Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: kindjes kunnen de eerste dagen goed zonder voeding,
    als je zaterdags bevalt en het kindje wil niet goed aan de borst drinken dan
    geven ze het nog niet zo snel op, en blijven ze het proberen, vaak geven
    ze het pas na een dag of 2 op ook al heeft het kindje nog niks gedronken...
    (dit heb ik gehoord van een oud collega waarbij de voeding niet op gang kwam
    door een keizersnee)

@ Mariss: Gaat snel zeg... ze is gewoon al een week oud... :D

@ Kim: Fijn dat Ryanne gewoon naar huis komt... was ze al een beetje opgeknapt?

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum dat weet ik niet hoop het voor der

ik zit nu buiten bij de kids die zitten in het zwembad ik spring er het liefste bij

3. hallo meiden,
    Ik kom ff snel reageren.
    Gister een hoop onderzoeken gedaan waaruit ze het beter vonden als ik een nachtje bleef.
    Uiteraard een beroerde nacht gehad, wat een kabaal zo s´nachts. Vanochtend nog eens allemaal onderzoeken en vanmiddag mocht ik naar huis.

Wel heel de nacht aan een infuus met vocht gelegen want ze dachten misschien aan buikgriep. Heb heel de middag nodig gehad om bi te slapen.

Moet nu echt rustig aandoen en verplicht veel drinken.

heb niet zo echt bijgelezen maar Kristel wat fijn dat alles goed is!
    @ anais balen zeg. doe rustig aan en hoop dat je na je pauze met clomid snel zwanger mag worden!
    @ kim zo wil ik ook wel werken ;)

voor iedereen een hele dikke knuffel, lief dat jullie aan me gedacht hebben.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zijn je klachten nu wel over dan Ryanne?
    Hoop dat je niet meer naar het ziekenhuis hoeft verder meis!
    Maakt de kleine F nog geen aanstalten?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo even kijken wat ik heb onthouden.

@mecha: ja schouder heb ik al een week of zes last van.

@red: jemig vertroetel jullie hondje maar dan en wat erg voor je zwager. hopenlijk hou jij nu alles binnnen...

@oma: een zwembed met 5 duizend liter water jemig zeg niet normaal hoe groot is dat ding wel niet dan?

@kristel: fijn dat de bbq lekker was en dat jij en yentle hebben kunnen ontspannen. hoe was het bij de gyn?
    oh alles goed lees ik gelukkig.

@juffie: gelukkig dat alles goed is met de kleine. is de kleine nu al preuts dat tie het geslacht niet wil laten zien haha

@dees: zo jij goed aan de schoonmaak geweest. last van nesteldrang of gewoon hard nodig haha

@hilli: vervelend dat je last hebt van de warmte..

@Kim: dat word naaktzwemmen haha...

@mumtobe: heb nog geen lekkende boobs dus kan je helaas weinig advies geven.

maar voor degene die borstvoeding gaan geven. straks moet je toch ook met bh slapen anders loopt het er ook uit..

@sammie: *knuffel*

@emma: ik hoefde ook geen kunstvoeding in huis te halen. ze zei dat is zo gehaald als het moet..

@babygirl5: je zit toch vandaag 14 dagen na je eisprong? en heb je altijd een cyclus van 28 dagen? als dat zo is zou je vandaag kunnen testen. wil je graag zwanger worden of niet?

@anais: vervelend he als je lichaam zo raar doet. zwanger worden is echt zo'n emotionele rollercoaster als het niet lukt.. duim voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
    oh lees nu dat je een pauze in last. sterkte ermee...

@mariss: jee al weer een week om. zie je er tegen om dat de kraamzorg weg gaat. hoe gaat het met de bv?

@ryanne: goed om te horen dat alles goed was en dat je weer thuis bent. doe maar lekker rustig aan meid..

zo sorry voor degene die ik vergeten ben hoor

@myzelf: gister was erg leuk om de partneravond van de cursus. vriendlief vond het ook leuk dus dat is mooi.

beetje weinig geslapen vannacht want sliep pas om 12 uur. en paar keer wakker geweest maar verder wel redelijk uitgerust.

vandaag gelukkig een betere dag als gister (alhoewel ik mijn arm/schouder wel zou willen missen vandaag maar goed)
    vanochtend was leuk op mijn werk. had poffertjes meegenomen omdat ik deze week voor het laatst ben.
    daarna ff naar mijn ma geweest. daar ff lekker gezeten en ze vertelde dat ik 55cm was bij de geboorte...pff denk dat ik dat maar ff tegen de vk zeg morgen....moet er om 11.10 zijn voor controle dus ben benieuwd.

vanavond weer alleen eten. niet zoveel zin in maar goed moet toch eten he.

ga nu maar ff bakkie koffie zetten.

