goeiemorgen, ikke ben ook weer boven water wat een dag gister pff was helemaal geborken om 7 uur toen ik thuis kwam. toen kwam er ook nog een man om 8 uur ver matrassen kletsen (was wel heel leerzaam) en dan moest je een paar mensen uitnodigen en zou ik een dekbed krijgen ter waarde van 90 euro. dus dat is wel fijn. we gaan zondag even naar ijn winkel in genk om het bed uit te proberen omdat frnak en i kallebei slecht slapen en rugklachten hebben (vind ik ook niet vreemd met een bed van 300 eurotjes heb vanochtend dus maar even lekker uitgeslapen nadat frank om 6 uur de deur uit was. had ik wel ff nodig @debby jeetje meid wat een kosten voor de auto.. hadden jullie daar al rekening mee gehouden @nen ik las dat je negatief getest had hopelijk komt je ongi gewoon niet en is het wel raak. ik duim voor je @kristel heb je airco dan op je slaapkamer dat jezo'n last van je keel hebt @emma hopelijk zie je de kleine ff en ziekenhuizen zijn ook niet mijn favo plek alleen die geur al. iih @gaby ik zie je banner wel gewoon @suus gefeliciteerd meid. maak er een leuke dag van ik ga nu ff trg naar die garage, alles is als het goed is gemaakt nu dus zou nu apk gekeurd kunnen worden
@Suus, gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat je een leuke dag hebt. @Kim, nu wel weer een beetje uitgerust dan? Wanneer moet je nu weer werken? Of ben je nu vrij? O heerlijk een nieuw bed is toch wel belangrijk he, een goed matras enzo. @Kristel, lijkt me irritant zeg :S hopelijk is het van het weekend weer wat minder. Nu ben ik weg, mn zus haalt me zo op
@emma ik heb nu niks meer opstaan maar moet nog volgende week maandag en dinsdag en dan heb ik vanaf woensdag verlof. ik ben wel uitgerust maar met dit weer zakt de moed je al snel in de schoenen om actief te worden. @ryanne goedemorgen. ben benieuwd of je morgen gaat bevallen zoals r voorspelde
@Suus: gefeliciteerd @Sam: *zwaai* @Kim: Rust idd maar lekker uit na die zware dag van gisteren! En ach, de prijs van een bed zegt niet zoveel over de kwaliteit hoor Ik had thuis altijd een goedkoop ikea-bed en nooit ergens last van gehad.. Nu hebben we dan wel een duur bed (ik ga even geen prijzen noemen ) maar of ik nu écht beter slaap weet ik niet hoor, het ligt wel lekkerder overigens. We hebben idd de ventilator op de slaapkamer staan anders is het helemaal niet meer uit te houden boven (is t met dat ding ook bijna niet). @Ryanne: Helleuh! Hoe gaat t met je? @Emma: Succes bij de gyn! @All: Ik ga zo lekker even op de bank liggen.. Harde buiken blijven komen en gaan en ik heb ontzettend last van mn rug..
Goedemorgen!! Hier weer lekker misselijk Dacht dat 't goed ging toen ik van bed af stapte, maar valt toch weer een beetje tegen. Maar goed ga proberen 't advies van m'n leidinggevende op te volgen, zal ff wat eten en wasje ophangen en dan straks maar naar de winkel en langs m'n ouders ofzo. Heb ik afleiding genoeg. Als ik me dan nog strontberoerd voel, naja dan is er niks aan te doen @Suus, gefeliciteerd!!! Maak er een mooie dag van!!! @Kim, lekker rustig aan doen meid! @Sammie, zwaai! @Ryanne, nog niet aan't bevallen? @Kristel, balen zeg dat je zo beroerd slaapt! @Emma, succes in 't ziekenhuis! Ik ben ook al steeds zo licht in m'n hoofd en daar word ik ook weer misselijk van.
