Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Ja ik vind het ook normaal als iemand zo zou denken idd, luiertas voor jezelf...
    al vind ik het voor mezelf een raar idee hihi... en buiten dat moet mijn ventje er ook mee willen lopen, en dat doet hij dus niet met een roze tas :p en deze kleuren paste mooi bij de kinderwagen, anders had het rose gevloekt bij het rood wat erin zit :p hat is dus niet alleen de grijze geworden omdat we het geslacht van ons kindje niet weten...

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Volgens mij ga ik 1 grote hormonenbom zijn als ik zwanger ben :p
    Gelukkig wordt mn man daar niet warm of koud van (is opgegroeid tussen dames) dus dat scheelt :p

Ik wil trouwens een luiertas in de kleur van het geslacht.
    Dit omdat de wagen grijs/zwart is en je dus daaraan het geslacht niet afziet.
    Alle accesoires worden in de kleur van het geslacht.
    Kan nu al niet wachten tot we iets mogen kopen :p

@Hilli: je kan geluk hebben hoor!
    Agneta wist het ook met 12 weken al dat het een meisje was waarschijnlijk.
    Ze nemen dan nog wel een flinke slag om de arm, maar als de beeb er goed voor ligt kunnen ze wel een gokje wagen.

Pff wat ben ik blij dat het vanaf zaterdag afgelopen is met die rothitte zeg!
    Heb een kop als een biet en kom niet eens in de zon!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Hier nog 1 die blij is als de hitte een beetje terugdringt... dan kán ik weer wat gaan doen... wil zo graag lekker tuttelen op de babykamer, de laatste dingetjes afmaken enzo... maar daar is het nu veel te warm voor...

ik ben er vandoor... ga zo de paardjes op stal zetten, tja ze moeten wat vroeger vandaag want moet daarna door naar zwangerschapszwemmen... tot vanavond denk ik...

doei doei

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ff soepje gegeten. 'k Ga wel weer een ijsje opzoeken, had niet zoveel trek.

@Stephanie, veel plezier met zwemmen!

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey girls,
    Hoe is t jullie vergaan vandaag?

Vanmorgen moest de auto gekeurd worden, leuk grapje wordt dat! 1000,- euries! :( Grrrrrr.... maar ja, auto moet veilig zijn voor de kleine.

Om half 1 kwamen mijn oom, tante, nichtje en opa langs... Was wel even gezellig! Een broodje gegeten met z'n alle. :)

Vanacht werd ik om 4.00uur uit m'n bed gepiept. Angel was helemaal in paniek. Ze had haar hele bench ondergeplast. Ik denk dat het komt omdat ze gisteravond nog had gezwommen en daarbij veel water heeft binnen gekregen.

En toen ik even naar de garage was heeft Angel de hele flat bij elkaar gepiept. Ze moet dus toch nog erg wennen aan haar nieuwe omgeving.

Nu ligt ze lekker te slapen en we zouden haar al niet meer willen missen. :) T is een schat!

Sorry dat ik niet heb terug gelezen, maar tis veel te warm om achter de computer te hangen.

Kussssies

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: prachtige foto's! :)

7. Goeieavond!!

@ Mum, zwemse! Ben echt jaloers op jouw zwembad.. al kan ik hier met 10 mins op het strand zijn, ik lig liever in het zwembad. Onderwaterlaptop, zoiets lijkt mij ook ideaal.. of een laptop die constant in de zon kan staan.. dan zit ik heus wel de hele dag buiten :D Handig nog zo'n extra vriezer! Walking fridge zou ook wel leuk zijn :D

@ Red, dat is niet raar hoor dat je nu nog niet van de zwangerschap kan genieten. Je voelt je niet lekker en je merkt er nog zo weinig van.. Ik vond het pas leuk toen ik ongeveer 11 weken was. Je hebt nog zat tijd ervoor ;)

@ Dreamer, dat klinkt ook leuk een luiertas in de kleur van het geslacht.. onze wagen is ook wel neutraal, dat is wel een goed idee van jou. Ik hoop zo dat je toch eerder al een mooie tas uit mag zoeken. Lekker weer dat telefoongesprek, wanneer gaan ze eens weten waar ze mee bezig zijn???

