hey, kim: super mooie foto's joh... nen: hoop dat je streepje duidelijker word babygirl: en? de rest alweer vergeten..ben zo wel alweer weg..
Hmz rustig hier zeg. Ik ben de enige zie ik. Jullie zijn vast aan het genieten van het lekkere weer Het begint hier gelukkig inmiddels wat frisser te worden
Ik ben er weer paardjes staan weer veilig en koel op stal (naja koel ) blegh lag een dooie kip in het hok, gelukkig was er nog iemand om de koeien te melken dus hoefde ik 'm niet op te ruimen hihi... nu net weer een wasje op het rek gehangen, nu schei ik ermee uit voor vandaag want ik heb geen rekjes meer over, en het droogt niet meer zo snel als vanmiddag... morgen weer verder wassen. Morgen een "drukke" dag voor mijn doen, moet eerst de paarden buiten zetten dan om 9 uur bij de VK zijn dan om 11.30 uur gesprek bij 't CWI (ben benieuwd, naar mijn idee kunnen ze dat beter na m'n verlof doen) duurt een uur Pffff.... sávonds na het eten snel de paarden binnen halen en dan door naar zwangerschapszwemmen, waarvan ik hoop dat ze het in het buitenbad doen met dit benauwde weer...
zo mum jij hebt inderdaad een lange dag voor de boeg morgen! Goed dat je begint over de was.. Ik zal die van mij zo eens gaan ophangen, anders is het morgen niet meer droog.. En wat vies van die dooie kip :S brrr.... ik ga zo ook mijn laptop maar uitzetten. Wil een beetje vroeg naar bed vanavond, want het was gisteren zo laat.. Fijne avond!
@ Nen: Hup ophangen die was haha vroeg naar bed gaat 'm hier niet worden met die warmte... Fijne avond meid, en fijne dagen bij je ouders...
@ Kristel: Ik heb je ff de nodige stemmen gegeven voor buik v/d maand, je staat nu bovenaan @ Ryanne: Hoe is het meis? voel je je al wat beter vandaag? enne trek je het een beetje die verplichte rust?€
jemig rustig hier vanavond. ik ga ook afsluiten. heb weer eens geslapen in de hangmat maar werd wakker omdat ik het koud kreeg. fijne avond en tot morgen
@mecha, niet schuldig voelen hoor, rust maar lekker uit. @Debby , is je kleed nog wat opgeknapt? @Kristel, echt spannend ja! ben zoo benieuwd wanneer je gaat bevallen he!! @Mum, ik vind je buik wel gegroeid ja. maar misschien lijkt het ook zo omdat de foto nu anders is? Die van mij heeft echt een dikke groeispurt gemaakt geloof ik van de week. Zal ook even foto erop zetten morgen. Juist lekker toch dat je alles vroeg klaar hebt? Voor hetzelfde geld heb je er op het laatst de energie niet meer voor, dan is het maar af denk ik dan. Ik heb ook alles al gewassen hoor, knuffeltjes ook ja @Mariss, heftige baan heeft je vriend hoor.. @Kim,prachtige fotos ! Ik wil toch ook wel mooie fotos maken asl ik dat zo zie, is toch wel erg mooi om te hebben voor later ook. @Red, vervelend dat je zo misselijk bent.. @Nen, ik duim heel hard voor je!! @Bos, super dat alles ok was Jij dus ook een groeiecho, wel een fijn idee zeker of niet? @buikomvang, heb ook even gemeten hihi mijne is nu van 58 naar 90 gegaan gaat snel nu! @all, pff heb een lange dag gehad! Vanmorgen eerst boodschappen gehaald. Visite was er om 10 uur. De dag ging zoo snel om, de hele tijd achter mn nichtje aan haha, hebben met haar in het badje gezeten, vond ze super leuk Ben nu wel kapot! Morgenvroeg komt mn schoonvader en smiddags komt vriendin langs. Dus ik ga nu snel mn bedje in! truste allemaal!
Hoi meiden, Ik denk dat ik er voorlopig even niet ben, we gaan namelijk proberen om zoveel mogelijk voor zaterdag te verhuizen... Ik ben in het nieuwe huis druk bezig met de keuken in te richten en daar een beetje ons plekje van te maken! Fijne dagen allemaal!
goedemorgen.. vandaag weer een lange dag.. van 8.30 tot 18.30.. blegh.. geen zin maar ja.. fijne dag allemaal..