@ Debby: pfff duur grapje zeg die auto, maar idd wat je zegt, hij moet wel veilig zijn... watvoor auto hebben jullie? Balen zeg dat Angel alles onder gepiest heeft en de hele buurt bij elkaar piept ik hoop dat ze dat nog afleerd meid... @ Desiree: Hihi Walking fridge en een onderwaterlatop doe mij die maar hihi... volgens mij moeten wij maar uit de zon blijven, we krijgen er waanideeen van Fijn dat de grote spullen besteld zijn zeg enne wat leuk dat je de kleine al gevoeld hebt... ik vind dat nog steeds een prachtig gevoel... Mooi buikkie hebbie al hoor geniet ervan @ Red: Onderwaterbevalling heb ik toevallig afgelopen dagen aan gedacht omdat ik buiten in het badje zat maar nee ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken... @ Kristel: Lekker hé die ijsklontjes hier nog 1 die klote heeft geslapen, k denk dat het wel 32 graden was bij ons op de slaapkamer... Knuff voor jou met hooikoorst... is echt zwaar vervelend... @ Juffie: Ben benieuwd naar je buikfoto's @ Emma: Heb jij al foto's van de babykamer?? ben zo benieuwd Succes bij de gyn vandaag... @ Gaby: Goedemorgen jij gaat actief doen vandaag zeg.. @ Suus: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID, geniet ervan en maak er een mooie dag van @ Kim: de lange werkdag overleefd gelukkig een soort van tupperware party maar dan over matrasseN succes bij de garage weer... @ Ryanne: Goedemorgen meid... hoe is het met je? @ Kristel: lekker rustig aan doen hoor met die harde buiken, en dan ook nog rugpijn... blegh... @ Red: Balen dat je weer zo beroerd bent, k ben bang dat het er voor jou ook een beetje bij hoort... idd lekker afleiding zoeken, wie weet helpt dat... ik had gisteravond na het zwemmen geen puf meer om te komen bijlezen... nu hebben jullie niet zoveel gekletst dus dat scheelt zwemmen was weer heerlijk gister, al moet ik zeggen dat ik vanmorgen uit mijn bed ben gekomen met het gevoel dat ik onder een trein heb gelegen vannacht... moest eigenlijk om 9 uur bij de fysio zijn en wilde daarvoor de paardjes buiten zetten, toen mijn wekker afging was ik nog veeeel te moe, dus fysio afgebeld en de paardjes konden wel even wachten... heb nog even doorgetukt heb de paardjes om 10 uur buiten gezet....
hier nog niets aan de gang helaas. Gister bij de vk geweest en die zei dat eerste kindjes vaak na de uitgerekende datum kwamen. Lekker dan, kon ik wel gebruiken op dat moment. Hier met iedereen alles goed? Moet vanmiddag naar de diploma uitreiking van mn zusje. In zo'n hete zaal met allemaal officiele dingen enzo
zo bijna klaar.. boven helemaal gedaan..en beneden ook.. was opgehangen en nieuwe aan gezet.. heleboel was weg gevouwen.. en nu heb k het warmm.. lekker ijsje eten nu..
@ Ryanne: Hmm als ze dat zo zei zal ze er wel mee bedoeld hebben dat ze dat bij jouw ook verwacht... balen zeg... zeker met dit weer... ik hoop dat jullie meisje zich gewoon lekker snel laat zien... ben je er wel klaar voor denk je? en die diploma uitreiking is ook niet echt op een fijn moment zeg met die warmte... ik hoop dat er nog een flinke bui valt vantevoren zodat het wat afkoeld... @ Gaby: Pffff ik krijg het al warm als ik jouw berichtje lees...
