@ Kim: jezelf niet te druk maken met dit weer hoor... dat zeil is opzich niet zwaar maar moet daarvoor midden in de zon gaan staan, en aangezien het zweet me al uitbreekt nu ik in de schaduw rustig zit, laat ik dat lekker aan hem over...
kim: k heb geen zonnebrand haha.. vandaar dat ik naar het dorp moet denk toch dat ik zo maar een keertje ga..
@Mum: Ik moet eerlijk toegeven dat ik helemaal niet aan het geslacht van ons kindje heb gedacht toen ik die luiertas kocht Ik heb hem echt voor mezelf gekocht, kvind hem zo mooi En ik kan hem later gemakkelijk voor iets anders gebruiken. Maar ik begrijp je standpunt wel hoor. tIs zoals je zegt, iets persoonlijks hé. Ieder zijn keuzes , anders zou het nogal saai zijn hé @Debby: Wow dat is een hoop geld Wij hebben in januari een nieuwe auto gekocht dus ik moet de eerste vier jaar al niet naar de keuring en ik hoop echt dat ik nog geen grote kosten ga hebben. Wat op zich niet echt mag hé. Maar kheb nog twee jaar garantie ook. Arme Angel, dat ze het maar snel helemaal gewoon is bij jullie. @Desiree: Jij hebt ook goed gewerkt met zo'n hitte ség. Ik vind stofzuigen er al teveel aan Laat staan strijken. Ik kan niet wachten tot ik ons kindje ook mag voelen! Het leuke aan dit forum is dat je die plopjes al zoveel keer beschreven zijn dat je ze gewoon niet kan missen! Denk ik toch Hopelijk kan de fysio iets voor je doen, want idd, dat is niet handig. @Onderwaterbevalling: Kan je in NL niet in het ziekenhuis zo bevallen? Hier zijn er best veel ziekenhuizen die een speciaal bad hebben staan. Maarja, hier bevalt dan ook wel 80% van de vrouwen (wie weet meer) in het ziekenhuis. @Desiree: Wowie! Jij hebt al een mooie grote buik! @Suus: Gelukkig verjaardag!!! Maak er maar een onvergetelijke dag van! @Gaby: Wat ben jij lekker actief ség! Geen wonder dat je het er warm van krijgt. Ik krijg het al warm van niets te doen Dat ijsje heb je dubbel en dik verdient! @Bos: Jeetje meid! Dat moet echt zoveel pijn doen! Gaat het nu een beetje? Wat zal je vriend ook wel geschrokken zijn! Dat jullie kleintje maar lang genoeg blijft zitten dan, tot je schouder helemaal kan genezen. Hier ook al dagen nix anders dan gesnotter en genies en hoofdpijn!! Aaah, stomme hooikoorts, dat mag nu wel eens gaan stoppen! Bah Effe klagen hé, doet altijd goed Ik hoor dat mijn zetel mij aan het roepen is, die wil dat ik even een dutje ga doen Hehe, denk dat ik dat maar ga doen. Zakt mijn hoofdpijn mss een beetje van. tIs hier trouwens al serieus aan het waaien. Wel lekker, want het is frissere wind dan anders. Vanavond echo ... zwemeltjes!! Hihi. Ho, zo spannend!
@ Hilli: Hier ook een windje heerlijk... vriendlief vertelde net dat het weerbericht van dinsdag 19 graden opgeeft, JA eindelijk hihi... even een koel dagje, dan mag het daarna zo'n 24 graden worden en dan vind ik het prima
regent het al bij jullie Ryanne? dan gaat het bij ons ook niet lang meer duren denk ik... het betrekt hier aardig en er komt een flinke wind opsteken...
@ Bos Auch!!! Meid wat vervelend allemaal voor je, ik hoop dat het goed en snel heelt!!! Wat is het warm he? Redden jullie het nog een beetje met deze hitte? Ik heb vannacht heel kort en slecht geslapen, vanmorgen ruzie met mn man gemaakt, hij is boos de deur uit gegaan.. pff.. vanavond weer heel wat bij te praten.. mn urine uitslag krijg ik helaas pas volgende week, maar er zaten witte bloedcellen in.. Ff googlen..
Hoi allemaal, hier schijnt de zon nog volop! Hopelijk gaat het niet te erg regenen, we zouden gaan barbequen vanavond met onze logees. Helaas voel ik me vandaag een beetje slapjes en misselijk.. maar goed ik probeer mezelf een beetje bij elkaar te rapen. Vanmorgen bij de fysio is me hele bekken losgemasseerd en moet op me houding letten. Zo boodschappen doen en dan nog wat dingen opruimen.. fijne dag allemaal @ Hilli, ik ben dan nu ook wel moe van al dat werken.. ik weet niet volgens mij heb ik soms best wel nesteldrang.. maar dat is nu ook weer weg, moet alleen nog me beddengoed strijken en dan is het klaar! Leuk weer een echo.. dat is altijd leuk om je kindje weer te zien hebben jullie het al aan iedereen verteld? @ Gaby, jij hebt dus een sauna auto?? Hehe lekker met dit weer he @ Mum, kan dat zeil er wel af als het gaat regenen? Jij gewoon de fysio afgebeld omdat je langer wilde slapen.. ik ben er braaf uitgegaan voor de fysio.. wanneer kan je nu dan? @ Bos, zo dat is even schrikken!! Ben je een beetje bijgekomen nu? Doe maar rustig aan! Je had toch al zo'n last van die schouder? @ Suus van harte gefeliciteerd!! @ Kim, dat zit ff tegen allemaal.. al dat geld voor een auto.. Stom dat ze je rijbewijs niet accepteren dat is in Nederland gewoon een geldig identiteitsbewijs.. @ Ryanne, hoe gaat het? Nog niet meer aan het gebeuren daar met de kleine F? @ Kristel, hier ook een kriebelneus.. dat is wel een voordeel als het warme weer minder wordt. Kan je nog een beetje slapen? @ Emma, mooie buik!!
