Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Bos: Buikomvang is hier 115 cm.. Succes bij de vk! :)
    En doe rustig aan met fietsen, veel te warm om te veel te doen..

@Debby: Hmm, nee hoogpolig is idd niet geweldig ;) Wij hebben gewoon een normaal kleed (weet even niet niet hoe het heet, laagpolig denk ik dan? :p) Hoogpolig krijg je idd ook niet meer zo makkelijk schoon..
    Zou alleen zonde zijn als je straks elke keer een nieuw kleed moet kopen omdat Angel erop plast.. Hopelijk leert ze t gauw af!

@All: Blijkbaar rommelt het hier dus al.. Heb al een paar dagen last van allerlei dingen en blijkbaar zijn het voortekenen..
    Het kan nog zo een paar weken duren voordat ik dan een keer ga bevallen, maar voor hetzelfde geld duurt het heleaal niet lang meer. T wordt wel heel spannend zo!
    Ik ga iig even op de bank liggen nu want ik voel me niet zo lekker..

2. goedemorgen

kristel spannend zeg. Wil je niet negatief maken maar hoop niet te sterk dat het begint want hier rommelt t al bijna 2 weken maar zet helaas niet door. Hoop natuurlijk dat jullie meisje snel komt :D

3. voor de rest * zwaai * zal er vandaag niet veel zijn moet eigenlijk plat dus ga ik nu maarf ff doen

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ze zijn er.. ze gaan nu de voorkant schoonmaken.

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Spannend hoor! Doe maar lekker rustig aan. En zoals Ryanne al zegt verwacht nog maar niets. Wachten duurt zo lang!

@ Ryanne: Heej meis, lekker rustig aan doen hoor en laat je maar verwennen.

@ Mum: Hi!!!!

6. babygirly05

Jun 29, 2009
    21
    0
    0
    het is de 2 keer da we al probere dus da zou snel zijn :)
    alle moest het zo zijn ben ik +- 3 weken zwanger :)

7. gaby1986

ze zijn alweer weg. was 5 euro.. en ze hebben maar 1 kant gedaan.. andere kant was niet nodig. ze zagen wel dat we een lek hebben in t dak.. dus misshien mogen hun dat ook wel maken.. joey beld ze vanavond op..

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

*zwaai* *zwaai*

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Babygirly: Dat is ook hartstikke spannend :D hoop voor je dat het raak is...

@ Debby: Fijn dat jullie vrijdag het bedje op kunnen halen, is het er toch nog
    op tijd :D
    Balen zeg dat Angel op t kleed plast, die wil natuurlijk haar luchtje achter laten

@ Emma: Onze hond is net 1 jaar oud :p vind je mijn buik gegroeid ja?
    ik heb het idee dat het een beetje stilstaat nu...

@ Kristel: T zit je ook allemaal niet mee hé... wat je zegt, elke keer wat...
    hier prima geslapen, sinds een aantal nachten wel rond 2 uur wakker om een
    keer te plassen maar zoals ik hier lees valt dat ook nog reuze mee...

@ Mecha: Blegh... beterschap hoor...

@ Gaby: Gekke Jayden :p

@ Red: Balen meis, dat je ook moet overgeven... hoop dat het met een week
    of 12 toch al wel een stuk minder wordt bij je...

@ Bos: alles goed bij de vk? en ben je op de fiets of met de auto gegaan?*ow zie het al op de fiets* :p
    k zal mijn buikomtrek ook weer eens even meten *pakt meetlint erbij*
    108cm...

@ Babygirly: Spannend...

@ Kristel: Spannend hoor, misschien heb je heel binnenkort jullie meisje
    in je armen :D

@ Ryanne: Hoop dat jullie meisje zich ook snel aandient... lekker rustig aan doen hoor...

@ Debby: Hiii... k was nog aan het bijlezen :p

Zo paardjes staan weer buiten, heb de grootste haar jas maar aangetrokken (vliegendeken) die haalde ik gister onder de bulten de wei uit, ze kan niet zo goed tegen dazenbeten...

t was hier vanmorgen nog bewolkt en lekker koel dus ik heb er een was ingegooid (die was al gewassen maar waren we vergeten uit het machine te halen, dus die moest opnieuw :() en toen ben ik op mijn gemak de babywas gaan sorteren... het eerste wasje zit er nu in witte lakentjes enzo :D
    k ben er best vroeg mee geloof ik maar ja wij gaan straks nog een week op vakantie en ik wil voor die tijd alles klaar hebben, en wil niet alles in de laatste week proppen dus dan maar stukje bij beetje :D

hebben jullie trouwens slabben en spuugdoekjes ook gewassen?

enne misschien nog een tip: doe de kleine sokjes in een bh waszakje en dan zo in de wasmachine zo raak je ze minder snel kwijt...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Pfoe wat een verhaal heb ik getypt zeg :p

@ Sammie: Goedemorgen meid...

