Kop op Dees en Panda... ook voor jullie gaat het helemaal goed komen! ik geloof daar heilig in..! Ojeeeeee ik heb post...
@ Evamariah, Al een zw test geprobeerd? Ze zeggen toch als de ovu test meer dan positief is dat de kans bestaat dat je zwanger bent?
@ matta, Ben benieuwd wat je test doet! Hoop natuurlijk positief. En als je nu test en hij is positief kan je wel leuk cadeautje kopen voor je vriend.
@ sammie: ik heb nog niet met zwangerschaps test getest...ik wacht even morgen af....eerst nog een ovu test! Ik had het echt fanatiek proberen zwanger te worden even stil gelegd...dus ik test maar af en toe met ovu testen...en dit is het resultaat...dat je er dus geen hout meer van snapt!
@Lily: Ik zal vandaag eens wat leuke foto's maken en die morgen ofzo in mn album doen hier Wat goed trouwens dat je al zoveel kwijt bent! Zo op deze manier meten is denk ik zelfs beter dan wegen. Je kan door bepaalde dingen namelijk veel centimeters kwijtraken, maar bijna geen kilo's. Gewicht zegt niet alles alvast @Matta: Ik hoop dat je testen er snel zijn! over het algemeen komen ze zo rond 12 uur, maar dat is per regio/dorp/stad/dag verschillend, dus je kan er nog weinig uithalen Een hondje is trouwens echt heel leuk hoor! Wij hebben zelf ook nog 3 katten, maar idd wat jij zegt, die redden het wel zonder ons Je geeft ze eten, een schone kattenbak en eens een knuffel en ze zijn tevreden. De rest van de tijd hangen ze liever buiten rond Heb je trouwens symptomen die op een zwangerschap kunnen duiden? :-D @Pandabeertje: Gemiddeld is het 7 dagen na innesteling dat je positief kan testen, maar bij sommigen duurt dat langer, die testen pas 2 of 3 weken na innesteling positief... Maar ik zou iig morgenochtend gewoon testen als ik jou was @Dees: Meis toch.... *Knuffel!* Zit ik hier vanmorgen vrolijk mn verhaaltje te typen over dat je zwanger moet zijn, moet dit weer gebeuren Wat een oneerlijke klotewereld is het ook...! Je gaat er ook gewoon echt aan onderdoor... Ik zou als ik jou was echt snel naar de huisarts gaan, dan heb je iig weer iets in het vooruitzicht. Het idee dat ze je/jullie gaan helpen en dan ben je misschien een deel van de stress kwijt... En misschien ben je dan wel in no time zwanger! Je weet maar nooit Neem in ieder geval lekker de tijd en rust die je nodig hebt. @Eva: Heey Hoe gaat het met je? Wat betreft je ovutest... Ik zou het echt niet weten, sorry... Helemaal niet omdat ik niet weet hoe en wat verder met de pcos. Je hebt geen medicijnen gekregen toch?
owh de aller eerste keer dat ik een test had gedaan.. plaste ik er naast en moest ik nog 1 halen.. hahaha.. best grappig als ik daar op terug kijk.. wat voelde ik me onnozel zeg.. mijn vriend moest zo lachen, want hoe kan je nou naast zo'n test plassen.. haha.. tjsah dat kan alleen ik ! zenuwe dacht ik..
@desiree: mijn mannetje vind het zo erg dat hij helemaal geen zin heeft in steeds die teleurstellingen, daarom zouden we eerst ook een pauze inlassen.. Nu doe ik het dus eigenlijk even 'alleen'. Even hem niet lastig vallen met klachten en hopen en dat soort dingen, dat hij nu ook een beetje zijn rust vind. En ik dacht zo dat het raak was omdat ik maar 2 dagen ongi had (lichter dan normaal en zonder stolsels, heb ik normaal wel) en toen 1 dag niks, toen 1,5 beetje bruin (ook af en toe maar met afvegen).. Maar ja, maandagavond een test gedaan, en je raad het al, negatief. Zit er aan te denken nog 1 keer een test te doen van sensitest, schijnen toch gevoeliger te zijn, en heb ook gehoord dat je pas een week na een eventuele innesteling positief test.. Dat zou donderdag of vrijdag pas zijn. @de rest, ik weet zeker dat ik ook zwanger kan worden hoor, alleen wou gewoon dat het iets sneller ging..
@ dees, Net wat Kristel zegt gewoon langs de huisarts gaan misschien helpen ze jullie. Iig Dikke knuffel!
@ kristel....ik ben niet aan de medicijnen maar ben wel al een aantal kilootjes kwijt dus dat kan al veel hebben geholpen...ik heb alleen nog nooit NEVER..(ook niet toen ik zwanger werd) zo'n positieve ovu test gehad! Ik heb fotootjes maar kan ze niet verkleinen...heel irritant...ik krijg ze dus ook niet in me album! Hoe doen jullie dat?
Hey dames, ik ben ook al eens naar de ha geweest,, Maar ik weet niet of ik dat nu al zou willen, om al de rompslomp te hebben, dus kan me goed voorstellen als dees dat ook nog niet ziet zitten. Dees als je het wel liever hebt, gewoon gaan hoor meid! Kunnen ze het 1 en ander vaststellen of uitsluiten. Ik ga zeker weer testen, zou ik morgenochtend doen of vrijdagochten? Vrijdag ben ik wel lekker vrij
@Eva: Of je opent photoshop en dan image size, als je dat hebt. Of je foto in paint openen en daar kleiner maken Goed trouwens dat je al wat afgevallen bent :-D Ben ik echt blij om om dat te lezen :-D Als je ovutest nog nooit zo positief is geweest, dan zou ik zeker weten morgen eens een testje wagen! Spannend!
@kristel, Veel plassen, moeheid.. steken.. zere tepels.. opgezwolle tepels.. als ik op mijn buik lig voel ik iets hards.. kan ook wat anders wezen natuurlijk.. Hogere temperatuur..misselijk..wit slijm had ik vorige week in 1x.. Weet niet of dat DE sypthomen zijn.. maar de meeste wel.. Ik laat het jullie zeker wten, moet wel eerst naar de wc.. Zal proberen uit zenuwe niet weer naast de test te plassen..haha..
de testen staan erin volgens mij.... bleek toch makkelijker dan dat ik dacht...zat net ermee te klooien joh! @ dees: het heeft mij geholpen...de HA kon mij het zelf niet vertellen maar de gyn wel...dus als je je toch zorgen maakt...ga er dan gewoon heen... kan geen kwaad...je weet alleen waar je aan toe bent!
@matta: het klinkt alvast heel positief :-D Als ik jou was zou ik je urine trouwens gewoon in een bakje/beker opvangen en dan de test daarin dopen. Zo hoef je niet bang te zijn om erover heen te plassen Wij vrouwen zijn zowiezo al niet zo goed in richten wat piesen betreft, dus ik snap zowiezo al niet waarom ze zulke testen maken
hahaha ja dat was ik ook al van plan! ga nu een bekertje/bakje zoeken, moet naar de wc toe! Jullie horen van mij!