@hilli oh spannend een echo. heel veel plezier vanavond @gaby dan zou ik ook maar even zonnebrandcreme gaan halen ja voordat je eruit ziet als een kreeft @desiree oh lekker klinkt dat (bekken masseren) kan ik hier ook wel gebruiken haha hier alles open gezet want het waait nu even lekker.gaat die benauwdheid tenminste weg. regen was gelukkig al weer na 5 minuten weg ik ga nu ff naar de garage waar mijn vader vroeger altijd ging en die man zei aan de telefoon al dat het dikke onzin was wat ze hadden gezegd omdat zo'n remtest helemaal niet verplicht hoeft te zijn ggrrr garage's je word echt genaaid waar je bij staat. niet te geloven
@ Desiree: Jeps ik had echt geen puf om er uit te gaan volgende week ga ik weer het is bij mij toch een beetje pappen en nathouden meer kan hij helaas (nog) niet voor me doen... als ik straks bevallen ben wil hij mij gaan kraken (als de klachten dan niet over zijN) maar weet nog niet of ik dat wel zo zie zitten... Zeil was eraf, hebben we er weer opgelegd en nu.... Schijnt de zon weer volop en is er geen spoor van een buitje te bekennen het is weer goed warm.... @ Kim: Lekker dan, hoop dat je bij de andere garage een beetje wijzer wordt... @ Hilli: was je nog vergeten heel veel plezier te wensen bij de echo vanavond...
@Ryanne, Oja vreselijk diplomauitreikingen midden in de zomer.. en idd altijd in een snikhete zaal pfff sterkte @Kim, lekker hoor straks verlof Ja met dit weer is niks te beginnen..waarom hou je niet een siesta Balen van je auto zeg!! is veel geld ja. Id aanvragen duurt ook een week volgens mij. @red, beetje afleiding is wel lekker ja.. @Mum, zoo jij hebt het warm op de kamer! pff Ik had de badthermometer even in de kamer gelgd, kijken hoe warm het was..Onze kamer en de babykamer blijven 23 graden dus is goed te doen. Fotos komen eraan eerst moet mark thuis komen, want die heeft de camera mee. @Bos, ja je bent er meestal wel sochtends, aan de koffie hahah jeetje ben je gevallen? eng zeg! gelukkig is alles goed nu..doe maar rustig aan met je arm! @Hilli, geniet van je dutje @Juffie, ik hou het nog wel uit, niet echt last van in huis.. Balen dat je man zo weg is gegaan.. iK heb daar altijd zon hekel aan he, mn vriend mag van mij niet weg met ruzie haha @Desiree, gezellig bbqen veel plezier! Bij de gyn geweest zonet, hij lag nu mooi met het hoofdje naar beneden gelukkig. Hij heeft grote voeten haha, je kon heel mooi de teentjes zien, zo schattig. Hij was nog niet ingedaald en had nog alle ruimte..bloeddruk was ook goed. Over 2 weekjes weer.. Hier is geen regen hoor, geen wolkje aan de lucht. Binnen blijft het lekker koel, 23 graden heerlijk
@ Emma: Owja dat had je gezegd ja dat Mark de camera bij zich heeft... lekker koel is het bij jullie in huis zeg... ik heb hier net een assosiaal grote bak aalbesjes met suiker naar binnen zitten werken, ik denk dat het misschien wel 500gram was ze waren wel lekker zeg hoop dat ik er geen last van krijg aan me maag ofzo... we zijn gister ruim een uur bezig geweest om die dingen te plukken heb nog een bak in de koelkast staan waar je u tegen zegt
Zo, de hemel is opengebarsten hier En alles stond nog buiten! Dus de stoelkussens en de parasol zijn zwaar doorweekt nu... Leuk.. En natuurlijk hadden wij weer plannen om te gaan bbq-en vanavond Nouja, dan gaan we maar gourmetten.. @Hilli: Spannend, echo vanavond! Ben benieuwd hoe jullie kleintje eruit ziet @Bos: Zo, doe jij eens even voorzichtig?! Het klinkt echt heel pijnlijk allemaal.. Doe rustig aan en hopelijk is t gauw over! @Emma: Fijn dat t goed was bij de gyn! Heeft ie ook je hb gemeten of niet? @All: Ik ga even cakejes bakken! We willen de kraamvisite kleine cakejes met glazuur en muisjes geven en ik ga eens even proberen of t lekker is als je ze dus invriest en later weer ontdooit.. Zoniet, dan doen ze t maar gewoon met beschuiten
zo net ff geslapen nu eten. ben nog niet buiten geweest maar hier ook erg benauwd volgens vriendlief. ja het is dezelfde schouder waar ik de ontsteking heb.
@ Kristel: is het nu weer droog bij jullie? balen van de kussens, de parasol en de geplande bbq maar het koelt wel lekker af denk ik... Cakejes proeven is geen straf toch @ Bos: echt flink balen van je schouder zeg... @ Gaby: Bij jullie ook al regen? ik kom hier net weer uit ons zwembadje heb vriendlief zijn boxer aan flarden gescheurd... ik zag een klein gaatje, die heb ik maar even verder opengetrokken