

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: het zijn de paarden van een vriendin van mij, we doen ze sinds de zwangerschap van haar 2e kindje samen (kindje is nu 8 maanden) ze is nu een weekje op vakantie dus rij ik op en neer om de paarden binnen en buiten te zetten en te voeren enzo... de paarden staan bij haar aan huis...

ff vraagje hoe doen jullie het met lekkende boobs snachts?? ik heb smorgens elke keer van die witte opgedroogde vlekken in mijn shirtje (die hou ik express al aan) maar met een bh met zoogcompressen slapen zie ik nou niet echt zitten...

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Emma: Ja idd misschien probeerd hij zo wel te proberen dat het zijn terretorium wordt...
    wat lief van je schoonmoeder dat ze je komt helpen :D
    zolang ik ons kindje wel voel (al is het minder) zal het ook wel meevallen, ik moet donderdag naar de vk dus dan zal ik het wel even aankaarten...

Ow enne je bent welkom om erbij te komen zitten in het zwembad hoor :p

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ZOOOOOO ik ben uit het bedje gekropen ;)
    Net even een ontbijtje naar binnen gelepeld, yoghurt met meusli.. Ik wil veel yoghurt eten is goed voor de botjes van de kleine ;) En aangezien ik 23 ben en al wel botontkalking heb...

Vandaag even de keukenmonteur achter de vodden aanzitten, wil vanavond de keuken schoon hebben en de kopjes en alles er in zetten :D HEERLIJK NA 3 JAAR WACHTEN EEN VAATWASSER!!!!!

Zaterdag gaat de vloer erin en kunnen we eindelijk de 2 meubelstukken uit Tienhoven verhuizen naar Utrecht.. De rest wordt allemaal nieuw geleverd..

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kristel: hoop dat alles goed is..!

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Mum, lilypadz in doen, dan lekken ze namelijk niet meer ;)
    Zoogcompressen absorberen en lilypadz zorgen ervoor dat er niks uitkomt.
    je kunt ze gewoon zonder bh en met zwemmen aanhebben.

@Juffie, jeeey een vaatwasser:D heerlijk is dat joh

Share This Page