@ Hilli, mooi toch dat je niet zoveel last hebt van de hormonen! Heb je gewoon geluk. Ik kan nu juist meer verdragen (raar he). En het geslacht, misschien is er iets te zien, maar zekerheid dat dat klopt heb je nog lang niet.. hier vertellen we het de buitenwereld ook nog niet, omdat met 14 weken het ook nog vrij vroeg is. Al was het piemeltje duidelijk :D
    Super trouwens dat jullie het kamertje krijgen, altijd fijn toch!!

@ Emma, waar zijn jouw buikfoto's? Ben wel benieuwd.. ik zal die van mij zo plaatsen.. de camera lag nog opgeborgen, we gaan ze er nu eindelijk af halen (snel he :p)

@ Juffie, veel plezier en succes met het inrichten!

@ Kim, wat een mooie foto's! Zoiets zou ik ook wel willen (met naakt erbij). Wij gaan dat ook laten doen.. Houd je het nog een beetje vol op je werk?

@ Gaby, lekker gewerkt vandaag?

@ Sterretje, ik blijf zeuren om je buikfoto's hoor :p Lekker dat je nu al verlof hebt.. doe maar rustig aan met die harde buiken.

@ Nen, nog steeds niet ongi??

@ Debby, ja dat is een hoop geld, en zeker niet leuk om het aan zoiets te besteden.. zo'n hondje moet natuurlijk ff wennen ja, wel minder dat ze steeds zoveel plast in huis. Stinkt zeker wel behoorlijk..

@ Hier, zo vandaag de badkamer compleet schoongemaakt, dat was een enorme klus! Ook bezig geweest met opruimen. Was wel vermoeiend, maar goed ik heb het graag schoon en netjes. Morgen komen logees uit het buitenland dus dan helemaal.
    Laatst voelde ik zeker weten de baby onderin me buik.. het was net een soort luchtbel dat uiteen spatte. Ik ben nu in totaal ruim een halve kilo aangekomen. Heb eergisteren ook buikbanden gekocht, die kan ik binnenkort gaan dragen als me buik dik genoeg is.. komt nog fotootje van..
    En we hebben de babykamer, maxi-cosi en kinderwagen besteld, wat een hoop geld was dat.. bijna 2500 euro gewoon.. waarom heb ik dan ook een dure smaak :( Maar goed de spullen komen in oktober, klinkt niet zo ver weg meer (sparen tot die tijd we moeten bij aflevering betalen). Nu ff geld zien in te zamelen bij oma's en ouders etc :p
    Morgenochtend mag ik gelukkig naar de fysio.. kan niet wachten tot het zover is.. heb nou telkens problemen met het staan op mijn linkervoet, dat is ook niks!!
    Nou ik ga ff een ijsje eten nu, hmm!!

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Desiree, hopelijk komt 't ook lekker, dan ga ik ook fanatiek aan de slag ;)
    Wij zijn rond de 1100 euro kwijt voor kinderwagen, maxicosi en kinderkamer maar hebben dan ook niet zo'n dure smaak.

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

heej allemaal..

k heb ook zin in ijsje :p

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ook!

Heeft iemand van jullie ook nagedacht over een onderwaterbevalling/badbevalling?

11. dat wou ik graag, maar ja moet in het ziekenhuis bevallen dus kan toch niet..

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik kom even snel iedereen een fijne avond en ee ngoede nachtrust wensen ;) (zonder al te veel zweten, plakken, etc etc)

Net even boodschappen wezen doen en continu last van harde buiken weer dus ik ga gauw op de bank liggen met een grote kan limonade met heel veel ijsklontjes :D

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Net terug uit het nieuwe huis... pff pfff... wat is het toch mooi :d Voor het eerst gekookt in het nieuwe huis, was erg lekker!! De buurtjes hebben lekker een vorkje meegeprikt, zij hebben de keuken nog niet ;)

Morgen tot half 12 werken en dan maar weer volop aan de slag in het oude huis om het leeg en schoon te maken.. Weet je eigenlijk had ik liever gehad dat het regende.. dan was het niet zo erg om binnen schoon te maken enz.. Mooie weer mag wel over 2 weken komen als ik op mn terras kan liggen luiwammesen!