11. Hey meiden kom alleen ff snel zwaaien.. *zwaai* manlief en ik gaan zo voor de babyspullen kijken! (en evt. bestellen)

@ Ryanne fijn dat je weer heelhuids terug bent meid..
    @ Kristel zeker allemaal voortekenen bij de een duurt het dan nog een paar dagen en bij de ander nog weken.. nu hoop ik voor jou dat het niet zo lang meer hoeft te duren.
    @ Mum mooie grote buik hoor :D
    @ Sterretje waar blijft jouw buikfoto?
    @ Bos dat is een gezellig vrolijk kaartje.. past bij een vrolijk mannetje.. ;)
    @ Debby ooh bah dat Angel op het kleed heeft gepist.. meestal is plas een zeer hardnekkige geur die er moeilijk uit is te krijgen je hebt van die middeltjes ervoor maar heb het nog nooit geprobeerd.. laatst had onze kat in haar mandje gezeken die hebben we maar gewoon weggegooid, zo smerig is dat!
    @ Mecha meld je ziek en ga voorlopig niet werken.. serieus dat kan je nu niet aan hoor!
    @ Red balen dat het er nu uit is gekomen.. ja vies is dat he.. hopelijk is het snel weer over..

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: nou het word nog spannend wie er straks eerst bevalt jij of ryanne haha

@ryanne; doe maar lekker rustig aan meid. heb je een lekkere stoel om in te liggen buiten of moet je binnen liggen

@gaby: oh een lek in het dak is minder. hopen dat het makkelijk gemaakt kan worden en fijn dat ze op tijd waren

@sammie: zwaai

@babygirl: als vandaag je nod is ben je vier weken zwanger (als de test positief is natuurlijk) je had toch twee weken terug al je eisprong gehad?

@mumtobe: je bent niet vroeg hoor met kleertjes wassen. heb ook alles al gewassen en al in de kast liggen haha..
    ja die sokjes zijn klein he. had ze ook maar in een bhzakje gedaan want anders gaan ze overal tussen zitten. ik heb spuugdoekjes en slabben ook gewassen. (eigenlijk alles zelfs knuffels) oh nee niet alles. dekentje niet want die is nu zo lekker zacht en er ligt toch een lakentje onder.

zo was best warm op de fiets zeg pff...en mijn banden waren ook nog eens zacht maar had geen tijd meer om ze op te pompen voor ik weg ging.
    ben op de terugweg maar ff langs de fietenmaker gegaan om ze op te laten pompen. fiets een stuk lekkerder

bij de vk was alles goed. bloeddruk was netjes. ze denkt dat het een lang, smal kindje word. hij ging gelijk draaien toen ze ging voelen en ze vond dat ik een mooie smalle buik had (en ik had nog taille zei ze haha) moet over 3 weken pas terug komen. wel dubbele afspraak. ze gaan dan vertellen wanneer ik moet bellen en ze doen nog een groeiecho (heb ik niet om gevraagd dus zal wel standaard zijn) gelijk vriendlief maar ff ingelicht en die gaat ook mee.

vanmiddag van 13.00 tot 17.00 werken bah....geen zin met dit weer maar goed nog 3 (halve) dagen dus dat is ook wel vol te houden.

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Desiree: Thanx :D succes met kijken naar babystuff, is zoooo leuk :p

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: have fun met kijken/bestellen
    laten we hopen dat ons manneke net zo vrolijk word als het kaartje haha. zal de drukker gelijk ff bellen voor een afspraak goed dat je erover begint haha

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: okeej ik ben gelukkig niet de enige dan :p knuffels ook gewassen??
    pfoe dan heb ik nog een aantal wasjes te gaan... vind het vrij moeilijk
    om alles te sorteren... wit, gebroken wit (anders is de was toch te groot),
    wit met een printje, gekleurd (lime en aqua etc), gekleurd (Rose, jeps ik heb ook wat geslachtsgebonden kleertjes)
    donker en dan nog gekleurd met allerlei kleurtjes... t is een hele klus...
    fijn dat alles goed was bij de vk, en een groeiecho, naja weer een keer extra spieken :p

16. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mumtobe: zo jij sorteert op veel dingen. ik had gewoon wit, donker en gekleurd haha...
    ja een keer extra spieken is nooit verkeerd toch. ben ook wel benieuwd hoe groot de kleine is (haha rare woordspeling). ga maar ff wat eten maken wat moet er zo vandoor... succes met je wasjes

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Mooi dat alles goed was bij de vk! :)

Sorry ik weet het even niet meer wat er allemaal gezegd is, concentratievermogen van een goudvis. *blub blub blub*

18. gaby1986

zo k ben er vandoor.. moet werken van 1 tot half 7.. dus tot vanavond..

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @Emma..
    Ja is zeker even wennen..Maar het gaat gelukkig goed haha..;)

@Kristel.
    Ik heb vannacht ook slecht geslapen we lagen er rond half 1 in..en Chanell die kwam om 2 uur..Dus haar gevoed en weer in bed gelegd..en om 3 uur kwam ze weer..:(
    Dus toen heb ik mijn vriend het bed uitgestuurd, dus die heeft haar de fles gegeven met afgekolfde melk hihi.
    6 uur werd ze weer wakker..
    Dus vanmiddag maar even een tukkie doen..Als ik daar aan toe kom..

Hoop voor je dat je vannacht wel lekker slaapt!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: en dan bv gewoon printjes op witte shirtjes bij de witte was??
    ja ik ben zooo bang dat ik die kleertjes ff verpruts... hihi

@ Gaby: Werkse...

@ Mariss: lekker nachtje gehad dus... fijn dat je een flesje afgekolfd had staan
    en je vriend er een keer uit kon sturen :p

Share This Page