*klaagmodus aan* grrrrrr ik heb echt mijn dag niet moet nog een hele waslijst aan dingen doen maar heb helemaal geen zin meer. kom net van de garage af, nog steeds remverschil achter maar nu van de voetrem dus nieuwe cilinders zegen hun dat is dan weer 155 euro en ook nog iets met de massa van het licht alleen dat weten ze niet hoe veel het gaat kosten ligt aan hoelang ze ermee bezig zijn.. ja lekker is dat en heb deze week al 85 euro betaald aan spullen enzow die er nieuw op zijn gezet (met 40% korting) dus da tis al een hoop wat vervangen is geworden. word echt niet goed van die auto. en nu moest ik mijn urendeclaratie voor het eerst via internet doen omdat het een ander bedrijf was waar ik voor werkte en nu is een rijbewijs niet goed maar moeten ze een kopie hebben van mijn identiteit of paspoort die ik niet meer heb, dus die kan ik ook weer bij gaan maken.. echt niet te geloven.. zo kan ik 50jes wel uitgeven.. wat een klote dag.. *klaagmodus uit*
zo heb wel bijgelezen maar ga ff niet op iedereen reageren vertel zo wel waarom @kristel: volgens mij kunnen we jou beter een goede nachtrust wensen ipv jij ons. misschien kun je vanmiddag beetje bijslapen @oma: nou dat schiet nog niet op dus als ze je niks konden vertellen in t ziekenhuis @mecha: beterschap @juffie: succes met verhuizen met die hitte. hoe je het nu wel binnen allemaal @babygirl: negatief... balen zou over dag of 4 nog een keer testen als je ongi weg blijft. @ryanne: hoe gaat het met je? @sterretje: vervelend dat je zo'n last hebt met werken. nu maar rustig aan doen dan @emma: had je me gemist hihi... moest gisterochtend werken. daarna door naar een vriendin wezen zwemmen. daarna kwam mijn zus en ma en toen ik om 10.00 mijn voeten wilde wassen en naar bed wilde ben ik gevallen. wij douchen in bad en ik stond mijn voeten af te drogen toen verloor ik mijn evenwicht. ik ben over de badrand gevallen op de grond. gelijk erge pijn in mijn schouder. naar de huisartenspost geweest en daar bleek (wat ik al vermoede) dat mijn schouder uit de kom was. gelijk door naar de eerste hulp. foto gemaakt. bleek verder niks gebroken of gescheurd gelukkig. mocht alleen nog geen pijnstiller (ja had 2 paracetamol op maar die hielpen niet) en die had ik er ook zo uitgekotst want moest spugen van de pijn. daarna 15 minuten aan een monitor gelegen om de hartslag van de kleine te bekijken. was vrij hoog maar hij was ook onwijs druk. na 5 minuten werd hij rustig en na 10 minuten een normale hartslag van de kleine te hebben gezien kreeg ik eindelijk een spuit met pijnstiller. niet alleen ik maar ookde kleine werd daar erg duf van. vond t wel een beetje eng maar ik had zo'n pijn. daarna hebben ze hem weer in de kom gezet en foto gemaakt. zit nu weer goed maar loop wel met mitella. volgende week maken ze weer een foto om te kijken of hij nog steeds goed zit. waren pas om half 2 thuis vannacht. ik lees wel mee hier maar zal dus niet zo veel reageren als anders want typen met links gaat niet zo goed (sorry voor t lange verhaal)
@ Bos: Tjee meid wat een verhaal... is dat ook de schouder met de ontsteking? t zit je niet mee meid... gelukkig is de kleine er goed vanaf gekomen, maar jij bent weer een paar weekjes zoet denk ik zo... pffff echt balen meid... dikke knuffel hoor... (voor het idee, want het is veel te warm om te knuffelen)
ik hoop dat mijn ventje snel thuis is (moet tot half 1 werken) dan kan hij het zeil van het zwembad afhalen, ik denk dat ik al van mijn graadje af ga als ik dat ga doen...
@bos jeetje meid dat is even schrikken. hopelijk helpen de medicijnen een beetje tegen de pijn. was dat al die schouder die ontstoken was of was dat de andere? @ryanne thnx, maar hoeft niet hoor mijn ouders hebben ook een fax en kopieer apparaat. maar meot dus maandag (als ik dan vrij heb) mijn paspoort laten maken en weer foto's maken en da tis gewoon weer balen. taart was trouwens lekker @gaby smeer je je goed in. ik hou het nog geen 5 minuten vol @mum nee begin daar maar niet aan met tillen. ik ga proberen om al die negatieve energie is om te zetten in arbeid haha misschien doe ik dan nog wat nuttigs en ga ik me nog goed voelen vandaag.