Vandaag kreeg ik een paar blikken en vragen van hoelang moet je nog? Toen ik zei tot dec. geloofde ze me niet.. Neeeee je bent al veel verder toch meid? Nee hoor, 16 weken.... Nou dan heb je al een dikke toeter hoor (blabla) Al die moedertjes over mn buik te aaien.. Ach ze vinden het leuk, maar om nou elke dag over mn buik te aaien :S

Nou meiden hoop dat het met jullie goed gaat, en dat ik morgen weer ff iets actiever op het forum ben.. (reken er maar niet op, druk druk druk)

Groetjes!

p.s. ja ja ik heb een digitale camera gekocht, staat in de verpakking zaterdag maak ik mn buikfoto:D

14. Ben benieuwd naar jouw buik juffie!
    Ik heb ook nieuwe buikfoto's in me album gezet..
    Weltrusten allemaal :)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Blegh, wat een (*%$#$%^&-nacht heb ik gehad zeg... Ben meer wakker geweest dan dat ik geslapen heb, de hele tijd harde buiken, ik werd er gek van! En nu heb ik ontzettend keelpijn en zit mn neus steeds dicht :( Bah!

@Dees: Wat een mooie buik heb je! Groeit echt al flink zeg :D

@Juffie: Ik ben ook wel benieuwd naar jouw buik, we hebben m nog nooit gzien hier, toch?

@Dreamer: Pff, wat een klojo's ook steeds in t ziekenhuis daar zeg..

@de rest: *zwaai*

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Hilli, dat probleem met een kast hadden wij ook, nu hebben we ergens anders een kast gehaald met 1 deur. Past perfect :)
    Leuk is de luiertas trouwens!
    Jij ook al een echo vandaag, ik ook. Veel plezier alvast!
    Denk niet dat ze het al kunnen zien, maar je weet maar nooit he;).

@Red, logisch dat je hoofd er niet naar staat als je zo beroerd bent! hoop dat het snel overgaat!
    Niet overnagedacht nee, maar ik moet in het ziekenhuis bevallen..

@Dreamer, nog even volhouden met de hitte!

@Debby, duur grapje! die van ons moet binnenkort ook ben benieuwd..Maar het is een vrij nieuwe auto nog dus hoop dat het meevalt. Angel nu goed geslapen?

@Desiree, ik heb ze in mn album staan. Ik heb het ingesteld als privealbum, dus als het goed is zie je ze nu wel :D.
    Ja duur he babyspul..tikt wel aan alles bijelkaar.
    Wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld! dat is hem wel zeker weten hoor ;)
    Mooie buik heb je! Mooi rond al :)

@Kristel, jij hebt toch hooikoorts? Hoorde zonet op de radio dat er extreem veel pollen in de lucht zijn vandaag..
    Balen dat je zo slecht hebt geslapen! Hopelijk kun je het nog even inhalen. Hoop dat je wat opknapt

@Sammie, hoe is het ermee?

@nen, nog niet ongie?

@Bos, waar ben je? heb je gemist gister, alles wel goed daaro? :)

@babyuitzet, wij zijn voor alles ongeveer 1500 euro kwijt,
    inclusief kleine dingetjes en verbouwing van de babykamer.
    Maar we hebben de meubeltjes van mp voor 100 euro,
    bugaboo hebben we als kado, box ook.
    Badje, wipstoel, draagding, kolfapparaat en nog wat dingetjes kunnen we allemaal lenen. De rest hebben we gewoon gekocht.

Ik moet zo naar de gyn controle en een echo :)
    Mn zus gaat mee gelukkig.. ik durf niet zo goed meer alleen naar het ziekenhuis.. Kan namelijk helemaal niet tegen ziekenhuizen haha en nu word ik ook sneller licht in mn hoofd. Echt bang dat ik dan flauwval. Ben benieuwd of mn ijzer enzo nog goed was.

Iedereen fijne dag vandaag! goed insmeren he :p
    doei! *zwaai*

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Kan me voorstellen dat je niet graag alleen gaat hoor! En sowieso, het is altijd fijner om iemand bij je te hebben :)
    Ik heb idd hooikoorts en had al het idee dat er heel veel pollen in de lucht zijn.. De laatste paar dagen heb ik echt ontzettend last van mn neus en snuit ik zo een pakje zakdoekjes vol in een paar uur ;) Niks helpt en ik word er helemaal gek van!

18. gaby1986

goedemorgen allemaal..

lekker warm weer vandaag.. ik ga straks eerst maar een opruimen en de was doen enzo.. geen zin.. maar k kan t niet laten liggen nu allemaal..

19. gaby1986

mijn banner doet het niet :(

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Er is er een jarig HOERA HOERA!

Suus,