6. @ oma nee helaas nog geen tekenen. Lag wel ontzettend laag met het hoofdje maar dat zegt niet zoveel. Maar ben vanmiddag bij de kleine van mn vriendin geweest en toen dacht ik bij mezelf ach we zien wel wanneer het komt. We willen misschien te graag e ben er teveel mee bezig.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: hoop voor jou dat de kleine wat kleiner is!
    Mij is altijd verteld dat ik zo groot en zwaar was bij mn geboorte, maar las laatst in mn babyboek dat dat helemaal niet waar was.
    Als ons kindje net zo groot en zwaar is als mij, dan kan het voorlopig nog maatje 50 aan :p

@Ryanne: denk niet dat teveel bezig zijn ermee de bevalling tegenhoudt hoor.
    Hooguit de ontsluiting als je je niet ontspant.
    Net zo'n fabeltje als teveel bezig zijn met zwanger worden ;)
    Nog maar 10 daagjes tot je uitgerekende datum!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: nou ik heb het net nagezocht in het boek en ik was echt ruim negen pond en 55 cm dus hoop echt dat de kleine van ons op zijn vader lijkt die was gewoon normaal bij de geboorte.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik was geloof ik 47 cm en 2850 gram ofso.
    Echt klein dus! (en dat met ruim 42 weken)
    Ze zeiden altijd 53 cm en bijna 5 kilo.
    Nogal een verschilletje he.
    Maar ik ben wel een extreem dikke baby geweest.
    Is allemaal goedgekomen dus :p

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, gezellig dat je vriend even thuis was.
    Komt ie altijd tussen de middag thuis?

@Dreamer, hoop dat jullie toch wat duidelijkheid krijgen!
    Hoezo moet ons zoontje ter observatie blijven dan?
    vat hem niet helemaal :D

@hey mariss, mooi dat alles zo goed gaat:)
    En wat het snel zeg!

@Ryanne, voel je je verder wel beter dan?
    Doe maar lekker rustig aan dan en uit de hitte blijven.
    Gelukkig was alles verder ok:)

@Bos, ja kv is ook zo gehaald natuurlijk:).. ik wist niet dat ze zo lang zonder konden. Met lilypadz hoef je geen bh aan, die zitten op je borst en houden het lekken tegen.Zo kun je dus toch zonder bh slapen. Jakkes jij ook al alleen eten.. niks aan he. wat ga je maken?
    Flinke baby was jij trouwens! Ben benieuwd of jullie zoontje dat dan ook word!

pff nou ik heb even buiten gezeten.. echt heet. Hier in huis is het nog 22 graden dus dat is wel lekker. Ik wil zo even een bikini halen dus hoop dat het nog wat afkoelt voor 6 uur

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Is dat echt? Dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat zolang wachten slecht was voor het kindje. Verliest het dan niet veel gewicht? Zal wel niet dan hé :)

@Bos: kHeb er mijn boekje ook maar eens bij gehaald. Ik was 50 cm groot en woog 2kg 900. Dus dat valt nog goed mee :)

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, dan heb je die 2 extra weken ook nodig gehad denk ik. Sommige babys zijn gewoon wat kleiner, hoeft helemaal niet erg te zijn toch.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Emma: ivm je schildklier.
    Volgens mij moet ons kindje een paar dagen blijven ter observatie.
    Moet ook meteen bloed uit de navelstreng halen enzo voor controle.

@Hilli: ongeveer zo zwaar als mij dus :p
    Hoelang ben jij?

Een baby mag 10% gewicht verliezen.

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, ok, wist ik niet.. heb er niks over gehoord dus ik denk het niet..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: fijn dat alles goed is hoor... snap dat je niet heel prettig geslapen
    hebt... nu lekker rustig aan doen en idd veel drinken...

@ Bos: Haaaiii... wat leuk dat je poffertjes mee had genomen naar je werk,
    dat vonden de kindjes wel lekker zeker... :D
    Big baby ben jij geweest hihi :p

@ Dreamer: jij was idd een kleintje dan met 42 weken...

@ Emma: Jeps hij komt elke dag tussen de middag thuis, hij heeft een uur pauze
    en werkt hier nog geen 10 min vandaan :D gezellig hé

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Emma: hier staat bloemkoolschotel op het menu (eet ik vaak als ik alleen eet lekker makkelijk uit de vriezer) wat staat er bij jullie op het menu... ik ga nog maar ff wat doen want voer niks uit vandaag.

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe: de meeste vonden het wel lekker ja. en degene die het niet lekker vonden hebben er lekker mee zitten spelen/knoeien haha.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: hihi, dat moet een lekkere knoeiboel geweest zijn :p

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Net weer even geslapen en nu ga ik afkoelen in t opblaasbadje in de tuin!

@Ryanne: Fijn dat je weer thuis bent en dat je toch nog hebt bij kunnen slapen :)

@Babyvoeding: Ik geloof er helemaal niks van dat een baby 2 dagen zonder voeding zou kunnen, want zo krijgt een baby ook geen vocht binnen en zonder vocht kan je echt niet hoor, helemaal niet met dit weer. Als volwassene droog je al uit als je 2/3 dagen geen vocht binnen krijgt, hoe moet dat wel niet zijn bij een baby die nog zo vatbaar is? :(
    Nee, ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen om 2 dagen aan te sukkelen met bv en de kleine dan niks extra's te geven.

@Anais: Oh meid, echt balen :( Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent hoor.. Doe rustig aan en hopelijk zien we je snel weer terug hier met goed nieuws :)

@Bos: heb je nog wat poffertjes over? :D Heb ik ook wel zin in namelijk!

@De rest: Sorry, t is te warm om alles te onthouden :p

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ik vond (vind het nog steeds btw) het ook raar toen ik het hoorde maar zo is de kleine van mijn (toen nog) baas de eerste dagen doorgekomen, pas na een dag of 2 gingen ze het met de fles proberen omdat bij zijn vrouw de bv echt niet op gang kwam....

ik weet niet in hoeverre dit gebruikelijk is maar mijn er werd over gepraat of het de normaalste zaak van de wereld was...

ik zou het er dus ook niet op hebben...

Deel Deze Pagina