Goeiemorgen hier nog een met een lange dag ga er nu vandoor want moet van 8 tot 18 werken hopelijk vliegt de dag voorbij fijne dag allemaal
@Juffie, succes met verhuizen! @Sammie, ook goeiemorgen! @Kim, werkse vandaag, nog heel even volhouden! dan ben je er vanaf @Babygirl, balen van je nega test meid @All, goeiemorgen! Ik was er om half 7 uur al uit haha.
Goeiemorgen Wat is het hier nog rustig ség. @Dreamer: Ik ben 1m 75. Niet echt mega, maar kben toch de grootste van al mijn vriendinnen @Kim: Wat een mooie foto's! Dat is wel een heel mooi aandenken hé. De rest weet ik niet meer Ik ben gisteren heel de dag gaan shoppen met mijn schoonmoeder en haar moeder. De mura 4 is besteld! Jeuj. Ik moest in die winkel 669.95 euro betalen voor de mura 4 met wandelinzet, reiswieg en de maxi cosi cabriofix. De rest van de accessoires, die zet in op mijn babylijst, dan kan de familie die kopen, zoals de klamboe en het regenhoesje. Voetenzak heb ik er niet bijgenomen. We kwamen later in de Prenatal, staat de mura 4 daar voor 708 euro. Hehe, wat een verschil Verder heb ik al wat zw-kleren gekocht, alles begint verschrikkelijk slecht te zitten. Alleen die broeken zijn nog wel te groot, die band hangt nog te los. Spijtig, want wat zitten die broeken goed! kHeb ook de luiertas van Prenatal gekocht die Mum en Kristel ook hebben. kVind hem echt mooi. kHeb ook nog slabbetjes, rompertjes en badcapes gekregen met opschriften zoals, ik knap, dan heb je mijn mama nog niet gezien, en ik ben papa's kanjer enzo. Kei leuk kDurf het bijna niet zeggen, maar de we krijgen van mijn vriend zijn grootmoeder het slaapkamertje We moeten echt niets groot meer kopen.
Goedemorgen meiden, Heb ik veel gemist hier de afgelopen dagen? @juffie, succes met verhuizen! @sammie he meis zie dat je ongi bent geworden, balen zeg! @ryanne, ik dacht eerst eens even kijken of die kleine meid van ryanne er nog niet is, maar nee ze zit nog rustig zo te zien! Is het nog een beetje uit te houden voor je met dit warme weer? @hilli wat leuk dat je zo bent wezen shoppen met je moeder en schoonmoeder, gezellig hoor! En wat super dat jullie het kamertje krijgen, dat is mega! @emma, wow wat doe jij zo voreg op zeg! pfff! @gaby en kim, werkse meiden, succes met die hitte! Hier maandag gewerkt, maar daarna gelijk weer erg last van harde buiken 's avonds en dinsdag, dus heb besloten om helemaal te stoppen met werken Vind het wel jammer, maar het is beter zo Dus ik heb nu al verlof dan, lang hoor!
Goeiemorgen Hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar ik heb gewoon tot 10.45 uur op bed gelegen! Ben wel heel vaak wakker geweest tussendoor, maar 10.45 is wel even anders dan normaal 7.00/7.30 @Iedereen die moet werken vandaag: Werkse! Hopelijk is t een beetje uit te houden met de warmte of hebben ze airco op t werk @Mum: haha, ik dacht al, waar komen al die stemmen ineens vandaan Maar volgens mij gaan ze alle dubbele stemmen weer weghalen dus veel zin zal t denk ik niet hebben, helaas.. Iig bedankt! @Sterretje: Het is niet leuk dat je lichaam niet meewerkt nu wat betreft je werk, maar alles voor jou en de kleine he Aan de ene kant is het ook geen straf om met dit weer lekker thuis te zitten, of wel soms? Badje in de tuin zetten en relaxen maar @All: Hoe gaat t met jullie? Hier echt constant last van harde buiken, er gaat geen dag meer voorbij dat ik t niet heb.. Maar Yentle blijft ontzettend druk, ze draait de hele tijd om haar as. Dus t ene moment ligt ze met dr rug rechts, andere moment links.. En volgens mij worden baby's juist rustig als de bevalling nadert of niet? Als dat zo is dan zal t nog wel ff duren